Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#2581
Írta 2010. március 20. - 01:06
Honda Accord Aerodeck
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2582
Írta 2010. március 20. - 01:04
#2583
Írta 2010. március 20. - 00:37
Race, no Rest!
#2584
Írta 2010. március 20. - 00:34
szukitsuk mar a kort... plusz a corsa soha nem lesz tagas, az omega meg soha nem fog 6litert enni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2585
Írta 2010. március 19. - 23:26
haggyátokmá' 150ért komoly autót lehet kapni :-) LÉnyeg, hogy fapados, népautó legyen, s nem sportosjózsitól véve...
vmin meg kell tanulni krúzolni, úgyis Õ lesz az utolsó gazdája valszeg...
van, aki ennyit költ villára,cigire,szeszre/év :-D
az hogy bukó lóvéilag, evidens.Az, hogy rohad, fõleg.
Aki szalonautót vesz, mennyit bukik a hitelen/cascon,"jajdevezettetemaszervízkönyvétamatizomnak", valós piaci értéken mondjuk 4 év mulva, stb?
Amiket néztem az említett árban:
(leginkább 1987-1994-es évjáratok)
Ford Mondeo, Escort Ghia/Turnier
Renault Megane, Laguna, 19, Clio, Safrane
Opel Astra, Vectra, Omega, Corsa
Nissan Sunny
Mazda 323, 626
Régebbi BMW-k
Citroen Xantia
Honda Civic '92
Mitsubishi Colt '92, Galant
Toyota Corolla
Peugeot 306, 205, 405, 406
Suzuki Swift
VW Golf II,
De eddig a nyerõ az a Passat '91 lenne (akár kombi, vagy sedan). És az ennél fiatalabbak...
(ha csak úgy választanom kellene, és lenne pénzem meg hasonlók...)
Ami szempont lenne az a tág belsõ, a nem túl magas fogyasztás (6-8 l/100km), olcsó alkatrész és megbízhatóság (pl. bírjon ki egyhuzamban 300 km-t).
A tág belsõ miatt sztem leginkább kombi lenne a legjobb.
Nem szeretnék tandemet keresztbe tárolni/szállítani.
Az a baj, hogy megkérdeztem pár embert, és persze hogy egymásnak ellentmondanak (pl. ne vegyé' Fordot...; vegyé' Fordot).
Másik bajom a regisztrációs adó...Unión belül miért kell, és hasonló értetlenkedések.
Örülnék, ha kicsit eligazítanátok, mert ehhez én nemigazán értek.
(pl. mit érdemes, mit nem...)
Izomtéridõninja-geológus!
#2586
Írta 2010. március 19. - 17:30
ha ezt látnám a tükörben menekülnék, nagyon állat
Hiába menekülsz, mindig ott lesz a tükörben.
Ki lehetne kergetni a világból, mint a macskát a farkára kötött cuccal.
Egy matrica a tükörre és Blueshark ámokfutást rendez.
#2587
Írta 2010. március 19. - 15:16
Race, no Rest!
#2588
Írta 2010. március 19. - 14:47
#2589
Írta 2010. március 19. - 10:13
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2590
Írta 2010. március 19. - 01:46
es uber gonosz ahogy kinez
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2591
Írta 2010. március 19. - 01:37
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2592
Írta 2010. március 19. - 00:42
nekem csak az a bajom, hogy nem kovettek a Nissan peldajat. mert ok remekul csinaltak. tudtak hogy "csak" egy japan tomegauto gyarto ceg, ergo az emblema az auto orran nem fogja eladni magat. a GT-R £65ezerert hozza a £99ezres R8 vagy 911turbo szinvonalat technologiaban, sebessegben, stb. nem szep, de na. elgondolkodtatja az embert.
A Lexus meg kihoz egy autot ami nem jobb/szebb mint az atlag supercar, nincs meg a presztizs, de 3szor annyiba kerul. egyszeruen nem ertem hogy mivel magyarazzak az arkulonbseget. Ja es a ceg veszteseget termel minden eladott darabon, ugyanugy mint a Veyron.
nem azt mondom hogy nem jo a verda, persze hogy az, es nem az en feladatom eldonteni hogy szep vagy nem [habar eddig meg tetszest nem hallottam nagyjabol senkitol] egyszeruen csak nem tudom hova tenni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2593
Írta 2010. március 18. - 23:47
Pörgessem? jó.
Ez már rég az a régió, ahol az ár lényegtelen.
Nekem dizájnra se a McLaren, se a Ferrari, se a 911T nemgyerebe (régebbi Ferrari és 911 viszont igen!).
A Pagani Zonda a per definitionem. Nekem.
Tetszik a Veyron, hiába csak egy fókszvágen.
Az utóbbi 20 év Lambói rondák, az Enzo legenda de nekem rút.
Wiesmann GT-MF4 dönörû.
Folytassam?
#2594
Írta 2010. március 18. - 23:16
es se nem gyorsabb, se nem erosebb es leginkabb se nem szebb mint az atlag "supercar"
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2595
Írta 2010. március 18. - 22:57
(Pl. MX-5 hardtop, már 1 mikibõl megvan...)
#2596
Írta 2010. március 18. - 22:56
A Vitoval egyszer majdnem "rámentem" egyre. A frász jött rám mikor észrevettem!
#2597
Írta 2010. március 18. - 22:53
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2598
Írta 2010. március 18. - 22:47
Na, akkor majd szólj kérlek! Csak megszagolnám, mert konkrétan nekem az LFA és a Nissan GT-R a csúcs.LFA...ha egyszer nagy leszek!
(A Pagani Zonda egyszerûen nem autó, na...)
#2599
Írta 2010. március 18. - 22:45
#2600
Írta 2010. március 18. - 22:40
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.