Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#2581
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Toyota Carina E Wagon
Honda Accord Aerodeck

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2582
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Segítek én is szûkíteni. :) 1-es Mondeot felejtsd el!

#2583
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts
Én benzines japánt vennék, ha kevés pénzbõl megbízható autó kell. Vagy dízel fhansziát.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#2584
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
astra corsa vectra omega

szukitsuk mar a kort... plusz a corsa soha nem lesz tagas, az omega meg soha nem fog 6litert enni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2585
Zoomstag

Zoomstag

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,046 posts

haggyátokmá' 150ért komoly autót lehet kapni :-) LÉnyeg, hogy fapados, népautó legyen, s nem sportosjózsitól véve...
vmin meg kell tanulni krúzolni, úgyis Õ lesz az utolsó gazdája valszeg...
van, aki ennyit költ villára,cigire,szeszre/év :-D
az hogy bukó lóvéilag, evidens.Az, hogy rohad, fõleg.
Aki szalonautót vesz, mennyit bukik a hitelen/cascon,"jajdevezettetemaszervízkönyvétamatizomnak", valós piaci értéken mondjuk 4 év mulva, stb?



Amiket néztem az említett árban:
(leginkább 1987-1994-es évjáratok)

Ford Mondeo, Escort Ghia/Turnier
Renault Megane, Laguna, 19, Clio, Safrane
Opel Astra, Vectra, Omega, Corsa
Nissan Sunny
Mazda 323, 626
Régebbi BMW-k
Citroen Xantia
Honda Civic '92
Mitsubishi Colt '92, Galant
Toyota Corolla
Peugeot 306, 205, 405, 406
Suzuki Swift
VW Golf II,
De eddig a nyerõ az a Passat '91 lenne (akár kombi, vagy sedan). És az ennél fiatalabbak...
(ha csak úgy választanom kellene, és lenne pénzem meg hasonlók...)

Ami szempont lenne az a tág belsõ, a nem túl magas fogyasztás (6-8 l/100km), olcsó alkatrész és megbízhatóság (pl. bírjon ki egyhuzamban 300 km-t).
A tág belsõ miatt sztem leginkább kombi lenne a legjobb.
Nem szeretnék tandemet keresztbe tárolni/szállítani.:)

Az a baj, hogy megkérdeztem pár embert, és persze hogy egymásnak ellentmondanak (pl. ne vegyé' Fordot...; vegyé' Fordot).
Másik bajom a regisztrációs adó...Unión belül miért kell, és hasonló értetlenkedések.

Örülnék, ha kicsit eligazítanátok, mert ehhez én nemigazán értek.
(pl. mit érdemes, mit nem...)

Izomtéridõninja-geológus!


#2586
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,857 posts

ha ezt látnám a tükörben menekülnék, nagyon állat


Hiába menekülsz, mindig ott lesz a tükörben. :D


Ki lehetne kergetni a világból, mint a macskát a farkára kötött cuccal.
Egy matrica a tükörre és Blueshark ámokfutást rendez.:)

#2587
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts
Mulholland Drift:
Driftel
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#2588
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Hiába menekülsz, mindig ott lesz a tükörben. :D

#2589
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,190 posts
ha ezt látnám a tükörben menekülnék, nagyon állat
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#2590
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
es a zenvo? 1100loero, 1400Nm... na az a mi.

es uber gonosz ahogy kinez

Feltöltött kép
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2591
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Hát az a Veyron elég rút egy jószág, semmi megkapó nincs benne, fantáziátlan VW konfekció. A neve meg az 1001 lóerõ adja el, arra meg büszkének lehet lenni. Az igazi sportkocsikhoz nem sok köze van, pont olyan, mint egy 747-essel mûrepülni. Az igazi Bugatti története a 101-es típussal befejezõdött, ezek az újkori valamik már csak gyenge próbálkozások. A Spykert ezerszer többre értékelem.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#2592
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
jahogy neked tetszik? :o

nekem csak az a bajom, hogy nem kovettek a Nissan peldajat. mert ok remekul csinaltak. tudtak hogy "csak" egy japan tomegauto gyarto ceg, ergo az emblema az auto orran nem fogja eladni magat. a GT-R £65ezerert hozza a £99ezres R8 vagy 911turbo szinvonalat technologiaban, sebessegben, stb. nem szep, de na. elgondolkodtatja az embert.

A Lexus meg kihoz egy autot ami nem jobb/szebb mint az atlag supercar, nincs meg a presztizs, de 3szor annyiba kerul. egyszeruen nem ertem hogy mivel magyarazzak az arkulonbseget. Ja es a ceg veszteseget termel minden eladott darabon, ugyanugy mint a Veyron.

nem azt mondom hogy nem jo a verda, persze hogy az, es nem az en feladatom eldonteni hogy szep vagy nem [habar eddig meg tetszest nem hallottam nagyjabol senkitol] egyszeruen csak nem tudom hova tenni.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2593
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Ez is egy - szubjektív - vélemény... ;)
Pörgessem? jó. :)

Ez már rég az a régió, ahol az ár lényegtelen.

Nekem dizájnra se a McLaren, se a Ferrari, se a 911T nemgyerebe (régebbi Ferrari és 911 viszont igen!).
A Pagani Zonda a per definitionem. Nekem.
Tetszik a Veyron, hiába csak egy fókszvágen.
Az utóbbi 20 év Lambói rondák, az Enzo legenda de nekem rút.
Wiesmann GT-MF4 dönörû.
Folytassam?
"In idem flumen bis non descendimus"

#2594
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
ertelmetlen egy valami az az LFA. az arabol kapsz egy 458 Italiat es egy 911turbot. vagy 7db nissan GT-Rt. vagy 3db McLaren MP4-12t.

es se nem gyorsabb, se nem erosebb es leginkabb se nem szebb mint az atlag "supercar"
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2595
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Csúcsgépekrõl írtam, nem egyéb "jógépkocsikról" - olyanból azért van pár tucat...
(Pl. MX-5 hardtop, már 1 mikibõl megvan...)
"In idem flumen bis non descendimus"

#2596
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Szapora kis szappantartó. :D
A Vitoval egyszer majdnem "rámentem" egyre. A frász jött rám mikor észrevettem!

#2597
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,190 posts
hát én beérném egy Elise-el is
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#2598
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

LFA...ha egyszer nagy leszek! :D

Na, akkor majd szólj kérlek! Csak megszagolnám, mert konkrétan nekem az LFA és a Nissan GT-R a csúcs.
(A Pagani Zonda egyszerûen nem autó, na...)
"In idem flumen bis non descendimus"

#2599
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,939 posts
Nem nyafogok, de napi 12 óra meló alap, két állásban, plusz családi vállaklozásba besegítés, stb...elvagyok.

#2600
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,190 posts
Akkor ismét megerõsitették a hírt egy Lexus tulaj márkahû maradt. Bejött élet, zsizsi? :)
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.