Az nem csak áprilisi tréfa volt?
dede
Az nem csak áprilisi tréfa volt?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Az nem csak áprilisi tréfa volt?Biztos, hogy dolgoznak már egy igazi karbon gépen, mert az eldobható/egyszerhasználatos DH váz szettet már bemutatták, amivel 12 kg körül is lehet egy gép.
Az azért érdekelne, hogy mondjuk a Speci mikor jön ki karbon Demo-val. GT, Santa Cruz, most a Trek is kijött már. Gondolom a Giant sem akar/fog lemaradni...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Nekem ilyen hajlított ny.vázcsöves Specim van L-es méretben, ahol már jobban kijön(ne) az említett probléma, és simán be lehet lõni az ideális nyereghelyzetet. Nálam ez a nyereg teljesen elõre tolása. Nem hiszem el, hogy ennél a kis eltérésnél (virtuális-valós) ne lehetne megtalálni az egyenes-hajlított nyeregcsövek és rajtuk a nyereg tologatásával elérhetõ nagyjából 40 mm-nyi távolságban az ideális nyereghelyzetet. Ha hozzáveszem még a stucnival való játszást is, akkor meg végképp.
Persze bizonyos Cubeokon, Canyonokon, vagy épp Lapierreken ezek a különbségek már tényleg problémát jelenthetnek a sokkal laposabban álló csövek miatt.
A sebesség mindent megold.
Jani, mégis hol olvastál geometriai adatokat ezekrõl a cangákról?
A sebesség mindent megold.
Jani, mégis hol olvastál geometriai adatokat ezekrõl a cangákról?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Specialized Stumpjumper carbon 2012:Specialized Stumpjumper Carbon EVO 2012 - First Look - Pinkbike.com
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
a virtuális-valós nyeregcsõszöget úgy értsem, hogy hiába ~68°-os a nyeregcsõ szöge, amikor van benn egy törés és valójában ~70°-os?
A sebesség mindent megold.
a virtuális-valós nyeregcsõszöget úgy értsem, hogy hiába ~68°-os a nyeregcsõ szöge, amikor van benn egy törés és valójában ~70°-os?A virtuális és a valós nyeregvázcsõszög nagyon behatárolja, hogy milyen lábhossz mellett használható az adott kerékpár. Annak aki nem felel meg a gyártó sablonfelhasználójának vagy rossz helyen lesz a nyereg vagy hosszú lesz a bringa.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A sebesség mindent megold.