Jelentkezz be Regisztrálj

Debreceniek ide! #2
#26941
Posted 2008. September 10. - 15:41

Mackófelsõ: A laktanya Sámson és Hadház között van. Ki van irva egy táblára, hogy Hajdusámson-Tiszti lakótelep. De lehet hogy Hadház-tiszti lakótelep, már nrm tudom.
Ez is dél-keletre van.
#26942
Posted 2008. September 10. - 15:40

http://www.ize.hu/cl...ery/bike/111883
Krisz, vihetném mégiscsak holnap a bicót meg a csomagot? de majd híval olyan öt körül...
#26943
Posted 2008. September 10. - 14:58

:piorun::pada::jupi::deszcz::prysznic:
nagyon ráérsz úgy látom!!! ennyire nyugis a szívsebészet???

majd meglátjuk ki lesz sárosabb...


#26944
Posted 2008. September 10. - 14:38

#26945
Posted 2008. September 10. - 14:27

#26946
Posted 2008. September 10. - 14:24

Mackó: A lõtér H.hadház elõtt van, ott ahol az az elhagyott laktanya van?
Nem tudom u.arra gondolunk-e, ez a lõtér jelenleg az 5. Bocskai István Lövészdandárbgyakorlótere. (Ahol oly ritkán gyakorlatoznak, h az már eseményszámba megy, olyankor persze pucolok onnan, mert lõtérzárás van…)
Ez a lõtér H. hadháztól D-K-i irányban – Ligetdûlõn – terül el. Te melyikre gondolsz? Azt írtad H. hadház elõtt. Ott is volt laktanya? De hol? Érdekelne.
Azt is írtad, h elhagyott? Na igen, eléggé elhagyott gazos kupleráj, annyira h már civil biztonsági õrség õrzi amolyan „bohócegyenruhában”, akik korábban állandóan kötözködtek velem, mit bringázok én arrafelé? Érdekes, nem is olyan rég a laktanyákat katonák õrizték, most meg hogy is van ez?:confused:
http://kepfeltoltes.hu/view/080910/Elhagyott_laktanya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
No de ez nem érdekes, hanem h õsgyepes keréknyom van, 5-6 dombot is összedózeroltak a ruszkik anno, nagyon állat!
http://kepfeltoltes.hu/view/080910/osgyep_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ilyen „kincseket” rejt a lõtér. Jó lesz biológiaórára a gyerekeknek.

http://kepfeltoltes.hu/view/080910/Tr_fea_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Persze megnéztem a csõhegesztõ brigádot is. Dolgoztak!:clap:
http://kepfeltoltes.hu/view/080910/gazcsoheggesztes_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
#26947
Posted 2008. September 10. - 14:21

#26948
Posted 2008. September 10. - 13:58

Mazsola: Most akkor szereted az esõt vagy nem?:chin:
az esõt igen, a hideget már nem annyira:D de ha lesz bennünk egy kis alkohol alapú fûtõanyag akkor végülis mindegy:)
#26949
Posted 2008. September 10. - 13:53

én majd tekerek esõben ha kell, azt szeretem
mégsem viszem a grillt, mert így is rohadt sok cuccom lesz, meg ha esni fog akkor nincs sok értelme, de szóljatok ha igen és vigyem!
Mazsola: Most akkor szereted az esõt vagy nem?:chin:
#26950
Posted 2008. September 10. - 13:51

Halihóhát ez siralmas, akárhány meteorológiai honlapot nézek max 14 fokot mondanak hétvégére, szombaton esõvel
Akkor éjféltõl erõsítünk be,már ha akkor nem esik!

Legfeljebb alszunk egy jót a bungalóban,miután sakálrészegre ittuk magunkat

#26951
Posted 2008. September 10. - 13:09

hát ez siralmas, akárhány meteorológiai honlapot nézek max 14 fokot mondanak hétvégére, szombaton esõvel
http://www.idokep.hu/?oldal=elore

#26952
Posted 2008. September 10. - 11:15

#26953
Posted 2008. September 10. - 10:38

#26954
Posted 2008. September 10. - 08:48

#26955
Posted 2008. September 10. - 07:23

Mackófelsõ: Polar óra már egy ideje nem garis sajnos, így nem tudom, hogy lehet e bármit is érvényesíteni rajta. Még zergétõl vettem, de szerintem max garancián túli szervízelés lenne szerintem a reális. Arra lehet rákérdek még. Meg igazából már egy Sigma Onyx Pro karórás pulzusmérõre le is cseréltem, a futások miatt. Jelen pillanatban mûködik a Polar, csak Bükk maratonon volt, hogy az egyik itatóponton kértem a kislányt, hogy boríston már a sisakomba egy pohár vizet (rohadt meleg volt:)) és kicsit mellé ment, rá az órára és onnantól megint nem mûködött.
A gázosokat meg nem tudom. Közmûvekkel nem szoktam foglalkozni (kivéve a csapadék vízelvezetés), de tényleg jó ideje szöszmötölnek már rajta. Nem tudom mennyi szakaszt újítanak fel, de vajon idén megcsinálják még?
Igazából a világ majd minden táján normálisan megy az építkezés, csak itt nemLásd 4-es metro. Egy lófasz fúrópajzzsal nem bírnak kifúrni egy szaros lyukat. Azután meg fúrnak engedély nélkül, mert a bírság kevesebb, mint amit a fúrást végzõ cégnek fizetnek az állás díjért. Kicsit olyan itt a szemlélet, hogy ki tud minél többet lehúzni az államról, meg a másikról és az építés marad a háttérben.
Nálunk alföldön meg különösen szívás az egész útépítéstõl kezdve, a kábel fektetésen át minden. Ezen a poros talajon baromi nehéz olyan tömörséget létre hozni, amin meg is áll az út. Nem lehet ezt a szar homokot tömöríteni, így kell alá esetenként 70-80 cm kavics réteg, amire már lehet építeni. Az pedig megdobja a költséget rendesen.
U. azt mondom most is, ha a Polar beázik - még ha nem is garanciás - csere!
A gázvezetékes történet így már érthetõ, de nem megérthetõ, ilyen tróger munkát, mint itt nálunk sehol sem tûrnek el. Amúgy ez nem is felújítás, hanem egy 1000-es csövet fektetnek a már meglévõ mellé, úgy h a lõtér mellett - meg máshol is - még az árkot sem ásták ki, de a földmunkagépek hónapok óta ott állnak. Mekkora kötbért kell azért fizetni?
Most indulok, megnézem jobban ezt az alibimunkát...
Valaki egy 3-4 órás hurkot?
#26956
Posted 2008. September 09. - 23:30

HalihóNálunk alföldön meg különösen szívás az egész útépítéstõl kezdve, a kábel fektetésen át minden. Ezen a poros talajon baromi nehéz olyan tömörséget létre hozni, amin meg is áll az út. Nem lehet ezt a szar homokot tömöríteni, így kell alá esetenként 70-80 cm kavics réteg, amire már lehet építeni. Az pedig megdobja a költséget rendesen.
Ezt eddig még nem halottam..
Akkor ezért olcsóbb a szlovénoknál hegyeken átívelõ,alagutakban futó autópályát építeni.Ott legalább van kûûûûû!

#26957
Posted 2008. September 09. - 23:13

A gázosokat meg nem tudom. Közmûvekkel nem szoktam foglalkozni (kivéve a csapadék vízelvezetés), de tényleg jó ideje szöszmötölnek már rajta. Nem tudom mennyi szakaszt újítanak fel, de vajon idén megcsinálják még?

Igazából a világ majd minden táján normálisan megy az építkezés, csak itt nem

Nálunk alföldön meg különösen szívás az egész útépítéstõl kezdve, a kábel fektetésen át minden. Ezen a poros talajon baromi nehéz olyan tömörséget létre hozni, amin meg is áll az út. Nem lehet ezt a szar homokot tömöríteni, így kell alá esetenként 70-80 cm kavics réteg, amire már lehet építeni. Az pedig megdobja a költséget rendesen.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#26958
Posted 2008. September 09. - 22:48

Legfeljebb megyek szembe veletek.
#26959
Posted 2008. September 09. - 22:26

Titty:FELHÍVÁS!!!
Várjuk azoknak a csapatoknak a jelentkezését, akik a központi színpadon bármiféle mûsorral emeleni szeretnék a verseny fényét.
Ha valamely csapat szeretne zenekari, tánc, vagy egyéb performance produkcióval elõrukkolni, nagy örömmel biztosítjuk a színpadot. (hangtechnikát, fénytechnikát biztosítunk)
Várjuk jelentkezéseteket az info@sportaktiv.hu e-mail címre.
A 24 órás verseny történetében elõször versenyt hirdetünk a csapatok szurkolói számára is, amelyre díjat a Bikemag ajánlotta fel. A díjat annak a csapatnak a szurkolói nyerik el, akik a leglátványosabban, legkitartóbban, leghangosabban bíztatják csapatukat.
Jó szurkolást!
#26960
Posted 2008. September 09. - 22:24
