
Én teljes mellszélességgel támogatom ezt az irányt is, csak ne helyezzük olyan keretek közé, ahol alapból elbukik!

ha megoldják a csavarodás kérdését, akkor mindenképpen jobb lehet, mint a hagyományos villák.
rosszul. az a karbon csak egy merevítés ami körbeöleli az egészet.
ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg
nincs is szögletes becsúszó. az USD megoldásar vonatkozik a Leftys párhuzamLehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd? ...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.
de azért a lefty féle szögletes becsúszó mindent visz.
most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
regi/hibas agyvaltokat veszek.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
az USD villa lehet, hogy el fog terjedni?
a Leftyknél már régóta alkalmazzák (meg motoroknál is)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
És az az alkatrész mit változtat? Rövidíti a rugóutat vagy a rugóút marad,csak a beépítési magasság nõ?
Akkor egy régebbi 26-os gépbe nem lehet az új kereket beépíteni?
15 centi rugóúttal mekkora elmény lehet mászni.