Jelentkezz be Regisztrálj
Milyen bringát vegyek?
#11441
Posted 2005. July 07. - 17:51
persze a grammániát meg kell fizetni ez használtan volt 3
#11442
Posted 2005. July 07. - 17:50
Nem tudjátok mennyibe van pontosan és hol lehet szerezni RM quaket?
(olyan 180+-10 em van rá)
Néztem énis a px eket hát nemtom egy RM ben jobban megbíznék, mondjuk ennyiért ss es px et lehet kapni, de úgyse használok ss-t és a RM ról is ritkán hallok rosszat..
Van még Kona ilyen árban shred scrap vélemény?
el van k*rva a megnevzése ám...
igazából nem SINGLESPEED polarx, hanem single speed kompatibilis polarx, váltótartófüllel.
tehát állítható láncvillájú soksebességes ugrálósváz is simán lehet belõle!
meg jól is néz ki...
RM annyira nem befutott itthon, így nem is hallhattál rosszat róla..
kona meg.. ugyanaz mint a többi, csak ..
aki szereti vegye.
#11443
Posted 2005. July 07. - 17:49
emellett annyira nem erõs
szóval inkább valami szelídebb, de okosabb
jah, és az a 2 mm is inkább 3
#11444
Posted 2005. July 07. - 17:46
#11445
Posted 2005. July 07. - 15:53
és igen gondolom SPD-s pedált neki:)
mondjuk elég valószínû h belemennek anyámék és 18. szülire megtámogatnak egy új bikeal akkor elég valószínû h ez lesz belõle és akkor már inkább felmegyek a cuccokér pöstre.
ja igen meg kéne nekem vmi olyasmi kormány mint ami a mostani bikkmakk 73. oldalán lévõ altrix hajlított. ilyet mutizzatok nekem 3500Ft körül.
#11446
Posted 2005. July 07. - 15:17
(olyan 180+-10 em van rá)
Néztem énis a px eket hát nemtom egy RM ben jobban megbíznék, mondjuk ennyiért ss es px et lehet kapni, de úgyse használok ss-t és a RM ról is ritkán hallok rosszat..
Van még Kona ilyen árban shred scrap vélemény?
#11447
Posted 2005. July 07. - 14:34
psylo 2004ben volt utoljára ugye. pilotból meg sztem jobb az idei
télleg kala a gemini hány kiló?
#11448
Posted 2005. July 07. - 14:31
nem gáz az "enduro" nekem 10/10 cmnél tfékkel 13 és 14 kg között ingázik a gép alkatrészektõl függõen és gond nélkül tekerhetõ,lefelé meg....nem kell sztem ecsetelni:)
#11449
Posted 2005. July 07. - 14:14
és postáznak is???(vagy a pilot SL vagy a Psylo XC) ja igen és tuti h nem 2005-ös?
van vmi különbség a 05 és '04-es telók között azt leszámítva h akcióban a 2005-sek olcsóbbak a 2004-eseknél(na meg teljes árban is)
de most gondolkodóba estem, mer h egy enduro bringa hány kiló és nem lenne-e nehéz vele maratonozgatni????
viszont a terepet azt szeressem fõleg ha egyenes vagy lejt:D
kérdés: érdemesebb pestnevenni a dolgokat mert itthon a pilot XC 46k körül mozog boltban és nem szoktak akciózni.
#11450
Posted 2005. July 06. - 23:08
#11451
Posted 2005. July 06. - 23:02
esetleg ha tud vki vmi féle vázról amit lehet 100 alatt kapni és hasonló ehhez és ÚJ.
ja igen és nme kell pesttõl messzebb menni érte.
#11452
Posted 2005. July 06. - 22:47
többi így yó ahogy van
#11453
Posted 2005. July 06. - 19:16
-War horse(gyári taggal)
-RS pilot SL
-zoggie tárcsás iparis agyak
-Mach 1 210-es felnik
-DT 2m-es küllõk
-BB7 160-as fékek
-LX elsõ/hátsóváltó + fékváltókar
-FSA V-Drive
-Truvativ Gigapipe SL
-Jagwire Bowdenek
-Bike+ SP-368 400mm-es ny. csõ
-Bike+ stucni (elképzelhetõ 31,8-as befogójú)
-Bike+/ritchey hajlított vagy egyenes kormány még nincs eldöntve
-WTB rocket nyereg
-Ritchey Logic vagy WTB momentum C vagy ha akeret engedi Bike+ C2
ez így cakkumpakk olyan 270k-ra jön ki ha valaki vmit olcsóbból ki tud hozni szóljon
köszi.
#11454
Posted 2005. July 06. - 18:41
az enduro nem is annyira lényeg de el lehessen menni vele maratonra/versenyre de azér több legyen benne hátul 8 centi útnál, kb115-nél nem kell több se.
1-es verzsön: építés:
-Mali war horse(esetleg még a boltban kis beszámítással csere vmi levegõsre)
- RS pilot XC/SL
- legjobb esetben full LX szett max a hajtómû változhat+ az elsõ váltóból van itthon egy Acera
-BB7-es elõre/hátra 160mm-es elég szvsz
- Bike+/Zoggie tárcsás agyak
-DT 2 millis küllõk
-Mach 1 210 felnik/ vagy vmi tárcsás felni 4500Ft-ig
-WTB/Ritchey kormánycsapi
- kormány/stucni/nyereg/nyergcsõ/markolat Bike+ vagy/és Ritchey
-Jagwire bowdenek
2-es változat:
komplett bringa max 300 -ig lehetõleg újonnan. ide kérék ajánlatokat.
#11455
Posted 2005. July 05. - 18:33
Felszereléstõl és állapottól függõen 50-80 közé tehetõ a használt PX-ek ára, de nem igazán figyelem ezt a piaci szegmenst.
Nézelõdni meg mindig érdemes, de egy jó állapotú PX jó döntés lehet.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#11456
Posted 2005. July 05. - 18:30
egy 1-2 éves gyári polarxért mennyi a korrekt ár, használtan?
érdemes-e még más márkát nézni ilyen kategóriában?
amúgy köszi a segítségeteket!
#11457
Posted 2005. July 05. - 18:14
Még valami: Ha gyanúsan olcsón adják akkor valószínûleg körözik, és inkább ne vedd meg, mert lerúghanak róla
Ride everywhere.
.
#11458
Posted 2005. July 05. - 18:07
Össze lehet ugyan foglalni, hogy mire kell figyelni, de sok értelme nincs. na, röviden. Vázat végig stírölöd, egyenes-e a segge, villák egyformák-e, nincsenek-e deformálva, varratoknél végig, különösen a stresszpontoknál, végig, hogy nincs-e hajszál repedés, festékhibák is utalhatnak iesmire. Újonnan szonterezett váz máris gyanús ugye, monoblokkház menete ép-e, nincs-e kitágulva a fejcsõ, váltófül egyenes-e, tárcsafékkonzol, stb. Villa mozog-e, ha olajos, az alsó csavaroknál ereszt-e 10 perc tunkolás után, olajos marad-e a kelleténél jobban a becsúszó, becsúszók épsége, felületkezelési hiányosságok, papucsok, fékkonzol épsége, egyenes-e a 2 láb, utánanézel gyárilag mien becsúszóvédõ van rajta, az van-e rajta, vállak épsége, recseg-e, repedések kutatása a terhelési pontokon, állíthatóság csekkolása. Drágább telókat jobb szétszedni, és bent is megvizsgálni. És így tovább az alkatrészeken. Láncnyúlás, hajtómûtányérok, fogsor állapota, váltókotyogás, fékpillangók kotyogása, stucni csavarok, kormánynál recseg-e, fákkarok állapota, váltókat kotyog-e, kerekeken nincs-e felütés, megpörgetve van-e benne tojás vagy 8-as, agyak akadnak-e, vagy simám futnak, kotyognak-e, küllõk, köpenyek állapota, és így tovább.
Ez a rövid verzió.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#11459
Posted 2005. July 05. - 18:06
vázon festés mindenhol ép legyen- rejtett sérülés, repedés meglátszik rajta. Ha leverõdöt a festék, az még nem nagy baj.
Jól nézd meg az összes csapágyat is, hogy szépen futnak-e, nem kotyognak
A bovdenek a bovdenházban milyen finoman járnak- a bánásmódról igen sokat elárul.
#11460
Posted 2005. July 05. - 17:55
az nem érdekelne h a hauserem gagyinak hat, de már állapota sem túl jó.
és a váltó is eléggé kezdi beadni az unalmast, szal ezért gondolkozom a cserén.
nem vagyok különösebben hozzáértõ, viszont a használt nekem szimpibb lenne, nem lehetne dióhéjban összefoglalni, mire figyeljek nagyon?
gondolom a kényes alkatrészekre, pl váltó, lánc, fogaskerekek, fék állapota, nem?