én ilyen hosszabítóval sohasem nyomulnék..http://www.bbbparts....parts_bhp20.php
Egy ilyen alatt hol állna meg a mérleg nyelve?
Illetve... néztem egy telót, 160-as, vagy 165-ös a nyaka... de vannak hozzá ilyen toldó gyûrûk. Ezek hogy néznek ki? Tudnátok linkelni valami ilyesmit?
Nekem elég lenne 175 mm-re(vagy 180-ra) hosszabbítani. Ez tömegben mennyit jelenthet?
Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#3341
Posted 2010. February 03. - 17:34
#3342
Posted 2010. February 03. - 10:09
http://www.dtswiss.c.../EXM-Forks.aspx
http://www.dtswiss.c.../EXC-Forks.aspx
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3343
Posted 2010. February 03. - 01:29
a dt mozog, a pace meg nem
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3344
Posted 2010. February 03. - 00:29
http://piacter.bikem...=275461&cat=all
partiban van egy 2009es vanilla rlc-vel?
#3345
Posted 2010. February 01. - 20:41
Egy ilyen alatt hol állna meg a mérleg nyelve?
Illetve... néztem egy telót, 160-as, vagy 165-ös a nyaka... de vannak hozzá ilyen toldó gyûrûk. Ezek hogy néznek ki? Tudnátok linkelni valami ilyesmit?
Nekem elég lenne 175 mm-re(vagy 180-ra) hosszabbítani. Ez tömegben mennyit jelenthet?
#3346
Posted 2010. February 01. - 17:35
Üdv.
Ahogy nézem a 2004es Dirt Umper III ban nincs csillapitás állitási lehetõség.
Ezért arra gondoltam a 7.5 ös olaj helyett 2.5 vagy 5öset tennék bele.
Ugye ezek is megfelelõen ellátják a kenési feladatokat?
Másik, hogy ha kb 3 éve nem cseréltek a villában olajat az okozhatja ezt a belassulást?
régen haveromék tuningolták ezeket a dirt jumpereket, hogy finomabban mozogjanak, nagy sikerrel.a csillin a lyukat nagyobbra fúrták és 5 ös olaj ment bele, álomszépen mozogtak a villák!
#3347
Posted 2010. February 01. - 13:04
#3348
Posted 2010. February 01. - 11:36
Ahogy nézem a 2004es Dirt Umper III ban nincs csillapitás állitási lehetõség.
Ezért arra gondoltam a 7.5 ös olaj helyett 2.5 vagy 5öset tennék bele.
Ugye ezek is megfelelõen ellátják a kenési feladatokat?
Másik, hogy ha kb 3 éve nem cseréltek a villában olajat az okozhatja ezt a belassulást?
#3349
Posted 2010. February 01. - 10:59
á, még mindig csak terv szinten van a projectha már 28.6
hogy szuperál a 120ra huzott dart, koma?
financiális háttere még hibádzik
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3350
Posted 2010. February 01. - 10:37
erre vki?
Kisherceg!
én a nyílt fürdõs marzomba motorex után töltöttem valvoline-t és nem tetszik a végeredmény, nem csillapít megfelelõen, menet közben is érzem és a bicajeleje leejtõs próbánál is.persze amit te linkeltél az nem valvoline, tudom, de lehet nem sokban különbözik.
remélem valamennyit tudtam segíteni...
#3351
Posted 2010. January 31. - 22:44
#3352
Posted 2010. January 31. - 21:42
#3353
Posted 2010. January 31. - 13:56
. 30-as becsúszóval szerintem már nem lehet komolyan flexi villát csinálni.
.
de lehet
marzónak simán megy
pl maraton xc kolbászabb volt mint a pilot xc
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3354
Posted 2010. January 31. - 13:09
nem ismerem az epicont egyáltalán.És a Suntour Epicon az mennyivel másabb szerinted?
Olvastam szinte az összes hozzászólást mindkét telóról az mtb fórumokon,német teszteket stb, de még mindig nem tudom eldönteni.
Láttam Suntour Epicon-t a bikemag aprón,de olyat hogy a külsõ száron, a fékhíd tövében ,mindkét oldalon meg van repedve a teló.
Amúgy mindkét telóról jókat írnak,talán a z Epiconról annyit,hogy egy kicsit merev?(az elinduláskor?),az RST-rõl meg hogy flexi,az meg talán a 30mm-es becsúszók miatt lehet?
Írtam a nagy Sala mesternek,de õ naggyon röviden csak annyit írt hogy Õ a Suntour-t venné,de hogy miért az rejtély.....
az, hogy "flexi" szerintem nincs olyan villa a 28,6-os becsúszós sidet kivéve, ahol jelentõs lenne. 30-as becsúszóval szerintem már nem lehet komolyan flexi villát csinálni.
suntour-ból csak alatta levõkkel volt tapasztalatom (specikben oem sf9-xclo2 vagymi a neve) és az szépen mozog, régi marzokra emlékeztetõ puhasággal és szörcsögéssel, kicsit túlcsillapítottan de finoman.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3355
Posted 2010. January 31. - 11:25
dehogynem csal legyen hozzá elég súlyodJocek: Köszi a segítséget, de a 15-ös tengely nem épp maraton kategória. Nekem gyorszáras kéne 100-110mm úttal.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3356
Posted 2010. January 31. - 10:44
#3357
vendég_freeride69x_*
Posted 2010. January 31. - 04:31
sajnos az RST-hez is karcos az utánpótlás, bár most, hogy a német Paul Lange lett az RST Európa, kicsit talán javul a helyzet.
fura, de független ember (nem tesztelõ) is szereti: mtbr.com review
németül 2 újság tesztelte
lényeg: sok levegõ kell bele, ami miatt kicsit nehezen indul meg. ha könnyû megindulást akarsz, le kell ereszteni, de akkor meg "beül" és nem sok marad a 100mm-bõl.
tipikus cc verseny villa, a súlya is (1450g) ezt mutatja
És a Suntour Epicon az mennyivel másabb szerinted?
Olvastam szinte az összes hozzászólást mindkét telóról az mtb fórumokon,német teszteket stb, de még mindig nem tudom eldönteni.
Láttam Suntour Epicon-t a bikemag aprón,de olyat hogy a külsõ száron, a fékhíd tövében ,mindkét oldalon meg van repedve a teló.
Amúgy mindkét telóról jókat írnak,talán a z Epiconról annyit,hogy egy kicsit merev?(az elinduláskor?),az RST-rõl meg hogy flexi,az meg talán a 30mm-es becsúszók miatt lehet?
Írtam a nagy Sala mesternek,de õ naggyon röviden csak annyit írt hogy Õ a Suntour-t venné,de hogy miért az rejtély.....
#3358
Posted 2010. January 31. - 00:52
vki követett már el becsúszó krómoztatást?
acél csövekrõl lenne szó, rendesen alárezeztetve.
Ismerõsnek csináltatnám, max. 3 rugó költséggel, kb.
Érdekelne, mennyit bírnak az ilyen utángyártott felületek.
#3359
Posted 2010. January 29. - 21:04
fox 32-es szériából is létezik
talas,float,vanilla,831
mindegyik 15ös tengely,plusz FIT
http://www.foxracing....com/bike/forks
Csak kiegészítés: 831 nem maratonos villa, teljesen más a karakterisztikája és máshogy indul meg, mint egy "normál" villa. Talán a Pinkbike-on (?) láttam egy videó egyszer errõl, ahol valamelyik mérnök nyilatkozott róla.
_____________________________________________
AM rlz
#3360
Posted 2010. January 29. - 20:52
sajnos az RST-hez is karcos az utánpótlás, bár most, hogy a német Paul Lange lett az RST Európa, kicsit talán javul a helyzet.Magyarországon ?Alkatrész utánpótlás?pl az RS-hez a Bikertõl?Bikernél a SIDI cipõmhöz 2! azaz kettõ évet vártam cseretalpra...
Nevetséges.Hónapokat kell várni mindenre, kivétel a Fox de vegyen bárki 100mm-es telót 170e ft-ért.Majd hülye leszek.
Ha meg már nincs garanciális ill. alkatrész háttér akkor meg nem mindegy hogy mit vesz az ember?
Netrõl meg bármihez tud rendelni vagy beszerezni alkatrészt,esetleg egy kis utánajárás kell...
fura, de független ember (nem tesztelõ) is szereti: mtbr.com review
németül 2 újság tesztelte
lényeg: sok levegõ kell bele, ami miatt kicsit nehezen indul meg. ha könnyû megindulást akarsz, le kell ereszteni, de akkor meg "beül" és nem sok marad a 100mm-bõl.
tipikus cc verseny villa, a súlya is (1450g) ezt mutatja
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.