Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#3561
Posted 2009. April 05. - 20:20
És mi az a kis lemez a tengely és a váltó között?
Amúgy a hajtókar is vmi új csõtengelyes
Amúgy a hajtókar is vmi új csõtengelyes
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok
eladó cuccok
#3562
Posted 2009. April 05. - 20:09
csak nekem tûnt fel, hogy 240 es taggal használja a vázat és hogy nincs a tag fix pontjánál plusz állítási lehetõség? (nincs rajta 3szög lemezke)
Ne a színét nézzétek már, lássátok meg a technikai ujitásokat....
plusz átütõtengelyes lett a hátulja:)
http://www.pinkbike.com/photo/3218205/
#3563
Posted 2009. April 05. - 19:05
#3564
Posted 2009. April 05. - 14:21
csak nekem tûnt fel, hogy 240 es taggal használja a vázat és hogy nincs a tag fix pontjánál plusz állítási lehetõség? (nincs rajta 3szög lemezke)
Ne a színét nézzétek már, lássátok meg a technikai ujitásokat....
Ne a színét nézzétek már, lássátok meg a technikai ujitásokat....
#3565
Posted 2009. April 04. - 21:56
Ez a Speci nagyon gyönyörû.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3566
Posted 2009. April 04. - 21:50
szerinted melyik valoszinubb: hogy direkt neki faragtak egy 180-as konzolos also szarat, vagy hogy feltett egy 200-as tarcsat?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3567
Posted 2009. April 04. - 21:26
tényleg jobban néz ki
amúgy az új boxxernek nem 203-as pm konzolja van?
csak azért kérdem mert Sam Hill elvileg 180-as tárcsákkal megy...
amúgy az új boxxernek nem 203-as pm konzolja van?
csak azért kérdem mert Sam Hill elvileg 180-as tárcsákkal megy...
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok
eladó cuccok
#3568
Posted 2009. April 04. - 21:02
http://www.pinkbike.com/photo/3213195/
Hill demoja. Ezzel a festéssel jobb sztem mint a fehér-piros kombóval
Hill demoja. Ezzel a festéssel jobb sztem mint a fehér-piros kombóval
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#3569
Posted 2009. April 03. - 17:27
votma`
hol keszult a kerekparom topikba linkeltem
hol keszult a kerekparom topikba linkeltem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3570
Posted 2009. April 03. - 17:21
#3571
Posted 2009. April 03. - 15:18
Merida Trans Mission is pm-es + floater
Speed has never killed anyone.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#3572
Posted 2009. April 03. - 13:24
#3573
Posted 2009. April 03. - 09:38
Ez sajnos nem változtat azon a tényen, hogy ritka.
Egyes Canyon modelleken is feltûnt, de említhetném a Morewood Makulu-t is.
Egyes Canyon modelleken is feltûnt, de említhetném a Morewood Makulu-t is.
#3574
Posted 2009. April 03. - 08:43
#3575
Posted 2009. April 03. - 00:40
igen. ezt a telóknál is meg kellene csinálni szerintem.
így jóval biztosabb a rencer.
mert gondolom az a betét cserélhetõ...
így jóval biztosabb a rencer.
Izomtéridõninja-geológus!
#3576
Posted 2009. April 02. - 22:29
#3577
Posted 2009. April 02. - 22:19
#3578
Posted 2009. April 02. - 22:15
#3579
Posted 2009. April 02. - 19:24
Ja, hogy üreges. Az a nem mindegy.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3580
Posted 2009. April 02. - 18:50
Ha a nagy lánctányért könnyítenék furatokkal, veszítene a merevségébõl? Én valahogy nem tudom elképzelni egy ilyen hajtókarról, hogy olyan könnyû. :S
Pedig az
És valszeg ezért nem érdemes, mert így egységes, kemény felületet kap a kovácsolás során, minek azt megbontani. De ha tévedek, valaki kijavít, a Shimano meg kilyuggatja

Sign In
Create Account

Back to top







