Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
9164 hozzászólás a témában

#681
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

sõt ugye 29/26 is volt má (trek pl) , az sem lett túl nagy siker.


Engem felettébb érdekel,mi az a pont,ahol megállhat a fejlõdés.ugye teleszkóp funkciók már szinte elérték a maximumot,legfeljebb elektromos útállítás/ilyesmi jöhet,idén-jövõre már gyakorlatilag csak kerekekkel meg sebességekkel játszanak

#682
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
sõt ugye 29/26 is volt má (trek pl) , az sem lett túl nagy siker.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#683
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás

azon már én is gondolkodtam hogy veszek egy velvet rl-t (az ugye átalakítható 650b) és elõre nagyobb kereket a dawg-ba.


Ugye jóval ezelõtt a Big Hit is 26-24 felállásban jött

#684
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

ATom blog: 27,5 vagy 29 col? Lehetne mindkettõt?

Van már jobb a 29 és a 27,5-nél.Elmehetnének nagyjából már a pics@ba



azon már én is gondolkodtam hogy veszek egy velvet rl-t (az ugye átalakítható 650b) és elõre nagyobb kereket a dawg-ba.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#685
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.413 hozzászólás
ATom blog: 27,5 vagy 29 col? Lehetne mindkettõt?

Van már jobb a 29 és a 27,5-nél.Elmehetnének nagyjából már a pics@ba

#686
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
3D nyomtatott titanium papucsok a Charge-tol

[ATTACH=CONFIG]2793[/ATTACH]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#687
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ha már upside down villa, akkor ott a lefty szögletes megoldása, vagy a dorado hexlock rögzítése. a leftybõl van már 16centis, tehát hosszú rugóútnál is életképes. ezek egy új megoldást választottak, de nekem nem meggyõzõ.

#688
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Az! Elsõre észre se vettem... (5.kép)
Pedig valószínûleg vigyáztak rá mint a hímes tojásra.
Mondjuk nekem tetszett a motoros hasonlat is a, amely szerint már minden váz és kiegészítõ olyan merev, hogy tulajdonképpen jót is tesz az irányításnak a rugalmas villa. LOL.
Lehet hogy mégiscsak egy újabb bukott projekt utolsó vergõdését látjuk? Kár érte...

#689
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ciki az a nagy repedés a karbon merevítõn....

#690
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
DVO update:
http://reviews.mtbr....#slider-pro-2-1

#691
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Úúú az az új Pike *-*
Kéne....

#692
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
[ATTACH=CONFIG]2756[/ATTACH]

FSA hidraulikus tarcsafek
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#693
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
Pike újra. meg 1ebek

RockShox Pike Suspension Fork ? First Look - BikeRadar
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#694
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Teljesen végigolvasva a DVO cikket azt kell mondjam, hogy a srácok minden támogatást megérdemelnek! Ez a héjszerkezetre alapozó merevítõ elem, nem tûnik "ultimate" megoldásnak, de legalább tisztán látják az alapvetõ problémákat és próbálkoznak választ adni rá. Láthatólag van üzleti érzékük is, hogy a SR-t keresték meg. Ebbõl még akár tényleg lehet is valami.

#695
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Egy dolgot nem szabad elfelejteni: Egy USD villa sosem lesz általános felhasználásra szánt, hosszú életû és tartós darab. Ez egy versenyalkatrész, ahol kijöhetnek a rugózatlan tömeg csökkentésébõl adódóan nyerhetõ jobb úttartásban megjelenõ tizedek. Ez minimum a 3. fellángolása ezen megoldásnak a kerékpáriparban mióta én követem, és most reális esély is van az elterjedésére a versenysportban. Fejlõdtek annyit a gyártástechnológiák (és van már elegendõ piac), hogy most már át lehet ültetni ezen megoldás elõnyeit a kerékpársportban elvárt tömeggel és merevséggel, ÉS megfizethetõ áron. A "trendkövetõ" mint marketing szemléletû fogyasztóban rejlõ lehetõségeket pedig még csak nem is karcolgattam. :)
Én teljes mellszélességgel támogatom ezt az irányt is, csak ne helyezzük olyan keretek közé, ahol alapból elbukik! :)

#696
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
ezért raknak rájuk mûanyag védõt. az xfusion még prototípus, azon gondolom azért nincs még.

#697
Whist

Whist

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 362 hozzászólás

ha megoldják a csavarodás kérdését, akkor mindenképpen jobb lehet, mint a hagyományos villák.



a kérdésem a tartóssággal kapcsolatban a köv: usd villánál nem rövidebb életû a becsúszó?ott mégis csak többet kap mint fent,és ezt látom,amikor ránézek a villám lábára,ott azért lehet látni kõfelverõdést,gallyak okozta sérüléseket a lábon stb..

#698
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

rosszul. az a karbon csak egy merevítés ami körbeöleli az egészet.

ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg


az a zöld színû külsõ szár tévesztett meg - azt hittem, hogy az a becsúszó.

Lehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd? ...

nincs is szögletes becsúszó. az USD megoldásar vonatkozik a Leftys párhuzam

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#699
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

most jött egy játékos, aki más megoldást talált a csavarodás ellen:
The Emerald Is Here! – DVO Suspension
vannak kétségeim, bár a tervezõk a marzocchitól jöttek, úgyhogy nem hülyegyerekek.

de azért a lefty féle szögletes becsúszó mindent visz.


Lehet vak vagyok, de nem látom a szögletes becsúszót, a pinkbike-on volt már róla írás, ott sem találtam lefty-féle megoldásról semmit. http://www.pinkbike....-look-2012.html
Ha "kétlábú-lefty" lenne minek a merevítõ híd?
Az hogy a becsúszóvédõket összekötik és úgy merevítik a villát biztos jobb a semminél bár számomra nem túl szimpatikus. Kiváncsi vagyok milyen mikor telemegy sárral/törmelékkel a becsúszó és a védõ közti rész.

#700
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
rosszul. az a karbon csak egy merevítés ami körbeöleli az egészet.

ezen kicsit látszik, hogy hol kezdõdnek a becsúszók: http://www.dvosuspen...012-590x331.jpg