Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#4901
Írta 2008. július 10. - 18:19

#4902
Írta 2008. július 10. - 17:45

#4903
Írta 2008. július 10. - 17:28

#4904
Írta 2008. július 10. - 16:21

http://www.schlumpf....triebe_engl.htm
Mintha õk hasonlót készítenének - na nem feltétlen fullykhoz!
#4905
Írta 2008. július 10. - 16:04

Nem ez minden fogaskerékhajtás esetén igaz ... mondjuk ezért tud az autó hátrafelé menni ... és az nem bolygómû
Forgácsolásnál, csigakerék és fogaskerék (ferde fogazású) gyártásnál is ezt a közlõkerekes módszert alkalmazzák ha bal vagy jobb emelkedésût szeretnének gyártani, persze ott figyelni kell a fogszámra is mert attól függ az emelkedés is.
Rajzold csak le úgy egyszerûbb
Páratlan: bal-jobb-bal
Páros: bal-jobb-bal-jobb
Ott tévesztett meg téged, hogy a "bolygómû"jelen témánál, a külsõ lánckerék belsõ fogazású, de attól a forgásiránya nem változik ...
Balu szerintem te nézed el kicsit a dolgot. Amire te gondolsz, az külsõ fogazású fogaskerekek kapcsolódása, de itt a belsõ fogazás miatt fordul minden. Lerajzoltam és bizony fordítva kell forognia a gyûrûkeréknek.
Ezen a linken egyértelmûen látszik:.
http://www.ifm.ethz....laneten/PG.html
#4906
Írta 2008. július 10. - 11:53

Mondjuk ez csak bolygómû esetén igaz. Nekem elsõ blikkre azonban úgy tûnt, hogy az ábrán a közlõ kerekek fix tengelyen vannak. De ennek meg semmi értelme nem lenne, szóval benéztem:P
Nem ez minden fogaskerékhajtás esetén igaz ... mondjuk ezért tud az autó hátrafelé menni ... és az nem bolygómû
Forgácsolásnál, csigakerék és fogaskerék (ferde fogazású) gyártásnál is ezt a közlõkerekes módszert alkalmazzák ha bal vagy jobb emelkedésût szeretnének gyártani, persze ott figyelni kell a fogszámra is mert attól függ az emelkedés is.
Rajzold csak le úgy egyszerûbb

Páratlan: bal-jobb-bal
Páros: bal-jobb-bal-jobb
Ott tévesztett meg téged, hogy a "bolygómû"jelen témánál, a külsõ lánckerék belsõ fogazású, de attól a forgásiránya nem változik ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#4907
Írta 2008. július 10. - 10:34

Nem ... fogaskerék hajtásnál a közlõ kerekek számával lehet változtatni a forgás irányát.
Páratlan: hajtásiránnyal megegyezõ horgásirány
Páros: hajtásiránnyal ellentétes forgásirány
Jelen esetben az elsõ valósult meg
Mondjuk ez csak bolygómû esetén igaz. Nekem elsõ blikkre azonban úgy tûnt, hogy az ábrán a közlõ kerekek fix tengelyen vannak. De ennek meg semmi értelme nem lenne, szóval benéztem:P
#4908
Írta 2008. július 10. - 08:19

érdekes ábra....de ezen ha jól látom a lánckerék pont ellentétesen (tehát órairánnyal szemben) forogna, ha pedáloznánk:)
Nem ... fogaskerék hajtásnál a közlõ kerekek számával lehet változtatni a forgás irányát.

Páratlan: hajtásiránnyal megegyezõ horgásirány
Páros: hajtásiránnyal ellentétes forgásirány
Jelen esetben az elsõ valósult meg
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#4909
Írta 2008. július 09. - 22:19

érdekes ábra....de ezen ha jól látom a lánckerék pont ellentétesen (tehát órairánnyal szemben) forogna, ha pedáloznánk:)
#4910
Írta 2008. július 09. - 22:08

Leforditanám, ha tudnék szakmagyarul.
Szóval az ösztelósokra egy revolució lenne.
ùj 1 felfüggös ( szoval nem VPP meg 4 valamis), neutrálisan mozgó össztelós épitése lehetséges.
De cifra ez a magyar

#4911
Írta 2008. július 09. - 21:56

A Campa 11-s új váltórendszere ... nem nagyon kell gondolkodni: 11-12-13-14-15-16-17-18-19-21-23 ezzel lehet haladni

http://www.bikeradar...lots-more-17089
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#4912
Írta 2008. július 09. - 21:52

Mondjuk egy sáros verseny után álom lehet takarítani:)
Meg láncot cserézni rajta ha mosni szeretnéd:)
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#4913
Írta 2008. július 09. - 21:52

#4914
Írta 2008. július 09. - 21:46

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4915
Írta 2008. július 09. - 21:29

#4916
Írta 2008. július 09. - 21:17

amit sejteni lehet, az az ,hogy az elsõ váltót helyettesítõ cumó valahogy a hajtómûbe integrálva.
#4917
Írta 2008. július 09. - 21:12

de vajon milyen lesz valójában ez a HammerSchmidt? :chin:
ha már kész akkor miért nem mutatnak róla képet?

lehet csak etetnek aztán meg kiderülne h nem is lesz nagy durranás

"A revolution in transmission technology is coming..."
#4918
Írta 2008. július 09. - 20:44

http://www.magicmechanics.com/?utm_medium=email&utm_source=Campaign+Monitor&utm_content=269283907&utm_campaign=HammerSchmidt's+Latest+Update&utm_term=All+Mountain#vid1
#4919
Írta 2008. július 09. - 10:02

ja, a carbon s-works elég superbow fiiling ránézésre.asszem vótmá, de talán van benne némi új infó:
http://www.bikeradar...r-sharper-17374
de nagyon csinosak!
epic.....
kell!!


#4920
Írta 2008. július 08. - 07:30

asszem vótmá, de talán van benne némi új infó:
http://www.bikeradar...r-sharper-17374
A Carbon S-WORKS felsõcsöve és támvilla vonala hasonlít kicsit a Corratec Super bow vonalvezetéséhez

Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X