Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#2061
Írta 2010. július 02. - 16:07
#2062
Írta 2010. július 02. - 14:06
a
jah, kipucoltattam az egr szelepet, iszonyat pudvás volt, most már nem rángat
mennyi volt? [idoben]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2063
Írta 2010. július 01. - 12:41
abban biztos vagyok de azért nem ez az általános, taxisok is rövid távokat mennek és állandóan beindítják csak azért, h arrébb álljanak 5m-t....mégse járnak állandóan turbó cserére
tényleg, mi a helyzet a start-stop rendszeres kocsikkal? nem hinném, h azt szeresse a csiga
jah, kipucoltattam az egr szelepet, iszonyat pudvás volt, most már nem rángat
tényleg, mi a helyzet a start-stop rendszeres kocsikkal? nem hinném, h azt szeresse a csiga
jah, kipucoltattam az egr szelepet, iszonyat pudvás volt, most már nem rángat
__________________
#2064
Írta 2010. július 01. - 12:04
há télleg...nekem nem sikerült. de jó újra gyönyörködni benne :-)
na ne már, h 1 turbó 30ezrenként berosáljon...
szerintem el lehet intézni
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2065
Írta 2010. július 01. - 11:36
há télleg...nekem nem sikerült. de jó újra gyönyörködni benne :-)
na ne már, h 1 turbó 30ezrenként berosáljon...
na ne már, h 1 turbó 30ezrenként berosáljon...
__________________
#2066
Írta 2010. július 01. - 10:54
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2067
Írta 2010. július 01. - 02:10
ömlesztve mindenkinek:
az 1.3 cdti egy rakat fos, összes szerelõ ismerõs lebeszélt róla. 1.9 cdti se különb, cserébe kurva drága hozzá minden.
tam: az 1.8t fasza, de kell rá chip, mert sokat eszik - legalábbis a pasztában, toledo egyel kisebb, meg abból van alapban 180lovas. és az 6gangos, nem otomatik, mint az enyém. nekem benya 12,5/100, 50-50 benya-e85 14/100. ezen kívül más gond nincs vele, a sportfutó után elég takony, nem jó érzés, ahogy dülöngél, de elfordul, tapad szépen.
aki új dízelt akar venni: városba, rövid utakra ne vegyen, mert szét fog hullani. minden szervizes ezt mondta, akivel beszéltem, ford, opel, vw. és tény, hogy jó érzés 2000ft/100km áron járni, nem a dupláján, mint nekem most az új autóval, de ha 30e-ként kell turbot meg szívósort, meg generátor diódasort, meg nagynyomású egységeket cserélni, akkor már annyira nem lesz jó keveset tankolni. ezek mind 100e fölötti tételek.
rebell: az elsõ szériás faceliftes A6 kombik beférnek 10e eur környékére, 2001 utániak, 2,5tdi quattrok is. csak az erõsebbet kell venni (180le), vagy 1,9 pdtdi-t, egész jól viszi az is a bódét, normális üzemre bõven elég, csak nem kell automatával meg összkerékkel terhelni pluszban.
az 1.3 cdti egy rakat fos, összes szerelõ ismerõs lebeszélt róla. 1.9 cdti se különb, cserébe kurva drága hozzá minden.
tam: az 1.8t fasza, de kell rá chip, mert sokat eszik - legalábbis a pasztában, toledo egyel kisebb, meg abból van alapban 180lovas. és az 6gangos, nem otomatik, mint az enyém. nekem benya 12,5/100, 50-50 benya-e85 14/100. ezen kívül más gond nincs vele, a sportfutó után elég takony, nem jó érzés, ahogy dülöngél, de elfordul, tapad szépen.
aki új dízelt akar venni: városba, rövid utakra ne vegyen, mert szét fog hullani. minden szervizes ezt mondta, akivel beszéltem, ford, opel, vw. és tény, hogy jó érzés 2000ft/100km áron járni, nem a dupláján, mint nekem most az új autóval, de ha 30e-ként kell turbot meg szívósort, meg generátor diódasort, meg nagynyomású egységeket cserélni, akkor már annyira nem lesz jó keveset tankolni. ezek mind 100e fölötti tételek.
rebell: az elsõ szériás faceliftes A6 kombik beférnek 10e eur környékére, 2001 utániak, 2,5tdi quattrok is. csak az erõsebbet kell venni (180le), vagy 1,9 pdtdi-t, egész jól viszi az is a bódét, normális üzemre bõven elég, csak nem kell automatával meg összkerékkel terhelni pluszban.
#2068
Írta 2010. július 01. - 00:23
sajna nem engedi a közvetlen linket, de azt az 58as Cadillac De Ville-t nézzétek! hell yeah!
http://vurdon.hu/#ht...c_de_ville.html
http://vurdon.hu/#ht...c_de_ville.html
__________________
#2069
Írta 2010. június 30. - 17:30
Az ömlengõ reklámízü "teszteknél" magasan jobb, élvezetesebb.
legalább a tc-n nem igen vannak ilyenek. írnak jót is, rosszat is, mindenféle márkáról.
nekem a vezess tesztjei nem jönnek be, de ott meg a szabó sári azért elég jól néz ki :-P
__________________
#2070
Írta 2010. június 30. - 17:26
A Totalcaron ritka a jó teszt. Valójában ez sem az, hanem egy tárca. Annak viszont jó.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2071
Írta 2010. június 30. - 17:14
Nekem meg pont tetszett. Végre valami ötletes írás! Az ömlengõ reklámízü "teszteknél" magasan jobb, élvezetesebb.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#2072
Írta 2010. június 28. - 14:50
nemtom hogy vagytok vele, de ez a cikk nekem rohadtul nem tetszik.
Totalcar - Tesztek - Csendben gyilkolni
a kocsi viszont nagyon kéne! pont ezzel a motorral, csak kombiban, az még jobban néz ki...csak hát 17,15 mihály az alapára, jesszus
http://www.bmw.hu/hu...alaparlista.pdf
Totalcar - Tesztek - Csendben gyilkolni
a kocsi viszont nagyon kéne! pont ezzel a motorral, csak kombiban, az még jobban néz ki...csak hát 17,15 mihály az alapára, jesszus
http://www.bmw.hu/hu...alaparlista.pdf
__________________
#2073
Írta 2010. június 26. - 19:58
Szépen repült!
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2074
Írta 2010. június 26. - 19:53
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2075
Írta 2010. június 25. - 14:27
OFF elõre elnézést kérek, csak kekeckedés: az orrmotorosnak is a hátsó tengely elõtt van a motor
ON: csak hogy ne haragudj: http://www.youtube.c...4&no_autoplay=1 : )
ON: csak hogy ne haragudj: http://www.youtube.c...4&no_autoplay=1 : )
#2076
Írta 2010. június 25. - 14:02
ha a hatso tengely elott van a motor azt kozepmotorosnak hivjak nem farmotorosnak. de ez csak kekeckedes
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2077
Írta 2010. június 25. - 11:55
így van, arra reagálva linkeltem a videot, mert ott jobban látszik pár dolog
én azt mondom, h mivel hátul volt a motor, a gyûrõdõzóna túl hamar ért el a kemény utascelláig...szerintem egyébként nem sokkal mehettek gyorsabban az euro ncap féle 64km/h sebességnél (legalábbis az ütközés pillanatában)
én azt mondom, h mivel hátul volt a motor, a gyûrõdõzóna túl hamar ért el a kemény utascelláig...szerintem egyébként nem sokkal mehettek gyorsabban az euro ncap féle 64km/h sebességnél (legalábbis az ütközés pillanatában)
__________________
#2078
Írta 2010. június 25. - 11:34
Akkor egy kép és szöveg volt linkelve, ez meg a helyszínelõs videó
A Smart vs. betonfalnál is az volt a durva, hogy ugyan nem deformálódott nagyon az utascella, és szinte lepattant a betonfalról, amikor 110-el nekiküldték. A kb. 10 centi gyûrõdõzóna nem lassít valami szépen, szóval aki bent ül, annak leszakad minden belsõ szerve és meghal belsõ vérzésben...
A Smart vs. betonfalnál is az volt a durva, hogy ugyan nem deformálódott nagyon az utascella, és szinte lepattant a betonfalról, amikor 110-el nekiküldték. A kb. 10 centi gyûrõdõzóna nem lassít valami szépen, szóval aki bent ül, annak leszakad minden belsõ szerve és meghal belsõ vérzésben...
#2079
Írta 2010. június 25. - 11:08
Háttal ülsz a monitornak?
Körülbelül 6 hsz-el ezelõtt volt linkelve.
Körülbelül 6 hsz-el ezelõtt volt linkelve.
#2080
Írta 2010. június 25. - 09:39
vid:
Meghalt a Toyota legjobb tesztpil
ha +nézitek, látszik hogy az lfa még a hátsó keréknél is +gyûrõdött...amúgy ha jól tátom farmotoros, és lehet, hogy még nem volt 100%-ig kifejlesztve a gyûrõdõ zóna. és nagy ütközés lehetett, mert a bmw-ben utazóknak is kritikus az állapota. bár a képek alapján én azt hinném, h mind2 autóba +úszták pár töréssel...arra is gondoltam, h esetleg nem voltak bekötve, no de tesztpilóta nem hinném, h ilyet csinál
hátha lesz róla vmi bõvebb info is
Meghalt a Toyota legjobb tesztpil
ha +nézitek, látszik hogy az lfa még a hátsó keréknél is +gyûrõdött...amúgy ha jól tátom farmotoros, és lehet, hogy még nem volt 100%-ig kifejlesztve a gyûrõdõ zóna. és nagy ütközés lehetett, mert a bmw-ben utazóknak is kritikus az állapota. bár a képek alapján én azt hinném, h mind2 autóba +úszták pár töréssel...arra is gondoltam, h esetleg nem voltak bekötve, no de tesztpilóta nem hinném, h ilyet csinál
hátha lesz róla vmi bõvebb info is
__________________