Majd rak rá matricát....amugy szexi az a Boxxer
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok
Started by
iljicS
, 2005. September 16. 21:33
#2301
Posted 2010. May 13. - 22:18
#2302
Posted 2010. May 13. - 21:11
csak igy most festeni kell temperaval "BOX" feliratot a becsuszora
a kormanyra rogzitett karbon[nak tuno] sarvedo viszont nagyon brutal jol nez ki
a kormanyra rogzitett karbon[nak tuno] sarvedo viszont nagyon brutal jol nez ki
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2303
Posted 2010. May 13. - 21:05
Peaty's bike Photo at Maribor in Maribor, Slovenia - Pinkbike.com
Na Peaty már ezzel megy pedig mariborban
Na Peaty már ezzel megy pedig mariborban
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#2304
Posted 2010. May 13. - 20:03
szerintem csak egy darab készült
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2305
Posted 2010. May 13. - 09:34
feketelábú boxxer
Slideshow - SRAM Europe Tour and RockShox DLC Stanchion Coating - Mountain Bike Pictures | Vital MTB
az a fekete láb az fekete becsúszó szár akart lenni nem?
amúgy jövõre már így lesznek kaphatóak?
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
#2306
Posted 2010. May 12. - 21:08
#2307
Posted 2010. May 12. - 13:21
#2308
Posted 2010. May 12. - 12:22
#2309
Posted 2010. May 12. - 12:18
RockShox Reverb (és ugyanítt hír a tapered, 1570g-os Revelation teleszkópról, egy kis karbonnal). Úgy látszik, a CB és a KS mellé csatlakozik a RockShox is, akárcsak az X-fusion.
_____________________________________________
AM rlz
#2310
Posted 2010. May 10. - 23:19
Tavaly a vk-n Peat gépe 16,7 kg volt, ebbõl ha levonunk közel egy kilót, akkor már 16 alatt járunk.
#2311
Posted 2010. May 07. - 19:12
#2312
Posted 2010. May 07. - 19:10
17kilo komplett, szal nem lehet tul nehez a vaz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2313
Posted 2010. May 07. - 18:48
#2314
Posted 2010. May 07. - 18:38
900 grammal könnyebb az alu verziónál.
És mindezt úgy, hogy a hátsó rész továbbra is alumínium.
#2315
Posted 2010. May 07. - 09:19
900 grammal könnyebb az alu verziónál.
Developing the Santa Cruz Carbon V10.4 - Mountain Bike Videos | Vital MTB
Developing the Santa Cruz Carbon V10.4 - Mountain Bike Videos | Vital MTB
#2316
Posted 2010. May 06. - 18:19
durva a v10!lassan de biztosan, de pár éven belül tuti a dh-ban is elfog terjedni a carbon
azért a komplett gép súlyára kíváncsi lennék
azért a komplett gép súlyára kíváncsi lennék
#2317
Posted 2010. May 06. - 16:22
#2318
Posted 2010. May 06. - 15:53
#2319
Posted 2010. May 05. - 21:41
arrol nem is beszeltem ez csak fiki-fiki [a yetim is made in tavolkelet ]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2320
Posted 2010. May 05. - 20:54
a made in taiwan már így is ott volt a legutóbbi f4-esemen. igaz, nem proudly, hanem a középcsapágy alatt
de akkor 2011tõl a felsõkategóriás alukon is ott lesz. sajnálom, de azért nem aggódok, hogy minõségbeli romlást okozna.
de akkor 2011tõl a felsõkategóriás alukon is ott lesz. sajnálom, de azért nem aggódok, hogy minõségbeli romlást okozna.