Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1
Írta 2021. április 04. - 22:56
tavalyi motorbaleset es egy tk bmw gs utan beujitottam evy triumph tiger 800xc t. mar most imadom 😍
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2
Írta 2021. április 02. - 21:00
nem vagyok egy nagy motoros, babettánál komolyabb motoron sosem ültem (talán jobb is ez így) és mióta vénülök, általában inkább csak zavarnak. nade, mikor még fiatal voltam beakadt egy motor. Ducati 916:
illetve, de csak titkon, talán még jobban tetszett (az egyébként kb azonos) 748, sárgában:
nagyjából idáig megmaradt ez a kölyökkori dolog, hogy sportmotor=a fenti két Ducati. persze láttam közben sok szépet, a Ducati többi bringáját, de az alábbi az első, ami a fentiekkel összemérhető (számomra):
https://totalbike.hu...18d26f182aea367
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4
Írta 2015. február 21. - 23:12
#5
Írta 2015. február 21. - 22:00
ha már autós topic is van
bedőlt az autó csomagtartójába 7l borpárlat, ami vidáman befolyt a hátsó lábtérbe, s beleitta magát röpke 30mp alatt a hangszigetelő?? ilyen posztószerű préselt baszkura rétegbe. Kibányásztam, körberajzoltam, kib@sztam,most tippet várok, milyen anyaggal szokták ezeket pótolni a youngtimerben utazó kasztnisok/bolyrészerek.
golf kettő, amúgy, még a múlt évezredből.
két napotok van, vagy megyek a vwdepora :-D
http://www.szigetele...polifoam-aplomb
Ebből az öntapadóst
#6
Írta 2015. február 21. - 21:41
ha már autós topic is van
bedőlt az autó csomagtartójába 7l borpárlat, ami vidáman befolyt a hátsó lábtérbe, s beleitta magát röpke 30mp alatt a hangszigetelő?? ilyen posztószerű préselt baszkura rétegbe. Kibányásztam, körberajzoltam, kib@sztam,most tippet várok, milyen anyaggal szokták ezeket pótolni a youngtimerben utazó kasztnisok/bolyrészerek.
golf kettő, amúgy, még a múlt évezredből.
két napotok van, vagy megyek a vwdepora :-D
#7
Írta 2015. február 01. - 23:32
Köszi! Ezeket néztem, de mindenképp komponens szett kell magassal és hangváltóval. Fokal és Hertz lett volna a befutó de szettben sajnos nincs, külön-külön meg most kicsit sok
#8
Írta 2015. február 01. - 22:55
Autóhifisek!
Ki mennyire ismeri ezt a márkát (minőséget)? http://www.phonocar....727#prettyPhoto
20 max 25K-ig keresek komponens 100mm-es szettet előre. Hertz játszott volna, de itthon nem kapható és fontos a gari
Focal?
http://autohifioutle...20/focal-ic-100
http://www.autohific...zorok/focal.php
#9
Írta 2015. február 01. - 21:35
Autóhifisek!
Ki mennyire ismeri ezt a márkát (minőséget)? http://www.phonocar....727#prettyPhoto
20 max 25K-ig keresek komponens 100mm-es szettet előre. Hertz játszott volna, de itthon nem kapható és fontos a gari
#10
Írta 2015. január 13. - 17:34
az, hogy pár csavar laza és az ajtó beázik, az valóban gyerekbetegség. Egyébként a kormánymű hiba az összes vw konszernes autót érintheti, amelyik ezzel a típusú seb. érzékeny kormányművel van szerelve. Ezeket a hibákat még simán fel tudnám dolgozni, de ami rosszakat írtam róla, az nem gyerekbetegség, ez ilyen. Ha egy ugyan olyan motorral szerelt fabianal csak pár százezerrel kerülne többe, nem szólnék egy szót se. De ennyiért lehet jobb autót venni, kicsit többért meg sokkal jobbat.
#11
Írta 2015. január 12. - 23:33
köszönöm a részletes beszámolót! nagyon kiábrándító amiket írsz, az első tesztek/bemutatók alapján nekem alapvetően tetszett, amolyan "semmi különös, középszerű de tartós és megbízható koncepció" benyomását keltette. talán egy-két eresztés után kikúrálják a gyerekbetegségeket.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#12
Írta 2015. január 12. - 19:58
ha szabad érdeklődni, a rapid saját vagy céges? mesélhetnél róla kicsit, érdekelne, akár az autós topicba is.
Céges, június elején kaptam újonnan. 1.6CrTdi, 105 ló. Annyira az elején sem kedveltem, előtte egy focusom volt (2008), majd 4 hónapig egy egy c4-es citroenem (2013), és hát ez a két autó után elég nagy visszalépés volt a Rapid, de gondoltam majd megszokom, megszeretem, hát nem ez lett. Ami a legzavaróbb számomra az az, hogy nem túl kényelmes, az ülését egyszerűen nem tudom úgy beállítani, hogy jó legyen (erre mások is panaszkodnak). Vagy a nyakam, vagy a hátam fájdul meg (bár utóbbin egy gerincpárna segített), a középkonzol nyomja a térdemet, az ajtóborítás pedig a könyökömet, (amikor bal kézzel, az ablak elé könyökölve fogom a kormányt).
Mindjárt az első nagyobb eső után állt a víz mindkét hátsó ajtóban, de úgy, hogy konkrétan locsogott..Ugyanis az ajtók alján lévő gumikéder úgy van rögzítve, hogy eltömíti a vízkivezető furatot. És nem csak az enyémen, az összes Rapidon. A márkaszerviz kivágott egy dbot mindkét gumikéderből, azóta jó.
Aztán elhagytam a csavarokat (meg a kollégák is) az alsó motorvédőlemezből, így jól leért az aszfaltra (ekkor kb 3000km volt a kocsiban). Kaptam új csavarokat, és ezeket meg is húzták rendesen. Ez egyébként Octaviakkal is probléma.
Olyan 7-8000km-nél elkezdett kopogni a kormányművem. Kiderült, hogy a kormányoszlopban 2 csavar nem volt rendesen meghúzva, ez okozza. Meghúzták jó lett.
Persze azóta megint rossz a kormányművem, időnként darabosan forog. A 30ezres szervizen szoftvert frissítettek, amitől nem lett jó, valószínűleg a fogasléc gyártási hibás, sorjás lehet, tehát úgy néz ki kormánymű cserés lesz.
Most 45ezer km van benne, és az ülésem kezd bolyhosodni (a Focusban 360ezer volt amikor leadtam és az nem bolyhosodott).
A belső anyagminőség a műanyag kávéspohár szintje kormánytól lefelé, felette kicsit jobb. De az összeszerelési minőség és az illesztési hézagok teljesen rendbe vannak, nem zörög semmi.
Hátsó lábtérben és csomagtartóban elég jó a kocsi, de széltében már elég szűk (bő 10cm-el keskenyebb egy focusnál vagy a c4-nél)
Motorikusan szintén rendbe van, a 105 ló és 250Nm szépen viszi (1200kg körüli), fogyasztás nálam 4,7 és 5,5l közötti, de én szinte csak hosszabbakat megyek vele. 2500-as fordulaton egyébként 140-et megy 5.-ben (6. nincs). A zajszigetelés kispórolták, a motoron egyáltalán nincs, csak a géptető alján. Egy golfban ugyanez a motor jóval halkabb...
A futómű az elég gatya, elöl fabia, hátul roomster futóműve van, és üres csomagtartóval rázós úton zavaróan "bedobog", cserébe kanyarodni se lehet vele egy jóízűt.
Én jó szívvel nem tudnám ajánlani ezt az autót, amikor a cég vette, pont ennyiért lett volna ceed, vagy i30, ami ugye egy kategóriával komolyabb autó (mert a rapid a thalia, logan és egyéb nagypapa autókhoz tartozik), és 1-2 százezerrel több lett volna egy octavia vagy egy focus, ami szintén nem rapid kategória.
Nálunk most felszabadul egy 4 éves focus (még régi kasznis), nincs benne tempomat, tolatóradar meg ülésfűtés, de én jeleztem, hogy átülnék ha lehet. Egyszerűen menetkomfortban, kényelemben, zajban, no meg vezethetőségben annyival jobb autó a rapidnál, hogy nekem ez többet ér napi 3-400km vezetésnél, mint pár extra és az, hogy új...Ja, és a rapid ráadásul nagyon elbaszottul néz ki ezzel az aránytalan hosszú, de keskeny formával, nem menti meg az alufelni sem. Mintha le akarna esni az útról, mondjuk ez skoda sajátosság, a lassan kifutó fabiak is iszonyat ortopédül néznek ki.
Magoo módosította - 2015. január 12. - 20:00
#13
Írta 2013. augusztus 07. - 07:16
kössz, már megérte a megosztás. raktérajtó akar az lenni.
#15
Írta 2013. augusztus 06. - 09:44
#16
Írta 2013. május 06. - 08:24
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#17
Írta 2013. április 14. - 10:57
RAUH-Welt
B E G R I F F
#18
Írta 2013. április 14. - 10:07
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#19
Írta 2013. április 13. - 23:12
RAUH-Welt
B E G R I F F
#20
Írta 2013. április 13. - 20:57
peldaul.
mindenkeppen akarok majd egy ilyen olcso palya autot csak meg azt nem dontottem el hogy melyik iranyba induljak el.
nagy hatsokerekes (E36, Lexus soarer)
kicsi hatsokerekes (mx-5, toyota MR2 vonal)
kicsi elsokerekes (clio cup 172, Nissan Almera GTi, Fiat coupe turbo, astra turbo, itt sok a lehetoseg)
kicsi hatsokerekes Ginetta örök szerelem
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!