Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#681
Írta 2013. június 18. - 19:16

#682
Írta 2013. június 14. - 05:30

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#683
Írta 2013. június 07. - 14:29

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#684
Írta 2013. május 31. - 06:55

Ez szerintem olyan mint a fogkrém piac. Minden 6-12 hónapban feltalálnak valami új "fantasztikus" kefét-krémet és bedobják a piacra hogy vásárolj. Közben pedig szakmailag tudott dolog, csak szólnak a marketing fiúknak hogy figyú most ezt kéne eladni. Számomra az is érdekes hogy az utóbbi 2-3 évben több kisebb presztízsû gyártó is hatalmas minõségi fejlõdésen ment át gyakorlatilag egyszerre.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#685
Írta 2013. május 30. - 21:51

sõt ugye 29/26 is volt má (trek pl) , az sem lett túl nagy siker.
Engem felettébb érdekel,mi az a pont,ahol megállhat a fejlõdés.ugye teleszkóp funkciók már szinte elérték a maximumot,legfeljebb elektromos útállítás/ilyesmi jöhet,idén-jövõre már gyakorlatilag csak kerekekkel meg sebességekkel játszanak
#686
Írta 2013. május 30. - 21:47

sõt ugye 29/26 is volt má (trek pl) , az sem lett túl nagy siker.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#687
Írta 2013. május 30. - 21:35

azon már én is gondolkodtam hogy veszek egy velvet rl-t (az ugye átalakítható 650b) és elõre nagyobb kereket a dawg-ba.
Ugye jóval ezelõtt a Big Hit is 26-24 felállásban jött
#688
Írta 2013. május 30. - 21:33

ATom blog: 27,5 vagy 29 col? Lehetne mindkettõt?
Van már jobb a 29 és a 27,5-nél.Elmehetnének nagyjából már a pics@ba
azon már én is gondolkodtam hogy veszek egy velvet rl-t (az ugye átalakítható 650b) és elõre nagyobb kereket a dawg-ba.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#689
Írta 2013. május 30. - 19:40

ATom blog: 27,5 vagy 29 col? Lehetne mindkettõt?
Van már jobb a 29 és a 27,5-nél.Elmehetnének nagyjából már a pics@ba
Van már jobb a 29 és a 27,5-nél.Elmehetnének nagyjából már a pics@ba
#690
Írta 2013. május 21. - 12:59

3D nyomtatott titanium papucsok a Charge-tol
[ATTACH=CONFIG]2793[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2793[/ATTACH]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#691
Írta 2013. május 15. - 14:28

ha már upside down villa, akkor ott a lefty szögletes megoldása, vagy a dorado hexlock rögzítése. a leftybõl van már 16centis, tehát hosszú rugóútnál is életképes. ezek egy új megoldást választottak, de nekem nem meggyõzõ.
#692
Írta 2013. május 14. - 19:09

Az! Elsõre észre se vettem... (5.kép)
Pedig valószínûleg vigyáztak rá mint a hímes tojásra.
Mondjuk nekem tetszett a motoros hasonlat is a, amely szerint már minden váz és kiegészítõ olyan merev, hogy tulajdonképpen jót is tesz az irányításnak a rugalmas villa. LOL.
Lehet hogy mégiscsak egy újabb bukott projekt utolsó vergõdését látjuk? Kár érte...
Pedig valószínûleg vigyáztak rá mint a hímes tojásra.
Mondjuk nekem tetszett a motoros hasonlat is a, amely szerint már minden váz és kiegészítõ olyan merev, hogy tulajdonképpen jót is tesz az irányításnak a rugalmas villa. LOL.
Lehet hogy mégiscsak egy újabb bukott projekt utolsó vergõdését látjuk? Kár érte...
#693
Írta 2013. május 14. - 08:56

#694
Írta 2013. május 13. - 22:46

#695
Írta 2013. április 24. - 06:19

#696
Írta 2013. április 24. - 00:50

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#697
Írta 2013. április 05. - 22:45

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#698
Írta 2013. január 23. - 23:48

Teljesen végigolvasva a DVO cikket azt kell mondjam, hogy a srácok minden támogatást megérdemelnek! Ez a héjszerkezetre alapozó merevítõ elem, nem tûnik "ultimate" megoldásnak, de legalább tisztán látják az alapvetõ problémákat és próbálkoznak választ adni rá. Láthatólag van üzleti érzékük is, hogy a SR-t keresték meg. Ebbõl még akár tényleg lehet is valami.
#699
Írta 2013. január 23. - 23:02

Egy dolgot nem szabad elfelejteni: Egy USD villa sosem lesz általános felhasználásra szánt, hosszú életû és tartós darab. Ez egy versenyalkatrész, ahol kijöhetnek a rugózatlan tömeg csökkentésébõl adódóan nyerhetõ jobb úttartásban megjelenõ tizedek. Ez minimum a 3. fellángolása ezen megoldásnak a kerékpáriparban mióta én követem, és most reális esély is van az elterjedésére a versenysportban. Fejlõdtek annyit a gyártástechnológiák (és van már elegendõ piac), hogy most már át lehet ültetni ezen megoldás elõnyeit a kerékpársportban elvárt tömeggel és merevséggel, ÉS megfizethetõ áron. A "trendkövetõ" mint marketing szemléletû fogyasztóban rejlõ lehetõségeket pedig még csak nem is karcolgattam. 
Én teljes mellszélességgel támogatom ezt az irányt is, csak ne helyezzük olyan keretek közé, ahol alapból elbukik!

Én teljes mellszélességgel támogatom ezt az irányt is, csak ne helyezzük olyan keretek közé, ahol alapból elbukik!

#700
Írta 2013. január 02. - 09:01

ezért raknak rájuk mûanyag védõt. az xfusion még prototípus, azon gondolom azért nincs még.