Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#1821
Posted 2010. August 04. - 17:25
találjátok már meg a többi jövõ évi konát is....
-a csehszlovák kona oldalt már láttam-
amúgy hogy ebben a szögben csatlakozik a támvilla a linkplatehez, az jól -érzékenyen - fog mozogni ?
-a csehszlovák kona oldalt már láttam-
amúgy hogy ebben a szögben csatlakozik a támvilla a linkplatehez, az jól -érzékenyen - fog mozogni ?
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1822
Posted 2010. August 04. - 17:10
#1823
Posted 2010. August 04. - 14:31
azért geo adatokra kiváncis leszek, ha 65fok és 1160 körüli tengelytáv, tuti befutó
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1824
Posted 2010. August 04. - 14:23
ugyeltek a reszletekre, csak a hatso pm maradt le
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1825
Posted 2010. August 04. - 14:14
az még hagyján, hogy pofás, de ügyeltek a részletekre. pedig azok eddig nagyon elnagyoltak voltak konáéknál. viszont elég rövid a fejcsõ, hülyén néz ki benne a boxxer még lapos vállal is.
#1826
Posted 2010. August 04. - 14:08
ahol az also es felsocso talalkozik az nem tetszik, meg ugye tapered mert az muszaj, de amugy pofas.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1827
Posted 2010. August 04. - 14:01
szerintem a stabek sokkal szebbek voltak. miért hagyták el a cserélhetõ papucsokat? mire jó visszarakni az IS160-t a PM203 felfogatás után?
világkupán is sokan 160as tárcsát használnak. hogy miért nem pm, az passz.
#1828
Posted 2010. August 04. - 13:30
#1829
Posted 2010. August 04. - 13:25
szerintem a stabek sokkal szebbek voltak. miért hagyták el a cserélhetõ papucsokat? mire jó visszarakni az IS160-t a PM203 felfogatás után?
#1830
Posted 2010. August 04. - 10:50
jövõ évre valszeg épitek dh gépet, vagy az uj kona vagy banshee
tetszik nekem is
tetszik nekem is
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1831
Posted 2010. August 04. - 10:46
õõ, nem gondoltam volna, h egyszer ezt mondom, de tetszik ez a kona
2011 Kona Operator DH and Freeride bikes: Exclusive Photos and Geometry - Pinkbike.com
2011 Kona Operator DH and Freeride bikes: Exclusive Photos and Geometry - Pinkbike.com
#1832
Posted 2010. August 03. - 20:36
#1833
Posted 2010. August 03. - 15:47
Azért írom, hogy emlék, mert legalább 3 éves ez az újdonság.
én is sejettem a hajtókat alapján, hogy nem újdonság, de mivel nincs WTF topik...
#1834
Posted 2010. August 03. - 15:37
van valakinek ötlete, hogy mi ez pontosan?
fokozatmentes váltó, ugyanaz ami a robogókban is van csak itt nem szíj hanem lánc, egyik lánckerék méretét módosítják , a másik meg egy rugó ellenében leköveti
fos az egész és ráadásul nehéz is
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1835
Posted 2010. August 03. - 15:28
remélem valami borítása van neki....vagy megnézném h takarítják ki ha telemegy sárral....
#1836
Posted 2010. August 03. - 14:55
#1837
Posted 2010. August 03. - 14:41
Ha jól emlékszem, akkor ez valami fokozatmentes váltó lenne. De lehet rosszul emlékszem.
Azért írom, hogy emlék, mert legalább 3 éves ez az újdonság.
Azért írom, hogy emlék, mert legalább 3 éves ez az újdonság.
#1838
Posted 2010. August 03. - 13:23
#1839
Posted 2010. August 03. - 03:02
Úgy tudtam, hogy ezt a "zsanéros" fejcsapágyat a UCI betiltotta pár éve. De lehet, hogy csak a pályagépeken.
Ride everywhere.
.