Nem különösebben vagyok a mûfaj éllovasa, de valahogy azt érzem, hogy az összes gyártó ezt a bicajt akarta megtervezni amikor DJ cangára gondolt. Az SC megcsinálta. GZ nekik!

Nem különösebben vagyok a mûfaj éllovasa, de valahogy azt érzem, hogy az összes gyártó ezt a bicajt akarta megtervezni amikor DJ cangára gondolt. Az SC megcsinálta. GZ nekik!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
RAUH-Welt
B E G R I F F
RAUH-Welt
B E G R I F F
LOL a four bar csak egy egyforgáspontos rendszer megtámogatva egy linkkel. persze mind igaz amit elmondanak a videoban (kevesebb terhelés a tagra meg a csapágyakra) de az, hogy a lateral stiffness-t ugy "méri" hogy belelép oldalról a pedálba? hát ez übergázeh, kona... filmet forgatni arról, hogy miért a four-bar a legjobb felfüggesztés?! tipikus kona "fejlesztés"
http://www.nsmb.com/...21/dew-files-5/
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
eh, kona... filmet forgatni arról, hogy miért a four-bar a legjobb felfüggesztés?! tipikus kona "fejlesztés"
http://www.nsmb.com/...21/dew-files-5/
RAUH-Welt
B E G R I F F
karbon vázaknál jó, ha eloszlik a terhelés nagyobb felületreminek kell 2 csavar a nyeregcsöbilincsbe? :chin:
elég oda 1 is
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
2csavarost szerintem könnyebb beállítani(legalábbis az egycsavaros sose állt úgy ahogy akartam:))
RAUH-Welt
B E G R I F F
minek kell 2 csavar a nyeregcsöbilincsbe? :chin:
elég oda 1 is