Jelentkezz be Regisztrálj

Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
#3561
Posted 2009. April 05. - 14:21

Ne a színét nézzétek már, lássátok meg a technikai ujitásokat....
#3562
Posted 2009. April 04. - 21:56

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3563
Posted 2009. April 04. - 21:50

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3564
Posted 2009. April 04. - 21:26

amúgy az új boxxernek nem 203-as pm konzolja van?
csak azért kérdem mert Sam Hill elvileg 180-as tárcsákkal megy...
eladó cuccok
#3565
Posted 2009. April 04. - 21:02

Hill demoja. Ezzel a festéssel jobb sztem mint a fehér-piros kombóval

#3566
Posted 2009. April 03. - 17:27

hol keszult a kerekparom topikba linkeltem

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3567
Posted 2009. April 03. - 17:21

#3568
Posted 2009. April 03. - 15:18

Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#3569
Posted 2009. April 03. - 13:24

#3570
Posted 2009. April 03. - 09:38

Egyes Canyon modelleken is feltûnt, de említhetném a Morewood Makulu-t is.

#3571
Posted 2009. April 03. - 08:43

#3572
Posted 2009. April 03. - 00:40

így jóval biztosabb a rencer.

Izomtéridõninja-geológus!
#3573
Posted 2009. April 02. - 22:29

#3574
Posted 2009. April 02. - 22:19

#3575
Posted 2009. April 02. - 22:15

#3576
Posted 2009. April 02. - 19:24


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3577
Posted 2009. April 02. - 18:50

Ha a nagy lánctányért könnyítenék furatokkal, veszítene a merevségébõl? Én valahogy nem tudom elképzelni egy ilyen hajtókarról, hogy olyan könnyû. :S
Pedig az

És valszeg ezért nem érdemes, mert így egységes, kemény felületet kap a kovácsolás során, minek azt megbontani. De ha tévedek, valaki kijavít, a Shimano meg kilyuggatja

#3578
Posted 2009. April 02. - 17:40

Ha a nagy lánctányért könnyítenék furatokkal, veszítene a merevségébõl? Én valahogy nem tudom elképzelni egy ilyen hajtókarról, hogy olyan könnyû. :S
Attól függ, hol és mennyi, ill. mekkora furatok lennének, de nagy valószínûséggel veszítene merevségébõl. Egyébként a nagytányér már üreges!!! A kar is üreges...
De ott van pl a Saint. Ahhoz képest, hogy milyen brutál, batár, elég jó a súlya (persze a maga kategóriájában), mivel üreges.
#3579
Posted 2009. April 02. - 15:09

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3580
Posted 2009. April 02. - 13:39
