Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#5081
Írta 2008. november 10. - 19:40
Valaki tudna segíteni abban, hogy egy rock shox recon 351-esnél ami zsír új, beszerelés után az elsõ kb. 3mm utat kottyanva teszi meg, hogy ez normális vagy nem?Bringázás közben amikor márt rajt van a sújom a kormányon ezt a kis távolságot alapban lenyomom akorr márt nem veszem észre csak ha leszállva kézzel picit lenyomom a kormányt.
kössz!
#5082
Írta 2008. november 10. - 19:22
ha van esze a kereskedõnek egybõl hozzánk hozza, ugyis mi vagyunk az rst forgalmazók.
ezért kértem a képet, hogy lássam van-e értelme boltba küldeni a srácot, vagy a vargánya úgyis elutasítja. ha nagyon látszik a balesetbõl adódó törés, akkor nyilvén nem garanciális, de ha ezen a helyen eltört volna rendes használat mellett is, akkor van esély a cserére.
A fotók itt találhatók:
http://data.hu/get/8...8/telo.zip.html
Szegény biciklim is olyan lehangolt hogy nem használom.
#5083
Írta 2008. november 10. - 10:33
#5084
Írta 2008. november 10. - 10:13
Bár ez inkább szerviz manual, de talán tudod használni: http://www.endurofor...2marathon_s.pdf
Köszönet, bár sajna ebben sincsen benne a levegõ nyomás értékek de azért tudom használni:)
#5085
Írta 2008. november 10. - 09:35
Hi all!
Nem tudja valaki hogy honnan lelhetnék fel Marzocchi MARATHON S 2002-es villához emberi nyelven íródott használati útmutatót? Olasz van a gyártó honlapján, de inkább angol kellene, netalántán magyar.
Bár ez inkább szerviz manual, de talán tudod használni: http://www.endurofor...2marathon_s.pdf
#5086
Írta 2008. november 09. - 23:16
Nem tudja valaki hogy honnan lelhetnék fel Marzocchi MARATHON S 2002-es villához emberi nyelven íródott használati útmutatót? Olasz van a gyártó honlapján, de inkább angol kellene, netalántán magyar.
#5087
Írta 2008. november 09. - 22:01
ha van esze a kereskedõnek egybõl hozzánk hozza, ugyis mi vagyunk az rst forgalmazók.az a baj a kellys nem a gördülékeny és jó garis ügyintézésérõl híres.(még a teljesen 1értelmû jogos garis ügyintézés is elég nyögvenyelõs náluk) tehát lehet egy normális kereskedõ egy magellan bringánál simán legariztatná neked ezt a telót, tótóknál én nem sok esélyt látok rá. de azért remélem tévedek.
ezért kértem a képet, hogy lássam van-e értelme boltba küldeni a srácot, vagy a vargánya úgyis elutasítja. ha nagyon látszik a balesetbõl adódó törés, akkor nyilvén nem garanciális, de ha ezen a helyen eltört volna rendes használat mellett is, akkor van esély a cserére.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5088
Írta 2008. november 09. - 21:55
Marzo 66-hoz ki milyen olajat ajánlana?
az elõírt 7.5ös miért nem jó? Típusból meg motorex. Nekem azzal "jó" volt:D
#5089
Írta 2008. november 09. - 21:41
#5090
Írta 2008. november 09. - 21:22
az a baj a kellys nem a gördülékeny és jó garis ügyintézésérõl híres.(még a teljesen 1értelmû jogos garis ügyintézés is elég nyögvenyelõs náluk) tehát lehet egy normális kereskedõ egy magellan bringánál simán legariztatná neked ezt a telót, tótóknál én nem sok esélyt látok rá. de azért remélem tévedek.Kerestem a törésnél anyaghibát, zárványszerû dolgot, de a tárolóban nagyon rosszak a látási körülmények. Holnap jobban felkészülök és viszem a fotóapparátot is, és utána tudok képet dobni. Elõször telefonon érdeklõdök a bolttól, mert nagyon messze lakom tõlük.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5091
Írta 2008. november 09. - 20:28
egy próbát megér (vidd vissza a boltba)
kép lehet jól jönne most hogy néz ki.
Kerestem a törésnél anyaghibát, zárványszerû dolgot, de a tárolóban nagyon rosszak a látási körülmények. Holnap jobban felkészülök és viszem a fotóapparátot is, és utána tudok képet dobni. Elõször telefonon érdeklõdök a bolttól, mert nagyon messze lakom tõlük.
#5092
Írta 2008. november 09. - 20:24
Most nem úgy érzed de neked nagy szerencséd volt. Sokkal komolyabb bajod is lehetett volna. A telóval ne foglalkozz, az egészséged a fontos.
Ez téged nem vígasztal de én csak a városban borúltam 1et Szept. végén és úgy néz ki, idén már nem ûlök bringára.
A körülményekhez képest szerencsésen valóban viszonylag egészben maradtam. Tört egy telóm, elveszett egy másik telóm (sonyericsson w660i). Az igazság az, hogy a csuklóm miatt eszembe sem jut a kerózás, és jön a rossz idõ is. Most azt bogarászom, hogy milyen telót vegyek a röcögébe. Gyüjtögetek télen, aztén tavasszal összerakatom a gépet.
#5093
Írta 2008. november 09. - 18:57
egy próbát megér (vidd vissza a boltba)Egy kb 2 méter mély meredek oldalú árok bolt, és beleszálltam rendes sebességgel. Az alján a keróval átbukfenceztem, spd miatt jött rám a bicaj. Alig tudtam kiszabadulni a bicajból, és kimászni az árokból. A bicajra "all muontain" van írva, igaz, hogy gyakorlatilag aszfaltonhajtok, de viccesnek találom, hogy egy mtb ennyitõl összetörik.
kép lehet jól jönne most hogy néz ki.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5094
Írta 2008. november 09. - 15:57
Ez téged nem vígasztal de én csak a városban borúltam 1et Szept. végén és úgy néz ki, idén már nem ûlök bringára.
#5095
Írta 2008. november 08. - 23:10
figyu azért ha elkapsz bármivel egy meredek oldalú árkot ,( komoly sebességgel) akkor örülj, hogy egyben vagy...lehet, ha rosszabbul jön ki a dolog a karod törik vagy lábad..
Törés nem is, de jobb csukló és kisujj, valamint 2-es borda zúzódás, kisebb nagyobb horzsolások, sisak repedés. Ennek nem tudtam örülni, de amikor észrevettem a teló törést, na az betette a kaput rendesen.
#5096
Írta 2008. november 08. - 23:03
figyu azért ha elkapsz bármivel egy meredek oldalú árkot ,( komoly sebességgel) akkor örülj, hogy egyben vagy...lehet, ha rosszabbul jön ki a dolog a karod törik vagy lábad..Egy kb 2 méter mély meredek oldalú árok bolt, és beleszálltam rendes sebességgel. Az alján a keróval átbukfenceztem, spd miatt jött rám a bicaj. Alig tudtam kiszabadulni a bicajból, és kimászni az árokból. A bicajra "all muontain" van írva, igaz, hogy gyakorlatilag aszfaltonhajtok, de viccesnek találom, hogy egy mtb ennyitõl összetörik.
#5097
Írta 2008. november 08. - 22:59
A bicajra "all muontain" van írva, igaz, hogy gyakorlatilag aszfaltonhajtok, de viccesnek találom, hogy egy mtb ennyitõl összetörik.
POD szerintem...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#5098
Írta 2008. november 08. - 22:50
kifejtenéd kicsit bõvebben az árokba menekülés fogalmát?
Egy kb 2 méter mély meredek oldalú árok bolt, és beleszálltam rendes sebességgel. Az alján a keróval átbukfenceztem, spd miatt jött rám a bicaj. Alig tudtam kiszabadulni a bicajból, és kimászni az árokból. A bicajra "all muontain" van írva, igaz, hogy gyakorlatilag aszfaltonhajtok, de viccesnek találom, hogy egy mtb ennyitõl összetörik.
#5099
Írta 2008. november 08. - 22:31
Ettõl függetlenül még mindig egyetértek az utolsó mondtatoddal. A motor olaj motorba.
#5100
Írta 2008. november 08. - 22:11
kifejtenéd kicsit bõvebben az árokba menekülés fogalmát?Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Komolyabban idén áprilisban kezdtem kerózni, mikoris vettem egy Kellys Quartz bicajt. Egy hete nem vett észre egy autós és kénytelen voltam árokba "menekülni", eredménye a RST Gila TnL teló külsõ szárait összekötõ boltíves valami egyik ágának eltörése lett. Kicsit megdöbbentem, mert ennél többet vártam volna.
Azt nem tudom, hogy lehet-e garanciába reklamálni a törés miatt, vagy be kell nyelni az esemény következményeit.
Tudom, hogy van teló töréses topic, de mint látom 2003 óta nem nagyon van forgalom ott.
Elõre is köszönöm a segítséget ill. tanácsot.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.