Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#1
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
ohh a jo kis 916, csorompolos kuplungal.

tavalyi motorbaleset es egy tk bmw gs utan beujitottam evy triumph tiger 800xc t. mar most imadom 😍

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#2
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,029 posts

nem vagyok egy nagy motoros, babettánál komolyabb motoron sosem ültem (talán jobb is ez így) és mióta vénülök, általában inkább csak zavarnak. nade, mikor még fiatal voltam beakadt egy motor. Ducati 916:

Ducati-916.jpg

 

illetve, de csak titkon, talán még jobban tetszett (az egyébként kb azonos) 748, sárgában:

qdptk-buzxpvsc.jpg

 

nagyjából idáig megmaradt ez a kölyökkori dolog, hogy sportmotor=a fenti két Ducati. persze láttam közben sok szépet, a Ducati többi bringáját, de az alábbi az első, ami a fentiekkel összemérhető (számomra): 

37356963_4b724ec8c0342985701a13f8feb59c6

https://totalbike.hu...18d26f182aea367

 

:)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#3
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,029 posts

az a hang...

https://www.youtube....h?v=xQcjM6cKxdU

 

mikor elveszi a gázt....


  • koga likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts

kösz!

 



#5
Kánya

Kánya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 846 posts
  • LocationMecsek

ha már autós topic is van

 

bedőlt az autó csomagtartójába 7l borpárlat, ami vidáman befolyt a hátsó lábtérbe, s beleitta magát röpke 30mp alatt a hangszigetelő?? ilyen posztószerű préselt baszkura rétegbe. Kibányásztam, körberajzoltam, kib@sztam,most tippet várok, milyen anyaggal szokták ezeket pótolni a youngtimerben utazó kasztnisok/bolyrészerek.

 

 

golf kettő, amúgy, még a múlt évezredből.

 

két napotok van, vagy megyek a vwdepora :-D

http://www.szigetele...polifoam-aplomb

Ebből az öntapadóst 



#6
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts

ha már autós topic is van

 

bedőlt az autó csomagtartójába 7l borpárlat, ami vidáman befolyt a hátsó lábtérbe, s beleitta magát röpke 30mp alatt a hangszigetelő?? ilyen posztószerű préselt baszkura rétegbe. Kibányásztam, körberajzoltam, kib@sztam,most tippet várok, milyen anyaggal szokták ezeket pótolni a youngtimerben utazó kasztnisok/bolyrészerek.

 

 

golf kettő, amúgy, még a múlt évezredből.

 

két napotok van, vagy megyek a vwdepora :-D



#7
Kánya

Kánya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 846 posts
  • LocationMecsek

Köszi! Ezeket néztem, de mindenképp komponens szett kell magassal és hangváltóval. Fokal és Hertz lett volna a befutó de szettben sajnos nincs, külön-külön meg most kicsit sok



#8
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts

Autóhifisek!

Ki mennyire ismeri ezt a márkát (minőséget)? http://www.phonocar....727#prettyPhoto

20 max 25K-ig keresek komponens 100mm-es szettet előre. Hertz  játszott volna, de itthon nem kapható és fontos a gari

Focal?

http://autohifioutle...20/focal-ic-100

 

http://www.autohific...zorok/focal.php



#9
Kánya

Kánya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 846 posts
  • LocationMecsek

Autóhifisek!

Ki mennyire ismeri ezt a márkát (minőséget)? http://www.phonocar....727#prettyPhoto

20 max 25K-ig keresek komponens 100mm-es szettet előre. Hertz  játszott volna, de itthon nem kapható és fontos a gari



#10
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts

az, hogy pár csavar laza és az ajtó beázik, az valóban gyerekbetegség. Egyébként a kormánymű hiba az összes vw konszernes autót érintheti, amelyik ezzel a típusú seb. érzékeny kormányművel van szerelve. Ezeket a hibákat még simán fel tudnám dolgozni, de ami rosszakat írtam róla, az nem gyerekbetegség, ez ilyen. Ha egy ugyan olyan motorral szerelt fabianal csak pár százezerrel kerülne többe, nem szólnék egy szót se. De ennyiért lehet jobb autót venni, kicsit többért meg sokkal jobbat.


__________________

#11
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,029 posts

köszönöm a részletes beszámolót! nagyon kiábrándító amiket írsz, az első tesztek/bemutatók alapján nekem alapvetően tetszett, amolyan "semmi különös, középszerű de tartós és megbízható koncepció" benyomását keltette. talán egy-két eresztés után kikúrálják a gyerekbetegségeket.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#12
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,014 posts

 

ha szabad érdeklődni, a rapid saját vagy céges? mesélhetnél róla kicsit, érdekelne, akár az autós topicba is.

 

 

 

Céges, június elején kaptam újonnan. 1.6CrTdi, 105 ló. Annyira az elején sem kedveltem, előtte egy focusom volt (2008), majd 4 hónapig egy egy c4-es citroenem (2013), és hát ez a két autó után elég nagy visszalépés volt a Rapid, de gondoltam majd megszokom, megszeretem, hát nem ez lett. Ami a legzavaróbb számomra az az, hogy nem túl kényelmes, az ülését egyszerűen nem tudom úgy beállítani, hogy jó legyen (erre mások is panaszkodnak). Vagy a nyakam, vagy a hátam fájdul meg (bár utóbbin egy  gerincpárna segített), a középkonzol nyomja a térdemet, az ajtóborítás pedig a könyökömet, (amikor bal kézzel, az ablak elé könyökölve fogom a kormányt).

Mindjárt az első nagyobb eső után állt a víz mindkét hátsó ajtóban, de úgy, hogy konkrétan locsogott..Ugyanis az ajtók alján lévő gumikéder úgy van rögzítve, hogy eltömíti a vízkivezető furatot. És nem csak az enyémen, az összes Rapidon. A márkaszerviz kivágott egy dbot mindkét gumikéderből, azóta jó.

Aztán elhagytam a csavarokat (meg a kollégák is) az alsó motorvédőlemezből, így jól leért az aszfaltra (ekkor kb 3000km volt a kocsiban). Kaptam új csavarokat, és ezeket meg is húzták rendesen. Ez egyébként Octaviakkal is probléma.

Olyan 7-8000km-nél elkezdett kopogni a kormányművem. Kiderült, hogy a kormányoszlopban 2 csavar nem volt rendesen meghúzva, ez okozza. Meghúzták jó lett.

Persze azóta megint rossz a kormányművem, időnként darabosan forog. A 30ezres szervizen szoftvert frissítettek, amitől nem lett jó, valószínűleg a fogasléc gyártási hibás, sorjás lehet, tehát úgy néz ki kormánymű cserés lesz.

Most 45ezer km van benne, és az ülésem kezd bolyhosodni (a Focusban 360ezer volt amikor leadtam és az nem bolyhosodott).

A belső anyagminőség a műanyag kávéspohár szintje kormánytól lefelé, felette kicsit jobb. De az összeszerelési minőség és az illesztési hézagok teljesen rendbe vannak, nem zörög semmi.

Hátsó lábtérben és csomagtartóban elég jó a kocsi, de széltében már elég szűk (bő 10cm-el keskenyebb egy focusnál vagy a c4-nél)

Motorikusan szintén rendbe van, a 105 ló és 250Nm szépen viszi (1200kg körüli), fogyasztás nálam 4,7 és 5,5l közötti, de én szinte csak hosszabbakat megyek vele. 2500-as fordulaton egyébként 140-et megy 5.-ben (6. nincs). A zajszigetelés kispórolták, a motoron egyáltalán nincs, csak a géptető alján. Egy golfban ugyanez a motor jóval halkabb...

A futómű az elég gatya, elöl fabia, hátul roomster futóműve van, és üres csomagtartóval rázós úton zavaróan "bedobog", cserébe kanyarodni se lehet vele egy jóízűt.

Én jó szívvel nem tudnám ajánlani ezt az autót, amikor a cég vette, pont ennyiért lett volna ceed, vagy i30, ami ugye egy kategóriával komolyabb autó (mert a rapid a thalia, logan és egyéb nagypapa autókhoz tartozik), és 1-2 százezerrel több lett volna egy octavia vagy egy focus, ami szintén nem rapid kategória.

Nálunk most felszabadul egy 4 éves focus (még régi kasznis), nincs benne tempomat, tolatóradar meg ülésfűtés, de én jeleztem, hogy átülnék ha lehet. Egyszerűen menetkomfortban, kényelemben, zajban, no meg vezethetőségben annyival jobb autó a rapidnál, hogy nekem ez többet ér napi 3-400km vezetésnél, mint pár extra és az, hogy új...Ja, és a rapid ráadásul nagyon elbaszottul néz ki ezzel az aránytalan hosszú, de keskeny formával, nem menti meg az alufelni sem. Mintha le akarna esni az útról, mondjuk ez skoda sajátosság, a lassan kifutó fabiak is iszonyat ortopédül néznek ki.


Edited by Magoo, 2015. January 12. - 20:00.

__________________

#13
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
autókon és motorokon kívül rakétákra is jó....és most megyek és seggberúgom a felelõst :)

kössz, már megérte a megosztás. raktérajtó akar az lenni.

#14
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,029 posts
mi az a "rakétaajtó"? - az árak oldalon találtam.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#15
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
elkészült, amirõl egyszer már beszéltem itt. érdekelne az autósok véleménye:
Sentinel

#16
Sakic

Sakic

    vendég

  • fórumtag
  • 203 posts
néhány wtcc-s kép hétvégérõl
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.

#17
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
nem sokat latni G32-bol, olyan 3000korul vannak, de nyilvan ennel sokkal tobb is lehet allapottol/futott merfoldtol fuggoen.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#18
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Azt hiszem a g32-es 1.6-os volt azoknak milyen most az ára?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#19
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
na ja, csak ennek a tortenetnek bele kellene ferni 1000GBP-be :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#20
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

peldaul.

mindenkeppen akarok majd egy ilyen olcso palya autot csak meg azt nem dontottem el hogy melyik iranyba induljak el.

nagy hatsokerekes (E36, Lexus soarer)
kicsi hatsokerekes (mx-5, toyota MR2 vonal)
kicsi elsokerekes (clio cup 172, Nissan Almera GTi, Fiat coupe turbo, astra turbo, itt sok a lehetoseg)


kicsi hatsokerekes Ginetta örök szerelem
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!