Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#3261
Posted 2010. January 25. - 13:56
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3262
Posted 2010. January 25. - 12:32
Végre egy új Renault ami jól néz ki és a bringáknak is van hely.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
azért még szokni kell kicsit az elejét.
az a hûtõrács nekem annyira nem jön be...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3263
Posted 2010. January 25. - 12:25
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3264
Posted 2010. January 25. - 12:18
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3265
Posted 2010. January 25. - 11:07
anno Te írtad, hogy bemértek Gyulafirtótón, ugye?szeretem a dízelt. nem eszik sokat, keveset fordul, az én lábammal meg a világból is kikotyogna. 1.1es trabival megtanultam lassan menni
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3266
Posted 2010. January 25. - 11:02
Akkora mint egy Insignia, és tényleg jól néz ki.ez a Suzuki Kizashi ez vegulis egy SX4 szedan? az gaz ha szerintem tok jol nez ki?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3267
Posted 2010. January 25. - 09:30
na es
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3268
Posted 2010. January 25. - 01:37
de egyenlõre marad az öreg kadett, pedig már hallom, hogy oldódik a parkolóban, mint a pezsgõtabi :-))
csámcsog mi? eszi a rozsda.....
#3269
Posted 2010. January 24. - 21:18
#3270
Posted 2010. January 24. - 21:00
bár nem volna kizáró ok ha csak benzines lenne elérhetõ adott típusból.
engem is inkább a régebbi modellek foglalkoztatnak. valahogy inkább érzem õket autónak mint a mostani mûanyagkocsikat.
persze egy V50ben sem húznám a szám:)
#3271
Posted 2010. January 24. - 20:49
azt mondta, csak hosszú távra /gyerekek, dunántúl/ használja, mammerjának van egy 1.1-es punto-ja, de Õ AZT NEM HAJLANDÓ vezetni :-)
nekem bejönne, de félnék az alkatrészáraktól
én egy gránd vojádzserbe vok szerelmes, 7szem. kivitel, rendes dagadt osztrákokra szerelt kivitel, még Graz-ból.
http://nepitelet.hu/...3/nagy_kedvenc/
de egyenlõre marad az öreg kadett, pedig már hallom, hogy oldódik a parkolóban, mint a pezsgõtabi :-))
#3272
Posted 2010. January 24. - 20:37
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3273
Posted 2010. January 24. - 20:34
de egy 740 turbo, vagy egy jó kis amazon! jeee
ez a Suzuki Kizashi ez vegulis egy SX4 szedan? az gaz ha szerintem tok jol nez ki?
aha
mondjuk a nálunk kapható sx4 sedanhoz képest tényleg elég jól néz ki
#3274
Posted 2010. January 24. - 20:31
Az újabb autókban intelligens rendszerben figyeli a motorvezérlõ a használat módját, és a szerint gyújtja a szervizbe hívó lámpát...
Szóval elméletileg, már nem kellene az olajat lecserélni, csak akkor ha a gép kéri, de mivel pl a Toyotában, 15e-ként van átvizsgálás, A fékek illetve a szûrõk miatt, mindig cserélünk olajat is és nullázzuk a számlálót, mint hogy 1000 kilcsi múlva visszajöjjön az olajcsere miatt, viszont aki olyan feltételek közt használja, azt elõbb behozza szervizre, ha úgy érzi a gép már igen használt az olaj...
de ez az auto 99 februari a fedelzeti szamitogep az a radioallomasokon, a datumon es a homersekleten kivul [bar ez utobbival kapcsolatban amugyis vannak fenntartasaim...] semmit nem mutat. szal nem az a tul intelligens szerkezet. szerintem bele van pogromozva hogy 10000nel villanjon fel a csavarhuzo lampa es ennyi.
"or 1 year"
a 20000merfold es az egy ev az nalam kb ugyanoda esik.
mas
ez a Suzuki Kizashi ez vegulis egy SX4 szedan? az gaz ha szerintem tok jol nez ki?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3275
Posted 2010. January 24. - 20:02
konkrétan rá gondolok:
http://www.hasznalta...lvo_240-3096363
meg a testvéreire:
http://www.hasznalta...lvo_244-3424739
http://www.hasznalta..._244_dl-3261216
szerk:
totalcaros írás meggyõzõ..
http://totalcar.hu/tesztek/volvo240/
#3276
Posted 2010. January 24. - 19:41
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3277
Posted 2010. January 24. - 19:38
miert van az hogy eloturtam egy astra katalogust, es abban 20ezer merfold a szerviz intervallum, de a muszerfalon a csavarhuzo ikon 10ezernel jelenik meg?
minel oregebb annal surubben kell cserelni az olajat?
nem nagyon akarok ezen sporolni amugy, csak furcsa hogy ezt irjak a katalugusban.
Az újabb autókban intelligens rendszerben figyeli a motorvezérlõ a használat módját, és a szerint gyújtja a szervizbe hívó lámpát...
Szóval elméletileg, már nem kellene az olajat lecserélni, csak akkor ha a gép kéri, de mivel pl a Toyotában, 15e-ként van átvizsgálás, A fékek illetve a szûrõk miatt, mindig cserélünk olajat is és nullázzuk a számlálót, mint hogy 1000 kilcsi múlva visszajöjjön az olajcsere miatt, viszont aki olyan feltételek közt használja, azt elõbb behozza szervizre, ha úgy érzi a gép már igen használt az olaj...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3278
Posted 2010. January 24. - 16:54
a sima 1.3 gyárija? ugye véletlenül sem az 1.0 váltóját kapta meg?
#3279
Posted 2010. January 23. - 21:57
savanya, ha tartasz tõle, h átvertek, akkor inkább cseréltesd le még egyszer, csak most maradj ott amíg csinálják
nem engem, hanem mást. Merhogy márkaszervízbõl van az anyag. Gondolom, azért volt annyi, merthogy. Én láttam, ahogy cimbi csinálta, ha nem õ csinálná, akkor én, ilyenekre háklis vok.
#3280
Posted 2010. January 23. - 19:32
ettol fuggetlenul maradok a 10.000nel
RAUH-Welt
B E G R I F F