Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#6021
Írta 2009. április 27. - 22:52

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#6022
Írta 2009. április 27. - 22:48

Világért semitatkozék , de avensis 2 milláig az bizony nemsoká zsebbenyúlós...
'Durvábbat' nem merek hasonlítan, mert ugyan még papírforma szerint se lehet belekötni pl amit én választotam hasonlót, mégis belekötnek. Vélemények, elolvassuk/írjuk, kész.
Ja, ezek tuti zsebbenyúlós autók lesznek:
avensis kombi, 2M-ig
1,8 VVTi motorral. Gagyi technika, megbízhatatlan ipari hulladék...
http://www.hasznalta...ta_avensis_2002
És még bõven marad a véletlen hirtelen meghibásodásokra (ami ugye a totojáknál gyakran elõfordul)
Amit linkeltél, egy levedlett flottás autó, amit területi képviselõ vagy ki használt. Megvennéd? Amúgy H, de nem baj.
Lacsetti egyre jó, budapesti taxinak. Olcsó, és nem esik szét, amíg le nem jár a lízing, addig meg kitermeli az árát. Aztán lehet újra cserélni. Ha tényleg vezetted, használtad volna a típust, lehet más volna a véleményed. Ha igen, akkor nem szóltam.
Race, no Rest!
#6023
Írta 2009. április 27. - 22:37

nem baj az ha neha teljes mondatokat irunk
masfel millaert mar van 60ezer km korul futott g astra ugyanazzal az 1.6 16V motorral.
a lacsetti 2 milla, nyilvan nem egy kategoria, de azzal mar a h astrat hasonlitottuk, ami viszont egy jobb auto.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6024
Írta 2009. április 27. - 22:29

Nyelvtanilag és mondatszerkezetileg egyaránt!

Utcában van 150 lovas avensis és semmi baja.
Olyan autó meg nincs, amelyik nem tud elromlani.
Azért a Toyotákkal nem sok baj van, de a mindenféle okosak boztos jobban tudják...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#6025
Írta 2009. április 27. - 22:22

Magyarországon NINCS 150e+ km-t futott autó! Ha mégis elérné, megáll a számláló, vagy visszafelé kezd mérni.
Az 1,9 cdti alapvetõen 1,9 jtd. Saabokban tid, vagy ttid például. Háromezerig letépi a fejed, aztán mintha falnak menne.
Ha van 2 milla autóra, akkor helyedben néznék Carina E-t, Avensist is.
Vagy 8-10 éves Primera kombi, az sem rossz autó.
Világért semitatkozék , de avensis 2 milláig az bizony nemsoká zsebbenyúlós... A 150le dízelrõl eg kisit utána kéne népeknek olvasni ajánlás elõtt....
Débé,hadd el; ez itt *** nem autó. Ugyanennyiért ugyanilyen idõs g/h astra már igen... g astra vs lacetti...
http://www.hasznalta...opel_astra_2005
'Durvábbat' nem merek hasonlítan, mert ugyan még papírforma szerint se lehet belekötni pl amit én választotam hasonlót, mégis belekötnek

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6026
Írta 2009. április 27. - 22:20

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6027
Írta 2009. április 27. - 21:29

Azért sokat elmond, hogy ilyen fiatalon a fullextrás kerül ennyibe.
Race, no Rest!
#6028
Írta 2009. április 27. - 20:35

mi amikor (nekünk) új autót kerestünk, akkor ilyeneket nézegettünk:
http://www.hasznalta...et_lacetti_2005
nem tudom h mennyire megbízható, majd mingyárt jönnek akik tudják.
lehet hogy nem volt egyértelmû de ijlicsnek szántam. vagy annyira f0s hogy figyelembe se vettétek?

#6029
Írta 2009. április 27. - 20:35


RAUH-Welt
B E G R I F F
#6030
Írta 2009. április 27. - 20:34


Tökmindegy, amíg nem kezd el durván rohadni, vagy sokba kerülne az életben tartása, addig nem is akarom eladni. Max. egy kombira cserélném el, mert a csomagtér hiányzik egyedül.
Figyelem!
Kezembe került két film, ha valakit érdekelne:
Manta, Manta
Rázós futam
Klasszikusok!

Race, no Rest!
#6031
Írta 2009. április 27. - 20:08

Ebben az a szomorú, hogy a miénkben valós a km, DE senki sem hiszi majd el, mert mki gyanakszik. Mert ez ilyen átb@szós ország :/Magyarországon NINCS 150e+ km-t futott autó! Ha mégis elérné, megáll a számláló, vagy visszafelé kezd mérni.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#6032
Írta 2009. április 27. - 19:18

Magyarországon NINCS 150e+ km-t futott autó! Ha mégis elérné, megáll a számláló, vagy visszafelé kezd mérni.
.
na b+---az enyém ezt mért nem tudta ? simán mért még 290K fölött is..

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6033
Írta 2009. április 27. - 18:43

esetleg regebbi mondeo passat a4 stb, de azok 150e km es folotte lesznek,
en ha most vennek akkor H astra 1.9 cdti kombit vennek, lehetoleg a 150lovasat. sportos motor, jol nez ki, es keveset eszik.
Magyarországon NINCS 150e+ km-t futott autó! Ha mégis elérné, megáll a számláló, vagy visszafelé kezd mérni.

Az 1,9 cdti alapvetõen 1,9 jtd. Saabokban tid, vagy ttid például. Háromezerig letépi a fejed, aztán mintha falnak menne.
Ha van 2 milla autóra, akkor helyedben néznék Carina E-t, Avensist is.
Vagy 8-10 éves Primera kombi, az sem rossz autó.
Race, no Rest!
#6034
Írta 2009. április 27. - 18:43

tudom hogy fenntartás,meg van akit nem érdekel,csak közlekedési eszköz stb..
most legalább a világválságnak köszönhetõen megvehetem a régi álmomat..egy 123 as mercit:D a legtöbben hülyének néznek,pedig szerintem nagyon jó autó

69.
==================================================
#6035
Írta 2009. április 27. - 17:07

de én akkor már inkább focusosnék
jah, nálunk fûtõradiátor kilyukadása okozta a múltkori gubancot. cseréltük új gyárira. most no problemo
#6036
Írta 2009. április 27. - 16:52

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6037
Írta 2009. április 27. - 16:13

2.0M -ig mit ajánlotok? Kombinak kell lennie és emberileg fenntarthatónak, 10 éves garázsban tartott, nem dohányzó, hölgy tulajdonostól 10 éves BMW/Audi/Mercedes kilõve, Volvo V70 a nagy szerelem, de félek, hogy nem tudnám fenntartani. Astra Classic II? Japánok?
Jelenleg Astra F kombi van, diesel, ami a legjobban zavar benne az az erõtlensége, nyilván nem kell nekem 200 hp, de annyi igen, hogy tudjak vele elõzni biztonsággal és nem kell 20 percet mennem egy kamion mögött. Türelmes vagyok és inkább megyek mögötte, mint kockáztassak, de na.Kell bele lufi, légkondi, abs, de ezek úgyis minden 5 év körüli autóban benne vannak. Benya/dízel mindegy, kézi váltó alap.
Az 1,4 90 astra nem megy rosszul, a 60/75ös vackokhoz képest ég és föld.
Octaviaban itt még fõleg az öreg van, ami elég sivár, és benzinesek vérszegények, de elmegy ha tetszik.
I-es fóka széria végérõl bõséges felszereltségggel belefér, csak az 1,6/1,8 benyát tudnám nyugodt szívvel ajánlani; de utóbbit simán. Ketetsek elejéhez drágább az alaktrész és többek szerint (sztem is) szarabbul összerakott autó lett a kettes.
Ha vonz a 7 személy/üvegtetõ/jó(sportos és még relatívkényelmes) futómû akkor 2003 utáni 307 SW-ket is meglehet nézni, 1,6b/1,6HDi/2,0 HDi régi 110LE is jó cucc; utóbbi elõnye 1,6oshoz képest hogy nincs kettõs tömegû lendkerék, fap meg változó geós turbó (igaz, a 92 lovas 1,6ban sem). Vigyázat, a Breakban üvegtetõ hiánya mellett a hátsó ülések sem különállók hanem hagyományos kombis üléspad van! 2003 elöttiket inkább kerülném, elég nagy a szórás megbízhatóságban.
Ha szeretsz ellátni a többeiek fölött és nem a padlón ülni,sûrûbben jönne jól 1-2-3 ülés kikapása és nincs hosszú garázshelyed akkor Zafira/Picasso is képbecsúszhat, ha érdekel írok még róla, itt sokan lehúzzák õket kapásból - holott sokan imádják az egyterûeket terelgetni. Soxor 5 személy esetén Picasso, néha 5+ személy esetén Zafira felé billeny mérelg nyelve, megbízhatóságban a tojás jobb helyen van kicsit.
Japó/olasz ugyanúgy fenntartás miatt esik ki; max a corollákból vmi, bár ritka bennük a nem viszatekert.
szerk: 156 felejtõs és mûkombi. G Astra és I fóka közül utóbbit venném, fõleg az 1,8assal. G Astra kissé ingerszegény és hát nem a megbízahtóság mintaképe sem egy normálisan felszerelt pláne; igaz, rossznak sem mondható. Fóka bartáságosabb, ergonómikusabb, kényelmesebb és halkabb éspicit megbízhatóbb szerintem, astra mellett csak a 90lovas moci szól. Jah, a késeiI-es fókusznál a hátsó dob roszdahajlama is elmúlt már. Másik, városi legendák mellett népítélet hibáit jegyzeteld, a többi nem lényeg onnan; meg hibastatisztikák. Aztán meg körbenézhetsz a nem vészes tipusok között hogy melyiket miylen jó használni, vezetni, stb. Ez sem elaprózandó szerintem, sokan elsõ 1-2 autónál ezt elfelejtik nézni!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#6038
Írta 2009. április 27. - 14:00

irtak a g astrarol hogy kenyelmetlen az ulese, ez szerintem is igaz. a caddy-hez kepest kinpad. ki vegulis lehet birni, igaz masfel oranal tobbet meg nem vezettem egyhuzamban, szal nemtom. en majd megveszem bele a gsi vagy az sxi uleseit, azok elvileg sokkal jobbak. bontobol nem tul draga. otthon nem hiszem hogy tul sok sxi maszkal, de egy utananezest meger.
probakort ha tudsz, akkor intezz aztan meglatod hogy melyiknek olyan a belseje amivel egyutt tudsz elni. vegulis azt fogod latni ugyis egyfolytaban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6039
Írta 2009. április 27. - 13:46

Alfa 156 SW is nagyon tetszik, de ahogy mondod, olaszt és franciát nem szeretnék.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#6040
Írta 2009. április 27. - 13:36

japanok jok, de dragabbak [ugyanazzal a motorral/evjarat/futott km] olaszt franciat meg sztem te sem akarsz
esetleg regebbi mondeo passat a4 stb, de azok 150e km es folotte lesznek, nagy motorral. ha extra hely kell meg kenyelem akkor oke, de fenntartas, fogyasztas teren nem hiszem hogy labdaba rugnak egy also kozepkategorias par eves 50-60ezret futott autoval. szerintem.
en ha most vennek akkor H astra 1.9 cdti kombit vennek, lehetoleg a 150lovasat. sportos motor, jol nez ki, es keveset eszik. arban viszont nem jon ki 2 misibol szal nalad ez sztem kiesik.
RAUH-Welt
B E G R I F F