Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

29er

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1138 hozzászólás a témában

#301
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás

180/160. de nekem eleg lenne a 160/160 is, ha nem verne bele a fektest a kullobe kisebb tarcsaval.


Nekem is belevert, azért cseréltem elsõ agyat.

Merida CX500


#302
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
180/160. de nekem eleg lenne a 160/160 is, ha nem verne bele a fektest a kullobe kisebb tarcsaval.

#303
koga

koga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás
2x180mm,mert azzal jott gyarilag,a jovo evre tervezett gephez is ilyen tarcsak vannak mar a polcon+adapterek,bar ha pm-es lesz a vaz,akkor elvileg ha kiveszem az adaptert,es kapok havertol ingyen 160-as tarcsat,akkor hatul az lesz:)
vagy elol is,meg nem tudom:D

#304
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Kinek mekkora féktárcsa van fent 29-es gépen?

Merida CX500


#305
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Nekem nem, de vigyáznék vele, tekintve, hogy a gyantát (meg a lakkot) kb. a csapvíz is oldja.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#306
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 hozzászólás

Én rá szoktam szigetelõszalagozni egy PET-palac darabkát, perfekt. Ha zavarja a design-t, tedd fel öntapadó fóliával. A pillanatragasztós megoldást (ugye Zoli? :) ) nem ajánlom.


Mi a baj a ragasztással? Megoldotta az anyagot? :)

#307
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?


Én rá szoktam szigetelõszalagozni egy PET-palac darabkát, perfekt. Ha zavarja a design-t, tedd fel öntapadó fóliával. A pillanatragasztós megoldást (ugye Zoli? :) ) nem ajánlom.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#308
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás

A 38-as tányér elég közel van a vázhoz. sztem talán 3 mm-re. A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?

Azon gondolkozom, ha erre a hajtókarra feltenném a nagytányért, sztem alig lehetne pár fokozatot használni hátul :)

Csinálhatnál egy fotót róla, ha tudsz. Nem normális, hogy ennyire nem jó a láncvonal.

Merida CX500


#309
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 hozzászólás
Azt hogy kell?

#310
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

A 38-as tányér elég közel van a vázhoz. sztem talán 3 mm-re. A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?

Azon gondolkozom, ha erre a hajtókarra feltenném a nagytányért, sztem alig lehetne pár fokozatot használni hátul :)


Elmélkedés helyett szerintem mérd meg a láncvonalad, lehet csak benézed.

#311
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 hozzászólás

Még próbálkozhatsz azzal, hogy alátétezed a lánctányérokat, egy 1 mm-est simán elbír, s nyomd annyira be mindkettõt, amennyit a láncvilla elbír (2 mm elég, azt már nem taposod be). Ha rövid a csavar, s nem elég az 1 mm, használj hosszabbat, például 3x9-eshez valót (az elvileg hosszabb).


A 38-as tányér elég közel van a vázhoz. sztem talán 3 mm-re. A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?

Azon gondolkozom, ha erre a hajtókarra feltenném a nagytányért, sztem alig lehetne pár fokozatot használni hátul :)

#312
szume

szume

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Szép lett!
Én viszont örülök a Konának :)

Merida CX500


#313
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Mindennek ugyanott kell lennie a két bringán, maximum a váz lehet pontatlan, de azt nem hiszem.


A sebesség mindent megold.

 


#314
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Viszont van egy kis gondom vele. 9-es XT hajtás van fent (38-as nagytényérral), két tányéros verzióban. Ez volt a konán is, és elég jól tudtam használni az össze fokozatot. (az már tuti, hogy a láncfeszítés sem elég, mert középkanalas a hátsó váltó) Itt viszont elöl hátul nagy keréken már irtózatosan keresztben fut a lánc, rossz rá nézni hogy fut a lánc a váltógörgõn. Gyárilag ezt 10-es rendszerrel, 3 tányérossal szerelik: FC-M670 vagy FC-M780. a Kérdésem az, hogy ezekkel javulna a helyzet. Lehet azoknak más a középcsapágyhoz mért helyzetük?


Nem is értem, az átalakított hajtókarok láncvonala még jobb is elvileg, mint a gyárilag 2x10 vagy 2x9-es karoké. Mivel Press Fit, nem nagyon tudsz még alátétekkel sem variálni. A tengelyhossz a karon ugyanakkora minden esetben, ezért nagy variációs lehetõség itt sincs. A középcsapágyház hossza azonos, mint HT-2 esetében, máskülönben nem menne bele a HT-2-es kar. (nem feküdne fel eléggé a tengelyen) Kizártnak tartom, hogy a váz tervezésénél nem vették figyelembe a 2x10-es rendszereket.

Még próbálkozhatsz azzal, hogy alátétezed a lánctányérokat, egy 1 mm-est simán elbír, s nyomd annyira be mindkettõt, amennyit a láncvilla elbír (2 mm elég, azt már nem taposod be). Ha rövid a csavar, s nem elég az 1 mm, használj hosszabbat, például 3x9-eshez valót (az elvileg hosszabb).
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#315
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 hozzászólás

Nagyon jó lett! Innen van? Cube Cube Reaction GTC 29 2012 carbon 'n white 'n green
Több mint korrekt volt az ára szerintem, jó vétel volt!
Tetszik! :)

Igen, innen! :)

#316
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Nagyon jó lett! Innen van? Cube Cube Reaction GTC 29 2012 carbon 'n white 'n green
Több mint korrekt volt az ára szerintem, jó vétel volt!
Tetszik! :)

#317
h_geri

h_geri

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 459 hozzászólás
Sziasztok!

No elkészült és tesztelve is lett a kocka 29er :)
https://picasaweb.go...402/CubeEpites#

Viszont van egy kis gondom vele. 9-es XT hajtás van fent (38-as nagytényérral), két tányéros verzióban. Ez volt a konán is, és elég jól tudtam használni az össze fokozatot. (az már tuti, hogy a láncfeszítés sem elég, mert középkanalas a hátsó váltó) Itt viszont elöl hátul nagy keréken már irtózatosan keresztben fut a lánc, rossz rá nézni hogy fut a lánc a váltógörgõn. Gyárilag ezt 10-es rendszerrel, 3 tányérossal szerelik: FC-M670 vagy FC-M780. a Kérdésem az, hogy ezekkel javulna a helyzet. Lehet azoknak más a középcsapágyhoz mért helyzetük?
No meg hogy ez elvinne 9es rendszert?

#318
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
kojak 622x35

#319
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 hozzászólás
sportcontact vagy schwalbe cx comp

#320
orybarnabas

orybarnabas

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
29eshez montimhoz szeretnék országúti gumit venni. mit ajánlanátok?