kiderült hogy 1 ilyen is kellett:
Ford alkatr
põ.
de mi a görcsnek csinálják ezt mûanyagból?!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#2221
Posted 2010. May 27. - 15:32
#2222
Posted 2010. May 25. - 12:06
ehhh..hülyebarmok. m6-on pedig a legtöbb hídnál ott álltak múltkor a kiscsávók a pálya fölött és mutogattak integettek, remélem abból nem lesz dobálás...
fókának csak tömítés baja volt szerencsére. ha jól emlékszem akkor e:
Ford alkatr
fókának csak tömítés baja volt szerencsére. ha jól emlékszem akkor e:
Ford alkatr
__________________
#2223
Posted 2010. May 25. - 11:43
Régi - új hobbi:
Dobáljunk köveket a Gellért hegyrõl.
Most egy vezetõ oldali ajtó bánta, ha 10 centivel magasabbra, akkor a pilóta testi épsége (vonaton ilyenbe haltak már bele)
A rendõr válasza elsõdlegesen nemleges volt, mikor mondtuk, hogy lehajítjuk õket a hegyrõl a rakpartra, akkor rögtön küldték a futárt - amit bõ 40 perc várakozás után lemondtunk.
Ennyi ideig tart egy rablásnál is, mire megjönnek a sünök? Focimeccs volt állítólag - azokért nem kár, miért nem engedik össze õket? Legalább legközelebb nem lesz probléma.
Dobáljunk köveket a Gellért hegyrõl.
Most egy vezetõ oldali ajtó bánta, ha 10 centivel magasabbra, akkor a pilóta testi épsége (vonaton ilyenbe haltak már bele)
A rendõr válasza elsõdlegesen nemleges volt, mikor mondtuk, hogy lehajítjuk õket a hegyrõl a rakpartra, akkor rögtön küldték a futárt - amit bõ 40 perc várakozás után lemondtunk.
Ennyi ideig tart egy rablásnál is, mire megjönnek a sünök? Focimeccs volt állítólag - azokért nem kár, miért nem engedik össze õket? Legalább legközelebb nem lesz probléma.
#2224
Posted 2010. May 25. - 10:02
mikori?
2005-2007?
de jó lenne, '93-as kb. 50 rugó lesz az alkatrész igy láttatlanban
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2225
Posted 2010. May 25. - 09:29
mikori?pénteken megállt az Astrám, elment minden elektronika, kiderült mi a baj: eltört a vezérmûtengely, kiváncsi vagyok mennyibe fog ez fájni a végére
2005-2007?
#2226
Posted 2010. May 24. - 23:01
vel satist hajtott már valaki?
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp”
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#2227
Posted 2010. May 24. - 22:51
Mitõl lehet az, hogy kanyarban néha-ritkán felvillan a mûszerfalon egy piros felkiáltójel(ami a kézifék behúzását jelzi alapáll.ba) a mûszerfalon? De éppen csak annyira, hogy sejthetõ, hogy az villant fel. Pl.: ha körforgalomba hajtok be mondjuk picivel gyorsabban, akkor többször is elõfordult már(ugye hirtelen jobb majd bal kanyar). A féktartály teli van fékfolyadékkal, nem látszik, hogy eresztene.
Más: Valahol a belvárosban van valamilyen óriásplakát, hogy X helyen olasz autókat vizsgálnak át ingyen, ezt valaki nem látta, vagy esetleg nem tud róla valamit?
Más: Valahol a belvárosban van valamilyen óriásplakát, hogy X helyen olasz autókat vizsgálnak át ingyen, ezt valaki nem látta, vagy esetleg nem tud róla valamit?
#2228
Posted 2010. May 24. - 21:14
pénteken megállt az Astrám, elment minden elektronika, kiderült mi a baj: eltört a vezérmûtengely, kiváncsi vagyok mennyibe fog ez fájni a végére
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#2229
Posted 2010. May 24. - 18:46
igen, én is úgy láttam. a hûtõtõl a motor a felé megy 2 csõ is, de a végükhöz nem látok be rendesen, viszont vhonnan onnan jön az biztos...majd kiderül.
__________________
#2230
Posted 2010. May 24. - 18:01
vmi cso le lehet lazulva vagy lyukas
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2231
Posted 2010. May 24. - 17:53
thx. nem voltam benne biztos.
majd minden pirosnál leállítom, mert csak járó motornál folyik, azt csak odaérek.
majd minden pirosnál leállítom, mert csak járó motornál folyik, azt csak odaérek.
__________________
#2232
Posted 2010. May 24. - 17:31
hutofolyadek=desztillalt viz + fagyallo
a fagyallo igazabol cska telre kell bele
nyomassad bele meg ne fojjon a motor
a fagyallo igazabol cska telre kell bele
nyomassad bele meg ne fojjon a motor
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2233
Posted 2010. May 24. - 17:12
na.
fóka fossa a fagyállót. ugye az az, amit desztillált vízzel is után lehet tölteni (fagyálló=hûtõvíz) ? mert muszáj rátöltenem vmit, különben a szerelõig sem jutok el vele
fóka fossa a fagyállót. ugye az az, amit desztillált vízzel is után lehet tölteni (fagyálló=hûtõvíz) ? mert muszáj rátöltenem vmit, különben a szerelõig sem jutok el vele
__________________
#2234
Posted 2010. May 24. - 15:57
igen ezzel én is egyetértek. ezen a Wartburgon ráadásul már tárcsa fék van elöl.. mint pl a veyronon
#2235
Posted 2010. May 24. - 14:29
Ebben azért ne legyél olyan biztos, 40 tonna azért nem lassul annyira, de még üresen 20 sem.
Az én varjúmon állat fék volt, csak vádli kellett hozzá.
Ha rendesen karban van tartva (futómû, fék) és értelmes gumi van rajta, akkor semmi probléma.
A ráfutásos baleseteknél nem a fékhatás szokott bibi lenni, hanem nem TUDNAK és MERNEK fékezni a népek. Nem ismerik fel , hogy most aztán ki kell rúgni a kocsi alján a fékpedált. Közepes erõvel elkezd fékezni és mire rájön, hogy ez kevés lesz, addigra késõ padlózni.
Nem látják át a forgalmat, ábrándoznak, ha nekik van elsõbbségük és valami balfasz bejön elé, akkor nem fékezne idõben és megfelelõen az istenért sem, mert neki van elsõbbsége. Sok tapír azt hiszi, hogy új autó 20m-en megáll 100-ról, pedig a fizikát nem lehet megb@szni. Sok cifrát láttam már pesten, ahol a legszívesebben a "vétlen" félnek is alárúgtam volna, mert semmit sem tett, hogy elkerülje a csattot, pedig kis lassítással és anyázással mindenki mehetett volna tovább.
Az én varjúmon állat fék volt, csak vádli kellett hozzá.
Ha rendesen karban van tartva (futómû, fék) és értelmes gumi van rajta, akkor semmi probléma.
A ráfutásos baleseteknél nem a fékhatás szokott bibi lenni, hanem nem TUDNAK és MERNEK fékezni a népek. Nem ismerik fel , hogy most aztán ki kell rúgni a kocsi alján a fékpedált. Közepes erõvel elkezd fékezni és mire rájön, hogy ez kevés lesz, addigra késõ padlózni.
Nem látják át a forgalmat, ábrándoznak, ha nekik van elsõbbségük és valami balfasz bejön elé, akkor nem fékezne idõben és megfelelõen az istenért sem, mert neki van elsõbbsége. Sok tapír azt hiszi, hogy új autó 20m-en megáll 100-ról, pedig a fizikát nem lehet megb@szni. Sok cifrát láttam már pesten, ahol a legszívesebben a "vétlen" félnek is alárúgtam volna, mert semmit sem tett, hogy elkerülje a csattot, pedig kis lassítással és anyázással mindenki mehetett volna tovább.
#2236
Posted 2010. May 23. - 23:47
jah, nem a kamion sebességét lesz gond tartani, hanem a lassulását egy varnyúval 90-rõl :-)
#2237
Posted 2010. May 23. - 21:55
elnézést kérek elõre, én sem okoskodni akarok, csak "elmesélem" saját rövid sztorimat: -volt egy idõs(ebb mint a wartburg. (jó) pár évvel) autó, (Peugeot 204 - Wikipedia, the free encyclopedia) lábon jött haza messzirõl' : ) Nekem már "csak" Bp-rõl Debrecenig kellett vezettem. Nagy élmény (tud lenni) az ilyen, én biztos benne lennék.
#2238
Posted 2010. May 23. - 21:10
igen.. lornak sikerült jó parasztul kifejeznie a véleményét, de nem is számítottam többre..ráadásul hülyeség. nem tudom ki beszélt belsõ sávról és 140-rõl , valószínûleg valamit félre olvasott.. mint mondtam nekem elég lenne, ha a kamionok tempóját tudnám tartani tartósan, biztonságosan. most ugyan találtam napi 3000-ért swift bérlést, de a wartburg fíling valóban felbecsülhetetlen lenne. A 90-es utakon történnek az igazán szopós balesetek, és egy wartburgal nem szeretnék ilyenben résztvenni (például ki jön elõzni valaki szembe).
na mindegy. ki fogom próbálni az út elõtt a wartburgot pályán, és majd mérlegelem.
na mindegy. ki fogom próbálni az út elõtt a wartburgot pályán, és majd mérlegelem.
#2239
Posted 2010. May 23. - 20:19
nem kell felmenni palyara es nem a belso savban arcolni
90-t barhol tartja
mi a loturos f@sznak akarsz 140-el szakitani vele?
Valahogy így, ahogy lor modja!
Nekem 9 évig volt, kimegy a világból, de teljes terheléssel le fog ülni a segge rendesen és ezeket nem 130-140 utazósebességre tervezték.
Menjetek a régi 7-esen 90-el, max. 100-al, vagy ha számít, hogy 1 órával elõbb értek le, akkor menjetek mással.
Én a varjúval mennék, sokkal nagyobb élmény lehet nektek, mint egy modern autó, a motor pöfögése összetéveszthetetlen és benne ülve a sebességérzet utánozhatatlan.
Ja, és a balcsin sokkal ritkább autó lesz, mint a tucat Merci és a BMW!
#2240
Posted 2010. May 23. - 20:01
nem kell felmenni palyara es nem a belso savban arcolni
90-t barhol tartja
mi a loturos f@sznak akarsz 140-el szakitani vele?
90-t barhol tartja
mi a loturos f@sznak akarsz 140-el szakitani vele?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...