Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9167 hozzászólás a témában

#701
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

rosszul. az a karbon csak egy merevítés ami körbeöleli az egészet.

ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg


az a zöld színû külsõ szár tévesztett meg - azt hittem, hogy az a becsúszó.

Lehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd? ...

nincs is szögletes becsúszó. az USD megoldásar vonatkozik a Leftys párhuzam

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#702
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.

de azért a lefty féle szögletes becsúszó mindent visz.


Lehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd?
Az hogy a becsúszóvédõket összekötik és úgy merevítik a villát biztos jobb a semminél bár számomra nem túl szimpatikus. Kiváncsi vagyok milyen mikor telemegy sárral/törmelékkel a becsúszó és a védõ közti rész.

#703
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
rosszul. az a karbon csak egy merevítés ami körbeöleli az egészet.

ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg

#704
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.


ez nem is USD villa. vagy rosszul látom?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#705
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.

de azért a lefty féle szögletes becsúszó mindent visz.

#706
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.636 hozzászólás
valaki linkelt par honapja egy 2013. usd villat.
akkor megbeszeltuk hogy a leftyben hasznalt gorgos(?) modszerrel erositettek meg a csavarodassal szemben.

regi/hibas agyvaltokat veszek.


#707
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.065 hozzászólás
én úgy emlékszem, hogy a terepre szánt motorokon elõbb (kb 10 éve??) megjelentek, majd (viszonylag hamar) eltûntek az up-side-down villák.

edit: bár egy ideje nem követem már.

bringán mondjuk elõny lehet a többféle kerékméret miatt.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#708
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás

az USD villa lehet, hogy el fog terjedni?
a Leftyknél már régóta alkalmazzák (meg motoroknál is)


ha megoldják a csavarodás kérdését, akkor mindenképpen jobb lehet, mint a hagyományos villák.

#709
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
na, a sram így erõlteti ezt a hidraulikus fék dolgot?
gondolom végeztek a xx1 szettel, aztán utána is munkát kellett adni a fejlesztõknek :)

az USD villa lehet, hogy el fog terjedni?
a Leftyknél már régóta alkalmazzák (meg motoroknál is)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#710
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
sram red hidraulikus fék:
SRAM Red Hydraulic Rim Brakes Spotted! - Bike Rumor

xfusion usd:

Posted Image

#711
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Nem néz ki túl bizalomgerjesztõknek. Azt hittem az ilyen fejlesztések úgy a '90-es évek elején kihaltak. És hogy sikerült ezt a ventilátort egy idõfutam vázhoz párosítani az tovább erõsíti a tervezõk-gyártók szakértelmébe vetett bizalmam:)

#712
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ez itt egy hajtókar:
http://www.bikerumor...w-at-390-grams/
Posted Image

#713
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

És az az alkatrész mit változtat? Rövidíti a rugóutat vagy a rugóút marad,csak a beépítési magasság nõ?
Akkor egy régebbi 26-os gépbe nem lehet az új kereket beépíteni? :P


Rugóútlimitálásról van szó, hogy a kerék ne tudjon beleverni a villavállba, a beépítési magassága ugyanaz marad. Másrészt a nagyobb kerék miatt nõni fog a középcsapágymagasság 19mm-t, ha elõl és hátul is 650B van 26" helyett.

#714
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás

15 centi rugóúttal mekkora elmény lehet mászni. :)


a Vanishnek 160as villával 73,5°-os nyeregvázcsõ és 67°-os fejcsõszöge van(volt). a villát 120ra állítva még meredekebb lett mindkét érték, így elég faszán tudtam fölmenni szinte bárhol. 22-34-gyel ha kellett, kipörgettem mindent, de ezt az áttételt csak a legritkább esetben használtam, inkább erõbõl oldottam meg a dolgokat. és legalább annyira szeretek fölfelé, mint lefelé..
összehasonlítva a 2010es pyxis geojával a vanish-ét, nem találok lényeges eltéréseket. így szerintem egy ponttól csak erõnlét és technika kérdése, hogy ki hova és milyen gyorsan ér föl. halkan jelzem, hogy egy 150es régi marzóval szerelt, nem túl könnyû coiler-rel is erõlködés nélkül jutottam föl minden megszokott úton.

ON

#715
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
És az az alkatrész mit változtat? Rövidíti a rugóutat vagy a rugóút marad,csak a beépítési magasság nõ?
Akkor egy régebbi 26-os gépbe nem lehet az új kereket beépíteni? :P

#716
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Két dolog miatt. Egyrészt a lábak kerék fölött átívelõ része nagyobb teret ad a keréknek. Másrészt nem szabad elfelejteni, a 650B-hez le kell húzni a lábat és egy alkatrészt cserélni kell a teleszkópban. Már a 2011-es is átalakítható így, de arra nagyon kell figyelni, hogy a 2011-es és a 2012-es (Velvet) modellhez más az alkatrész.

#717
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Nem tudom,h jó helyre írom-e a kérdésem,mert nem láttam 650b topicot,de nem akartam én megnyitni.

Szóval,ahogy nézegettem az x-fusion telókat a bikediszkont-nál egy érdekes mondatra lettem figyelmes:
650b-re konvertálható.
Ez vajon hogyan?
Ha a sárférõhely elég nagy,akkor beférhet a 650b a 26-osba vagy alapból nagyobb fékhidat terveztek?

#718
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
EXCLUSIVE: DVO Emerald Inverted DH Fork - First Look - Pinkbike

#719
Louis

Louis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 802 hozzászólás

15 centi rugóúttal mekkora elmény lehet mászni. :)

Most mé!???Én 15 centi rugóúttal mászok nem éppen lapos emelkedõket!
Megfelelõ cuccokkal ez még bõven tekerõs bringa.Tekertem ilyen géppel(bár nem ez az évjárat volt).Az viszont nem tetszett benne,hogy 180cm-es magasságommal nagyon a hajtómû mögött ültem.Inkább ezért nem annyira tekerõs ez a váz...
Viszont levegõs taggal is gyönyörûen simítja az utat!Falevelet is effektus.:-)
Magellan-os

#720
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Teszteken dicsérték a merevségét, mondjuk az Stereo volt, de kb. ugyan az.
Én sose próbáltam, csak nagyon tetszett mindig is.

Az új szériáknál tényleg nem használják már ezt a rendszert, úgyhogy valami valószínûleg nem klappolt. Mondjuk a tag koszolódásának szempontjából sose volt jó megoldás.