Inflite S-em van, szerintem megtévesztő a fotó. Bőven van sárférőhely.
nahát, nem is dicsekedtél vele. mindig csak a pszeudo-ss alient mutogatod. pedig a canyonról szívesen olvasnék egy a whippethez hasonló beszámolót.
Inflite S-em van, szerintem megtévesztő a fotó. Bőven van sárférőhely.
nahát, nem is dicsekedtél vele. mindig csak a pszeudo-ss alient mutogatod. pedig a canyonról szívesen olvasnék egy a whippethez hasonló beszámolót.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Szevasz.
Én k másfél évig mentem tesóm Courierjével, kb. ez volt az első "városi" bringa, amit használtam/használtunk. A drágább montikról átülve húztam a számat a menetes sor és a négyszöges kar miatt, de a mai napig nem volt velük gond, pedig már 3-4 éve futnak.
Az a véleményem, hogy vagy adj egy esélyt a gyári setupnak így, és használd a kereket vagy a sor vagy az agy életciklusának végéig, vagy eleve drágább bringát keress, kazettás aggyal. A 0 km-es menetes sorral bíró kereket eladni és újat venni egyszerűen nem éri meg, még amellett sem, hogy a Courier amúgy korrekt árban van.
A V-fék miatt ajánlom, ha a mostani fékhatást kevesled.
Sziasztok!
1; Neuzer Courier (Acera).
Gumi pipa, fék pipa, hajtás pipa (menetes sor suxx), ára is jó. Még a 32mm-s gumi mellett lehet hogy a gyári sárvédő felfogatási pontot is lehet használni a villánál, nejemnek szerintem jó (van aki nagyobb gumit is rak rá, párom mostani méretet szeretné, kb 35öt, félek arra a felnire ekkorát, nem tudom mi a tapasztalat).
Nekem talán úgy lenne a legjobb a Courier, ha tudnék egy DT hátsó kereket venni, és hetes kazettát rádobni (bár abból se sok van). Jobb ötlet?
Edited by kalaius, 2014. June 02. - 12:42.
Cannondale. Planet X nem, Canyon is jó lehet. Focus Mares felennyiért Ebayről meg még jobb.
nezem en oket... de most nincs normalis akcio apropo... hol erdemes most bringat hirdetni? itt, testbike, van vmi uj?
Inflite S-em van, szerintem megtévesztő a fotó. Bőven van sárférőhely.
vagy nem ez lett a széria ami a kiállításon volt. pont azért fotóztam le mert meglepően kevés hely volt a külső meg a láncvilla közt.
elso cx, illetve koskormanyos bringa lenne... 1500 euroig neztem oket, nem nagyon tervezem most csereberelgetni az alkatreszeket:
Cannondale Caadx 105
+ konnyu lenne eladni, akarmi van
+ rohadt jol nez ki
- gagyi kerekszett, fekek
http://www.cannondal...isc-5-105-31120
Canyon Inflite 8.0 (esetleg az s, mert sok elteres nincs kozottuk, es olcsobb)
+ felszereltseg
- a kerek nehez
http://www.canyon.co...ike.html?b=3200
esetleg...
Planet X XLS 105
+ karbon
- tartok a kinai vazaktol
- ko nehez kerekek
http://www.on-one.co...cyclocross-bike
melyiket?
Cannondale. Planet X nem, Canyon is jó lehet. Focus Mares felennyiért Ebayről meg még jobb.
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
Inflite S-em van, szerintem megtévesztő a fotó. Bőven van sárférőhely.
es milyen? milyen az a 2.0as nyeregcso? nem pogozik, jol csillapit?
amúgy geometriára a cannondale szimpatikusabb. Hosszabb láncvilla, meredekebb fejcsőszög, alacsonyabb fejcső, kevésbé magas építés.
szerk: ha hülyeségeket irkálok, nyugodtan szóljatok, nem szép dolog a saját böszmeségünkből okulni, de még mindig jobb, mint recsitálni a BS-t újra és újra
Edited by Vejne, 2014. June 02. - 10:44.
Inflite S-em van, szerintem megtévesztő a fotó. Bőven van sárférőhely.
http://road.cc/conte...yclo-cross-bike a canyon figyelt a sárférőhelyre, szép darab. Nehéz választás a C'dale és Canyon közt.
ez alapján azért :
https://picasaweb.go...245692911069810
alapvetoen en is ugy gondolkodom, hogy a jo geo a legfontosabb, azt nem potolja semmilyen cserebere. plane, hogy total uj terulet nekem, es egy szar geo orokre elveheti az ember kedvet vmitol. a caadxbol mar volt jopar generacio, biztos kiforrottabb, mint az elsoszerias canyon. utanaolvasva a userek is szeretik.
fitnessbringanak lenne, aszfalt + lightos terep. sajnos a monti csak porosodik, mostanaban nincs annyi idom, hogy kitekerjek olyan terepre, ahol hasznalni is lehetne. a 80% aszfaltnak meg nem sok ertelme van, es nem is tul elvezetes (inkabb megyek a varosi bringammal).
Edited by arn, 2014. June 02. - 09:54.
részemről kancsó. kissé nagyobb tapasztalatuk van geó tervezés és vázgyár(ta)tás terén. nagyon mellényulni nem lehet vele.
canyonról egyszer tán linkeltem eurobikos fotómat, kissé elmérték a sárférőhelyet. (ha országútinak lesz akkor sem árt ha kényelmesen befér egy 32-esnél ballonosabb külső )
másik 2 paszz
http://road.cc/conte...yclo-cross-bike a canyon figyelt a sárférőhelyre, szép darab. Nehéz választás a C'dale és Canyon közt.
elso cx, illetve koskormanyos bringa lenne... 1500 euroig neztem oket, nem nagyon tervezem most csereberelgetni az alkatreszeket:
Cannondale Caadx 105
+ konnyu lenne eladni, akarmi van
+ rohadt jol nez ki
- gagyi kerekszett, fekek
http://www.cannondal...isc-5-105-31120
Canyon Inflite 8.0 (esetleg az s, mert sok elteres nincs kozottuk, es olcsobb)
+ felszereltseg
- a kerek nehez
http://www.canyon.co...ike.html?b=3200
esetleg...
Planet X XLS 105
+ karbon
- tartok a kinai vazaktol
- ko nehez kerekek
http://www.on-one.co...cyclocross-bike
melyiket?
részemről kancsó. kissé nagyobb tapasztalatuk van geó tervezés és vázgyár(ta)tás terén. nagyon mellényulni nem lehet vele.
canyonról egyszer tán linkeltem eurobikos fotómat, kissé elmérték a sárférőhelyet. (ha országútinak lesz akkor sem árt ha kényelmesen befér egy 32-esnél ballonosabb külső )
másik 2 paszz
elso cx, illetve koskormanyos bringa lenne... 1500 euroig neztem oket, nem nagyon tervezem most csereberelgetni az alkatreszeket:
Cannondale Caadx 105
+ konnyu lenne eladni, akarmi van
+ rohadt jol nez ki
- gagyi kerekszett, fekek
http://www.cannondal...isc-5-105-31120
Canyon Inflite 8.0 (esetleg az s, mert sok elteres nincs kozottuk, es olcsobb)
+ felszereltseg
- a kerek nehez
http://www.canyon.co...ike.html?b=3200
esetleg...
Planet X XLS 105
+ karbon
- tartok a kinai vazaktol
- ko nehez kerekek
http://www.on-one.co...cyclocross-bike
melyiket?
Edited by arn, 2014. June 01. - 22:03.
. Én 175 cm. magas 95 kg. súlyú vagyok férfi vagyok. Egyrészt a 95 kg-om miatt is választottam eme mozgás formát, le kéne adni pár kilót. Első utána olvasásra e mellett döntenék, ha nektek nincsen más javaslat
Biztos hogy megvan még ez a bringa? Ugynis a honlapon az áll hogy: Ferrini Vintage őszi Akció. Az ősz meg már elmúlt. Azonkívül 48-as méret. Most nem vagyok otthon a cross/trekking vázméretekben, de nem kicsi ez a 175 cm-hez? Amúgy baromira jól néz ki. Ennyiért meg a piacon elgondolkodnék, hogy lopott-e.
Ha megvan még, és megfelel a méret akkor szerintem nyugodtan vedd meg. A Ferrini felirat helyett szerintem állhatna Merida is, nem tüüne fel senkinek.
Szervusz!
Sosem hallottam még erről a márkáról, de szerintem ennyit újonnan megér ez a bicaj. A szükséges minimumot megüti, az általad megcélzott felhasználási körre alkalmas. Sőt, már eleve rajta van az ehhez szükséges felszereltség... (Két küllőprizmát azért majd kérj még rá, különben mgb... a rendőr.) De ami a legfontosabb: nem erőltetnek rád vele valami gagyi teleszkópot...
(Én utoljára ennyiért olyan biciklit vettem, aminek acél a váza, nincs rajta váltó, és nem volt rajta semmilyen kiegészítő. És már az is akciós volt...)
Szerintem NAGYON megéri.
nézd meg, mit b.--nak utánad 120ért: ált. menetes hátsó agyat, menetes kormánycsapággyal, altusszal meg a legolcsóbb telóval, ami a suntour vagy rst kínálatában elérhető, néha megfejelik azzal, hogy ráerőltetik a 120-130ezres trekkingre a tárcsaféket.
Itt legalább megvan a kazettás agy, ahead kormánycsapágy.
Nagyon jó bringa annyi pénzért.
az alakformálás-súlycsökkentés meg nagyrészt az étkezésen-kajáláson múlik, de az már más sztori.
egyébként jó ár:érték arányú bringáról írtam nemrég, az Aldi csodacuccát. Az is kazettás hátsó agy, agydinamó, V-fék, Altus cuccok jórészt Deore hátsó váltóval, felszerelve, de ott már olcsó teleszkópot is beleerőltettek. Plusz, egyetlen méretben érhető el, és az 60 cm hosszú váz : )
Még egy edit: ma szidta a tesóm az Aldis trekkinget, hogy "rossz", pont azért, amit én a legjobban kedvelek benne: rövidre vágott villanyak és egyenes kormány nem túl nagy emelkedésű stucnival. Tesóm szerint túl sportos, meg idegesítően előre kell hajolni, nekem pont, hogy bejön. De a kiszemelt masinán is előferdülhet ezen jelenség, mert ahead rendszernél nem fogsz tudni kulccsont-magasságig emelni a kormányon. P
Edited by Vejne, 2014. May 31. - 18:00.
Szervusz!
Sosem hallottam még erről a márkáról, de szerintem ennyit újonnan megér ez a bicaj. A szükséges minimumot megüti, az általad megcélzott felhasználási körre alkalmas. Sőt, már eleve rajta van az ehhez szükséges felszereltség... (Két küllőprizmát azért majd kérj még rá, különben mgb... a rendőr.) De ami a legfontosabb: nem erőltetnek rád vele valami gagyi teleszkópot...
(Én utoljára ennyiért olyan biciklit vettem, aminek acél a váza, nincs rajta váltó, és nem volt rajta semmilyen kiegészítő. És már az is akciós volt...)
Szervusztok.Segítséget szeretnék kérni tőletek, hozzáértőktől Eljött az idő, hogy csatlakoznék én is a kerékpárosok klubjához ( drága a benzin, valamint a BKV is). Szeretnék egy normális, ám de nem túl drága bicajt. Legfőképpen városba használnám és kisebb túrákhoz kb. 15-20 km. Én 175 cm. magas 95 kg. súlyú vagyok férfi vagyok. Egyrészt a 95 kg-om miatt is választottam eme mozgás formát, le kéne adni pár kilót. Első utána olvasásra e mellett döntenék, ha nektek nincsen más javaslat
http://www.bicajosbo...t_category_id=1
Ez egy Ferrini Vintage, 80.000 Ft-ért. Ez az érték határ lenne a vége a költségvetésemnek. Nem tudom erről a márkáról tudtok e nyilatkozni, ismeritek-e.
Segítségeteket előre is köszönöm és további szép napot mindenkinek.
Még két apróság:
-Bemmex geója kicsit közelebb van a montiéhoz, a nyeregcső kihúzásával kicsit jobban hátra is kerül a nyereg, ill mivel marha sokat kint a nyeregcső, talán picit kényelmesebb is. Picit előrébb lehet a hajtómű mint a Courieren? Tudom, az összes fitnes geója szar, de vidékiként nem mindegy hova mit megyek fel megnézni. A mostani Sprint Whisper geója kb okés.
-Nem tudom ez milyen fék, BR-R315 lehet? Nem tudom mennyire nyűgösek, BB5/BB7-nél rosszabbal keveset találkoztam. Fékerőtől nem tartok (bár volt olyan Sirmiumon amit nem sikerült elég erősre belőni sose) inkább egyéb apró szopásoktól. Szopni sem akarok, felnit koptatni sem, meg sokat fizetni sem, természetesen. Talán (?) még erősebb a tárcsás kereke (32küllős), alattam számíthat... Vagy? (Tudom, BB7 alatt minden szar, meg jó véféknél meg jó felni meg stb; de azokból sem csúcskategória van a gépen, ha(!) nem (túl)gyenge és nem széhullós/elállítódós, akkor ide, ennyiért oké...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Sziasztok!
Két gépet néznék, de lehet hogy ugyanaz lesz megfelelő a célra.
Nekem most egy fitness gépem van, amit szeretek, fő bajom vele az outi fék (hiába van benne jófajta pofa, ez vicc, nem fék - egy eredendően montis szemében). A másik, hogy az 53as nagytányér nekem sok. Amit használok áttételt, az alapján (ha végig akarnám használni a sort a legkisebbtől) kb 44-es nagytányér kellene, azaz treking/monti hajtómű (persze enyémbe láncvonal nem stimmelne ha átrakom).
Párom cross, vagy ma inkább urban kategóriába sorolható LandRover Corazont-t hajt. Tőlem örökölte, méret so-so, és most néznék újat mert úgy néz ki lenne rá vevő.
Fitness-Urban közötti gépek, vagy V-fék vagy tárcsa, 28-35mm közötti külső köppenyekkel legyen használható, sárvédőt lehessen rá műteni, vékonyat; és lehetőleg legyen csomagtartó szem. Nálam plusz opció hogy lehetőleg ne menetes sor kelljen rá, mert abból csak vackokkal találkoztam, amit minimum évente kéne cserélnem (HG37 és társai). Nem, nem kell egy karácsonyfa treking bike, általában sportra, melóbajárásra vannak használva.
-Ha a gyári felniket meg akarom hagyni, 32mm fölé jól sejtem hogy ne menjek?
1; Neuzer Courier (Acera).
Gumi pipa, fék pipa, hajtás pipa (menetes sor suxx), ára is jó. Még a 32mm-s gumi mellett lehet hogy a gyári sárvédő felfogatási pontot is lehet használni a villánál, nejemnek szerintem jó (van aki nagyobb gumit is rak rá, párom mostani méretet szeretné, kb 35öt, félek arra a felnire ekkorát, nem tudom mi a tapasztalat).
Nekem talán úgy lenne a legjobb a Courier, ha tudnék egy DT hátsó kereket venni, és hetes kazettát rádobni (bár abból se sok van). Jobb ötlet?
A villától még nagyobb gumik is beférnének mint fentebb, de maradnék 30-32nél mindkét gépen (Schwalbe Spicer HS442 K-Guard 30-as méretben, ill páromnak CST C1698 Sensamo Firenze EPS reflex 32esben). Reméltem hogy legalább a tárcsás változat hátul kazettás aggyal rendelkezik, de nem. Elvileg mindent tud amit a neuzer is, de talán még a nyereg/markolat is maradhat, meg szép .
3; A Kross Seto-n még gondolkoztam, a hajtás nekem lenne szimpi, a gumi meg nejemnek, de erre a felnire (alapból 1,5"os gumival jön) nem tudom 30-32es gumik hogy állnának, gyanítom nem fasza párosítás. Plusz ennyiért mindennek tökéletesnek kéne lennie, mert már kereten felül van.
+1: Én 175 vagyok, nejem 181cm. A törzse 1-2cm-vel kisebb is mint az enyém, a lába hosszú. Ezek alapján neki talán 2cm-el nagyobb váz kellene, és állítható (emelés), rövidebb stucnival (karja nem hosszabb)? Vagy azonos méret, nyereg magasabbra, stucnival egytemben? Egy gyors ráülés a boltban még nem fogja kapásból megoldani a kérdést gyanítom...
+2: Ebben a kategóriában érdemes lehet a tárcsás változatot felni kímélés miatt választani? A puha 3 felületű pofa -a gyáriakkal ellentétben- nem nagyon cseszteti a felnit, akár több tízezerig simán jó lehet. Kissé fölös kettő, meg 160 tárcsa aszfaltos gépre, de hát ez van ennyiért, ez a másik alternatíva... Vagy ne legyek naív, mire belekerül 10-20ezer, addigra a niplik, küllők, folyamatos zsírzás ellenére a csészék amúgy is gagyák lesznek vajon?
Hát, kb ez a csapásirány, ha van jobb ötlet, vagy részletmegoldás, nagyon megköszönném!
Edited by MC Pite, 2014. May 23. - 18:40.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Kinéztem egy használt bringát: http://olx.hu/hirdet...html#ec7bd28845, az eladó mérése szerint 21"-os, szemre is annyinak néz ki. Lemértem magam Competitivecyclist-en, a felsőcső (effektív) hosszra 61-62 cm írt, ahogy nézegettem, a 20-21"-os vázaknak van ekkora felsőcsőve. Viszont ezt kicsit nagynak találom, 182 cm-es magassághoz én inkább 19"-ost gondoltam. Vagy nézem meg, próbáljam ki, aztán ha kényelmes, vegyem meg? Az eladó nem tudta megmérni pontosan az effektív felsőcső hosszt, úgyhogy az nem tudom, hogy mekkora, csak helyben tudnám megmérni.