Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#6881
Írta 2008. január 27. - 20:14


#6882
Írta 2008. január 27. - 20:11


#6883
Írta 2008. január 26. - 21:25

#6884
Írta 2008. január 25. - 21:07

bocs hogy ehhez a témához írok, de úgy látom a tuning topic kissé kihalt, és itt látom vágjátok a recon villákat

nekem van egy '07es 327 soloair (100mm) és sajna eddigi tuásom szerint sehogy sem lehet lockoutot varázsolni rá (rájöttem h nem ártna néha erõs mászásoknál a merev villa...)
nem tudtok vmi egyéb megoldást, "tuningot", okosságot? de semmiképpen nem akarom naon szétbarkácsolni!

van egy 6lapfejû mûanyag csavar a jobb villaszár tetején (csillapítás oldal) ... ott nem lehet vmit tenni hogy legyen nekem lockoutom?

Elõre is köszönöm!
Üdv.
#6885
Írta 2008. január 25. - 19:59

#6886
Írta 2008. január 25. - 19:11

én az ideit néztem, lehet hogy bikemarton a tavalyi van, de szerintem inkább elírás, mert nekem úgy rémlik, hogy az is ennyit ficcen. de kérdezd meg õket, az a biztos
A 130-at mozgó recon az AM kategóriában van a rockshox.com-on, és azok számmal vannak jelölve.
#6887
Írta 2008. január 24. - 23:51

#6888
Írta 2008. január 24. - 22:48

okes. koszi!
I wish that I could fly, I’d take you there with me across the sky, beneath the veil, we all want to be free!
wannabe...
#6889
Írta 2008. január 24. - 22:42

ha kb 17 centi a homlokcso kormanycsapaggyal egyutt, akkor kb mennyit kell ratenni a telo nyakara hogy kenyelmes legyen integralt stucnival vagy anelkul?
kb 17 centi? mérd le pontosan kormánycsapággyal együtt, majd a stucnit is és rakj hozzá még legalább egy 1cm-es hézagolót. a minimum meg annyi, hogy a stucni felsõ csavarjánál is rátakarjon a stucni a nyakra, ami pár mm-el lehet lejjebb mint a stucni teteje. de inkább hagyjál rá...
Nos igen, én is a bikemarketon nézegettem és ott a RockShox Recon 351 Solo Air PopLoc-ra 80/100/130-at ír és ráadásul még csak nem is rugós... aztán lehet hogy elírás, én aztán tényleg nem értek hozzá
én az ideit néztem, lehet hogy bikemarton a tavalyi van, de szerintem inkább elírás, mert nekem úgy rémlik, hogy az is ennyit ficcen. de kérdezd meg õket, az a biztos
#6890
Írta 2008. január 24. - 21:20


Most kostolgatok egy 2007es 888at egy kona stinky primobol es fosok hogy nem lesz eleg a nyaka a faithembe aminek meglepoen rohadt hosszu a homlokcsove...
I wish that I could fly, I’d take you there with me across the sky, beneath the veil, we all want to be free!
wannabe...
#6891
Írta 2008. január 24. - 21:19

az állítási lehetõség nem sokat számít ha jól be van lõve gyárilag. az emberek nagy része szerintem csak egyszer állítja be, és utána úgyhagyja.Sajnos azt tapasztalom - a környezetben mûködõ bringások esetén - hogyha jó a merevség akkor épp a mozgás nem az igazi, vagy épp kevés rajta az állítási lehetõség.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6892
Írta 2008. január 24. - 21:17

inkább többet tegyél rá, teheted a stucni fölé és alá is..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#6893
Írta 2008. január 24. - 21:15

I wish that I could fly, I’d take you there with me across the sky, beneath the veil, we all want to be free!
wannabe...
#6894
Írta 2008. január 24. - 21:09

A számozottak eltérõ évjáratúak. Persze idén is van kivétel - nem képesek megmaradni egy egységes jelölési rendszernél.
volt egy jó rendszer, szerencsére visszatértek ehhez.
ez legalább tiszta, nem úgy mint a hülye számozás.
:clap:
#6895
Írta 2008. január 24. - 21:07

tavaly/tavalyelõtt számozva voltak 318/351, idén van race/sl/xcNos igen, én is a bikemarketon nézegettem és ott a RockShox Recon 351 Solo Air PopLoc-ra 80/100/130-at ír és ráadásul még csak nem is rugós... aztán lehet hogy elírás, én aztán tényleg nem értek hozzá
Meghát kicsit zavaró, hogy a gyártó lapon xc, sl, race néven futnak a tipusok, itt meg 327, 351...
na majd kiokosítom magam valahogy.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6896
Írta 2008. január 24. - 21:06

#6897
Írta 2008. január 24. - 21:05

351- lock out-os..
Ezen levegõs modellek rugóútját távtartókkal lehet módosítani..
#6898
Írta 2008. január 24. - 21:04


Meghát kicsit zavaró, hogy a gyártó lapon xc, sl, race néven futnak a tipusok, itt meg 327, 351...
na majd kiokosítom magam valahogy.
Mindenkinek köszönöm a segítséget!!!
#6899
Írta 2008. január 24. - 20:49

van/volt 130-at mozgó recon is -sajnálom is hogy eladtam- igaz az rúgós uturnösrecon 80/100, a tora tud 130mm-t
http://www.sram.com/...try/recon/#tab1
levegõssel kapcsolatban 1et értek az elõttem felszólaltakkal.

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6900
Írta 2008. január 24. - 20:31

8) zsír
Köszi Kela, Magoo! Itt valóban olcsóbbak.
Lehet félreértetelek Magoo, de a racon 80-130 között állítható, ennél nagyobb nem igen kell
Egy kérdés... szakmailag: a levegõs macerásabb jószág karbantartás-beállítás szempontjából vagy lényegtelen és ugyan az a nehézségi szint, mint a rugós esetén?
Illetve ezek az RS féle "kódok" mint a PopLock a lock outot takarja? (Ami kormányról állítható azt jelölik valahogy?)
recon 80/100, a tora tud 130mm-t
http://www.sram.com/...try/recon/#tab1
levegõssel kapcsolatban 1et értek az elõttem felszólaltakkal.