2012es sr katalógus
SRSUNTOUR 2K12 catalogue
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#841
Posted 2011. November 06. - 20:03
#842
Posted 2011. November 03. - 20:30
A "5.10" 25 millió dollárért az Adidas Group tulajdonába került. Részletek a nemzetközi szaksajtóban olvashatók.
Szerintem bagóért kapta meg az Adidas, viszont ezzel egészen más távlatok nyílnak a márka elõtt.
Szerintem bagóért kapta meg az Adidas, viszont ezzel egészen más távlatok nyílnak a márka elõtt.
#843
Posted 2011. October 19. - 14:26
mivel ez a Big Hit utodja, szal nem meglepo.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#844
Posted 2011. October 19. - 14:21
Specialized Status elég bighites lett
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#845
Posted 2011. October 13. - 20:38
Részletesebb bemutató a francia Labyrinth (LABYRINTH – interessante Bikes aus den Vogesen) és Home (HOME Bicycles – handmade Manufaktur aus Frankreich) gépeirõl.
#846
Posted 2011. October 09. - 15:03
Még tárgyalnak egymással a felek, mert pont a UCI pofátlan közvetítési jogdíjaival telt be a szakma (versenyt senki nem vehetett fel a VB-n fizetés nélkül) és a Freecaster pohara.
Azt számolgatták, hogy nagyjából 18 versenye lesz így egy profinak egy szezonban. Tehát kb. mint az F1. Ugyanakkor ravasz a dolog a DH1-ben, mert csak az jogosult a sorozat össznyereményére, aki minden versenyen elindult, ugyanakkor egy eredményt el lehet dobni az összesbõl, azaz egyet mindenki hibázhat.
Azt számolgatták, hogy nagyjából 18 versenye lesz így egy profinak egy szezonban. Tehát kb. mint az F1. Ugyanakkor ravasz a dolog a DH1-ben, mert csak az jogosult a sorozat össznyereményére, aki minden versenyen elindult, ugyanakkor egy eredményt el lehet dobni az összesbõl, azaz egyet mindenki hibázhat.
#847
Posted 2011. October 08. - 18:48
jövõ évben a nagy DH csapatoknak akkor elég sûrû lesz a program. Vk mellett gondolom az összes Dh1 es futam is, mellette még nemzeti bajnokság mindenkinek, nyáron a szokásos Crankworx, esetleg IXS , BDS fordulók. mellesleg én csak örülök neki, lesz mit nézni bõven
akkor a UCI futamokat ezentúl nem lehet majd követni élõben sehol? freecasteren , még fizetõsben sem?
akkor a UCI futamokat ezentúl nem lehet majd követni élõben sehol? freecasteren , még fizetõsben sem?
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#848
Posted 2011. October 08. - 10:05
Van egy két izgalmas változás a jövõre nézve:
- nem lesz 2012-ben 4X VK
- a DH VK-k mellett lesz egy 6 versenyes DH1 (F1 minta) nevû Freecaster által szponzorált és közvetített sorozat, ahol tul.kép. minden nagy csapat jelezte részvételi szándékát. Egyrészt a közvetítés miatt lesz reklám, azaz láthatóak, mert a VK közvetítésrõl még nincs megegyezés, másrészt már most legalább kétszer akkora a pénzdíj, mint a VK-n. A selejtezõkbõl meg az elsõ tíz amatõr is bejuthat a 30 fõs döntõbe, ahol minden egyes versenyzõt végigmutatnak.
- szó van egy IXS enduró sorozat életre hívásáról is az egyre erõsebb DH sorozat mellett. Jórészt német nyelvterületen
- 2013-tól meg rebesgetik, hogy az UCI nyitni fog az enduró felé is, azaz a kivégzett (és keveseket izgató) 4X helyett az egyre népszerûbb enduró felé nyitnának, így akár még az is lehet, hogy lesz egy VK sorozat.
- nem lesz 2012-ben 4X VK
- a DH VK-k mellett lesz egy 6 versenyes DH1 (F1 minta) nevû Freecaster által szponzorált és közvetített sorozat, ahol tul.kép. minden nagy csapat jelezte részvételi szándékát. Egyrészt a közvetítés miatt lesz reklám, azaz láthatóak, mert a VK közvetítésrõl még nincs megegyezés, másrészt már most legalább kétszer akkora a pénzdíj, mint a VK-n. A selejtezõkbõl meg az elsõ tíz amatõr is bejuthat a 30 fõs döntõbe, ahol minden egyes versenyzõt végigmutatnak.
- szó van egy IXS enduró sorozat életre hívásáról is az egyre erõsebb DH sorozat mellett. Jórészt német nyelvterületen
- 2013-tól meg rebesgetik, hogy az UCI nyitni fog az enduró felé is, azaz a kivégzett (és keveseket izgató) 4X helyett az egyre népszerûbb enduró felé nyitnának, így akár még az is lehet, hogy lesz egy VK sorozat.
#849
Posted 2011. October 04. - 14:03
#850
Posted 2011. October 04. - 11:16
Állítható nyeregcsövek:
Fox DOSS: Grams Light Bikes - Mountain Bike and Gear Reviews, and News: Fox DOSS Adjustable Seatpost - Interbike 2011
KS Lev: http://www.gramsligh...-interbike.html
Fox DOSS: Grams Light Bikes - Mountain Bike and Gear Reviews, and News: Fox DOSS Adjustable Seatpost - Interbike 2011
KS Lev: http://www.gramsligh...-interbike.html
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#851
Posted 2011. September 25. - 09:20
asztak.rva.
Project Flyweight: The 29lb Trek Session 9.9 DH Bike - Project Flyweight: The 28lb Trek Session 9.9 DH Bike - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
a váz súlya 2.25 kg tag nélkül...
Project Flyweight: The 29lb Trek Session 9.9 DH Bike - Project Flyweight: The 28lb Trek Session 9.9 DH Bike - Mountain Biking Pictures - Vital MTB
a váz súlya 2.25 kg tag nélkül...
#852
Posted 2011. September 24. - 20:35
Nem kell temetni a 4X-t? Press Release: The Fourcross Alliance Announces Plans for 2012 4X World Series - Press Releases - Vital MTB
Korábban már írtam arról, hogy egyes kisebb, tengerentúli "butik" márkák "gyártási nehézségekkel" küzdenek.
- a Knolly válasza a problémára: Knolly Nuggets from Interbike | NSMB.e.MAGAZINE - Freeride, Extreme and North Shore style Mountain Biking
- Turner (a teljes 2012-s kínálatot is bemutatja a videó): Turner Bikes 2012 highlights and update on the RFX - YouTube
John Cowan is kerékpár építésre adta a fejét. És mivel kezdi? Egy karbon dirt géppel:)
Cowan Bikes präsentiert Dirt Jump Rahmen aus Carbon
Korábban már írtam arról, hogy egyes kisebb, tengerentúli "butik" márkák "gyártási nehézségekkel" küzdenek.
- a Knolly válasza a problémára: Knolly Nuggets from Interbike | NSMB.e.MAGAZINE - Freeride, Extreme and North Shore style Mountain Biking
- Turner (a teljes 2012-s kínálatot is bemutatja a videó): Turner Bikes 2012 highlights and update on the RFX - YouTube
John Cowan is kerékpár építésre adta a fejét. És mivel kezdi? Egy karbon dirt géppel:)
Cowan Bikes präsentiert Dirt Jump Rahmen aus Carbon
#853
Posted 2011. September 23. - 10:49
Graves már jó elõre tudott valamit.
...és milyen érdekes, hogy a cikkben is ez a mondat szerepel:)
...és milyen érdekes, hogy a cikkben is ez a mondat szerepel:)
#854
Posted 2011. September 23. - 10:24
4X Dropped from the UCI World Cup Series
Már várható volt, de azért elég durva: a 4X nem része többé a világkupáknak. Lesz egy Leogang-i VB, aztán kakukk. Sajnálom a csapatokat, meg versenyzõket, bár tény, hogy jó ideje erõsen lejtõn van a sportág. Az az érzésem erõsödni fog a DH mezõny.
Már várható volt, de azért elég durva: a 4X nem része többé a világkupáknak. Lesz egy Leogang-i VB, aztán kakukk. Sajnálom a csapatokat, meg versenyzõket, bár tény, hogy jó ideje erõsen lejtõn van a sportág. Az az érzésem erõsödni fog a DH mezõny.
#855
Posted 2011. September 22. - 23:13
szerintem az normalis. ott nagyon nem baj ha csapkod, ha nagyon nem vagy keresztben akkor a hatso valto visszahuzza szepen egyenesbe. vagy ha elkezdesz pedalozni akkor rogton megtalalja a tanyert
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#856
Posted 2011. September 22. - 19:13
Azért ebben a videóban a lánc mozgása nagyon félelmetes, 2:10 körül félig le is mászik a nagytányérról.
#857
Posted 2011. September 22. - 10:51
Épp most akartam én is linkelni.:-) Persze, májer a rendszer, de arra azért már nem ügyelnek, hogy normális geót kapjanak - legalább - a versenyzõik. Danny Hartnak is egy 222-es taggal csikartak ki valami értelmesebb villaszöget a gyárilag megadott 65,5 helyett, amikor mások meg akár már 61-ekkel is mehetnek, ha a terep azt kívánja. Persze így meg el lehet adni a Maestrót azzal a dumával, hogy ez annyira jó, hogy nem kell lapos szögekkel variálni.
#858
Posted 2011. September 22. - 09:53
nem vagyok egy giant fan, de az a videó elég impresszív:
Giant Maestro Suspension Technology - Pinkbike.com
Giant Maestro Suspension Technology - Pinkbike.com