amíg nem csinálnak a rebánál lényegesen könnyebb, másik vellát addig sztem marad.....grammozó spagettihuszárokat nem zavarja hogy hajlik, meg tekeredik...arra leszek kiváncsi h pl a sid-nek mi lesz a jövõje...megmarad/lesüllyed/eltûnik a palettáról..a régiek közül már csak a boxxival ketten vannak..bár az új villák elég jók..énis boldog reba tulajnak mondhatom végre magam..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#8261
Posted 2006. August 16. - 17:22
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8262
Posted 2006. August 16. - 17:10
arra leszek kiváncsi h pl a sid-nek mi lesz a jövõje...megmarad/lesüllyed/eltûnik a palettáról..a régiek közül már csak a boxxival ketten vannak..bár az új villák elég jók..énis boldog reba tulajnak mondhatom végre magam..
#8263
Posted 2006. August 16. - 16:07
Láttam, hogy a Rock Shocks kukázza a Judy-t. Az utódjáról lehet valamit tudni?
Argyle, Dart, Domain, Lyrik, Totem a megjegyzendõ nevek.
A többi villa (Reba, Revelation, Recon, Pike, Boxxer) természetesen megmarad, a Judy szériától viszont hosszú idõ után búcsút vehetünk
A Rock Shox mérnökei hosszabb kihagyás után tértek vissza a tervezõasztalhoz, hiszen míg az extrém kategóriában a versenytársak évrõl évre hozták ki az újabbnál újabb modelleket, addig az RS tervezõcsapata, figyelve a piac reakcióit, szépen kivárt.
A Totem a RockShox FreeRide/Extrém FreeRide villája lesz. Különleges ismertetõjegyei többek között a 180mm-es út, a 20mm-es átütõtengely, a teljes egyénre szabhatóság (ÚJ Mission Control csillapítás: egymástól függetlenül állítható gyors és lassú csillapítás, állítható és ki is iktatható FloodGate), és a Direct 203mm PostMount fékrögzítés és ne hagyjuk ki a 40mm-es becsúszókat!
A Domain végülis a Totem kistestvére, szintén FreeRide felhasználásra. Ezt 160/180mm-es útjáról, 35mm-es acél becsúszóiról, külsõ csillapításállításáról, és szabvány (160mm) PostMount felfogatásáról ismerhetjük fel messzirõl.
Az Argyle (ejtsd: erdzsájl) Dirt Jump villa lesz 20mm-es gyorszáras átütõtengellyel. Az alapmodell hagyományos csillapítással és acélrugóval kerül forgalomba, a jobb modellek Motion Control csillapítást kapnak. Az Argyle 409 SoloAir változatban jön majd a gyárból
A Dart pedig a hosszú éveket megélt Judy helyébe lép. A belépõ szintû villla 80/100mm-es úttal, gyorszáras tengelyrögzítéssel, olajcsillapítással készül majd, Post Mount tárcsafék-rögzítéssel!
from ebike
#8264
Posted 2006. August 16. - 15:58
#8265
Posted 2006. August 16. - 12:32
mibõl gondolod, h horrar az áruk? és miért csak gondolod? nem sikerült beszorozni õket ~400-zal?
Ha neked ennyire nem sok majd 7kiló egy vázért (Epic) akkor vehetsz nekem is, kapsz érte egy csókot....:D
#8266
Posted 2006. August 15. - 21:22
basszus az az Epic carbon váz meseszép... csak hát az a 6 kiló. :scared: mondjuk egy százasnál elgondolkodnék. Alkudni nem lehet
#8267
Posted 2006. August 15. - 19:03
mibõl gondolod, h horrar az áruk? és miért csak gondolod? nem sikerült beszorozni õket ~400-zal? :D
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8268
Posted 2006. August 15. - 18:21
angol font arakat tudok mondani ha valakit erdekel.
sworks vazak
enduro sl carbon 2700 [gondolom villaval, aggyal]
stumpjumper carbon 1700
epic fsr carbon 1700
HT carbon 1200
HT M5 alu 600
Ha font árakat tudsz, akkor más csak át kell váltani...és lesz belõle forint...
De tuti horror az áruk ....
#8269
Posted 2006. August 15. - 15:10
angol font arakat tudok mondani ha valakit erdekel.
sworks vazak
enduro sl carbon 2700 [gondolom villaval, aggyal]
stumpjumper carbon 1700
epic fsr carbon 1700
HT carbon 1200
HT M5 alu 600
sworks vazak
enduro sl carbon 2700 [gondolom villaval, aggyal]
stumpjumper carbon 1700
epic fsr carbon 1700
HT carbon 1200
HT M5 alu 600
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8270
Posted 2006. August 15. - 09:57
a Lefty jobban tetszik. versenyfeelingesebb.
(csak így halkan: a májerfaktora is ottvan rendesen:D)
Ez nem jövõévi csak 2006-os, de májerfaktora van, meg ára is...
Sei, soku Si.
#8271
Posted 2006. August 15. - 09:51
lehet drágább:niespodzihát nem tudom egy most 600.000 ft-os váz hova változhat...:confused:
Sei, soku Si.
#8272
Posted 2006. August 15. - 09:26
Szerintem az áruk nem fog annyira megváltozni
hát nem tudom egy most 600.000 ft-os váz hova változhat...:confused:
#8273
Posted 2006. August 15. - 09:07
#8274
Posted 2006. August 15. - 08:54
Ezekrõl mikorra tudunk meg árakat. Fõleg az a fekete S-works az ami érdekelne... igaz félek ha megtudom nem fog.
#8275
Posted 2006. August 15. - 08:19
#8276
Posted 2006. August 15. - 07:29
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#8277
Posted 2006. August 15. - 00:49
mondjuk azt en se ertem hogy mit akartak azzal a demo7 demotatto nevu formedvennyel...
az tovabbra is furcsa, hogy ket fele enduro van, sx, meg sl [vagyis az sx az inkabb sx trail], mindegy, a konnyebben van a duplavallas, a durvulosabban meg a szimpla
az tovabbra is furcsa, hogy ket fele enduro van, sx, meg sl [vagyis az sx az inkabb sx trail], mindegy, a konnyebben van a duplavallas, a durvulosabban meg a szimpla
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8278
Posted 2006. August 14. - 23:22
Hát eléggé vegyes érzelmeket keltettek bennem ezek a 07-es Specik...
A Demo-k enyhén szólva csúnyára sikeredtek szerintem, na meg ez az új Enduro se jött be annyira ezzel a duplávállas telóval, a támvillája is elég csúnyácska... És valaki mondja meg hogy miért rögzítik az elsõváltót a lengõkarra? Így vele együtt kell hogy mozogjon és összevissza fog váltani. Vagy csak én látom rosszul?
Ami viszont szép lett az az Epic az új taggal na meg az FSR XC(fõleg az S-works). Az SX-trail meg egyenesen gyönyörû.
A Demo-k enyhén szólva csúnyára sikeredtek szerintem, na meg ez az új Enduro se jött be annyira ezzel a duplávállas telóval, a támvillája is elég csúnyácska... És valaki mondja meg hogy miért rögzítik az elsõváltót a lengõkarra? Így vele együtt kell hogy mozogjon és összevissza fog váltani. Vagy csak én látom rosszul?
Ami viszont szép lett az az Epic az új taggal na meg az FSR XC(fõleg az S-works). Az SX-trail meg egyenesen gyönyörû.
#8279
Posted 2006. August 14. - 21:42
sugárfertõzött oposszumnak itt egy tág paletta a 2007es specikrõk: (az a kék enduro sx nagyon tetszik)http://www.sicklines.../07specialized/