Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere #2.
#3041
Posted 2010. April 13. - 20:54
Egy olyan kérdésem lenne hogy, szerintetek a Gepida Karaton (2008) vázam mennyire fogja szeretni a Manitou Travis Triple Ti Intrinsic villát?
#3042
Posted 2010. April 13. - 20:41
van egy millio kulonbozo fajta, es a kodozas neha semmifele rendszert nem tart, szal lehet hogy ugyanaz a villa, de lehet hogy teljesen mas. sajna passzolok
Lefty regi alom, de az sok penz, es sok ido mire meglett volna [kerekszett csere plusz okosba jo lefty vasarlas, plusz atalakitas] es itt a szezon, inkabb valami olyan kell amit csak belerakok a gepbe, es kesz. meg ugye a fox volt az egyertelmu valasztas, de ha ugyanannyiert van DT is, akkor inkabb ez
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3043
Posted 2010. April 13. - 20:35
XMC 130 a kiszemelt. az osszes bajom hogy ugye a yeti hatul 140et mozog, de szerintem ez meg belefer. igy is picit nehezebb lesz a gep mint a manitouval volt.
viszont amugy minden kivanalom teljesul, PM fek, "lenyomom es ottmarad" fajta lockout, 15mm tengely, 1800gramm alatti suly. plusz eleg techno ahogy kinez es minden yetiben amit latok fox van, legalabb kicsit kilognek a sorbol
hehe, ez hányadik jelölt kb 3 hét alatt ?
szerk: közben akkor befutó lett
Tam, foglakozol még "szakmában" sunturral ?
mekkora a valószínûsége hogy elvileg ugyanaz a a 63mm-t mozgó ncx d (nagykerekû) ami a demákban, kellizekben, kona dew fs-ben tavalyi meridákban 470 mm beépítési magasságbal bír, az idei meridákba készült volna 450-es beép magassággal ?
köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3044
Posted 2010. April 13. - 20:33
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3045
Posted 2010. April 13. - 20:18
#3046
Posted 2010. April 13. - 20:16
viszont amugy minden kivanalom teljesul, PM fek, "lenyomom es ottmarad" fajta lockout, 15mm tengely, 1800gramm alatti suly. plusz eleg techno ahogy kinez es minden yetiben amit latok fox van, legalabb kicsit kilognek a sorbol
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3047
Posted 2010. April 13. - 20:13
#3048
Posted 2010. April 13. - 20:01
raadasul mar nem is mai darab lehet, ki tudja milyen multja van. en maradnek az Z1-nel.
kerdesem
DT Swiss villakrol valakinek valami erdemi tapasztalata van? az nem szamit hogy draga, tudnek egyet brutal olcson. mtbr-en nem talaltam semmit
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3049
Posted 2010. April 13. - 11:24
Kicsit alacsonyabb mint a Z1, és 120 mm-t mozog, ~2200g.
Olcsósítás/megtakarítás lenne a cél.
Mennyire mozognak ezek jól?
Nem ugribugri felhasználásra lenne.
Elõre is köszi.
Izomtéridõninja-geológus!
#3050
Posted 2010. April 11. - 12:32
Most, hogy sok sok idõ után sem tudok meg tudok (már) megbízni egy márkában, megy itt felém az oltás, hogy hülye vagy, ezek már jók.. pfff. Ok kiváncsi vagyok, nagyon elnézést, ha nincs igazam, de ha a tömítéseik esõben ugyanolyanok mint eddig, akkor, a szárazon "kuvvajó, jobb mint a fox" lókakit nem ér.
A jobb mozóknak is csak ez volt a bajuk. Suntourt meg én sem szidom vagy 5 éve. Plussszban õk olcsóbbak is, hamár hanyagmárka.
Ride everywhere.
.
#3051
Posted 2010. April 11. - 11:46
Bocsi, de alábbvalónak tartom bármelyik Suntournál. Igazad van megnézni nem néztem meg first-et meg stormot sem, de annyiért villát is lehet kapni, és ha tényleg jók végre akkor öröm.
Villa eladásokban hosszú évek óta az elsõk között van ideje volt már végre fejleszteni is, a Space vonal is lassan 10 éve tart, ennyi idõ alatt szabványok szûnnek meg.
No meg akkor már van 2 kivételük, a kivétel meg erõsíti a szabályt
3
a titan 15air-rõl is elég jók a véleményekl.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3052
Posted 2010. April 11. - 02:20
Ott pedig egy gumidarab van, az nem oldja meg a csattanást, rájöttem én is, negatív rugó kéne, az talán ér valamit. Hülye olcsó RST betegség, de amúgy lehet belõle egy kis sufnival használható kis villát csinálni.
DJ-k meg kattognak, kettõ is ebbõl az évjáratból, mozgással semmi baj, mióta megcsináltam õket álom lett, de kattog. Olasz, na. : )
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3053
Posted 2010. April 11. - 01:58
es a kivetel nem erositi a szabalyt ez csak egy hulye mondas aminek semmi ertelme.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3054
Posted 2010. April 11. - 01:17
Villa eladásokban hosszú évek óta az elsõk között van ideje volt már végre fejleszteni is, a Space vonal is lassan 10 éve tart, ennyi idõ alatt szabványok szûnnek meg.
No meg akkor már van 2 kivételük, a kivétel meg erõsíti a szabályt
Ride everywhere.
.
#3055
Posted 2010. April 10. - 12:29
Meg itt egy fórumos ha jol emlékszem a Speci endurójába cserélte a Fox36-ot Storm-ra....és aszondja nem bánta meg
szóval azért kicsit jár utána, mielõtt hülyeségeket beszélsz
#3056
Posted 2010. April 10. - 12:11
Amúgy ne csodálkozz, ez egy rst. Azért rakják mindenbe, mert olcsóbb mint egy merevvilla, (cégeknek)és vagy 10 éve változatlanul "gyártják", szerintem változatlan gyártósoron..
No meg mára a rövidítése is ilyesmit jelent: "R"ohadt "S"zar "T"eleszkóp .
Ride everywhere.
.
#3057
Posted 2010. April 10. - 02:47
#3058
Posted 2010. April 10. - 02:19
Nah, most jött volna a becsúszók kiszedése a lábból, de alul az imbusz mindkét oldalon örökhajtós. Én vagyok hülye, vagy valaki más elõttem megtépte a csavarokat? Hiába tekerem, nem jön ki ahogy kéne...
Nem az, kell hozzá egy kb. 20 centis imbusz amit felülrõl tolsz be.
Ride everywhere.
.
#3059
Posted 2010. April 09. - 19:10
verdrehsteifigkeit -> verdrehen= kifordit, kicsavar, elcsavar
bremsensteifigkeit -> bremse= fek
ja a féket tudtam, másikra meg a drehálásból következtettem ilesmit
de kösz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3060
Posted 2010. April 09. - 18:30
elsõ érték (bogozd ki tucc friccül) (verdrehsteifigkeit) második ( bremsensteifigkeit). /--el elválasztva . minden érték Nm/fok. érdekeségképp a mért súly. *-osoknál a súlyban a távszabályzó is
verdrehsteifigkeit -> verdrehen= kifordit, kicsavar, elcsavar
bremsensteifigkeit -> bremse= fek
RAUH-Welt
B E G R I F F