Ettõl féltem
"Hogy hol húzódnak a határok? Ahol fáj. A régebbi 1,6-os Focus, Astra, Brava, Golf, Stilo mind 100 lóerõs"
Szívjanak mustárgázt!
Ettõl féltem
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
NE ÍGY! NE ÍGY!
Pont valamelyik nap gondolkoztunk azon, hogy miért nincs még atom meghajtású autó?
És erre:
http://www.ubergizmo...ed_concept.html
én sem egy autó alapján mondom, de múltkor volt is cikk totalcaron, hogy mennyire elbaszott ez az ECE mérési ciklus, totál semmi köze a való élethez. meg lehet, hogy olyan fordulatszám-tartományokban használod az autókat, mik pont ideálisak. aki meg a puntoval 5,7-et csinált, szarul váltogatott. az se megoldás, hogy nem pörgeted, mert akkor ha gázt adsz, csak dõl bele a nafta, de még nem tud gyorsítani, mert nincs ereje. sok minden lehet, de te örülj annak, hogy ilyen jó fogyasztásaid vannakazt nem hinném, Bálint ezek átlagok. pont ugyanúgy benne van a városi tötymörgés mint az országút. és nem egy autó alapján mondom.
amúgy 2 puntot szoktam hajtani, egyiket sem tudom 4,3 fölé vinni. pedig volt olyan is hogy szombathelyrõl 4-5 mázsa rézszerelvény a hátam mögött én vagyok 1 mázsa, pályán végig óra szerint 150 és légkondi. országuton meg picivel 110 alatt a mutató. lakottban mondjuk nagyjából betartom (65 körül mutató). és tök átlag gumik. pugon meg volt olyan hogy nyáron is téli. azt aláírom hogy tényleg rohadt jól kifogott darab lehetett mert azzal 1 literrel jártam a gyári +adott vegyes alatt. nem is akarták elhinni a márkaszervizben.
na az inca az lenyelte a 8-at dehát azzal az ormótlan formával mondjuk érthetõ.
azt nem hinném, Bálint ezek átlagok. pont ugyanúgy benne van a városi tötymörgés mint az országút. és nem egy autó alapján mondom.csak jó darabokat fogtál ki.
elég nehéz tartani a gyári értékeket, az enyémen úgy kell kapcsolgatni a norma szerint, hogy majd megfullad. 30-nál 3asban alig pörög alapjárat felett. és ezek a tdi-k kurva kelletlenek 1500 alatt.
meg azért gumitól is rohadtul függ, egy fuel saver abroncs meg az én pirellim között van némi különbség gördülési ellenállásban. na meg tapadásban is
úgyhogy egy átlag user a büdös életben nem fogja tudni hozni a megadott fogyasztásokat. plusz a norma szerinti fogyasztásban 2 megállás van kb, de az nem dugó. bp-n meg azért elég gyakori az is, hogy többet állsz, mint mész. ami nem tesz jót a fogyasztásnakamikor országúton meg pályán használtam, az enyém is csak 5,7-et evett, most túlnymó többségben városban használva 7-7,5. reális értékek sztem. egy punto se fog sokkal kevesebbet enni, csak annyival, amennyivel könnyebb.
astra is benyel városban 9 litert. küzd a kasztnival, klímával, stb.
ja, a6 3.0tdi 12 liter alatt nem jár el, újabb passatok se nagyon 8 alatt. tök reális. meg a kinti üzemanyagok sokkaldesokkkkal jobb minõségûek. szomszédom autója 30%-kal evett kevesebbet a német gázolajjal, mint az itthonival.
csak jó darabokat fogtál ki.ezek valami durván ólómlábú tesztelõk lehettek
õszintén az 1,3 jtd puntóval számomra elképzelhtetelen az 5,7
(mondjuk a többinél is amivel van ismeretségem durva értékek vannak)
ezek valami durván ólómlábú tesztelõk lehettekFogyasztás táblázat:
http://m.blog.hu/sa/...lan-tablzat.jpg
NE ÍGY! NE ÍGY!
Nem.
Ez a kollégám Fiat Coupe 20v turbo plus-a
Van benne ez az módosítva, (leömlõ, chip, lefújószelep, 80-as rendszer,ültetés, nagy kerék, makulátlan állapot)
Az MKI projekt úgy néz ki a jövõ héten indul.
Épül egy 2 literes turbós motorral, 6-os szekivel, 18-as kerekekkel, játszóskocsinak. Mivel nem homológ, még a télen épül egy Escort BDA is, hogy lehessen vele indulni Historyc-ban
.. 80-as rendszer...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
NE ÍGY! NE ÍGY!
RAUH-Welt
B E G R I F F