100+ kg- nál kb mondj le róla hogy 100-120k alatt normális minőségű trekking bringát kapsz.
szereltségben kb valami ilesmik :
http://ridebike.hu/t...kking/?r[0]=487
http://www.kross.pl/...g/trans-pacific
http://www.kellysbik...50#.VNoV9yzy1ME
100+ kg- nál kb mondj le róla hogy 100-120k alatt normális minőségű trekking bringát kapsz.
szereltségben kb valami ilesmik :
http://ridebike.hu/t...kking/?r[0]=487
http://www.kross.pl/...g/trans-pacific
http://www.kellysbik...50#.VNoV9yzy1ME
én pont a súly miatt gondoltam arra, hogy kevésbé lesz tartós a joytec menetes agy
Nem rossz dolog a 8 fokozat, a kazettás agy meg főleg nem.
a crs drága lenne Neked, mert arra még venni kéne ezt-azt (guards'n'racks)
Vejne módosította - 2015. február 10. - 12:49
Nem crs változatban gondolkodom, mindenesetre köszönöm a véleményezést, tavaszig figyelem akkor az akciókat, bár nem tudom, hogy a jó idő beköszönte nem -e szokott áremelő hatással lenni a kerékpár piacra.
Szerintem minden cserélhető, de a szerelésben Vejne a szakértő :-). Nálunk a feleségem Alboin 200-asa évek óta gond nélkül megy. Átlagos használat mellett nem nyújt annyival kevesebbet, amennyivel olcsóbb - tekered és megy. Igaz, a teleszkópja nem sokat ér, de egy kisebb döccenőn azért átsegít. Próbálj kifogni valahol előző (akár két-három éves) modellt, a lámpán kívül nemigen változtattak rajta és így még olcsóbb lehet. Az agydinamó - halogén lámpa - hátsó állófény kombó nagyon jól teszi a dolgát és ebben az árkategóriában nemigen találsz jobbat ilyen felszereltséggel (amennyiben most nem a CRS változatról van szó).
És a súlyodnál a vázra adott élettartam garancia sem egy elhanyagolható szempont.
Nem tudom ez miért hátrány, kevesebbet bír? Gondolom cserélhető alkatrész. Használt kerékpártól elzárkózom. De a linkelt kerékpár csak iránymutató, bármilyen márkára nyitott vagyok.
Szerintem minden cserélhető, de a szerelésben Vejne a szakértő :-). Nálunk a feleségem Alboin 200-asa évek óta gond nélkül megy. Átlagos használat mellett nem nyújt annyival kevesebbet, amennyivel olcsóbb - tekered és megy. Igaz, a teleszkópja nem sokat ér, de egy kisebb döccenőn azért átsegít. Próbálj kifogni valahol előző (akár két-három éves) modellt, a lámpán kívül nemigen változtattak rajta és így még olcsóbb lehet. Az agydinamó - halogén lámpa - hátsó állófény kombó nagyon jól teszi a dolgát és ebben az árkategóriában nemigen találsz jobbat ilyen felszereltséggel (amennyiben most nem a CRS változatról van szó).
És a súlyodnál a vázra adott élettartam garancia sem egy elhanyagolható szempont.
Sandman módosította - 2015. február 10. - 11:49
menetes racsni a hátso agyon nem kecsegtetö.. használt 300, 500 esetleg?
Nem tudom ez miért hátrány, kevesebbet bír? Gondolom cserélhető alkatrész. Használt kerékpártól elzárkózom. De a linkelt kerékpár csak iránymutató, bármilyen márkára nyitott vagyok.
Sziasztok, tavasszal szeretnék új kerékpárt vásárolni. Főként városi közlekedésre, valamint a környéken (Alföld) túrázni, minimális földúttal, ezért a trekking biciklik felé kacsigatok. A súlyom 110kg, igaz fogyóban, ez nem tudom mennyire szempont. Ami mindenképp kellene világítás, sárvédő, kényelmes üllés, agydinamó, stb. ezekre nem akarok már költeni, első teleszkóp viszont nem szükséges. Olyan 80k lenne a keret, ha ésszerűen minőségibb kerékpár belefér, akkor kicsit növelhető a keret. Most a Gebida Alboin 200 -as 2014 -es modellt néztem ki, igaz nincs 52 -es vázméretben, ami nekem a kalkulátor szerint megfelelne, bár lehet máshol van. A 2015 -ös modell még lényegesen drágább.
http://bringawebshop...afit-ferfi-2014
Természetesen nem ragaszkodom ehhez, csak nagyjából az elképzeléseimet tükrözi.
Előre is köszönök minden építő jellegű tanácsot és ajánlást.
Hergyan módosította - 2015. február 10. - 11:15
Válaszaid alapján inkább a cross felé hajlok.
Még egy kérdésem lenne: a hazai mtb maratonok teljesíthetők cross trekking bringával? Na persze nem a maratonok a célom, de régóta tervezem, hogy kipróbálnék egy-két rövid távot. A fő kerékpárhasználat módja persze a korábban említettek lennének.
hát módjával. bár ismerek 2 embert is akik csinálták, meg most is van aki krossz bicóval kapott rá a terepezésr. de pl a bükk maraton rövid gond nélkül , a duna meg azért itt ott kapaszkodós lenne.
Válaszaid alapján inkább a cross felé hajlok.
Még egy kérdésem lenne: a hazai mtb maratonok teljesíthetők cross trekking bringával? Na persze nem a maratonok a célom, de régóta tervezem, hogy kipróbálnék egy-két rövid távot. A fő kerékpárhasználat módja persze a korábban említettek lennének.
Köszi a gyors választ, én az alábbi két bringán gondolkozok:
http://www.cube.eu/u...whitenred-2015/
http://www.cube.eu/u...azit-blue-2015/
Mindegyik kb. 230.000 Ft
29-esből kb a legalja amit meg szabad venni. ha rákapsz a terepre cserélni fogod a telót, első kereket, fékeket, gumikat, de kóstolgatni jó. aszfalton sokkal lomhább lesz mint a krossz. (lehet rajta javítani aszfaltos használatnál egy oda való külsővel persze) a másik meg sokoldalúbb, haladósabb , viszont komoly terepre csak nagy nagy óvatossággal (bár ismerek olyat
) . még egy 29ernél a "komolyl" sárvédő, és cspmagtartó felejtős, ha esetleg ilyen terv is lenne.
Bikertigger módosította - 2015. február 04. - 23:10
Köszi a gyors választ, én az alábbi két bringán gondolkozok:
http://www.cube.eu/u...whitenred-2015/
http://www.cube.eu/u...azit-blue-2015/
Mindegyik kb. 230.000 Ft
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 29-es MTB-vel vajon tudnék-e tartani kb. ugyanolyan sebességet aszfalton, mint cross trekkinggel, feltételezve, hogy ugyanolyan külső gumi van mindegyiken? (Ha nem, akkor kb mekkora lenne a különbség? Talán még annyit tennék hozzá, hogy nem vagyok túl edzett, tehát az MTB 40/11-es legerősebb áttétele elég lenne valószínüleg nekem aszfalton is)
Új kerékpár vásárlása előtt állok, nem tudtam még eldönteni, hogy 29er vagy cross trekking legyen-e. Többnyire aszfalton tekerek (kb. 75%), de amikor terepen, akkor sok a meglehetősen meredek felfele, ahol talán jobban jönne az MTB áttételezése, de aszfalton sem akarok elmaradni sebességileg.
Köszönöm a válaszokat.
erre kb felesleges a monti
és annyiból amennyiből egész jó krosszbicajt veszel , annyiért 29-erből még csak az ipari hulladékot. és az első lérdésre ebből kifolyólag, jó eséllyel nem. persze a 3 kiló+os kategóriában gondolkodva, esetleg megfontolandó, de akkor is 2 szett gumi.
Bikertigger módosította - 2015. február 04. - 17:58
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 29-es MTB-vel vajon tudnék-e tartani kb. ugyanolyan sebességet aszfalton, mint cross trekkinggel, feltételezve, hogy ugyanolyan külső gumi van mindegyiken? (Ha nem, akkor kb mekkora lenne a különbség? Talán még annyit tennék hozzá, hogy nem vagyok túl edzett, tehát az MTB 40/11-es legerősebb áttétele elég lenne valószínüleg nekem aszfalton is)
Új kerékpár vásárlása előtt állok, nem tudtam még eldönteni, hogy 29er vagy cross trekking legyen-e. Többnyire aszfalton tekerek (kb. 75%), de amikor terepen, akkor sok a meglehetősen meredek felfele, ahol talán jobban jönne az MTB áttételezése, de aszfalton sem akarok elmaradni sebességileg.
Köszönöm a válaszokat.
Szuper, és milyet vettél? Mi a véleményed róla?
Ilyet vettem.
http://www.bike-disc...-17955/wg_id-26
Mivel ez az első fullym, csak egy merevfarú trek-hez tudom viszonyítani. Ég és föld ;-)
A vázakról, ugye a Giant az király egy cucc, Radonról fogalmam sincs viszont van Xt fék, reverb, revelation, kerekeket nem tudom melyik milyen, de lehet a Mavic tartósabb.
Azért egy ilyen bringába kell a liftes üléscső az 70k, egy revelation az 150k ezeket valószínű idővel megvenném a Giant-ba, ennyi erővel majdnem veszek a radon váz helyett másikat és van jobb fékem és kerekem is (utóbbiban nem vagyok biztos).
Arról nem is beszélek, hogy mit csinálok a Giant-ban lévő villával ha kicserélem, lehet meg se veszik.... :S
A Giant-ból a villát tuti nem veszik meg,mert 1,1/4 a fejcső...
A vázakról, ugye a Giant az király egy cucc, Radonról fogalmam sincs viszont van Xt fék, reverb, revelation, kerekeket nem tudom melyik milyen, de lehet a Mavic tartósabb.
Azért egy ilyen bringába kell a liftes üléscső az 70k, egy revelation az 150k ezeket valószínű idővel megvenném a Giant-ba, ennyi erővel majdnem veszek a radon váz helyett másikat és van jobb fékem és kerekem is (utóbbiban nem vagyok biztos).
Arról nem is beszélek, hogy mit csinálok a Giant-ban lévő villával ha kicserélem, lehet meg se veszik.... :S
Te tudod
én szempontrendszeremben egy bringának 3 kurva fontos alkatrésze van :
váz (fullinál különösen)
tag
teló
és mérsékelten a kerekek
a többi ha már egy 9-es alivio szintjét eléri, onnan perfekt.
és a scott-ra ?
aha szerintem is. kb a fritz cucc hamarabb visszaér mint a mongúzzal bármi történne ithhó.
váz okosságban viszont a fritzek sincsenek partiban a giant-tal.
A vázakról, ugye a Giant az király egy cucc, Radonról fogalmam sincs viszont van Xt fék, reverb, revelation, kerekeket nem tudom melyik milyen, de lehet a Mavic tartósabb.
Azért egy ilyen bringába kell a liftes üléscső az 70k, egy revelation az 150k ezeket valószínű idővel megvenném a Giant-ba, ennyi erővel majdnem veszek a radon váz helyett másikat és van jobb fékem és kerekem is (utóbbiban nem vagyok biztos).
Arról nem is beszélek, hogy mit csinálok a Giant-ban lévő villával ha kicserélem, lehet meg se veszik.... :S
Szerinted a Magyarországra hozott egyetlen darab Mongoose-ra milyen garit fogsz tudni érvényesíteni?
és a scott-ra ?
Gondolom a forgalmazó helyben megjavítja a garanciális problémákat, én erre gondoltam míg egy radon v. canyon esetében vissza kell küldeni az egész bringát németbe/osztrákba. Ez az egy dolog zavar.
aha szerintem is. kb a fritz cucc hamarabb visszaér mint a mongúzzal bármi történne ithhó.
váz okosságban viszont a fritzek sincsenek partiban a giant-tal.
Bikertigger módosította - 2014. december 26. - 22:16
Hali!
Erről: http://mali.hu/hu/mt...ali-expert-2015 mi a vélemény?
Giant Trance 2-t nézegettem eddig de lehet ezt is meg lehetne szerezni olyan árban.... vagy felejtős a váz miatt és inkább a Giant-be egy X-Fusion sweep vagy revalation ?
nem egy ligában játszanak a giant-tal, és még cefett túlárazott is. giant-ba egy reveleation és királyság.
A radonnak szerintem van budapesti szervizközpontja. Legalábbis amikor pár hónapja vettem egy slide-ot, akkor a webshop felajánlotta, hogy azon keresztül vegyem át a bringát. Gondolom a garis ügyeket is ők intézik.
Szuper, és milyet vettél? Mi a véleményed róla?