Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#6781
Posted 2009. March 12. - 15:04

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#6782
Posted 2009. March 12. - 14:47

bezar a bazar. majd holnap reggel valaki kinyitja
Bezártad, mert mentél lefeküdni és nem akartál reggel sokat olvasni?

#6783
Posted 2009. March 12. - 13:56

Vezérlõpult ---> Tiltó lista szerkesztése
Köszönöm!
Frissebb, szárazabb, biztonságosabb érzés:)
#6786
Posted 2009. March 12. - 10:35

drei zwei eins
rajt!
Kár volt...
Én már le sem írom a véleményemet az "A4"fényrõl. Ezt is elég volt elolvasni.
Pite: fogadjunk percenként frissítettél, hogy hozzászólhass!
Hogyan lehet megoldani, hogy valaki hsz.-ait ne lássam? Elegem lett.
#6787
Posted 2009. March 12. - 09:05

Na ekkor lehet osztani hogy pimpelek, addig meg emlékképeket kotorjatok elõ picassókról és hasonlítsátok össze a fentebb vázolttal...
http://mcpite.uw.hu/...o/DSC03216_.jpg
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6788
Posted 2009. March 12. - 08:44

... hogy miért jó neked ez a LED-sor, illetve mi bajod van a városban használt tompítottal...?
...
Hol nem sikerült elolvasni hogy azért jó nekem ez a nyomi menetjelzõ lámpa/ledsor mert:
+0, Mivel nem kell jó látási viszonyok mellett tompítottat kapcsolnom ha van menetjelzõ lámpám, így...
1, Digit mûszerfalam van, ami ha lámpát kapcsolok jóval halványabban világít. Ha erõsen süt a nap, ne adj isten napszemüveget is felveszek ló***t se látni belõle.
2, 1-2 évi izzócserélgetés -tompított/helyzejtjelzõk/rendszámtábla/(mûszerfal)/középkonzol munkaideje alatt (2 óra mondjuk) berakok egy menetjelzõ lámpát
3, Azért ledes mert izzósnak házat kéne csinálnom, venni 20 ropi lenne a kerek amit nem tudokhova rakni, 40 a vízszintes ledes ami meg nevetségesen drága.
4, És mert tetszik hogy gyári búrába rakom és így szerkesztem össze, nem olyan 'igényes' mint a pimpes arcoknál az öntapadós 12V-os ledszallag 14Vról meghajtva, szarul bekötve _mert tompítottal együtt használják_ - akkor meg mi a pi***nak rakták fel? Nu, ez nem ilyen (lesz) és ez tetszik.
5, Nem felejthetem el fel és lekapcsolni - és más sem aki az autóval megy. Ha spirálcellás akksid van te is igyexel vigyázni rá.
6, szeretem ha állandóan látszódok, de jobb a tudat nekem hogy ott világítok csak ahol kell
+1, teccik, én csinálom, neked nincs pont ugyanilyened, kész

És semmi bajom a városban használt tompítottal:
"-amíg nem felejti a paraszt rajta a refit hetekig és nem világít a másik szemébe a csálé tompítottjával hót semmi bajom nincs azzal hogy más tompítottat hol és mikor használ - csak az indokolatlan ködre morgok, de nem is írtam ellenkezõjét szvsz
-a menetjelzõvel többet világít a lámpám mint kötelezõ, mert lakotton bellül is ég; nem tudom miért akarok ezzel mást mint te?"
Remélem ezt sem sikerül megint elolvasni :lol1:
szerk: Tudod mit vettem utoljára az autóra? Gyri elsõ sárfogót. És egyterûm van. Szerinted tényleg pimpeléssel foglakozom? Plusz a pimpautósok ahol a használhatóság elött van a pimpség azok osztanak emiatt? Háttt ez komolyság...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6789
Posted 2009. March 12. - 08:19

rajt!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6790
Posted 2009. March 12. - 00:52

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6791
Posted 2009. March 12. - 00:46


de most legalább leírtad huszadszor a 21 wattos norvég izzót, illetve azokat, amiket szinte mindenki tud a vakításról, és idegesítõnek tartja.
#6792
Posted 2009. March 12. - 00:44

-miért inkább tompított mint külön menetjelzõ lámpa? jöhet válasz, gyárira és utólagosra is
-miért cseréljek többet rendszám, elsõ/hátsó helyzetjelzõ és mûszerfalizzót? Ott vannak a céges kocsik, mindig mikor vmelyik hozzám kerül égõ csere, valami valahol midig ki van égve már rajta. Este életbe nem használjluk õket... egy mûszerfalbontás munkájából benn a 2 menetjelzõ lámpa.
-amíg nem felejti a paraszt rajta a refit hetekig és nem világít a másik szemébe a csálé tompítottjával hót semmi bajom nincs azzal hogy más tompítottat hol és mikor használ - csak az indokolatlan ködre morgok, de nem is írtam ellenkezõjét szvsz
-a menetjelzõvel többet világít a lámpám mint kötelezõ, mert lakotton bellül is ég; nem tudom miért akarok ezzel mást mint te?
-tom hogy miért van gyújtásra tompított, sõt, ezt sem a németek találták fel; de ezt azoknak mond akik nemállítják be annak ellenére hogy látják hogy össze-vissza világítanak - persze független attól hogy gyújtásra kapcsol vagy nem a tompítottjuk. Északon meg elég a 21w-os elsõ helyzetjelzõ menetfény gyanánt, bár sokkal nincsenek elõrébb, egyedül a tompított cserét ússzák meg.
Pont az i-re mikor belerak tuning xenont -nem vetítõlencsésbe- és annak ellenére hogy láthatóan dolgozik a világítással mégsem állíttatja be - eleve nem is rakhatna, de ha rak is legalább oldaná meg a rendes maszkolást, akármi.
-teljesen egyetértünk hogy akik baxnak az autóra és/vagy a többiekre azoknál nem lehet segíteni, max annyi hogyha olyan autója vna/lesz amin hozzászokik hogy nappal ne nyúlkáljon az indexkar végéhez/forgókapcsolóhoz tán nem is fog nappal a másik szemébe világítani csak este; lökösben meg csak nem fog elállítódni a fix kis 21w-os/5 led.
Persze évek kellenek ehhez és akkor sem jelentõs de gondolom ezért találták ki már kb 10 éve...
Kíváncsi vagyok vajon most is sikerül-e nem rendesen elolvasni

Mondjuk a sim tolatóradaron kívûl még a -megint- svédek elsõ tolatólámpájának is értelmét, a kamera/elsõ már listahosszabbításra jó elsõsorban. Aki nem ismeri elsõ tolatólámpát a guglit baszogassa ne engem. (Ha kanyarodva tolatsz valahova hogy lásd hova/hol megy el az orra.)
'Igen, csak azért rakom fel, hogy jobban nézzen ki, és mert örülök, hogy alkottam valami hasznosat. Megyek, befejezem, kipróbálom és örülök neki.' Bár én ezen vagyok de iszonyat jó kötözködési alapot szolgáltat soxor a mondani valóm és kár lenne sokaknak kihagyni ezt a szórakozást. Amúgy inkább a hasznost mint a jól néz ki izgat, bár tetszeni tetszik már félkészen is az tény. Eleve nehéz sokaknak magukból kiindulva megemeészteni hogy másokat ilyen mozgat. Talán ezért sem 3ajtós/4ajtós tuningkipufogós/ültetett/nagyfelnis/német akármilyen pimp autóm van -hanem buta családi, ráadásul ótvar francia- mert nem ezek izgatnak. De ez q nem érdekli a népet miko cirkuszt akarnak

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6793
Posted 2009. March 12. - 00:26


megállva nem a menetjelzõt kapcsolnám fel, hanem a helyzetjelzõt - hogy lássanak este, ha mondjuk az út szélén megállni kényszerülök, és nincs közvilágítás.
tompítottat meg azért kapcsolok, mert ezt szoktam meg. nem érdekel, hogy van egy köztes fokozat, ún. nappali menetjelzõ - kettõt csavarok az indexkar végén, és kész. de majd akkor nem fogok refizni a járókeretes mamának, aki arra vár, hogy végre átengedjék, hiszen van nappali menetjelzõ ledsorom, nem? meg városban különben sem lehet refizni, inkább dudálok, hátha megáll a szíve is...
de áruld már el, hogy neked mi a fene bajod van azzal, ha az ember nappal, városban is tompítottat kapcsol? de õszintén! mert nagyon úgy tûnik, mintha te ezt a szokást nagyon utálnád. balesetveszélyt okoz? csökkenti a láthatóságot? vakít?...szerintem csak elõnye van annak, ha mindig felkapcsolt tompítottal megyünk, akár van menetjelzõnk, vagy ledsorunk...de ha téged megnyugtat, hogy csak azt kapcsolsz fel, amit a szabály megkövetel...
a tompított gyújtás nem azért van, hogy az ember ne állítsa/állíttassa be rendesen a fényszóróit. aki bunkó módon szarik a közlekedés többi résztvevõjére, és vakít, meg homemade cuccok miatt zavar, akadályoz, azon nem segít semmiféle elektronika, semmiféle LED, semmi.
de most komolyan: nem lenne egyszerûbb a te korodban elismerni a sok porbaültetõs taknyos elõtt, hogy "igen, csak azért rakom fel, hogy jobban nézzen ki, és mert örülök, hogy alkottam valami hasznosat.", aztán sz*rni bele nagy ívbe, összrakni a cuccot, kipróbálni, beállítgatni, és örülni, hogy valami különleges van az autódon?

#6794
Posted 2009. March 12. - 00:12

#6795
Posted 2009. March 12. - 00:07

Megállva ki a tököm akarja felkapcsolni a menetjelzõt? Direkt napsütésnek voltál ma kitéve?

Igaz is, legyen tompított gyújtáson mindenkinek, részemrõl ennyi, az sokkal jobb :prosze:
Hisz ez el tud állítódni - másik szemébe világítani, pláne projektormentes xenonnál; meg azt lehet refin felejteni hetken keresztül; ha ez nem lenne csak a buzi kis menetjelzõlámpa nem lehetne az ilyen autók vezetõit fikázni sem...
//Sokat vesztettem azzal hogy kipróbáltam furkálva a tárcsát. Jah, gyakorlatilag nem érte meg, de ki lett próbálva.
De az azért tetszik hogy pimp autósok osztanak hogy kinézet miatt rakom fel


Persze ha a kocsiról vagy mûszerfalról lenne szó mekkora francia ótvar fos lenne a picasso hogy nappal nem látni a mûszerfalat mert 2000ben erre miért nem gondoltak vazze... Hogy kerek az tetszik igen; jusztse a vízszites rácsra ragasztok egy igényes öntapadós ledsort. Na mindegy, megyek nézek ültetett /10es autókat addig is

Berki tuti tudsz egy jobbat hogy miért jobb nekem a tompított abban tutibiztos vagyok

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6796
Posted 2009. March 12. - 00:04

... ott van a távolságtartó tempomat, szerintem kis ügyeskedéssel annak az érzékelõit fel lehetne használni "köd", hóesés, stb érzékelésére valahogy...vagy az orrkamera, meg a tolatókamera, meg a tolatóradar.
ezek mi a tarka töknek kellenek ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6797
Posted 2009. March 12. - 00:02


.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#6798
Posted 2009. March 12. - 00:01

ki mondta hogy van elõnye ?de végülis a furkált avid tárcsa is bevált ...
:kupa_smie és arról is legalább ennyi rizsa ment :rofl:
:clap: ez szép volt tigris

#6799
Posted 2009. March 11. - 23:57

igazából csak az a kérdés, hogy a téli gumid alu vagy acél 15"on fusson, nem?

Pite, miért égnek ki olyan gyorsan a mûszerfalizzók? a tompítottal egy körre vannak kötve, vagy mi?
a gondolatmenet nem hülyeség, de egy apró hiba van benne: a LED-sor nem tudja helyettesíteni a tompítottat, csak úgymond nappali, városi fénynek jó. akkor meg minek, ha:
1. amint kiérek a városból, ígyis-úgyis fel kell kapcsolnom a tompítottat - akkor már egyszerûbb felkapcsolni elinduláskor a tompítottat, nem?, amivel egyrészt jobban látsz, másrészt jobban látszol, és ha a vezetõ tudja kezelni a fényszórómagasságállítót, akkor biztos, hogy nem vakít, míg a LED-nél ez nem biztos...illetve ebben az esetben nincs olyan, hogy elfelejted felkapcsolni a tompítottat, mert ragyogón süt a nap, és szikrázik az ég, aztán meg megbüntetnek, hogy "hátdekéremmiezaledsor,holmaradatompított?"
2. illetve ha megállok, akkor pedig a helyzetjelzõt, és nem a LED-sort kapcsolom fel - nem véletlen helyzetjelzõ a neve, illetve mintha a törvény is ezt írná elõ.
tény, hogy kevesebbet fogyaszt, környezetbarátabb, nem ég ki, jobb designt lehet vele létrehozni. de azon kívül, hogy csak egy újabb alkatrésztömeg - ráadásul a panel a lökösben van, amit egy koccanás esetén valószínûleg cserélni kell -, ami pénzbe kerül, pénzt hoz a gyáraknak, még egy meghibásodási lehetõség....szóval mire is jó? ennél sokkal hasznosabb az automatikus, fényérzékeny elektronikára kötött tompított, és olcsóbb, egyszerûbb is...
szerintem ez a lámpatéma sok helyen túl van misztifikálva. összesen 3 lámpa kell:
1. helyzetjelzõ;
2. tompított - gyújtáskapcsolóra kötve. ha csak a boltba mész, akkor is világíson.
3. refi.
illetve az esetleges ködlámpák, egy látási viszonyt érzékelõvel... ott van a távolságtartó tempomat, szerintem kis ügyeskedéssel annak az érzékelõit fel lehetne használni "köd", hóesés, stb érzékelésére valahogy...vagy az orrkamera, meg a tolatókamera, meg a tolatóradar.
amúgy éntõlem mindenki azt szerel az autójába/-ra, amihez pénze meg kedve van - egészen addig, amíg nem zavarja, akadályozza ak özlekedés többi résztvevõjét. de tudod mit, Pite? szereld be ahelyett, hogy itt írogatsz, aztán fussatok össze rocsival, H.Zolival, thezzel meg még pár emberrek - ha nekik megfelel, akkor maradhat. de azt fogadd el, hogy ha 10-bõl akár csak 1-2 mondja azt, hogy vakít, akkor ott valami bizony nem jó...
az elõnyeit még én sem látom, de nem baj, csináld csak, jó munkát!

a szerszámos dolog meg hülyeség - én is rengeteg dolgot megbarkácsolok, ha látom értelmét, és értek hozzá. de számomra azt a kulcscsomót egyszerûbb az övtáskámba vagy a kabátomba vagy a középkonzol alatti rekeszbe rakni, ahogy a kapunyitót is könnyebb volt egy darab kétoldalas ragszalaggal a konzol alatti rekeszbe rögzíteni. ahova amúgy a mobil, a pénztárca, papírok, toll, rágó és egy napszemüveg is elfér - nincs világítása, mégis mindig megtalálok mindent 5 másodperc alatt. ha nem, akkor meg ráérek én, mire kinyílik akapu, azon nem fog múlni semmi....
#6800
Posted 2009. March 11. - 23:51
