De szépek ezek a bicajok. Elfogadnám. Kár, hogy a rugóstagra nyomja a hátsó kerék az összes dzsuvát. De akkor is nagyon kéne.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#1801
Posted 2010. August 11. - 21:17

#1802
Posted 2010. August 11. - 20:48

#1803
Posted 2010. August 11. - 20:38

Most már kijelenthetjük, hogy elkészült:)


http://www.turnerbik...r_anoblk_bg.jpg
http://www.turnerbik...1dhr_raw_bg.jpg


http://www.turnerbik...r_anoblk_bg.jpg
http://www.turnerbik...1dhr_raw_bg.jpg
#1804
Posted 2010. August 11. - 14:42

29/9/2010 this date can be subject to change.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1805
Posted 2010. August 11. - 12:26

#1806
Posted 2010. August 10. - 21:00

A 450-s Transition "kisöccse":
- 2011 Transition TR250 Prototype
- More details on the Transition TR250
Blindside apróságok: http://www.sicklines...ndside-updates/
Klasszikus példája a "trehány" munkának (itt is külön megmunkálást igényel a középrész, összeszerelés elõtt, pedig nem egy 2,-Ft-os váz)
[ATTACH]2538[/ATTACH]
- 2011 Transition TR250 Prototype
- More details on the Transition TR250
Blindside apróságok: http://www.sicklines...ndside-updates/
Klasszikus példája a "trehány" munkának (itt is külön megmunkálást igényel a középrész, összeszerelés elõtt, pedig nem egy 2,-Ft-os váz)
[ATTACH]2538[/ATTACH]
#1807
Posted 2010. August 10. - 15:37

mondjuk szerintem akinek volt pénze lefty-re, annak ez okozta a legkevesebb gondot
nem feltétlenül. a kancsi vázainál találok jobbat, míg a leftynél jobb villát nehezen...
#1808
Posted 2010. August 10. - 14:55

Elõször az árát kéne kompatibilissé tenni.
mennyire igaz... [plusz uj elso kerek]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1809
Posted 2010. August 10. - 14:42

mondjuk szerintem akinek volt pénze lefty-re, annak ez okozta a legkevesebb gondot
Elõször az árát kéne kompatibilissé tenni.
Elõször az árát kéne kompatibilissé tenni.
#1810
Posted 2010. August 10. - 12:32

Lefty kedvelõknek - Lefti for all: Bikerumor » Cannondale’s Lefty For All Kit Puts A One Legged Fork on Any Bicycle
Azt hittem, ez a program már egy éve beindult. ? :/
#1811
Posted 2010. August 10. - 11:14

#1812
Posted 2010. August 10. - 11:02

amikor még a flóter divatban volt, a nagymenõk akkor sem használták. és ha lehet világkupát nyerni egyforgáspontos vázzal, akkor nem mindegy?
#1813
Posted 2010. August 10. - 10:21

talán mert a konkurencia rendszerei floater nélkül is "függetlenek", a súlya is számít a váznak manapság. A floater már nem trendi pihentetni kell, mint ahogy a sokdugattyús fékekel is tették, és megint a tonnás 4 dugós fék a menõ
Meg ha floater van rajta elismerik h anélkül "sz_r" a mozgás, mert különben miért raknák rá ha nem jevulna semmit
így pusztán attól megjavul a mozgás, h nem teszik rá a floatert 
Amúgy nem tudom.



Amúgy nem tudom.
#1814
Posted 2010. August 09. - 15:28

Lefty kedvelõknek - Lefti for all: Bikerumor » Cannondale’s Lefty For All Kit Puts A One Legged Fork on Any Bicycle
#1816
Posted 2010. August 09. - 12:39

jah, meg a dh bicaj is. de tényleg, ha tudnak olyan szépeket, mint a sting-fritzz-stereo, akkor ezek mér ilyen randák?
#1817
Posted 2010. August 09. - 12:16

Road Bikes, Bike News, Bike Reviews, Bike Gear, Cycling Routes - BikeRadar
az az ams 130 elég masszív vas lesz úgy néz ki.
Csak ne lenne olyan csúnya.
#1818
Posted 2010. August 09. - 12:11

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1819
Posted 2010. August 09. - 08:24

#1820
Posted 2010. August 09. - 04:42
