Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Indította
iljicS
, 2005. szeptember 16. 21:33
#5181
Írta 2008. április 28. - 23:00

#5182
Írta 2008. április 28. - 21:05

Két új Lefty villa is érkezik. Az egyik RS, a másik Fox technológiát használ.
http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503
Nekem egész szimpatikusak ezek a Lefty villák,Fox csillapítással sztem. még jobb lesz.Amúgy régebbben nem Manitou csillapítást használtak?
www.sintesibikes.com
#5183
Írta 2008. április 28. - 19:19

Két új Lefty villa is érkezik. Az egyik RS, a másik Fox technológiát használ.
http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503
na ez a cannondale 6-works elég gáz. kicsit több fantázia juthatott volna ide is. (2. linknél klikk a képre)
#5184
Írta 2008. április 28. - 14:46

Két új Lefty villa is érkezik. Az egyik RS, a másik Fox technológiát használ.
http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503

http://www.velonews.com/photo/75502
http://www.velonews.com/photo/75503
#5185
Írta 2008. április 28. - 13:39

Szerelmes vagyok a Rotec-be

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5186
Írta 2008. április 28. - 13:27

Ez a 2009-s és a Sea Otter linkek szinte mindegyikében szerepelt.
na ja én is láttam már öket


#5187
Írta 2008. április 28. - 13:26

#5188
Írta 2008. április 28. - 13:19

talán az új reba még be sem volt ide linkelve (ilyen formában)
vagy akkor ez már az idei? fene se tudja. összemosodik néha h melyik mikori
http://www.light-bik...t-all-new-reba/
ja meg ez már majd kapható az uj 20 mm es tengellyes is. de kérdem én h miért nem lesz egységesítés? vagy majd biztos lesz.
mert a fox az sh-val 15 össel paktált le ha minden igaz.
vagy akkor ez már az idei? fene se tudja. összemosodik néha h melyik mikori

http://www.light-bik...t-all-new-reba/
ja meg ez már majd kapható az uj 20 mm es tengellyes is. de kérdem én h miért nem lesz egységesítés? vagy majd biztos lesz.
mert a fox az sh-val 15 össel paktált le ha minden igaz.
#5189
Írta 2008. április 28. - 06:37

#5190
Írta 2008. április 27. - 23:10

#5191
Írta 2008. április 25. - 22:28

látja ez vki szépnek?
Én én én!:heej: :heej:
TREK bike-on szebb az élet!!:cool2:
#5192
Írta 2008. április 25. - 22:25

a cannondale már régóta túlméretes, menet nélküli középcsapágyházat és hozzá való kcsapágyat használ egyes monti és országúti bringáin. most a többiek is rájöttek, hogy jó az.
mint az 1.5 esetében.
mint az 1.5 esetében.
#5193
Írta 2008. április 25. - 22:16

látja ez vki szépnek?
a háta eléggé "érdekes"
a cannondale-bb30 cikkrõl mondanál egy rövid magyar nyelvû összefoglalót?
#5194
Írta 2008. április 25. - 22:10

az elozo verzio is randa volt.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5195
Írta 2008. április 25. - 22:04

#5196
Írta 2008. április 25. - 21:58

a cannondale-nek megint igaza lett:
http://www.cyclingne...eaotter_tech408
m6 doradoval

foes (4.1 kg taggal a váz)
http://www.cyclingne...eaotter_tech408
m6 doradoval

foes (4.1 kg taggal a váz)

#5197
Írta 2008. április 25. - 21:37

#5198
Írta 2008. április 24. - 21:29

biztso hogy fuggoleges az? az elozo verzios nem az volt. az a 303 ami most is kaphato. annal a kerek eloszor picit hatra-felfele indul el, hogy konnyebben vegye az akadalyt, es utana felfele
ennel nem jobb a teljesen fuggoleges, mert a mostani rendszert nem lassitjak anyira a nagyobb akadalyok.
ennel nem jobb a teljesen fuggoleges, mert a mostani rendszert nem lassitjak anyira a nagyobb akadalyok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5199
Írta 2008. április 24. - 21:15

a dh9 felfüggesztése etalon volt. én sem látok ebben a cuccban nagy jövõt. de én konzervatív vagyok; a vpp-t sem hiszem el. igaz, hogy néhány tesztkörön kívül nem mentem ilyen rendszerû bringával.
a yeti költötte volna inkább egy normális váltórendszerre ezt a sok fejlesztési lóvét.
a yeti költötte volna inkább egy normális váltórendszerre ezt a sok fejlesztési lóvét.
#5200
Írta 2008. április 24. - 16:08

ha egyszer a specializednek eszébe jutna a braint (az újat) egy sx trail-be építeni, meglenne a tökéletes váz.
Háát inkább ne jusson eszükbe.
Jó az ugy ahogy van. Felesleges tömegnövelés és hiba generáló pont.
Amugy meg ez a Yeti szerintem is feleslegesen bonyolítja a felfüggesztést.
Szép meg minden de felesleges szvsz.
Az egyetlen jövõbe mutató dizájn szerintem az agyváltó + egy lengõkar azt kész. Persze csak DH-ra. A la Honda, Millyard és társaik. Ezek közül is leginkább a Millyard az, aki igazán "a dobozon kívül" tud gondolkodni.