Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#5021
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
DéBé: én a mazsolánál tanultam, Fejszés Zoltánnál. õ anno azt mondta, hogy tavasztól már nem akar oktatni, elég sok stressz így is az irodák dolgainak rendezése, felújítása, stb...(õ az iskolaigazgató). igazából nem volt velük bajom, a kresz-t jól magyarázta az oktató, a Zoli meg arc...csigavérnél is voltak páran tõlünk, õk is normálisak.

igazából árban közelítõleg ugyanarra jön ki szinte mindegyik autós iskola. az oktatók felõl érdemes kérdezgetni - el kell tûrni, hogy némelyik egy nagy fð$fej, csak ne az legyen, hogy az 50 perces óra 25 perces, meg hogy csak Budaörsön vezetsz...a mazsolánál meg több oktató van, több kocsi, szóval csak találsz neked megfelelõt. (kis autón tanulj szerintem.)

ha meg nem tûrõd jól az oktatókat, akkor menj le a virágpiachoz, aztán kérdezgesd ott ki a többi embert, aki mazsolás kocsiból száll ki, hogy hát ez az oktató milyen szerintük. rendszámot felír, ha nem szimpi, aztán akkor már tudsz válogatni...csak ez ugye idõigényes.

Szilárd: az szép.:) biztos érdekes lehet ott dolgozni, csak hát ahhoz gépész végzettség kell, nem?

#5022
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
e

luk oilnál tankoltam fel a kocsit mielõtt pestre mentem, azt hazafelé kellett tankolnom. 9,8at evett, ebbe volt város is, de akkor is kurva sok. aztán shellnél tankoltam, és hazafelé már 8at evett, pedig ugyanúgy mentem. szal többet luk oilhoz nem megyek az tuti.
__________________

#5023
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,603 posts
nem. a kész autókat (TT) u.olyan autószállítón, igaz az oldalán van egy rács a kõdobálók ellen, de a vége nyitott, szal ha valaki akarná elvihetné a felnijeiket, csak elõbb ki kell csomagolnia. :)

http://www.ewb-waggo...abis8vwaudi.jpg
ilyenekben meg gondolom a motorokat viszik, és egyéb itt gyártott járulékos dolgokat. (köztudott, hogy gyõrben van európa legnagyobb motorgyártó gyára.) gyõr iparát meg az jellemzi, hogy van az audi és az összes többi gyár, aki bedolgozik nekik :D
(na jó meg a credo busz gyár, de az kb két mûhely csak.)
ja még az audi motorgyártáshoz, hogy gyõrben széchenyin közlekedésmérnök bsc képzésben most fejeztem be a második félévet, de már kaptam levelet az "audi belsõégésû motorok" tanszéktõl, hogy mesterképzésre menjek hozzájuk :)
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#5024
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
nah igen, meg az audikat zárt vagonokban szállítják :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#5025
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,603 posts
gyõrben az audi vonatok mellett 1 õr szokott állni a vonatnak háttal. :)
vagy kettõ a két végén háttal a vonatnak.
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#5026
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
szoktak ezeket orizni rendesen nem?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5027
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
http://img.carstylin..._1244572645.jpg

nem is tudtam, hogy exportra kerekek nélkül viszik a swifteket, gyári féltéglákkal feltámogatva -amik gondolom viszfuvarosak- stb... :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#5028
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,716 posts
Dave, te hol tanultál vezetni(mármint melyik autósuliba) és mi a véleményed róla? Vagy esetleg tudsz-e ajánlani helyet itt a közelbe ahova érdemes menni?

#5029
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
bocs nekem ez tokre ujsag volt :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5030
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

500LE/500kg hogy hangzik? :)

Fél éve is jól hangzott. ;)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#5031
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
500LE/500kg hogy hangzik? :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5032
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts
Na, az a kombi evolúsön nekem is tetszik :) a fókuszra szõrén elcserélném :D
Thy, már jó elõre kezdesz el gondolkozni a dolgon, úgy látom ;)

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#5033
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

a vw csoport 4 motion rendszere azert nem egy olyan oszkerek hajtas, mint audi quattroja vagy subaru-e


hmm

az A3-as meg a TT audiban ugyanugy haldex van mint a 4motionos vw-kben. csak ott quattronak hivjak.

a tobbi quattros audi mas teszta.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5034
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,344 posts

miért, nem a faluba költöztetek?:)

Az évi 3 napért (amikor nincs letakarítva a hó) megéri 2 milla, luxusadó, és a fenntatási költségek?

Én maradnék a buszodnál, és a zsebcirkálónál. Egyik kényelmes és nagy, másik meg kicsi de legalább olcsó.

Az a baj, hogy ha ez a csapadékmennyiség állandósul télre, mint most, vagy tavaly, akkor lehetnek gondok. Ugyan a faluban takarítják az utat, de csak a két bükkfáig. Pest megye leszarja. Dógozni meg kell, meg a gyerekkel is menni kell,ha menni kell. Tavaly is meglepõdtem, hogy szaggatok fel a vizes úton, átbukok a nyegen, onnan meg 2-2 guminyom a 20centis hóban:) Most kell gondolkoznom, hogy ha gáz van, akkor már a helyes döntés legyen.

vegyél egy niveát...


Hát ez is egy alternatíva, de az is egy vagyonba van, mire el is merem engedni vele Orsit, és még be is indul, és nem eszik 20-at:)A jó állapotúak meg igencsak drágák

És Thez is a keblére ölel! :)
http://www.hasznalta...da_octavia_2001
http://www.hasznalta...gen_passat_2000
http://www.hasznalta...wagen_golf_2002

Ezek a nepperek kedvencei. Emlékszem Zorg is mennyit kerülgette a turbo témát mire egy valóban jót vett. Meg sajna nekem sótlanok ezek a formák. A Forester sem szép a beltere meg sõt. De a bubu, meg a valódi összkerék kárpótolna.

http://www.hasznalta...42_audi_a6_1997
http://www.hasznalta...da_octavia_2001
http://www.hasznalta...da_octavia_2000
http://www.hasznalta...da_octavia_2000
http://www.hasznalta...da_octavia_2001

thy, ezek is elmennek ott, ahol kell és nem is fogyasztanak sokat. meg talán csöppet olcsóbb szervizelni és több lehetõséged van, hogy hova viszed

Az elsõ sztem a fejlövés kategória. Tipikus nem hajtották szerették. Csoda ha talál az ember eredetileg 1 darabból lévõt, és még az alkatrész sem a legolcsóbb. Bár a quattro hajtás a másik használható. Meg közel 300000km!

osszkerekes kombiszeru :)

Feltöltött kép

a fogyasztassal meg a havas trutyival viszont mar bajban lenne :D


Ha valaki ad egy ilyet a többit leszarom:D Csak ezt nem fogja meg 2 milla:)

nissan x-trail 2.0 benzines.

Opció 2-nek felírva. Teccetõs.

Hû de sokat írtatok:)

#5035
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
a vw csoport 4 motion rendszere azert nem egy olyan oszkerek hajtas, mint audi quattroja vagy subaru-e

ez szerintem 2-es szivo
utanakerdezek

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#5036
itx

itx

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 posts

Mondj egy olcsó 4 kerekes kombiszerû autót, amelyik friss hóban is megy a hegyen, és még keveset is eszik. Francia nem ér:D


nissan x-trail 2.0 benzines. bar lehet vitatkozni, h a ~10l/100km kevesnek szamit-e, de sztem a meretehez, a szolgaltatasaihoz, komfortjahoz es a menettulajdonsagaihoz kepest sztem nem sok. az 1.6-os benzines audi a3-asom is megevett ennyit, es az fele ekkora se volt, nem beszelve az osszkerekrol.
mindenesetre nekunk nagyon bevalt (a kozepre rakott muszerfalat is megszoktuk), megbizhato autoka.

edit: mi 3 gurigaert vettuk, 2-2.5 korul mar jok vannak, nem tudom ez mennyire szamit olcsonak jelen esetben, nem mondtal keretet.
"keep the rubber side down."
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain

#5037
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
http://www.origo.hu/...etokepzest.html

nem is rossz, nem is rossz...az órák egységárasítása tetszik, a vizsgadíj drágítása szintén. akinek bármi áron kell a jogsi, az ígyis úgyis megszerzi. de ma tényleg annyira "olcsó" a jogsi, hogy tényleg szinte gáz, ha az érettségid évében még nincs jogsid. csak nem szabad túl megdrágítani, mert akkor meg csak az elsõ, önálló keresetébõl lesz majd jogsija, és a leendõ gyerekét meg csak 3-4 év vezetési tapasztalattal fogja fuvarozni.

a bemûszerezésbõl ombudsman is lehet, de jogos a dolog abszolút - én szinte csak városban vezettem, meg párszor itt a bevezetõn autópályán. és sokszor ugrott be az oktatóm cigiért vagy valamiért - igaz, ekkor ténylegesen is hosszabbak voltak az órák, szóval a 2*50 perc az inkább 2-2.5 fél óra volt, ha beugrott valahova.

utóképzés jó, errõl beszélgettünk itt régebben. két-három év után elvinni egy egyszerû, alapszintû vezetéstechnikai tréningre - nem túl drága, viszont életeket menthet a hibás mozdulatok kijavítása és a vészhelyzetekben történõ helyes manõverek rutinná válása. a vészfékezést meg már a rutinpályán is oktathatnák, 80-90rõl már tisztes nagyot lehet fékezni. a megcsúszás meg vicces, én valamelyik nap szórakoztam este azzal, hogy egy elhagyatott, de széles körforgalomban direkt több gázt adtam (nulla forgalomban, se ember, se kocsi a környéken!), és határozottan érezhetõvé vált, ahogy elkezd szépen csúszni a hátulja a kocsinak. meg a vészfékezésre is találtam egy jó útszakaszt - ember nem jár arra, de jó minõségû az út, hosszú, belátható és világos. elõször fura volt, hogy az ABS visszarúg, de aztán megszoktam...

más: az M7 ennyire gumigyilkos lenne? jómúltkor egy személygépkocsinak szállt el a jobbelsõ gumija - résen volt mindenki, nem történt komolyabb baj. a minap meg egy kamionnak a jobb hátsó - szép nagyot szállt, az tény. a sofõr felnin ment még vagy 500 métert, mire megállt a kamion - szerencse volt, hogy senki nem ment mögötte...

#5038
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
osszkerekes kombiszeru :)

Feltöltött kép

a fogyasztassal meg a havas trutyival viszont mar bajban lenne :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5039
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,694 posts

ha ti a bringákat tetõn szállítjátok,akkor mennyivel szokott megnövekedni a fogyasztás? mondjuk 120 körüli autópályázás esetén.. 0,8-1 l elõfordulhat?


Sõt.

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#5040
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts
http://www.hasznalta...42_audi_a6_1997
http://www.hasznalta...da_octavia_2001
http://www.hasznalta...da_octavia_2000
http://www.hasznalta...da_octavia_2000
http://www.hasznalta...da_octavia_2001

thy, ezek is elmennek ott, ahol kell és nem is fogyasztanak sokat. meg talán csöppet olcsóbb szervizelni és több lehetõséged van, hogy hova viszed