Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#2601
Posted 2010. March 18. - 22:40
LFA...ha egyszer nagy leszek!
Bamba, de nem nagyon feltûnõ. Fogyasztana ez többet is, de ésszel vezetve jobban kijövök vele, és tavaly a két gyorshajtás kicsit sok volt, meg sokba is került. (A röhej, hogy valóban nem jellemzõ rám a száguldozás, de hát így jár az aki egyszer-egyszer...)
Bamba, de nem nagyon feltûnõ. Fogyasztana ez többet is, de ésszel vezetve jobban kijövök vele, és tavaly a két gyorshajtás kicsit sok volt, meg sokba is került. (A röhej, hogy valóban nem jellemzõ rám a száguldozás, de hát így jár az aki egyszer-egyszer...)
#2602
Posted 2010. March 18. - 22:36
Meg kellett néznem egy SC-t, mert hirtelen nem is tudtam milyen.
Elölrõl nekem kicsit bamba, mint mindegyik Lexus (kivétel a 600h, az úgy ahogy van nagggyon DÖG - no és az LFA...), de a segge nagyon baba.
És ezzel a motorral ilyen fogyasztásokat produkál? Ejha!
Sok örömed legyen még benne!
Elölrõl nekem kicsit bamba, mint mindegyik Lexus (kivétel a 600h, az úgy ahogy van nagggyon DÖG - no és az LFA...), de a segge nagyon baba.
És ezzel a motorral ilyen fogyasztásokat produkál? Ejha!
Sok örömed legyen még benne!
"In idem flumen bis non descendimus"
#2603
Posted 2010. March 18. - 22:32
Semmi. De komolyan!Az tudom, hogy a GS-t lezúzták, de erõl az SC-rõl nem is beszéltél.
Bakker, mi van még a szín alatt?
Persze a rolls mellett.
Rolls nuku,/kell a rossebnek/ csak bicók, egy macska, két kutya.
Ennyi.
Na neee...tisztességes adófizetõ vagyok, aki nem minimálbér után adózik, csak néha jó irányból fúj a szél.Má' takaródzzik, ködösitt!
Békávétanácsadóevagy?
#2604
Posted 2010. March 18. - 22:26
Má' takaródzzik, ködösitt!A GS-t majd második éve, hogy összetörték. Ez SC 430, de nem most vettem.
Békávétanácsadóevagy?
"In idem flumen bis non descendimus"
#2606
Posted 2010. March 18. - 22:05
jahogy SC. az szep
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2607
Posted 2010. March 18. - 22:05
#2608
Posted 2010. March 18. - 22:03
hát biza dögöljé meg
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2609
Posted 2010. March 18. - 22:00
#2610
Posted 2010. March 18. - 21:06
#2611
Posted 2010. March 18. - 20:47
állitólag, ennek a márkának van a legtöbb törzsvásárlója
Nekem is már a második.
A Merci után nagy ugrás volt.
LS430 az a 4.3-as motor?
Igen azt hiszem, hiszen nálam is 430 a tip. jelzés és az is 4300 ccm.
#2612
Posted 2010. March 18. - 14:26
Lexus josag. foleg miota bejott a VIP stilus
LS430 az a 4.3-as motor?
LS430 az a 4.3-as motor?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2613
Posted 2010. March 18. - 09:30
állitólag, ennek a márkának van a legtöbb törzsvásárlója
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2614
Posted 2010. March 17. - 23:09
Röviden, igen.
Bár nem vagyok egy autó guru, de nem kell szégyenkezniük a kis japóknak vele.
A motor lökettérfogatához képest - a teljesítményét nem tudom, de úgy 300 lóerõ körül lehet - nem fogyaszt sokat, beleértve az automata váltót, klímát, isten tudja mi mindent.
De nekem a hosszú távú utakon nyújtott csend az egyik legnagyobb érték benne. /Az egyik./
Tig, már megint igazad van!
Bár nem vagyok egy autó guru, de nem kell szégyenkezniük a kis japóknak vele.
A motor lökettérfogatához képest - a teljesítményét nem tudom, de úgy 300 lóerõ körül lehet - nem fogyaszt sokat, beleértve az automata váltót, klímát, isten tudja mi mindent.
De nekem a hosszú távú utakon nyújtott csend az egyik legnagyobb érték benne. /Az egyik./
Tig, már megint igazad van!
#2615
Posted 2010. March 17. - 23:04
Bocs, hogy létezem...
Mondjuk "ócska tragacs", mert a bicóm nem fér bele sehogy sem!
na ugye
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2616
Posted 2010. March 17. - 23:00
#2617
Posted 2010. March 17. - 22:57
#2618
Posted 2010. March 17. - 22:21
Zsizsi, a hülye méretet arra értettem, hogy nem szokványos "errefelé". Én 4.0, 4.2 (nekem is), 5.0, 5.2, stb. ezekkel találkozom a nagyobb méretek közül.
Itt senki nem jár Lexus-al na.
Itt senki nem jár Lexus-al na.
#2619
Posted 2010. March 17. - 21:40
itt nem gaz. mindenki tok random gumikkal maszkal. egy tengelyen egyforma meretu legyen, ez a lenyeg.
Eh, britek...!
Mindjárt gondoltam, a lényeg, hogy fekete, kerek, gurul.
Bezzeg a nagy hun sztyeppeken!
#2620
Posted 2010. March 17. - 21:25
itt nem gaz. mindenki tok random gumikkal maszkal. egy tengelyen egyforma meretu legyen, ez a lenyeg.
az elso ketto mintaja amugy nagyjabol hasonlit egy bridgestone turanza meg valami kumho. de mar csak par mili van rajtuk, es juliusban muszakizni kell, addigra tuti hogy slick allapotba kerulnenek. meg raadasul nem is jo meret, mert 205/45, es igazabol 195/50 jobb volna. pici elteres van, de van. plusz gondolom a kisebb gumi kevesbe fogja az erotlen autot, meg nem dobal annyira a nyomvaju.
az elso ketto mintaja amugy nagyjabol hasonlit egy bridgestone turanza meg valami kumho. de mar csak par mili van rajtuk, es juliusban muszakizni kell, addigra tuti hogy slick allapotba kerulnenek. meg raadasul nem is jo meret, mert 205/45, es igazabol 195/50 jobb volna. pici elteres van, de van. plusz gondolom a kisebb gumi kevesbe fogja az erotlen autot, meg nem dobal annyira a nyomvaju.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F