Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#2281
blueshark

blueshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.190 hozzászólás
mert már minden agyon van elektronikázva és a gyártók arra törekszenek, hogy már minden apró bajjal csak márkaszervizbe vidd a kocsit mert a sarki szerelõ már nem tud mit kezdeni vele
Team Heavy Pedal - Szeged

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.

#2282
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
Nem arrol van szó, hogy selejtes vagy nem.
Arrol van szó, hogy pl. egy TDI (nem az aktuális) vezérszij cserénél lögzéshátitó, hütö, klimakompresszorstb.stb. kiszerelése kötelezö.
Az új A osztálynál pl. ki kell venni a motort teljesen alurol egy ilyen müveletet ( egyszer ki fog kelleni cserélni)

A hibakeresésröl ne is beszéljünk. Ha kompin nem mutat ki hibát (igy volt nálam), akkor megáll a tudomány. Okoskodás kezdödik, hogy hogyan is viselkedik a kocsi, de a motorháztetöt még fel sem emelik, de számla tuti a kiolvasás miatt.
Kb. 7 szer voltam az elmult 1 1/2 évben 3 mühelyben 1 és ugyanaz hibával.



Szóval elértek egy olyan pontot az gyártók, hogy még ök sem találják a hibá(i)kat meg.

#2283
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
naja.

#2284
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
csak az a baj, hogy elkezdjuk kizarni azokat az autogyartokat akik keszitettek mar motorhibas autot az elmult par evben, akkor nem marad semmi amibol valasztani lehet.

van aki kifog 5 ev alatt 2 selejteset, van aki meg 5 ev alatt belerak ket ugyanolyan autoba 150-200ezer kilometert. vagy tobbet. ugy hogy csak kopo alkatreszt kell kozben cserelni.

nyilvan ha tied az egy rossz a szazbol akkor nem boldogit hogy masik 99 ember boldog, mert te szptad meg nem ok. de en megis inkabb vennek olyantol autot akinek ugy altalaban jol sikerulnek a modelljei, mert tokeleteset senki nem csinal.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2285
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.086 hozzászólás
"Köszönöm VW éknek a 2. motorhibás autót (5 év alatt) és az olyan bonyolult tehnikát, amihez még ök sem értenek.

Ez volt az utolsó autóm tölük. "
Fábiánkban is cserélni kellett egy szelepet 19k kilométer környékén, nem volt vicces.

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#2286
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
Évek óta szívat minket a MOL? - Túl drága a benzin? - Hírek

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#2287
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Igaz nem vagyok Pite, de kb 8.éve nyúzok egyet.
Vannak idegesitõ típushibái, pl: ajtóátvezetõ kábeltörés, olajfolyás a motornál, fûtésradiátor lyukadás, és a legkritikusabb a torziós hátsóhíd csapágyazás kikopása. Ez, az utolsó drága (kb. 100k) normálisan megcsinálva, de a többi alkatrész nem vészes, és van minden utángyártott is.
Belül elég sok a mûanyag, hidegben jó zörgõs tud lenni. 120 felett már zajos belül rendesen.
Fogyasztás viszont baráti, 70%ban kint járok, nem sietek sehová :) és igy nyáron 6-6,5 télen 7-7,5 között szokott kijönni.
Amit viszont fontos megnézni, mivel már korosodnak, alul ha nem volt pluszban alvázvédõvel kezelve, kezdhet rozsdásodni a hátsó híd környékén.
Nem rossz kocsi egyébként, ha túl sokat nem vársz tõle.



ZXünk volt, nem volt vele baj( közös alapok, de szerencsére hátsó futómû nem ugyanaz, de a szokásos csapágy megoldást alkalmazzák itt is, azaz ami terpeszt azt kerülni kéne). Tc-n volt használt tesztje, ott ajánlották. Hozzánk nem sok jár, ami végülis inkább jó jel, és abs+klíma sem ritka bennük. Maga az 1,4 75 relatív nyomatékos és agyonüthetetlen. Jó g astra alternatíva, annál nem nagyon drágább alkatrészekkel - de kevesebbszer is kell bele, bár konkrét 306 össz 2 ismerõsnek volt (ez a motor meg már sok-sok autóban).


kösz. csak nem gondoltam hogy más is hozzászól pug témához :)

ha hátsóhíd olyan mint partner ( meg bx) azt ismerem. az kért 80-100ezrenként egy csapágycserét és akkor nem volt vészes a költség . csak ezt a szalonban mikor veszi a polgár elfeljtik közölni. aztán a hátsóhidcsre felújitottra a hozzáértõ szervizben 100k körül a márkaszervizben (akik innen veszik a felujitottat) 350 + munkadij.
1,4-es volt a partnerben neg a berlingóban is. partnerben simán elment 300K-t és semmi gond nem volt vele. azzaé jártam 6,2 -6,5 -tel, úgyhogy 306-tól a 6 körülit tartanám reálisnak. csodákat nyilván nem várok. csak van egy ismerõsél eladó egy elég jó állapotú , aztán gondolkosok rajta.

köszi még1x
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2288
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Köszönöm VW éknek a 2. motorhibás autót (5 év alatt) és az olyan bonyolult tehnikát, amihez még ök sem értenek.

Ez volt az utolsó autóm tölük.


idáig én bõ 10 évvel ezelõtt jutottam el.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#2289
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Mi történt vele? Milyen autókról van szó?

#2290
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
Köszönöm VW éknek a 2. motorhibás autót (5 év alatt) és az olyan bonyolult tehnikát, amihez még ök sem értenek.

Ez volt az utolsó autóm tölük.

#2291
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás

ilyesmi-e !
Karossz


ez királyásg
__________________

#2292
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Az ár azért ennyi mert a tulajnak feleslegessé vált (új Ferrari vásárlása miatt)


szanalmas. mar csak az hianyzik a mondat vegere hogy bebeee.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2293
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
ilyesmi-e !
Karossz
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#2294
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
ez most mi, h le van fóliázva fehérre, de alatta van a gyári metál szürke fényezés?

Elad
__________________

#2295
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
Volvo FAIL :)
Totalcar - Lebõgött a Volvo balesetmegelõzõ rendszere

#2296
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
oks, csekkolom azt is
utánanéztem 3,7k huf egy komplett termosztát házzal és tömítéssel, nem tétel.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2297
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Nem a gombánál, a termosztátnál. A gombánál mindig van víz, a termosztáttól jövõ csõ ami a hûtõbe megy csak akkor van víz 'alatt' ha nyitva a termosztát (és ilyenkor már forró a motor). Ha nívó/füst és másutt sincs nyom az esetek nagy részében itt a bibi (filléres tömítés van a termosztáton, nem tartós darabok).

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#2298
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

feher fust inditaskor? nivopalcan feher trutyi? mert akkor picit lehet hengerfejesek vagyunk

en raktam bele ezt a javito lotyit, azota rendben van. kop-kopp

nincs fehér trutyi, nivoálca szép tiszta (nem ide vág, de olajat ráadásul nem eszi)
fehér füstöt nem látom, de majd csekkolom

pite: gombát csekkoltam, tökszáraz meleg motornál is. mint ahogy a hûtõ körben.
kajakra nem értem
valahol lehet a hõtágulás miatt nyomná a vizet? és hideg motornál ez megszûnik, és akkor nem?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2299
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
ZXünk volt, nem volt vele baj( közös alapok, de szerencsére hátsó futómû nem ugyanaz, de a szokásos csapágy megoldást alkalmazzák itt is, azaz ami terpeszt azt kerülni kéne). Tc-n volt használt tesztje, ott ajánlották. Hozzánk nem sok jár, ami végülis inkább jó jel, és abs+klíma sem ritka bennük. Maga az 1,4 75 relatív nyomatékos és agyonüthetetlen. Jó g astra alternatíva, annál nem nagyon drágább alkatrészekkel - de kevesebbszer is kell bele, bár konkrét 306 össz 2 ismerõsnek volt (ez a motor meg már sok-sok autóban).

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#2300
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Nézd meg a termosztát ház környékét.
Onnan a hûtõ fele csak akkor szivárog ha már nyitott a termosztát, ilyenkor már forró a blokk, és ha csak könnyezik, elpárolog. Mikor megállsz akkor hamar lezár, és a még forró motorról az a kicsi elpárolog. Lightos kristályos nyoma szokott azért lenni; illetve UV reagens cuccot érdemes lehet bele nyomni ha úgy tûnik hogy ott jön és tutira akarsz menni. Ha a mociba megy... (Én pl nemrég cseréltem termosztáton tömítést emiatt, és nekem sem igazán volt nyoma hogy hova fogyogat lassan a víz. Most jó.)


blueshark: OK, még katalógus szerint is kicsit kevesebbet eszik, de 130nál ha 5öt eszik akkor jelentkezz a rekordok könyvébe. Az egy dolog hogy lakotton kívül és falvakban okosan is lehet menni (55-nél nekem pillanatnyi egyenesen szûk 4, 90nél pillanatnyi 6, vegyesem 6,5-7 között jön ki (helyben nem nagyon járok). DE pályán tolom a levegõt ezerrel és 8-9 között mutat 130-140nél; még egy nyomatékos dízel is megérzi.
Lakotton kívül (pályát sehol nem oda veszik tudtommal - pl spritmonitor.de) hasonló körülmények között reális lehet az 5 (melóba járás szokásos úton, nem lámpákkal telipakolt településeken való átkelés, nem érez az ember szúrást belül ha mennek elõtte, stb). Nem neked nem hiszek, csak sokaktól hallom hogy pályán kevesebbet eszik; aztán amikor ezt nekiállunk nyomozni kiderül általában hogy mégse.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám