A fékeknél tartottam amik nagyon tetszettek számomra. Még a fékhatáshoz annyit hozzátennék, hogy az ergonómia is elnyerte a tetszésemet! Ami a váltókarról nem mondható el. Talán csak arrébb kellett volna állítani, nem tudom, de nem esett olyan kényelmesen kézre. Ebben Huszár kollegának adnék igazat miszerint: látszik, hogy a Shimanonál nem emberek tervezik az alkatrészeket, hanem robotok, mert nem túl jó a kialakításuk mint pl. a Sramnak!
Magáról a váltásról nem tudok mit írni (sima-nó), mert minden úgy mûködik ahogy az kell, vagyis klikk és vált (van amikor hallani sem lehet csak érezni) minden körülmény között, bár a Szilvásváradi sárkánaán most mellõzve lett! Amúgy full XT csak a váltókar SLX aminek a kijelzõje alá ügyesen be lehet tolni a teló blokkoló karját, addig amíg megfelelõen kézre nem áll (szõrszál hasogatók felfedezhetik, hogy a lockout kar egyes estekben kitakarhatja a váltó kijelzõjét).
A kiegészítõk szépek és jók! A nyeregre elõször azt hittem, hogy olyan mint amilyen kissámlit a nagyapám csinált nekem kiskoromban vagyis kemény és csúszós! De nem, igaz csak egy órácskát töltöttem el rajta, de kényelmes volt és azt is jónak tartottam, hogy kis mozdulattal tudtad a súlypontodat helyezgetni elõre-hátra.
Összességében nagyon kúl ez a brinyó vagyis: szép, könnyû, fordulékony, jól gyorsítható, bár nem minden körülmény között tudtam kipróbálni, de szerintem eleget mozog (a Magyar terep viszonyokat 100%-ig elviseli), kiválló maraton bringa! Gumit olyat teszel rá amilyet akarsz, de szerintem ez is nagyon jó választás, sõt! Amit eltudnék képzelni rá az egy kormányról irányítható hátsó tag lenne. Ha tunningolni kellene akkor XTR és DT teló, de ez nem tudom mennyit adna az élvezeti értékéhez, szerintem csak az árát hatványozná!
Igazából még soha nem ültem ilyen drága verdán, és szerintem aki ilyet vesz annak legalább ennyi kipróbálás járna, mint nekem, ha nem több és mint tudjuk, ha valamit kihozol a boltból (na nem úgy) akkor már nem ér annyit mint az ára, de mégis kellene valahogy lehetõséget biztosítani a kipróbálásukra (ha gazdagak lennénk mint Németország akkor lehet ez nem lenne probléma, de a Merida is próbálkozik valami hasonlóval kis hazánkban) és akkor lehetne tudni elõre mire kötelezed el magad tíz évre egy pénzintézetnél!
Nagyon köszönöm azoknak akik lehetõvé tették a Sleek kipróbálását, név szerint Bíró Zsolt ( forgalmazó, drusza, jó fej) és Nagy Péter (mindent leszervezõ, mindenttudó, fakupac).
Amit tudnék kívánni a fent említett kerékpárnak az Bakos "Amsterdam császára" Gergõ lehet, aki megzabolázná a T-mobile maraton Magyar kupákon a hosszú(?) távon! A konklúzióhoz még annyit hozzátennék Gangxta Zozi után szabadon: minden kutya nyer!!!
Áve Maríjja!
Ezt a képet kifelejtetem?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Igazi gépgyár feeling...
Igazi "gépgyár" fíííling!