Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#3201
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

akkor az ön autója a góf kombi. vagy bora kombi. esetleg faceliftelt audi a4 kombi 1.gen. ez mindent tud, amit kell, csak euro 2. viszont az opel dízeleitõl távol tartanám magam nagyon.
árban-évjáratban-felszereltségben nem tudom mi az elképzelés, esetleg újabb a4 is beférhet, 2mihály körül azok is kezdõdnek már, igaz az mind pd-s. de ha nem jársz vele óriási távokat évente, 1,8t is jó lehet. ha nem idióta módjára vezeted, akkor az is megáll átlagban 9 literrel.
ha más nem jön szóba, akkor toledo egyértelmûen sztem.

szigorú másfél a keret
a golfok borák stb nem itt kezdõdnek, plusz egyáltalán nem látszik rajtuk a futás. valami miatt az összes VAG konszernes verda embertelen felárral megy, ha valaminek van értéktartása itthon az a golf. és a négyes golf randa is :) a bora kombi az tecc, de nincs olcsó

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3202
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts

ismerem a hibákat. az astra jobban tetszik (az opc line lökössel csak!) és kombi. a hátsó traktus szélessége nem igazán érdekel, 2-3 évre tervezem perpill, addig nem lesz olyan az életem, hogy kelljen a hátsó üléssor 2 felnõtt méretû embernek. a kombiság jól jönne, de a seat beltere szebb, több extrával van szerelve, viszont csak Euro2

akkor az ön autója a góf kombi. vagy bora kombi. esetleg faceliftelt audi a4 kombi 1.gen. ez mindent tud, amit kell, csak euro 2. viszont az opel dízeleitõl távol tartanám magam nagyon.
árban-évjáratban-felszereltségben nem tudom mi az elképzelés, esetleg újabb a4 is beférhet, 2mihály körül azok is kezdõdnek már, igaz az mind pd-s. de ha nem jársz vele óriási távokat évente, 1,8t is jó lehet. ha nem idióta módjára vezeted, akkor az is megáll átlagban 9 literrel.
ha más nem jön szóba, akkor toledo egyértelmûen sztem.

ja, még a kreszes témához, városban, nagy forgalomban a sárga lámpákon már azért megyek át reflexbõl, mert a mögöttem jövõ ott topog, hogy átér még õ is, igaz tök piroson, de átér, ha fékezek, akkor meg belémszalad, mert követési távolság az nincs. eddig sajnos minden nap igazam lett. és nem boldogít, hogy a kresz szerint nekem van igazam, ha telibevágja az autó hátát :(

#3203
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

nem tudom jártál e a csepeli autócity-nél, de ha nem mindenképp nézz körül. abban az egy hétben, amikor fókára vadásztam sok helyen jártam, de õk voltak a legkorrektebbek.

http://www.autocity.hu/

voltam ja, gyakorlatilag itt melózom mellettük (csepelen)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3204
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts
nem tudom jártál e a csepeli autócity-nél, de ha nem mindenképp nézz körül. abban az egy hétben, amikor fókára vadásztam sok helyen jártam, de õk voltak a legkorrektebbek.

http://www.autocity.hu/
__________________

#3205
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

autótéma: toledo nagyon kicsi hátul, a többi részével nincs baj. az opel picit jobb hátul, viszont sokkal lelketlenebb, szar az ülése és k. kelletlen a motorja. plusz a futómûve is kicsit libegõsebb.
ha nem akarsz állandóan teltházzal csapatni, akkor a toledot venném a helyedben.

ismerem a hibákat. az astra jobban tetszik (az opc line lökössel csak!) és kombi. a hátsó traktus szélessége nem igazán érdekel, 2-3 évre tervezem perpill, addig nem lesz olyan az életem, hogy kelljen a hátsó üléssor 2 felnõtt méretû embernek. a kombiság jól jönne, de a seat beltere szebb, több extrával van szerelve, viszont csak Euro2

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3206
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts
noakkó zömítem.

ZORG APÓ: oké, hogy kresz adta joga a kétlábúnak, hogy átmenjen, de attól, hogy megköszöni, mindenkinek szebb napja lesz. mondjuk attól viszont elszáll az agyam, amikor
1,: odaáll a zebrához, de nem akar átmenni. mi a f.szér kell akkor oda állni? fõleg a budafoki úton szoktam tapasztalni ezt.
2,: direkt villantok a gyalogosnak, hogy menjen, még gurulás közben, hogy átmenjen és nem kell megállni. azért ez látványosan lassítva, hogy érezze, át akarom engedni. erre csak áll bambán, és megvárja, amíg odaérek és megállok.
autópálya: m1-m7 szétválásnál egy pitsa a2 audival a belsõ svban tartózkodott olyan formán és minõségben, hogy elõször indexelés, majd finom villogás, majd bekapcsolt refi, majd dudálás hatására sem volt képes levonulni. (mindemellé a lámpa se égett, részletkérdés) ekkor úgy döntöttem, hogy jobbról megpróbálok elhaladni, mellé éréskor harmadik dudaszót meghallotta és átnézett, elmutogattam, hogy tán le kéne küzdenie magát jobbra és elmentem. na ezek után tényleg le is húzódott.
azért aki ilyen szinten nincs kapcsolatban a külvilággal, tán ne vezessen.
a sztorihoz tartozik, hogy a barátnõjével volt és láthatóan mindketten iszonyatosan koncentráltak a vezetésre. ketten, egy autóéra...

robúr: a sebességhatárokat én is rugalmasan kezelem, de eddig (koppkopp) egy év ~20e km alatt megúsztam szerencsére. mondjuk azért ésszel szoktam gyorshajtani. (oké, múltkor dugóban volt 15 percem abszolválni a moszkva tér-mûegyetem távot - bkv sztrájk miatt késett a volán, vizsgán meg leszarják ezt) ott azért sikerült belefutni elég szép dolgokba - 30as táblánál 80, záróvonal-villamossín-záróvonal meghágás, meg elég parasztban nyomni. hát nem éreztem jól magam, gondolom anyukám is csuklott.

autótéma: toledo nagyon kicsi hátul, a többi részével nincs baj. az opel picit jobb hátul, viszont sokkal lelketlenebb, szar az ülése és k. kelletlen a motorja. plusz a futómûve is kicsit libegõsebb.
ha nem akarsz állandóan teltházzal csapatni, akkor a toledot venném a helyedben.

#3207
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
hat eddig is voltak amerikas rali eredmenyei [gyozelmek dobogok stb]

nyilvan atmegy WRCbe nem lesz neki egyszeru mert az elmenok mar jobban vagjak a palyakat. Plusz lehet hogy a YouTubeos bohockodasok miatt mindenki ismeri a nevet, de azert az eddigi versenyein nem volt o kiemelkedoen jobb a mezonynel.

szal en szemely szerint nem varok tul nagy csodat tole.

viszont jot fog tenni a sportnak [meg Kimi erkezese is] mert amugy durvan megcsappant az erdeklodes a rali irant. Loeb tul sokat nyert :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3208
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3,201 posts

Ken Block uj verdaja

Feltöltött kép Feltöltött kép

van video is


Alig várom.
Most mejd meglátjuk mit tud talajon....
Csak gyakorlással megy a nézõvakító hejehuja, vagy valóban jól nyomja a gázt...

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#3209
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

ezt kifejtenéd?

több autót néztem, és komolyan, jobban hazudnak mint a kereskedõ!
egy korrekt(nek tûnõ) ember volt eddig, más kérdés, hogy mire eldöntöttem õ eladta.
kereskedésben simán elmondja 10 perc beszélgetés után az eladó, hogy 3 helyen volt ropira törve, 50 ezret õk forgattak vissza és hogy az elkövetkezõ félévben mennyit kell ráköltenem.
tapasztalat! ott álltam a (reklám) csonticar telepen, és a srác mesélt az autókról.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3210
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,036 posts

...(magánszemélytõl autót venni halál!)
...


ezt kifejtenéd?

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#3211
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,013 posts

Audicska:D

#3212
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Akkor mégsem szülted meg, csak szûkítetted a kört. :)

de, ezeket nézegetem (magánszemélytõl autót venni halál!)
amelyikbõl találok jobbat azt veszem meg.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3213
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Akkor mégsem szülted meg, csak szûkítetted a kört. :)

#3214
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Ezt a részét félreértetted: én is pontosan így "kommunikálok" a masszában, csak meglep hogy megköszönik hogy... nem voltam velük tapló? Elszomorít.
Egy-egy középtávú úton (mondjuk Székesfehérvár-Debrecen) az egész napom bearanyozza, amikor beengedek valakit és az tükörbõl-kézemeléssel megköszöni. "Priceless..."

sokat vezetek belvárosban, és bár sokszor nem tartom be a kreszt (föleg a sebességhatárokat vagyok képes rugalmasan kezelni, multkor egy jó harmincezres rugalmasság is kinézett) arra azért én is mindig figyelek, hogy
a) ha van lehetõségem beengedjem a nem "sávmellett-elhaladok-bepofátlankodom" hanem simán sávot váltani akaró autóst, és
B) kiengedjem a buszmegállóban ácsorgó bkv jármûvet ha az befelé indexel
ezek alapnak kellene, hogy legyenek. a gyalogost meg csak akkor engedem át, ha nem kell nagyot fékezzek. sajnos a mögöttem jövõ sok esetben arra már nincs felkészülve, hogy a gyalogost át akarom engedni (arra még csakcsak, hogy beengedem a mellettem indexelõt, hisz annyit nagyrészük figyel) és nem szeretném, ha egy ilyen nemfigyelõs belémrombolna hátulról...

autó téma: gyakorlatilag megszültem, 110 lovas alap TDi motoros (nem pd!) Toledo leszen. vagy kombi G-s Astra 2.0 Dti

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#3215
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 posts
Aston martin one 77...hangja : 0.41 mp valami brutál (V12 7,3l)



#3216
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

zorg: én is meg szoktam köszönni az univerzális kézintéssel, ha átenged valaki a zebrán vagy éppen az én utcámba kanyarodik, és eszébe jut, hogy ott nekem van elsõbbségem, ha át akarok menni, és átenged. lehet, hogy törvényadta elsõbbségem van, de attól még én kerülök kórházba, ha csak úgy lelépek - amúgy meg az a kis udvarias kézintés/biccentés mit számít? apuka jó példát mutat a gyerekeknek, a fiatalokat nem tartják tahónak az idõsebbeknek, és mind én, mind a gépkocsisofõr békében megy tovább....ez kb olyan, mintha valaki beenged a sávba, és én megköszönöm feltett kézzel, vagy ha véletlen elbambulok pirosnál, akkor is felteszem a kezem, hogy bocs...

de a másik oldalról is igaz: ha átengedek valakit, én intek elõször, hogy menjen, és egy kis barátságos mosolyt megengedek. és ugye átengedni nem csak akkor szokás szerintem, amikor már ott áll, hanem amikor látom, hogy pár lépésre van onnan, és én biztonságosan meg tudok állni vagy lassítani, hogy átengedjem...

Ezt a részét félreértetted: én is pontosan így "kommunikálok" a masszában, csak meglep hogy megköszönik hogy... nem voltam velük tapló? Elszomorít.
Egy-egy középtávú úton (mondjuk Székesfehérvár-Debrecen) az egész napom bearanyozza, amikor beengedek valakit és az tükörbõl-kézemeléssel megköszöni. "Priceless..."

Élménybeszámoló:
http://zorganisation...tas-visszahatas
"In idem flumen bis non descendimus"

#3217
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
zorg: én is meg szoktam köszönni az univerzális kézintéssel, ha átenged valaki a zebrán vagy éppen az én utcámba kanyarodik, és eszébe jut, hogy ott nekem van elsõbbségem, ha át akarok menni, és átenged. lehet, hogy törvényadta elsõbbségem van, de attól még én kerülök kórházba, ha csak úgy lelépek - amúgy meg az a kis udvarias kézintés/biccentés mit számít? apuka jó példát mutat a gyerekeknek, a fiatalokat nem tartják tahónak az idõsebbeknek, és mind én, mind a gépkocsisofõr békében megy tovább....ez kb olyan, mintha valaki beenged a sávba, és én megköszönöm feltett kézzel, vagy ha véletlen elbambulok pirosnál, akkor is felteszem a kezem, hogy bocs...

de a másik oldalról is igaz: ha átengedek valakit, én intek elõször, hogy menjen, és egy kis barátságos mosolyt megengedek. és ugye átengedni nem csak akkor szokás szerintem, amikor már ott áll, hanem amikor látom, hogy pár lépésre van onnan, és én biztonságosan meg tudok állni vagy lassítani, hogy átengedjem...

autópályás dolog: sajnos a vezetõoktatás -bár ugye elvileg kell lennie autópályás résznek is- fõként városban zajlik. bevallom, én is elõször folyton bent ragadtam a belsõ sávban és nem néztem a tükörbe, csak mentem elõre...a titok itt is a tükör, amit sokan csak sminkelésre/dísznek használnak, hiszen már mindent radarok mutatnak, és a kocsi leparkol helyettünk...

#3218
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
Egy példa: mentünk éjjel 3-kor szülni asszonnyal, Szentendrei út, 120 km/h és elõznek...

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#3219
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

hát nálam is meg szoktak lepõdni mikor L200 vagy a (fehér :)) master vagy sprinter

Én azon szoktam megborulni, amikor:
- kiscsalád átkel a zebrán és apu biccent felém a fejével (Mit is köszön...?)
- tömött helyijáratos busz megköszöni hogy "kiengedem" a megállóból ("A buszöböl ugye azé' van, hogy ott horgonyozzon a jármû..." - Litkai G.)

Viszont:
Roppantmód rühellem, hogy odáig süllyedtünk úgy össznépileg, hogy ha _valóban_ sietek, és komoly tempóban érkezem az autópályán a (leg)belsõ sávban, ÁMDE nem tapadok rá az elõttem épp elõzésben levõ p*csájára úgy, hogy a kalaptartóján kornyadozó kakaóscsiga száraz illata megcsapja orromat, akkor simán maradnak a belsõ sávban. Rosszul vagyok összerakva, de még ilyenkor sem bírok rávillogni; max. rakok egy balra indexet - de egy kezemen megszámolom, hogy ezt is hányszor követtem el...

Vagy: minden autóban ülõ adrenalin-junkie?
"In idem flumen bis non descendimus"

#3220
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Én szinte mindig elõzékeny vagyok. De mekkora csodálkozás szokottt lenni a zebrán!! Nem számítanak rá, hogy egy nagy fekete, sáros vas megáll nekik. Vállmagasságban a lökhárító, majd óvatosan átmennek. :)

hát nálam is meg szoktak lepõdni mikor L200 vagy a (fehér :)) master vagy sprinter
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való