Én teljes mellszélességgel támogatom ezt az irányt is, csak ne helyezzük olyan keretek közé, ahol alapból elbukik!
Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#701
Írta 2013. január 23. - 23:02
Én teljes mellszélességgel támogatom ezt az irányt is, csak ne helyezzük olyan keretek közé, ahol alapból elbukik!
#702
Írta 2013. január 02. - 09:01
#703
Írta 2012. december 31. - 16:30
ha megoldják a csavarodás kérdését, akkor mindenképpen jobb lehet, mint a hagyományos villák.
a kérdésem a tartóssággal kapcsolatban a köv: usd villánál nem rövidebb életû a becsúszó?ott mégis csak többet kap mint fent,és ezt látom,amikor ránézek a villám lábára,ott azért lehet látni kõfelverõdést,gallyak okozta sérüléseket a lábon stb..
#704
Írta 2012. december 20. - 20:31
rosszul. az a karbon csak egy merevítés ami körbeöleli az egészet.
ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg
az a zöld színû külsõ szár tévesztett meg - azt hittem, hogy az a becsúszó.
nincs is szögletes becsúszó. az USD megoldásar vonatkozik a Leftys párhuzamLehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd? ...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#705
Írta 2012. december 20. - 19:27
most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.
de azért a lefty féle szögletes becsúszó mindent visz.
Lehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd?
Az hogy a becsúszóvédõket összekötik és úgy merevítik a villát biztos jobb a semminél bár számomra nem túl szimpatikus. Kiváncsi vagyok milyen mikor telemegy sárral/törmelékkel a becsúszó és a védõ közti rész.
#706
Írta 2012. december 20. - 19:16
ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg
#707
Írta 2012. december 20. - 19:14
most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.
ez nem is USD villa. vagy rosszul látom?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#708
Írta 2012. december 18. - 18:56
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.
de azért a lefty féle szögletes becsúszó mindent visz.
#709
Írta 2012. december 18. - 12:40
akkor megbeszeltuk hogy a leftyben hasznalt gorgos(?) modszerrel erositettek meg a csavarodassal szemben.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#710
Írta 2012. december 18. - 12:33
edit: bár egy ideje nem követem már.
bringán mondjuk elõny lehet a többféle kerékméret miatt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#711
Írta 2012. december 18. - 12:29
az USD villa lehet, hogy el fog terjedni?
a Leftyknél már régóta alkalmazzák (meg motoroknál is)
ha megoldják a csavarodás kérdését, akkor mindenképpen jobb lehet, mint a hagyományos villák.
#712
Írta 2012. december 17. - 19:54
gondolom végeztek a xx1 szettel, aztán utána is munkát kellett adni a fejlesztõknek
az USD villa lehet, hogy el fog terjedni?
a Leftyknél már régóta alkalmazzák (meg motoroknál is)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#713
Írta 2012. december 17. - 12:44
#714
Írta 2012. december 11. - 20:41
#715
Írta 2012. december 04. - 10:44
#716
Írta 2012. november 14. - 00:40
És az az alkatrész mit változtat? Rövidíti a rugóutat vagy a rugóút marad,csak a beépítési magasság nõ?
Akkor egy régebbi 26-os gépbe nem lehet az új kereket beépíteni?
Rugóútlimitálásról van szó, hogy a kerék ne tudjon beleverni a villavállba, a beépítési magassága ugyanaz marad. Másrészt a nagyobb kerék miatt nõni fog a középcsapágymagasság 19mm-t, ha elõl és hátul is 650B van 26" helyett.
#717
Írta 2012. november 14. - 00:07
15 centi rugóúttal mekkora elmény lehet mászni.
a Vanishnek 160as villával 73,5°-os nyeregvázcsõ és 67°-os fejcsõszöge van(volt). a villát 120ra állítva még meredekebb lett mindkét érték, így elég faszán tudtam fölmenni szinte bárhol. 22-34-gyel ha kellett, kipörgettem mindent, de ezt az áttételt csak a legritkább esetben használtam, inkább erõbõl oldottam meg a dolgokat. és legalább annyira szeretek fölfelé, mint lefelé..
összehasonlítva a 2010es pyxis geojával a vanish-ét, nem találok lényeges eltéréseket. így szerintem egy ponttól csak erõnlét és technika kérdése, hogy ki hova és milyen gyorsan ér föl. halkan jelzem, hogy egy 150es régi marzóval szerelt, nem túl könnyû coiler-rel is erõlködés nélkül jutottam föl minden megszokott úton.
ON
#718
Írta 2012. november 13. - 23:55
Akkor egy régebbi 26-os gépbe nem lehet az új kereket beépíteni?
#719
Írta 2012. november 13. - 23:41
#720
Írta 2012. november 13. - 22:36
Szóval,ahogy nézegettem az x-fusion telókat a bikediszkont-nál egy érdekes mondatra lettem figyelmes:
650b-re konvertálható.
Ez vajon hogyan?
Ha a sárférõhely elég nagy,akkor beférhet a 650b a 26-osba vagy alapból nagyobb fékhidat terveztek?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








