Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#1801
Posted 2010. August 10. - 21:00
A 450-s Transition "kisöccse":
- 2011 Transition TR250 Prototype
- More details on the Transition TR250
Blindside apróságok: http://www.sicklines...ndside-updates/
Klasszikus példája a "trehány" munkának (itt is külön megmunkálást igényel a középrész, összeszerelés elõtt, pedig nem egy 2,-Ft-os váz)
[ATTACH]2538[/ATTACH]
- 2011 Transition TR250 Prototype
- More details on the Transition TR250
Blindside apróságok: http://www.sicklines...ndside-updates/
Klasszikus példája a "trehány" munkának (itt is külön megmunkálást igényel a középrész, összeszerelés elõtt, pedig nem egy 2,-Ft-os váz)
[ATTACH]2538[/ATTACH]
#1802
Posted 2010. August 10. - 15:37
mondjuk szerintem akinek volt pénze lefty-re, annak ez okozta a legkevesebb gondot
nem feltétlenül. a kancsi vázainál találok jobbat, míg a leftynél jobb villát nehezen...
#1803
Posted 2010. August 10. - 14:55
Elõször az árát kéne kompatibilissé tenni.
mennyire igaz... [plusz uj elso kerek]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1804
Posted 2010. August 10. - 14:42
mondjuk szerintem akinek volt pénze lefty-re, annak ez okozta a legkevesebb gondot
Elõször az árát kéne kompatibilissé tenni.
Elõször az árát kéne kompatibilissé tenni.
#1805
Posted 2010. August 10. - 12:32
Lefty kedvelõknek - Lefti for all: Bikerumor » Cannondale’s Lefty For All Kit Puts A One Legged Fork on Any Bicycle
Azt hittem, ez a program már egy éve beindult. ? :/
#1806
Posted 2010. August 10. - 11:14
#1807
Posted 2010. August 10. - 11:02
amikor még a flóter divatban volt, a nagymenõk akkor sem használták. és ha lehet világkupát nyerni egyforgáspontos vázzal, akkor nem mindegy?
#1808
Posted 2010. August 10. - 10:21
talán mert a konkurencia rendszerei floater nélkül is "függetlenek", a súlya is számít a váznak manapság. A floater már nem trendi pihentetni kell, mint ahogy a sokdugattyús fékekel is tették, és megint a tonnás 4 dugós fék a menõ Meg ha floater van rajta elismerik h anélkül "sz_r" a mozgás, mert különben miért raknák rá ha nem jevulna semmit így pusztán attól megjavul a mozgás, h nem teszik rá a floatert
Amúgy nem tudom.
Amúgy nem tudom.
#1809
Posted 2010. August 09. - 15:28
Lefty kedvelõknek - Lefti for all: Bikerumor » Cannondale’s Lefty For All Kit Puts A One Legged Fork on Any Bicycle
#1811
Posted 2010. August 09. - 12:39
jah, meg a dh bicaj is. de tényleg, ha tudnak olyan szépeket, mint a sting-fritzz-stereo, akkor ezek mér ilyen randák?
#1812
Posted 2010. August 09. - 12:16
Road Bikes, Bike News, Bike Reviews, Bike Gear, Cycling Routes - BikeRadar
az az ams 130 elég masszív vas lesz úgy néz ki.
Csak ne lenne olyan csúnya.
#1813
Posted 2010. August 09. - 12:11
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1814
Posted 2010. August 09. - 08:24
#1815
Posted 2010. August 09. - 04:42
#1816
Posted 2010. August 07. - 23:12
Road Bikes, Bike News, Bike Reviews, Bike Gear, Cycling Routes - BikeRadar
az az ams 130 elég masszív vas lesz úgy néz ki.
az az ams 130 elég masszív vas lesz úgy néz ki.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1817
Posted 2010. August 07. - 18:50
XTR tárcsa
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#1818
Posted 2010. August 05. - 09:12
#1819
Posted 2010. August 04. - 17:43
Nekem meg nagyon nem tetszik ez az új Stab. Fõleg az eleje néz ki nagyon bután, ahogy az alsó- meg a felsõcsõ találkozik, meg a homlokcsõ is eléggé csenevésznek tûnik. 5 év múlva meg majd masnit kötnek az alsócsõre, mert már nem lesz hova hajlítani.
Nekem még a régi egyenes csövekbõl összerakott Konák tetszettek.
Viszont a Transition bejövõs.
Nekem még a régi egyenes csövekbõl összerakott Konák tetszettek.
Viszont a Transition bejövõs.
#1820
Posted 2010. August 04. - 17:28
kicsit jobban tessék körülnézni:
kösze
akkor meg is van a vázam
584 felsõcsõhossz, 439 láncvilla , bár az 1200mm tengelytáv egy kcisit sok,de legalább van normális egyenesfutása
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->