Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#2241
Posted 2010. May 23. - 19:06
Kecsóról még csak ketten utaznánk fel pestre, a csapat többi tagját és a csomagokat ott vennénk fel, tehát az az út még rendben lenne
#2242
Posted 2010. May 23. - 18:45
Mondtam neki, hogy mennyit változott a világ, apámék simán lementek többször Bulgáriába Trabanttal és egy percig nem fordult meg a fejükben, hogy mi lesz, mert akkor nem volt más. Most azon gondolkozol, hogy Bpesttõl Balatonig el merjetek-e indulni, ami nincs 150km. Értem én, hogy a Wartburg már nem fiatal, de ha Kecskemétrõl feljut Budapestre mi bajotok lehetnee, ha elindulnátok vele a Balcsira?
#2243
Posted 2010. May 23. - 18:45
#2244
Posted 2010. May 23. - 18:28
#2245
Posted 2010. May 23. - 18:27
#2246
Posted 2010. May 23. - 17:57
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2247
Posted 2010. May 23. - 17:51
ha a felíciának van tetõcsomagartója akkor no problem
#2248
Posted 2010. May 23. - 15:26
Egy 1986 kötüli kétütemû wartburg tourist-al vágnánk neki barátokkal egy balatoni kempingnek. A kocsit most egy autószerelõ használja kecskeméten aki cserébe karbantartja (remélhetõleg). Elõször fel kéne hoznom bp-re és onnan 5 emberrel + sátrakkal, csomagokkal kéne élve eljutni a balatonra. Na utána néztem ennek a gépsárkánynak és nagyon vegyes dolgokat olvastam.. van aki azt mondja, hogy a világ legmegbízhatóbb kocsija.. de voltak ilyenek is:
" Végsebbesége 4.-ben akár a 145km/h-t is eléri, de nem érdemes forszírozni, mert én egyszer az autópályán majdnem fölrobbantam. A történet a következ?: Már vagy 60km-t tettem meg, 4 személlyel + csomagok, 145km/h sebességel amikor a haverom azt kérdi, hogy mi ez a benzinszag. Miel?tt bármit mondhattam volna a motor 1 másodperc (1 sec) alatt kb.:6500RPM-r?l teljesen leállt. Szerencsére még lendületböl le tudtam húzódni és végül begördülni egy pihen?be, ahol halál sápadtan konstatáltam, hogy az AC pumpáról a porlasztóra vezet? cs? esett le és így az ac még pumpálta a benzint a kipufogócsonkra. "
Ezenkívül nem tudom, hogy egy 25 éves kocsi mennyivel fog menni 40 fokban 5 személlyel, cuccal. Nem lenne poén ha teherautók kereszttüzében kéne küzdeni a külsõ sávban..(bár valószínûleg hajnalba mennénk inkább). Meg az sem ártana, ha végig 3 hengerrel tudnánk menni, meg nem kéne leállni, hûlni hagyni a motort.
Nektek mi a véleményetek? Érdemes belevágni? Napi 4000-ért már tudnánk bérelni egy Felíciát, meg persze ott van a vonat is (de az sátrakkal és 5 napi cuccal nem a legszerencsésebb). Ha tudnám, hogy nem lesz baleset vagy meghibásodás akkor a waresz mellett döntenék, mert biztos, hogy egy élmény azzal menni barátokkal kempingezni.
#2249
Posted 2010. May 22. - 18:51
#2250
Posted 2010. May 18. - 19:09
#2251
Posted 2010. May 18. - 14:07
A szoftverhez hogy fértél hozzá?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2252
Posted 2010. May 18. - 13:36
A mesterek szerint egy turbó lapát törött le, de nem voltak benne bisztosak.
Ezért kibeleztem a turbóig ( semmi baja nem volt) kitisztitottam a turbót, kicseréltem 3 vákuumos csövet, 1 mágnes szelepet és kapott egy új szoftvért.
Anyagért 60 Eut fizettem, a márkaszervizben tettek volna bele egy új turbót olyan 1500Euért.
Most müxik
#2253
Posted 2010. May 18. - 12:28
Ez elment vad
Mivel megjavitottam a kocsit, marad a VW TDI tehnika ( már értek hozzá)
mi volt a baja?
#2254
Posted 2010. May 18. - 00:35
Mivel megjavitottam a kocsit, marad a VW TDI tehnika ( már értek hozzá)
#2255
Posted 2010. May 18. - 00:14
#2256
Posted 2010. May 17. - 23:37
#2257
Posted 2010. May 17. - 22:39
bereltem tegnap egy vw transportert. 2009-es, 17k merfold volt benne. csocsi vili allapotban. bzdmg nekem kell egy ilyen
az normalis hogy az 1es fokozat max fullra pakolva hegymenetben hasznalhato? mert amugy csak rant egyet az auton es leforog. par piros lampa utan rajottem hogy ezzel bizony 2esben kell indulni. de amugy valami tetu jo. 2perc volt megszokni, pedig sose vezettem meg ekkora valamit. tiszta szemelyautos erzes volt csak magasabban ultem meg picit fura volt hogy nincs belso tukor.
Haver T4 es ével voltunk a gárdai tavon.
A tetörész kitolható, 2 személy tud aludni fent és hátul is elalhat még 1 személy.
2.5 TDI, a bal oldal volt a miénk az autópályán. Bringatartó hátul, kitolós tetörész és kész a család/bringaautó. Az asszonyt meggyöztem.
#2258
Posted 2010. May 17. - 21:11
meg picit fura volt hogy nincs belso tukor.
Az nekem sincs az astrában. 3-4 éve egy koccanásnál a mellettem ülõ kolléganõm lefejelte a helyérõl (azóta már õ is beköti az övet) és nem ragasztottam vissza, mert minek. Wunderbaumot nem használok. Az IVECO-ban sincs és mégis elvagyok.