Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#981
Írta 2011. július 16. - 09:29
#982
Írta 2011. július 14. - 21:13
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#983
Írta 2011. július 14. - 20:59
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#984
Írta 2011. július 14. - 19:56
#985
Írta 2011. július 13. - 15:25
Nekem ilyen hajlított ny.vázcsöves Specim van L-es méretben, ahol már jobban kijön(ne) az említett probléma, és simán be lehet lõni az ideális nyereghelyzetet. Nálam ez a nyereg teljesen elõre tolása. Nem hiszem el, hogy ennél a kis eltérésnél (virtuális-valós) ne lehetne megtalálni az egyenes-hajlított nyeregcsövek és rajtuk a nyereg tologatásával elérhetõ nagyjából 40 mm-nyi távolságban az ideális nyereghelyzetet. Ha hozzáveszem még a stucnival való játszást is, akkor meg végképp.
Persze bizonyos Cubeokon, Canyonokon, vagy épp Lapierreken ezek a különbségek már tényleg problémát jelenthetnek a sokkal laposabban álló csövek miatt.
M-es méretben 1fok kb 1cm. Ezeknél a szögeknél, mint írtam már, a kisebb méretek tudnak gondot okozni. De hazudik a speci a geo táblán, mert ezeket a szögeket nem lehet így tartani minden méretben. Rossz megoldás ha a nyereg rossz helyzetét a stucnival próbáljuk korrigálni.
A sebesség mindent megold.
#986
Írta 2011. július 13. - 13:30
Persze bizonyos Cubeokon, Canyonokon, vagy épp Lapierreken ezek a különbségek már tényleg problémát jelenthetnek a sokkal laposabban álló csövek miatt.
És örülök, hogy idén vettem Specit, mert jó szokásukhoz híven, idén sem találták el a festést, csak most a ló túloldalán vannak ízléstelenségben. A CCDB tagok használatáért viszont dicséret illeti õket. Ha valaha DH gépet kellene még vennem, akkor a szín ellenére sem lenne kétséges, hogy Demo.
#987
Írta 2011. július 11. - 21:49
Jani, mégis hol olvastál geometriai adatokat ezekrõl a cangákról?
Sehol, megnéztem az eddigi ilyen konstrukciójú modelleket. Számolgattam, hogy hogyan lehet ezeken javítani és mit lehet belõlük kihozni, annyira nem rosszak, mint elsõre tûntek, de még mindig rosszul tolerálják a nem arányos embereket.
A sebesség mindent megold.
#989
Írta 2011. július 11. - 21:24
Jani, mégis hol olvastál geometriai adatokat ezekrõl a cangákról?
2012 Stumpy EVO geometry:
• Seat tube length - 430mm
• Top tube length - 588mm
• Bottom bracket height - 335mm
• Chainstay length - 420mm
• Head tube angle - 67°
• Seat tube angle (actual) - 68.6°(carbon), 69°(alloy)
• Wheelbase - 1129mm
• Reach - 414mm
• Stack - 592mm
*size medium
Specialized Stumpjumper Carbon EVO 2012 - First Look - Pinkbike.com
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#991
Írta 2011. július 11. - 20:38
Specialized Stumpjumper carbon 2012:Specialized Stumpjumper Carbon EVO 2012 - First Look - Pinkbike.com
Nocsak, újra feltalálják az Enduro SL-t? Ettõl függetlenül nagyon-nagyon tetszik!
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#992
Írta 2011. július 11. - 20:10
a virtuális-valós nyeregcsõszöget úgy értsem, hogy hiába ~68°-os a nyeregcsõ szöge, amikor van benn egy törés és valójában ~70°-os?
Igen, és ráadásul ahogy húzod ki a csövet folyamatosan változik a szög.
szerk: A specinél inkább a rövidebb lábú embereknek fog ez gondot okozni.
A sebesség mindent megold.
#993
Írta 2011. július 11. - 19:58
a virtuális-valós nyeregcsõszöget úgy értsem, hogy hiába ~68°-os a nyeregcsõ szöge, amikor van benn egy törés és valójában ~70°-os?A virtuális és a valós nyeregvázcsõszög nagyon behatárolja, hogy milyen lábhossz mellett használható az adott kerékpár. Annak aki nem felel meg a gyártó sablonfelhasználójának vagy rossz helyen lesz a nyereg vagy hosszú lesz a bringa.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#995
Írta 2011. július 11. - 18:24
#996
Írta 2011. július 11. - 17:30
A sebesség mindent megold.
#997
Írta 2011. július 11. - 17:11
#998
Írta 2011. július 11. - 16:27
#999
Írta 2011. július 11. - 16:06
#1000
Írta 2011. július 11. - 16:05
Specialized 2012 Mountain Bikes ? First Look - BikeRadar