Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#4701
Írta 2008. augusztus 02. - 16:21

De asszem jó lesz nekem a hagyományos váltás is. Meg ugye ez nem is montira van.
#4702
Írta 2008. augusztus 02. - 16:12

technika már megvan.Megcsinálhatták volna automataváltósra is...
csapásszámmérõvel kell összehangolni, oszt kész.
amúgy tök jó lenne. wattmérõvel megmérni melyik csapásszámon adja le a versenyzõ a legnagyobb teljesítményt, ezt a számot betáplálni a váltónak és automatán odaváltana

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4703
Írta 2008. augusztus 02. - 15:23


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4704
Írta 2008. augusztus 02. - 15:19

Hidrós országúti féket a wendler is csinál(t). Csak minek?Hamarabb fogy el a tapadás, mint egy 105-ös fék ereje.
írtam is hogy semmi értelme:) a Magura is csinált ha jól tévedek, a hs33-at csinálta meg országútira...régebben olvastam egy tesztet hogy mekkora erejük van a fékeknek, és nem volt sokkal jobb au Ultegránál...
#4705
Írta 2008. augusztus 02. - 15:13

#4706
Írta 2008. augusztus 02. - 14:50

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#4707
Írta 2008. augusztus 02. - 14:23

Meg a hajtás is. Nem kell tekerni. Olyan mint a Velox.
LOL
A fék nyilván nem, csak a váltás. De az fullra.
miért lol? azt írta hogy fullra, és a szettre írta, nem konrkétan a váltásra. ezért csodálkoztam énis, mert szerintem egyértelmû hogy csak a váltás az.
#4708
Írta 2008. augusztus 02. - 14:16

#4709
Írta 2008. augusztus 02. - 14:16

LOL
A fék nyilván nem, csak a váltás. De az fullra.
#4710
Írta 2008. augusztus 02. - 14:12

#4711
Írta 2008. augusztus 02. - 13:59

full elektromos.Ebben mi elektromos?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4712
Írta 2008. augusztus 02. - 13:16

Ebben mi elektromos? Az elsõ váltó? Mert a hátsónál ott a bowden helye. Fékbõl meg még autókban sem mernek tisztán elektromost gyártani.
az elsõ és a hátsó váltó is. ha a hátsónál az a bowden helye lenne, akkor hol lenne rögzítve a vége? nincs neki hely...a fékek azok sima bowdenesek lesznek. vagy lehet meg kéne csinálniuk hidraulikusra XD tök poén lenne...

#4713
Írta 2008. augusztus 02. - 11:19

a vezetéknek is valahol oda kell mennie, ami viszi a záramot' :chin:Mert a hátsónál ott a bowden helye.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4714
Írta 2008. augusztus 02. - 10:31

#4715
Írta 2008. augusztus 02. - 09:03

#4716
Írta 2008. augusztus 02. - 02:18

nagyjabol leszukult mar a kor arra a par epkezlab megoldasra amit erdemes hasznalni lasd horst link, vpp/maestro, faux bar, egyforgaspont. ezeket lehet igy-ugy varialni, meg rugostagot gyartmanyolni hozzajuk, de korszakalkoto ujdonsagot en mar nem varok. persze vannak kivetelek, mint a yeti a sinekkel, de van annak is oka, hogy nem kezde el mindenki masolni/licenszelni...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4717
Írta 2008. augusztus 02. - 01:02

Szerintetek nem gáz, hogy hirtelen mindenki (tisztelet a kivételnek) nagyon hasonló rugózással ált elõ 2009-re? (Scott, Cannondale, Merida, Spec. stb..)
Tiszta vicc az egész, most mindenki magyarázza majd, miért az övé a jobb, holott ez egy nem új dolog. (Lásd: régi HT, Klein Adept, RM Element) És akkor is tök jól mûködött és könnyû is volt.
a felsoroltak közül mindnek másfajta rugózása van...
egyébként meg sok újat már nem lehet kitalálni.
#4718
Írta 2008. augusztus 02. - 00:35

A scott jó, mert könnyû, a Speci jó mert !_BrAiN_!, a meridának meg felrobban a rugóstagja

Nem baj, legalább mindenki ki tudja választani mi kell neki.
#4719
Írta 2008. augusztus 02. - 00:25

Tiszta vicc az egész, most mindenki magyarázza majd, miért az övé a jobb, holott ez egy nem új dolog. (Lásd: régi HT, Klein Adept, RM Element) És akkor is tök jól mûködött és könnyû is volt.
#4720
Írta 2008. augusztus 01. - 17:24
