Felnim van, meg talán még a Magura Julie hátsó fékem is megvan. De ez nem biztos.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Szombathelyi Riderek
Indította
Lord_Leslie
, 2006. január 10. 23:15
#4081
Írta 2009. június 08. - 22:00
#4082
Írta 2009. június 08. - 19:57
nálam még mindig itt van hulp alivio hátsóváltója
akad pár gagyi fékkar, author nyeregcsöbilincs, véféktüskék, meg ilyen aproságok.
kerékfüzést vállalom szívesen ha az van
akad pár gagyi fékkar, author nyeregcsöbilincs, véféktüskék, meg ilyen aproságok.
kerékfüzést vállalom szívesen ha az van
#4083
Írta 2009. június 08. - 17:50
jah, régen jártam erre.
Srácok, nemtom Cornel barátunk olvassa-e a topikot, remélem nem.
Egy olyanra gondoltam, hogy összedobhatnánk neki egy biciklit, mert a családi körülményei miatt el kellett adnia neki ami volt.
Na nem valami millás gépre gondolok, de valami kis tekerõs, amivel õ is tudna bringázni.
nekem van pár alkatrészem amik vagy nem is voltak használva, vagy teljesen jók.
pl.: felnik, külsõk, váltókarok, stucni, nyeregcsõ, elsõ merev villa, nyereg...
Nemtom ti hogy álltok a dologhoz, illetve alkatrész ügyileg, lécci nyilatkozzatok ezzel kapcsolatban, van-e ilyen hajlandóság, illetve alkatrész, amit ilyen célra beáldoznátok.
üdv
t
Srácok, nemtom Cornel barátunk olvassa-e a topikot, remélem nem.
Egy olyanra gondoltam, hogy összedobhatnánk neki egy biciklit, mert a családi körülményei miatt el kellett adnia neki ami volt.
Na nem valami millás gépre gondolok, de valami kis tekerõs, amivel õ is tudna bringázni.
nekem van pár alkatrészem amik vagy nem is voltak használva, vagy teljesen jók.
pl.: felnik, külsõk, váltókarok, stucni, nyeregcsõ, elsõ merev villa, nyereg...
Nemtom ti hogy álltok a dologhoz, illetve alkatrész ügyileg, lécci nyilatkozzatok ezzel kapcsolatban, van-e ilyen hajlandóság, illetve alkatrész, amit ilyen célra beáldoznátok.
üdv
t
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4084
Írta 2009. június 08. - 16:53
#4085
Írta 2009. június 08. - 14:47
azé is mertem megvenni, mert ez volt rajta, ismerem, a célnak tökéletesen megfelel.
ilyen kis lightos "freeride" tekerés, amit itt a környéken lehet csinálni ugye.
a konámon is az van, teljesen jó, csak azt most asszony tekeri, ha megyünk bringázni.
Van könnyebb gumi is ami jó, csak az áron nagyon meglátszik, egy jobb 2.1-2.2-es gumi, ami minõségben és súlyban is top, azok 10-15 ezer Ft-ok!, annyit meg én sem adok érte.
ilyen kis lightos "freeride" tekerés, amit itt a környéken lehet csinálni ugye.
a konámon is az van, teljesen jó, csak azt most asszony tekeri, ha megyünk bringázni.
Van könnyebb gumi is ami jó, csak az áron nagyon meglátszik, egy jobb 2.1-2.2-es gumi, ami minõségben és súlyban is top, azok 10-15 ezer Ft-ok!, annyit meg én sem adok érte.
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4086
Írta 2009. június 08. - 14:25
keréken kúva sokat számít a súly. viszont szerintem gumin spórolni elég nehéz. volt 500g-os conti explorerem és utáltam. az egyiket szét is vágtam késsel, nehogy eszembejusson valamikor is újra feltenni.
ami nagyon könnyû, azon vagy nincs minta és nem tapad, vagy vékony az oldalfala...
mondjuk lájtosabb felhasználásra talán jók ezek is, de ha kell a tapadás vagy a ballonosság akkor 700g alatt sztem nem lehet megúszni egy külsõt.
ami nagyon könnyû, azon vagy nincs minta és nem tapad, vagy vékony az oldalfala...
mondjuk lájtosabb felhasználásra talán jók ezek is, de ha kell a tapadás vagy a ballonosság akkor 700g alatt sztem nem lehet megúszni egy külsõt.
#4087
Írta 2009. június 08. - 13:54
Jah, már be is szereltem, sokkal jobb lett.
az is számít valószínû, hogy a hátsõ eddig 24-es volt, most meg 26-os, de az én koromban a tekerés már fontosabb, örülök, ha etók menni párszor tekerni kicsit már annak is örülök.
jó ez a gumi, kevlár oldalfala van, hajtogathatós. akciós. gondolom valami régi elfekvõ cucc..
Tényleg nem kell valakinek egy brutál 24-es kerék, keveset használt csúcs alkatrészekkel kompletten?
az is számít valószínû, hogy a hátsõ eddig 24-es volt, most meg 26-os, de az én koromban a tekerés már fontosabb, örülök, ha etók menni párszor tekerni kicsit már annak is örülök.
jó ez a gumi, kevlár oldalfala van, hajtogathatós. akciós. gondolom valami régi elfekvõ cucc..
Tényleg nem kell valakinek egy brutál 24-es kerék, keveset használt csúcs alkatrészekkel kompletten?
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4088
Írta 2009. június 08. - 12:04
Tuti érezni fogod a különbséget, fõleg gyorsításkor, mert sokkal könnyebb lesz felgyorsítani a kerekeket.
#4089
Írta 2009. június 08. - 10:52
Nahát annyit nem tudtam lefaragni, mert virsli gumit nem akartam a jennyre rakni.
Contiental vert. pro 2,3 kerül rá (ami gyárilag is volt
a belsõ kicsit több lett mint gondoltam, 400 gramm a kettõ.
Tehát kerekenként 400 grammal kevesebb, ami szerintem kell, hogy számítson, azért az elég sok.
Contiental vert. pro 2,3 kerül rá (ami gyárilag is volt
a belsõ kicsit több lett mint gondoltam, 400 gramm a kettõ.
Tehát kerekenként 400 grammal kevesebb, ami szerintem kell, hogy számítson, azért az elég sok.
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4090
Írta 2009. június 08. - 10:51
Hi, hát persze akácia ellen nincs nagy védelem..meg a 100asszeg ellen sem.
a Dh gépen nem is psórolok a külsõ gumi súlyán, meg a belsõén se..amilyen a mostani belsõm, ennyi erõvel egy vastag slagot is beletekerhettem volna...
a Dh gépen nem is psórolok a külsõ gumi súlyán, meg a belsõén se..amilyen a mostani belsõm, ennyi erõvel egy vastag slagot is beletekerhettem volna...
Óvakodj a részeg AutóStohl !!!
#4091
Írta 2009. június 07. - 22:28
Na azt azért számold hozzá, hogy szúrásos defektet (tüske, üvegszilánk) tuti, hogy könnyebben kapsz a végkonyabb külsõ-belsõ párossal. A felütéses defekt ok, hogy nem érint annyira a hegyen, de szúrásos defektet a városban is összeszedhetsz. De persze abszolút defektmentes megoldás nincs. Nekem az utóbbi idõben sikerült pár tüske okozta defektet beszedni vastag DH-belsõvel is. Igaz, hogy elõtte 4 évig nem volt egy sem, pedig mentem én is árkon-bokron. Szóval azért pumpát meg defektszerelõ készletet is szerezz be, és hordd is õket magadnál.
#4092
Írta 2009. június 07. - 19:29
jah, nekem sem volt soha lefelé, pedig kapott terhelést szegény kis kona épp eleget.
csak nem mertem a kollegának mondani, merhogy õ biztos ilyen nagy dh champion.
felütésem nekem a városi rideok során volt párszor, de az meg a súlyomnak köszönhetõ.
(és a tudásnak )
inkább tüske defektem szokott lenni, az azért gyakran.
szal holnap menek a kanyonba, aztán veszek gumikat.
majd ha van kedvetek emehetnénk biciklizni, napersze nem a bükk maratonra....
t
csak nem mertem a kollegának mondani, merhogy õ biztos ilyen nagy dh champion.
felütésem nekem a városi rideok során volt párszor, de az meg a súlyomnak köszönhetõ.
(és a tudásnak )
inkább tüske defektem szokott lenni, az azért gyakran.
szal holnap menek a kanyonba, aztán veszek gumikat.
majd ha van kedvetek emehetnénk biciklizni, napersze nem a bükk maratonra....
t
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4093
Írta 2009. június 07. - 18:58
Szia Tamás!
Az elõzõ vitát nem értettem, mert az én cc gépemen még soha nem volt defeket, fõleg felütéses.->pedig ha átülök a dh géprõl a cc re akkor általában ugyanazzal a stílussal használom lefelé.A többiek ennek a megmondhatói, tehát a cc gépemmel se szoktam húzni a féket irottról lefelé, még jobban tekerem is mert azt lehet-mégsem kaptam még ott defektet. (1.9-es külsõ+belsõ harisnyavékony) Dh géppel már kaptam 1,5 kg -os belsõ mellett is..-akoor hogy van ez?okfejtést nem várok mert tudom.
Szóval Tamás véleményem szerint a keréken spórolt súly a leghasznosabb és a leginkább érezhetõ.Fõleg ahogy Hulp írta a külselyén...Gondolom Te se akarsz Amerikan agyakat(100g/db) mert nem a mi súlyunkra ill.,stílusunkra fejlesztették, és valószínû nem sokáig tartana a 100g -os anyaga..szóval ezen nem tudsz spórolni..meg nem is érdemes. a vázon lehetne még sokat fogni, persze a súllyodhoz-omhoz választva a legkedvezõbbet.
Könnyebre én nem cserélném az enyémet.
Szóval a kerék szélén érdemes spórolni.
Az elõzõ vitát nem értettem, mert az én cc gépemen még soha nem volt defeket, fõleg felütéses.->pedig ha átülök a dh géprõl a cc re akkor általában ugyanazzal a stílussal használom lefelé.A többiek ennek a megmondhatói, tehát a cc gépemmel se szoktam húzni a féket irottról lefelé, még jobban tekerem is mert azt lehet-mégsem kaptam még ott defektet. (1.9-es külsõ+belsõ harisnyavékony) Dh géppel már kaptam 1,5 kg -os belsõ mellett is..-akoor hogy van ez?okfejtést nem várok mert tudom.
Szóval Tamás véleményem szerint a keréken spórolt súly a leghasznosabb és a leginkább érezhetõ.Fõleg ahogy Hulp írta a külselyén...Gondolom Te se akarsz Amerikan agyakat(100g/db) mert nem a mi súlyunkra ill.,stílusunkra fejlesztették, és valószínû nem sokáig tartana a 100g -os anyaga..szóval ezen nem tudsz spórolni..meg nem is érdemes. a vázon lehetne még sokat fogni, persze a súllyodhoz-omhoz választva a legkedvezõbbet.
Könnyebre én nem cserélném az enyémet.
Szóval a kerék szélén érdemes spórolni.
Óvakodj a részeg AutóStohl !!!
#4094
Írta 2009. június 07. - 18:06
Plusz a defekt is garantált, ha ilyen szimpla falu sz*r ra cseréled a mostanit meg 140 g os belsö? , az mekkora? 1.9 es? kicsit jobban nekiereszted egy kövesebb sziklásabb részen és fel is ütötted... báár ha nem lejtõzésre kell akkor nemszoltam:)
miaz hogy szimpla falu szar? neked dupla falú a külsõ gumid?
140 grammos belsõ? az egy teljesen normális belsõ 2.3-as méretig.
a dupla vastagságú, dh belsõt lemértem tegnap, az 300 gramm.
van egyébként ilyen "szilikonos" (olyan mint a koton) belsõ is, ami "felütés gátlós", és szerintem még könnyebb is mint 140 gramm.
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4095
Írta 2009. június 07. - 17:17
Plusz a defekt is garantált, ha ilyen szimpla falu sz*r ra cseréled a mostanit meg 140 g os belsö? , az mekkora? 1.9 es? kicsit jobban nekiereszted egy kövesebb sziklásabb részen és fel is ütötted... báár ha nem lejtõzésre kell akkor nemszoltam:)
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#4096
Írta 2009. június 07. - 17:07
ok, konkrétan a gumikon fogok ennyit spórolni, mert a hátsó és az elsõ is (külsõ+belsõ) 1,2 kg.
azt néztem olyan 500-600 gramm körül van külsõ, belsõ meg 140 gramm.
szal fél kiló/kerék garantált.
azt néztem olyan 500-600 gramm körül van külsõ, belsõ meg 140 gramm.
szal fél kiló/kerék garantált.
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4097
Írta 2009. június 07. - 17:02
Igen, baromi sokat jelent, fõleg ha a kerék kerületén tudsz ennyit spórolni, vagyis könnyebb küllõket, felnit, gumikat használsz.
#4098
Írta 2009. június 07. - 16:11
Hali!
Srácok, mennyit számít a kerék súlya?
Gondolok itt arra, hogy ha a 3 kg-os kerekeimet mondjuk 2,4-re tudom faragni az sokat jelent?
Megvan még a darkwoodi pálya? már egy ideje nem jártam arra....
üdv
t
Srácok, mennyit számít a kerék súlya?
Gondolok itt arra, hogy ha a 3 kg-os kerekeimet mondjuk 2,4-re tudom faragni az sokat jelent?
Megvan még a darkwoodi pálya? már egy ideje nem jártam arra....
üdv
t
"ezek ám a gondok, nem a faláb!"
#4099
Írta 2009. június 04. - 20:18
#4100
Írta 2009. június 04. - 12:12
Come on! It's on
Korn
Korn