Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#181
Posted 2011. October 29. - 11:06
DéBé: szerintem vegyed. tágabb családban 4autóból 3ra az került, mindegyikre aktuális lett téli gumit venni és ez tûnt best buynak. Eddig nem bánta meg senki és legalább támogatod a honi ipart.
#182
Posted 2011. October 29. - 00:04
neked nem ér
csak ugye, szabifutó kakukkolva, alapárat égbe, s ment a 4-2 motorfék
mer más lassulás nem adódott a négy dobfék lóf@szt se ért /slalom/
haver trabián anno, volt hogy egy verseny 3 hét tréning után cseréltünk komplett forg. mûvet :-D
csak ugye, szabifutó kakukkolva, alapárat égbe, s ment a 4-2 motorfék
mer más lassulás nem adódott a négy dobfék lóf@szt se ért /slalom/
haver trabián anno, volt hogy egy verseny 3 hét tréning után cseréltünk komplett forg. mûvet :-D
#183
Posted 2011. October 28. - 23:55
kétütemünél azért kellett a szabadonfutó, mert ott az üzemanyag biztositotta a kenést, namost jól kihuzatod 8ezerig, oszt gázt meg elveszed, szegény moci pörög, de alapjárati olajat kap
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#184
Posted 2011. October 28. - 23:47
Az a baj, hogy kb a motorféket is csak max 1300-1400 fordulatig engedik a gyári autóagyak, de inkább alatta már tuti lõni fog neki naftát, mad figyleétek a fogyasztásmérõt egyszer a fordszámmal együtt...istenõrizz' a paraszt lefulladjon, járó fullklímával, márijó a herrmónikást hallgatva 10000W-on, használva elsõ/hátsó ködlámpát délután2kor a belsõsávba' a vacsi kszenonnal együtt "nehogymánelásssakHEmeg belémgyüjjönekHEa balfaszok HE"
okosságok vannak itten E
ígymararáztaazárpianno
akkor még ehhez: Mi a pálya a szabadonfutózott 2 ütemûekkel, illetve ezek garázstunyínygos váltóikkal 3 hetente cserélt forgattyús hajtómûivel:-)))
ill. ezek injektált modern verzióival?
okosságok vannak itten E
ígymararáztaazárpianno
akkor még ehhez: Mi a pálya a szabadonfutózott 2 ütemûekkel, illetve ezek garázstunyínygos váltóikkal 3 hetente cserélt forgattyús hajtómûivel:-)))
ill. ezek injektált modern verzióival?
#185
Posted 2011. October 28. - 14:16
ezért nem érdemes üresbe rakni és csak gurulni, hagyni kell motorféken, akkor nem eszik semmit
Ez így igaz. A kérdés inkább az hogy melyik gazdaságosabb
1. a motorfék nem eszik benzint,de mozgási energiát és áttételesen (benzint) fogyaszt a kocsi. Gyorsítani kell
2. Üresben meg csak a menetellenállás fékez, de eszi az alapjáratot. Kevesebbet kell gyorsítani
#186
Posted 2011. October 28. - 12:34
kicsit másról beszéltek, asszem. ha lejtõn gurulsz - sebességben - akkor nem kell, hogy kapjon üzemanyagot, mert ugye a kerekek járatják a motort. ha viszont egyenesben sebességbe rakod, de a lendület nincs akkora, hogy a motorfék mûködjön, akkor kell, hogy valamit kapjon, különben lefulladva. ezért van az, hogy nyomatékosabb kocsikkal gázadás nélkül is el bírsz indulni. az automatám is d-ben és r-ben szépen megy magától. ez most csak józan paraszti észbõl, nem biztos.
#187
Posted 2011. October 28. - 10:05
gyerekek
alapjáraton elmegy ameddig csak akarod, mivel õ adja a kibaszott gázt, nem engedi alapjárat alá esni a fordulatot.
próbáld meg, alapjárat kettesben, finoman fékezz, nem fog lassulni, hanem autómatán gázt ad, és alapjáraton tartja a fordulatot. Ezt csak és kizárólag azért, hogy a sok bénahalál nehezebben tudjon lefulladni.
üresben , alapjárati üzemanyagot kap a motor, mert ha nem kapna leállna.
viszont ha sebességben vagy és gurulsz motorfékkel, akkor nem kap üzemanyagot a motor. Csak és kizárólag kenést.
alapjáraton elmegy ameddig csak akarod, mivel õ adja a kibaszott gázt, nem engedi alapjárat alá esni a fordulatot.
próbáld meg, alapjárat kettesben, finoman fékezz, nem fog lassulni, hanem autómatán gázt ad, és alapjáraton tartja a fordulatot. Ezt csak és kizárólag azért, hogy a sok bénahalál nehezebben tudjon lefulladni.
üresben , alapjárati üzemanyagot kap a motor, mert ha nem kapna leállna.
viszont ha sebességben vagy és gurulsz motorfékkel, akkor nem kap üzemanyagot a motor. Csak és kizárólag kenést.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#188
Posted 2011. October 28. - 00:26
az enyem 5ikben is megy alapjaraton. itt nalunk ahogy beersz a faluba vagy egy 20mph tabla, ugyhogy ugy gurulok vegig hogy 5ik, es nem kell se feket se gazt nyomni. van egy kis korforgalom, de azon at lehet menni lenduletbol. Es pont 20-szal megy az auto
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#190
Posted 2011. October 27. - 19:45
Az para ha 2.ban viszi az alapjárat? Mert nekem 3.ban is viszi, megkockáztatom, h talán 4.ben is de lehet oda hátszél kéne... Mondjuk dugóba is simán araszolgatok egyesbe gáz nélkül...
HANKOOK W442 téligumival valakinek tapasztalat? 12XXXért megéri darabja?
HANKOOK W442 téligumival valakinek tapasztalat? 12XXXért megéri darabja?
#191
Posted 2011. October 27. - 18:04
Az én autóm másodikban gáz nélkül simán megy síkon. (jó az alapjáratom)
0 üzemanyag nem kerülhet a mociba, mert akkor nem lenne alapjárat sem...
0 üzemanyag nem kerülhet a mociba, mert akkor nem lenne alapjárat sem...
#192
Posted 2011. October 27. - 15:17
Tesó:
ha sebességben van és csak gurulsz nem nyomod a pedált akkor 0 üzemanyag kerül a mociba, mert a kerék forgatja a motort.
de ha üresben van, akkor muszáj alapjárati üzemaynagot fecskendezni, h ne álljon le
minden kocsiban igy van
A korszerebükben egy ladától ezt nehéz lenne elvárni. Az automata váltósnál is így van?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#193
Posted 2011. October 27. - 11:12
ezért nem érdemes üresbe rakni és csak gurulni, hagyni kell motorféken, akkor nem eszik semmit
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#194
Posted 2011. October 27. - 10:59
#195
Posted 2011. October 27. - 10:50
Tesó:
ha sebességben van és csak gurulsz nem nyomod a pedált akkor 0 üzemanyag kerül a mociba, mert a kerék forgatja a motort.
de ha üresben van, akkor muszáj alapjárati üzemaynagot fecskendezni, h ne álljon le
minden kocsiban igy van
ha sebességben van és csak gurulsz nem nyomod a pedált akkor 0 üzemanyag kerül a mociba, mert a kerék forgatja a motort.
de ha üresben van, akkor muszáj alapjárati üzemaynagot fecskendezni, h ne álljon le
minden kocsiban igy van
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#196
Posted 2011. October 27. - 10:23
hát ugye alapállásban mindig d-ben van, csak mivel pont egy hegy van az iroda és a lakás között, az egyik oldalt mindig gurulom. nem mintha érdekelne az a 3 deci, amit ezzel megspórolok, de azér na. sosem volt még automatám. ezután viszont nem kell más.
#197
Posted 2011. October 27. - 10:18
Rakd D-be és csak a kúszónyomatékot használva gurulj ha ráérsz életedbe nem kell tankolnod sõt még az is lehet hogy ha R-be teszed nyithatsz egy mozgó benzinkutat mert termeli az üzemanyagot
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#198
Posted 2011. October 27. - 10:07
automata váltóval ha d állásban van, és csak gurulok, akkor 0-át ír fogyasztásnak, ha n-be (üresbe) rakom, akkor meg kb. 1L/100km. most a kompjúter hülye, vagy télleg így van?
#199
Posted 2011. October 27. - 09:17
roberto ricci - surfboard desingner
sokáig azt hittem, h az élet császárai az autós újságírók - hát nem. ha még egy külföldi elkúrt sajtóbemutatóra kell menjek valaha az életben, hülyét kapok...
sokáig azt hittem, h az élet császárai az autós újságírók - hát nem. ha még egy külföldi elkúrt sajtóbemutatóra kell menjek valaha az életben, hülyét kapok...
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#200
Posted 2011. October 27. - 08:20
Én helyesebben ezt a címet adtam volna neki:
Roberto Ricci wants to demonstrates, how he shits on money - he must shows everyone, he can crash an aston martin in a turn with straight driving.
Sokkal találóbb lenne.
Roberto Ricci wants to demonstrates, how he shits on money - he must shows everyone, he can crash an aston martin in a turn with straight driving.
Sokkal találóbb lenne.