Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok

- - - - -

  • Please log in to reply
9167 replies to this topic

#5181
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts

Két új Lefty villa is érkezik. Az egyik RS, a másik Fox technológiát használ.:D
http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503


Nekem egész szimpatikusak ezek a Lefty villák,Fox csillapítással sztem. még jobb lesz.Amúgy régebbben nem Manitou csillapítást használtak?
www.sintesibikes.com

#5182
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts

Két új Lefty villa is érkezik. Az egyik RS, a másik Fox technológiát használ.:D
http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503


na ez a cannondale 6-works elég gáz. kicsit több fantázia juthatott volna ide is. (2. linknél klikk a képre)

#5183
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Két új Lefty villa is érkezik. Az egyik RS, a másik Fox technológiát használ.:D
http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503


#5184
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
Szerelmes vagyok a Rotec-be :D

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#5185
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts

Ez a 2009-s és a Sea Otter linkek szinte mindegyikében szerepelt.:D


na ja én is láttam már öket :D de ott csak képek voltak itt meg minden tiposrol ott a részletes leírás is ;) /a táblázatba/

#5186
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Ez a 2009-s és a Sea Otter linkek szinte mindegyikében szerepelt.:D


#5187
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
talán az új reba még be sem volt ide linkelve (ilyen formában)
vagy akkor ez már az idei? fene se tudja. összemosodik néha h melyik mikori :)
http://www.light-bik...t-all-new-reba/

ja meg ez már majd kapható az uj 20 mm es tengellyes is. de kérdem én h miért nem lesz egységesítés? vagy majd biztos lesz.
mert a fox az sh-val 15 össel paktált le ha minden igaz.

#5188
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
na b***meg, ez szép

#5189
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
Feltöltött kép

#5190
TREKs Atesz

TREKs Atesz

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 789 posts

látja ez vki szépnek?

Feltöltött kép


Én én én!:heej: :heej:
TREK bike-on szebb az élet!!:cool2:

#5191
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
a cannondale már régóta túlméretes, menet nélküli középcsapágyházat és hozzá való kcsapágyat használ egyes monti és országúti bringáin. most a többiek is rájöttek, hogy jó az.
mint az 1.5 esetében.

#5192
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,387 posts

látja ez vki szépnek?

Feltöltött kép


a háta eléggé "érdekes"

a cannondale-bb30 cikkrõl mondanál egy rövid magyar nyelvû összefoglalót?

#5193
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
az elozo verzio is randa volt.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5194
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
látja ez vki szépnek?

Feltöltött kép

#5195
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
a cannondale-nek megint igaza lett:

http://www.cyclingne...eaotter_tech408

m6 doradoval

Feltöltött kép

foes (4.1 kg taggal a váz)

Feltöltött kép

#5196
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
höhöhö

http://www.magicmech...merSchmidt News

aztán:

http://www.declinema...php?itemid=2015

és

http://actionsportsg...blog/bike/?=275

#5197
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
biztso hogy fuggoleges az? az elozo verzios nem az volt. az a 303 ami most is kaphato. annal a kerek eloszor picit hatra-felfele indul el, hogy konnyebben vegye az akadalyt, es utana felfele

ennel nem jobb a teljesen fuggoleges, mert a mostani rendszert nem lassitjak anyira a nagyobb akadalyok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5198
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
a dh9 felfüggesztése etalon volt. én sem látok ebben a cuccban nagy jövõt. de én konzervatív vagyok; a vpp-t sem hiszem el. igaz, hogy néhány tesztkörön kívül nem mentem ilyen rendszerû bringával.

a yeti költötte volna inkább egy normális váltórendszerre ezt a sok fejlesztési lóvét.

#5199
jezso

jezso

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 512 posts


ha egyszer a specializednek eszébe jutna a braint (az újat) egy sx trail-be építeni, meglenne a tökéletes váz.


Háát inkább ne jusson eszükbe.
Jó az ugy ahogy van. Felesleges tömegnövelés és hiba generáló pont.

Amugy meg ez a Yeti szerintem is feleslegesen bonyolítja a felfüggesztést.
Szép meg minden de felesleges szvsz.

Az egyetlen jövõbe mutató dizájn szerintem az agyváltó + egy lengõkar azt kész. Persze csak DH-ra. A la Honda, Millyard és társaik. Ezek közül is leginkább a Millyard az, aki igazán "a dobozon kívül" tud gondolkodni.

#5200
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Ezt te hajtod és egyáltalán nem mindegy mennyi energiát nyel el maga a rendszer vagy annak a súlya. Neki egy kövér gáz, neked lóg a nyelved.

namost érdekes, hogy pont ennek a váznak a kapcsán merül fel a súly :) merthogy azzal, hogy próbálják eliminálni a hajtásból eredõ mozgást, csak feleslegeseb nehézzé teszik amivel a végeredmény ugyanaz marad: lihegsz.
számomra 2 út járható: platform szelep és jó konstrukció.
ha egyszer a specializednek eszébe jutna a braint (az újat) egy sx trail-be építeni, meglenne a tökéletes váz.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.