Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#2281
Posted 2010. May 12. - 21:01
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2282
Posted 2010. May 12. - 20:53
Arrol van szó, hogy pl. egy TDI (nem az aktuális) vezérszij cserénél lögzéshátitó, hütö, klimakompresszorstb.stb. kiszerelése kötelezö.
Az új A osztálynál pl. ki kell venni a motort teljesen alurol egy ilyen müveletet ( egyszer ki fog kelleni cserélni)
A hibakeresésröl ne is beszéljünk. Ha kompin nem mutat ki hibát (igy volt nálam), akkor megáll a tudomány. Okoskodás kezdödik, hogy hogyan is viselkedik a kocsi, de a motorháztetöt még fel sem emelik, de számla tuti a kiolvasás miatt.
Kb. 7 szer voltam az elmult 1 1/2 évben 3 mühelyben 1 és ugyanaz hibával.
Szóval elértek egy olyan pontot az gyártók, hogy még ök sem találják a hibá(i)kat meg.
#2283
Posted 2010. May 12. - 20:15
#2284
Posted 2010. May 12. - 19:35
van aki kifog 5 ev alatt 2 selejteset, van aki meg 5 ev alatt belerak ket ugyanolyan autoba 150-200ezer kilometert. vagy tobbet. ugy hogy csak kopo alkatreszt kell kozben cserelni.
nyilvan ha tied az egy rossz a szazbol akkor nem boldogit hogy masik 99 ember boldog, mert te szptad meg nem ok. de en megis inkabb vennek olyantol autot akinek ugy altalaban jol sikerulnek a modelljei, mert tokeleteset senki nem csinal.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2285
Posted 2010. May 12. - 18:41
Ez volt az utolsó autóm tölük. "
Fábiánkban is cserélni kellett egy szelepet 19k kilométer környékén, nem volt vicces.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#2286
Posted 2010. May 12. - 17:56
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2287
Posted 2010. May 11. - 12:19
Igaz nem vagyok Pite, de kb 8.éve nyúzok egyet.
Vannak idegesitõ típushibái, pl: ajtóátvezetõ kábeltörés, olajfolyás a motornál, fûtésradiátor lyukadás, és a legkritikusabb a torziós hátsóhíd csapágyazás kikopása. Ez, az utolsó drága (kb. 100k) normálisan megcsinálva, de a többi alkatrész nem vészes, és van minden utángyártott is.
Belül elég sok a mûanyag, hidegben jó zörgõs tud lenni. 120 felett már zajos belül rendesen.
Fogyasztás viszont baráti, 70%ban kint járok, nem sietek sehová és igy nyáron 6-6,5 télen 7-7,5 között szokott kijönni.
Amit viszont fontos megnézni, mivel már korosodnak, alul ha nem volt pluszban alvázvédõvel kezelve, kezdhet rozsdásodni a hátsó híd környékén.
Nem rossz kocsi egyébként, ha túl sokat nem vársz tõle.
ZXünk volt, nem volt vele baj( közös alapok, de szerencsére hátsó futómû nem ugyanaz, de a szokásos csapágy megoldást alkalmazzák itt is, azaz ami terpeszt azt kerülni kéne). Tc-n volt használt tesztje, ott ajánlották. Hozzánk nem sok jár, ami végülis inkább jó jel, és abs+klíma sem ritka bennük. Maga az 1,4 75 relatív nyomatékos és agyonüthetetlen. Jó g astra alternatíva, annál nem nagyon drágább alkatrészekkel - de kevesebbszer is kell bele, bár konkrét 306 össz 2 ismerõsnek volt (ez a motor meg már sok-sok autóban).
kösz. csak nem gondoltam hogy más is hozzászól pug témához
ha hátsóhíd olyan mint partner ( meg bx) azt ismerem. az kért 80-100ezrenként egy csapágycserét és akkor nem volt vészes a költség . csak ezt a szalonban mikor veszi a polgár elfeljtik közölni. aztán a hátsóhidcsre felújitottra a hozzáértõ szervizben 100k körül a márkaszervizben (akik innen veszik a felujitottat) 350 + munkadij.
1,4-es volt a partnerben neg a berlingóban is. partnerben simán elment 300K-t és semmi gond nem volt vele. azzaé jártam 6,2 -6,5 -tel, úgyhogy 306-tól a 6 körülit tartanám reálisnak. csodákat nyilván nem várok. csak van egy ismerõsél eladó egy elég jó állapotú , aztán gondolkosok rajta.
köszi még1x
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2288
Posted 2010. May 11. - 12:08
Köszönöm VW éknek a 2. motorhibás autót (5 év alatt) és az olyan bonyolult tehnikát, amihez még ök sem értenek.
Ez volt az utolsó autóm tölük.
idáig én bõ 10 évvel ezelõtt jutottam el.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2289
Posted 2010. May 11. - 11:49
#2290
Posted 2010. May 11. - 11:47
Ez volt az utolsó autóm tölük.
#2291
Posted 2010. May 11. - 11:43
#2292
Posted 2010. May 10. - 23:51
Az ár azért ennyi mert a tulajnak feleslegessé vált (új Ferrari vásárlása miatt)
szanalmas. mar csak az hianyzik a mondat vegere hogy bebeee.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2293
Posted 2010. May 10. - 23:37
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2294
Posted 2010. May 10. - 22:59
#2295
Posted 2010. May 09. - 16:03
#2296
Posted 2010. May 09. - 15:24
utánanéztem 3,7k huf egy komplett termosztát házzal és tömítéssel, nem tétel.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2297
Posted 2010. May 09. - 14:29
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#2298
Posted 2010. May 09. - 12:48
nincs fehér trutyi, nivoálca szép tiszta (nem ide vág, de olajat ráadásul nem eszi)feher fust inditaskor? nivopalcan feher trutyi? mert akkor picit lehet hengerfejesek vagyunk
en raktam bele ezt a javito lotyit, azota rendben van. kop-kopp
fehér füstöt nem látom, de majd csekkolom
pite: gombát csekkoltam, tökszáraz meleg motornál is. mint ahogy a hûtõ körben.
kajakra nem értem
valahol lehet a hõtágulás miatt nyomná a vizet? és hideg motornál ez megszûnik, és akkor nem?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2299
Posted 2010. May 08. - 22:09
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#2300
Posted 2010. May 08. - 21:57
Onnan a hûtõ fele csak akkor szivárog ha már nyitott a termosztát, ilyenkor már forró a blokk, és ha csak könnyezik, elpárolog. Mikor megállsz akkor hamar lezár, és a még forró motorról az a kicsi elpárolog. Lightos kristályos nyoma szokott azért lenni; illetve UV reagens cuccot érdemes lehet bele nyomni ha úgy tûnik hogy ott jön és tutira akarsz menni. Ha a mociba megy... (Én pl nemrég cseréltem termosztáton tömítést emiatt, és nekem sem igazán volt nyoma hogy hova fogyogat lassan a víz. Most jó.)
blueshark: OK, még katalógus szerint is kicsit kevesebbet eszik, de 130nál ha 5öt eszik akkor jelentkezz a rekordok könyvébe. Az egy dolog hogy lakotton kívül és falvakban okosan is lehet menni (55-nél nekem pillanatnyi egyenesen szûk 4, 90nél pillanatnyi 6, vegyesem 6,5-7 között jön ki (helyben nem nagyon járok). DE pályán tolom a levegõt ezerrel és 8-9 között mutat 130-140nél; még egy nyomatékos dízel is megérzi.
Lakotton kívül (pályát sehol nem oda veszik tudtommal - pl spritmonitor.de) hasonló körülmények között reális lehet az 5 (melóba járás szokásos úton, nem lámpákkal telipakolt településeken való átkelés, nem érez az ember szúrást belül ha mennek elõtte, stb). Nem neked nem hiszek, csak sokaktól hallom hogy pályán kevesebbet eszik; aztán amikor ezt nekiállunk nyomozni kiderül általában hogy mégse.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám