180/160. de nekem eleg lenne a 160/160 is, ha nem verne bele a fektest a kullobe kisebb tarcsaval.
Nekem is belevert, azért cseréltem elsõ agyat.
180/160. de nekem eleg lenne a 160/160 is, ha nem verne bele a fektest a kullobe kisebb tarcsaval.
Merida CX500
Én rá szoktam szigetelõszalagozni egy PET-palac darabkát, perfekt. Ha zavarja a design-t, tedd fel öntapadó fóliával. A pillanatragasztós megoldást (ugye Zoli? ) nem ajánlom.
A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?
Csinálhatnál egy fotót róla, ha tudsz. Nem normális, hogy ennyire nem jó a láncvonal.A 38-as tányér elég közel van a vázhoz. sztem talán 3 mm-re. A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?
Azon gondolkozom, ha erre a hajtókarra feltenném a nagytányért, sztem alig lehetne pár fokozatot használni hátul
Merida CX500
A 38-as tányér elég közel van a vázhoz. sztem talán 3 mm-re. A láncvilla alsó részen volt egy fém védõ lemezke, ami csak egy papír rögzítõvel volt oda fogatva. Az gondolom a láncfelkapásból adódó vázsérülésektõl védene, de hogy kell azt rögzíteni?
Azon gondolkozom, ha erre a hajtókarra feltenném a nagytányért, sztem alig lehetne pár fokozatot használni hátul
Még próbálkozhatsz azzal, hogy alátétezed a lánctányérokat, egy 1 mm-est simán elbír, s nyomd annyira be mindkettõt, amennyit a láncvilla elbír (2 mm elég, azt már nem taposod be). Ha rövid a csavar, s nem elég az 1 mm, használj hosszabbat, például 3x9-eshez valót (az elvileg hosszabb).
A sebesség mindent megold.
Viszont van egy kis gondom vele. 9-es XT hajtás van fent (38-as nagytényérral), két tányéros verzióban. Ez volt a konán is, és elég jól tudtam használni az össze fokozatot. (az már tuti, hogy a láncfeszítés sem elég, mert középkanalas a hátsó váltó) Itt viszont elöl hátul nagy keréken már irtózatosan keresztben fut a lánc, rossz rá nézni hogy fut a lánc a váltógörgõn. Gyárilag ezt 10-es rendszerrel, 3 tányérossal szerelik: FC-M670 vagy FC-M780. a Kérdésem az, hogy ezekkel javulna a helyzet. Lehet azoknak más a középcsapágyhoz mért helyzetük?
Igen, innen!Nagyon jó lett! Innen van? Cube Cube Reaction GTC 29 2012 carbon 'n white 'n green
Több mint korrekt volt az ára szerintem, jó vétel volt!
Tetszik!