Folyt.köv.
Editing
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
BMFT csapatmez
Started by
tamaska
, 2005. May 31. 11:48
#1081
vendég_Charon_*
Posted 2005. July 19. - 10:34
#1082
vendég_Charon_*
Posted 2005. July 19. - 10:33
Halihó embergyerekek!
Megjött Charon anyó egy szakajtónyi próbamezzel, melyen szinte minden variációt be tudok mutatni majd. Amilyen feledékeny vagyok, meg amilyen rohanásban voltam reggel (ugyanis vérvételre siettem) fotókat ma nem kaptok, csak holnap.
A designban pár apró változtatás lesz még, de a fõ vonalak megmaradnak. A nyakon levõ felirat olvashatatlan lenne, így (fénykép lesz róla, hogy milyen) elöl kettõ, hátul egy BMFT lesz majd látható. A gót betûs biHemag felirat pedig átváltozik a filctollas felirattípusra. (Kerssétek vissza az elsõ oldalak valamelyikén van ilyen). Színek, meg minden más marad.
Variációs lehetõségek, hogy a jó hírekkel kezdjem.
Anyagban lehet szimpla PES, vagy Coolmax. Tartósságban nincs sok eltérés, és ránézésre sem, de az anyag minõsége tapintva jobb, és mint tudjuk, jobban szárad és szellõzik is. Ez árban kb 300 HUF-ot jelent, és mindenkit rá fogok beszélni, hogy Coolmax legyen. (Próbapéldány van mindkettõbõl)
Szabás szerint van a tervnél is mutatott "ragla", ahol az ujja a hónaljnál és a nyaknál illeszkedik, tehát elölrõl nézve a varrás a hónaljból a nyak fele halad.
Van egy másik lehetõség is, ha nem menne rá véletlenül valakire ez a szabás (kizártnak tartják), akkor a hagyományos póló formában is lehet kérni majd.
Alakra a kettõ azonos, csak a nagyon extrém vastag karúaknál (karod, mint a combom....) lehet és érdemes variálni ezzel. Árbeli vonzata ennek nincs.
Zipzár mivel a mez elöl fehér, ezért értelemszerûen színben ilyen lesz, vastagságra normális (se nem kicsi, se nem nagy), és szegycsontig ér le kb.
Kb 150 felárért (egyedieg bárki) kérhetõ bontható teljes hosszúságú is, tehát széjjelnyitható, ha valki még nem fogta volna fel ennyibõl.
Gumival vagy a nélkül? Ha-ha, vicces kedvemben vagyok. Ha az ember CC-s akkor mindenképpen gumival kéri az ujját, a derekát, és a zsebek (3 részre oszott) tetejét, de ha nagy darab, és ez zavarja, lehet kérni felár nélkül, hogy ne tegyenek bele valahova gumit, legfeljebb a varrónõk kapnak majd idegbajt, hogy nem lesz két egyforma mez.
Zseb. Ugye hátul van egy háromosztatú zseb, amihez egyesek szeretnének zipzárt is. Ez nekik úgy megoldható, hogy egyrészt 150 HUF felár, másrészt a gumírozástól lentebb, és a két szélsõ zsebbe is kicsit belenyúlva van egy hálós rekesz, amibe esetleg mobil, pénztárcacsökevény elfér. Szerintem sokkal kisebb, ha ilyet kér vlaki, nekem pl a pénztárcám nem fér bele.
Aki ilyet szeretne élõben láni, az a Probikeosok piros csapatmezét nézze meg, az ilyen.
A költségek pedig három részbõl tevõdnek össze: Egyrészt a szín és mintaterv alapján kalkulálnak egy nyomdai árat, amit sajnos az emberük betegsége miatt csak saccolni tudtak egyelõre: 30e. Másrészt a mezek anyag és munkadíja, tehát darabonként 5200-5500 (kétféle anyag),+hosszú zipzár 150, ha kell, +hátsó zipzár 150 ha kell valakinek. Harmadrészt Donnak köszönhetõen a szponzori támogatás a TORMAX felirat miatt: kb -60e.
Az így kalkulált közel végleges ár: kb 5e Coolmax esetén.
Rendeléshez hozzácsapódni a nyomás megkezdéséig lehet, szólni fogok, ha már nem jöhet több ember.
(Utánrendelés mezköltsége hasonló lesz, de ha lefutott a mezgyártás csak akkor beszélhetünk ilyenrõl, mert egyrészt a szponzort újra meg kell majd kérdezni, másrészt egy újravilágítási díjat is felszámolnak majd, ami kb 16e, és ahhoz min 25 ember fog kelleni majd.)
Megjött Charon anyó egy szakajtónyi próbamezzel, melyen szinte minden variációt be tudok mutatni majd. Amilyen feledékeny vagyok, meg amilyen rohanásban voltam reggel (ugyanis vérvételre siettem) fotókat ma nem kaptok, csak holnap.
A designban pár apró változtatás lesz még, de a fõ vonalak megmaradnak. A nyakon levõ felirat olvashatatlan lenne, így (fénykép lesz róla, hogy milyen) elöl kettõ, hátul egy BMFT lesz majd látható. A gót betûs biHemag felirat pedig átváltozik a filctollas felirattípusra. (Kerssétek vissza az elsõ oldalak valamelyikén van ilyen). Színek, meg minden más marad.
Variációs lehetõségek, hogy a jó hírekkel kezdjem.
Anyagban lehet szimpla PES, vagy Coolmax. Tartósságban nincs sok eltérés, és ránézésre sem, de az anyag minõsége tapintva jobb, és mint tudjuk, jobban szárad és szellõzik is. Ez árban kb 300 HUF-ot jelent, és mindenkit rá fogok beszélni, hogy Coolmax legyen. (Próbapéldány van mindkettõbõl)
Szabás szerint van a tervnél is mutatott "ragla", ahol az ujja a hónaljnál és a nyaknál illeszkedik, tehát elölrõl nézve a varrás a hónaljból a nyak fele halad.
Van egy másik lehetõség is, ha nem menne rá véletlenül valakire ez a szabás (kizártnak tartják), akkor a hagyományos póló formában is lehet kérni majd.
Alakra a kettõ azonos, csak a nagyon extrém vastag karúaknál (karod, mint a combom....) lehet és érdemes variálni ezzel. Árbeli vonzata ennek nincs.
Zipzár mivel a mez elöl fehér, ezért értelemszerûen színben ilyen lesz, vastagságra normális (se nem kicsi, se nem nagy), és szegycsontig ér le kb.
Kb 150 felárért (egyedieg bárki) kérhetõ bontható teljes hosszúságú is, tehát széjjelnyitható, ha valki még nem fogta volna fel ennyibõl.
Gumival vagy a nélkül? Ha-ha, vicces kedvemben vagyok. Ha az ember CC-s akkor mindenképpen gumival kéri az ujját, a derekát, és a zsebek (3 részre oszott) tetejét, de ha nagy darab, és ez zavarja, lehet kérni felár nélkül, hogy ne tegyenek bele valahova gumit, legfeljebb a varrónõk kapnak majd idegbajt, hogy nem lesz két egyforma mez.
Zseb. Ugye hátul van egy háromosztatú zseb, amihez egyesek szeretnének zipzárt is. Ez nekik úgy megoldható, hogy egyrészt 150 HUF felár, másrészt a gumírozástól lentebb, és a két szélsõ zsebbe is kicsit belenyúlva van egy hálós rekesz, amibe esetleg mobil, pénztárcacsökevény elfér. Szerintem sokkal kisebb, ha ilyet kér vlaki, nekem pl a pénztárcám nem fér bele.
Aki ilyet szeretne élõben láni, az a Probikeosok piros csapatmezét nézze meg, az ilyen.
A költségek pedig három részbõl tevõdnek össze: Egyrészt a szín és mintaterv alapján kalkulálnak egy nyomdai árat, amit sajnos az emberük betegsége miatt csak saccolni tudtak egyelõre: 30e. Másrészt a mezek anyag és munkadíja, tehát darabonként 5200-5500 (kétféle anyag),+hosszú zipzár 150, ha kell, +hátsó zipzár 150 ha kell valakinek. Harmadrészt Donnak köszönhetõen a szponzori támogatás a TORMAX felirat miatt: kb -60e.
Az így kalkulált közel végleges ár: kb 5e Coolmax esetén.
Rendeléshez hozzácsapódni a nyomás megkezdéséig lehet, szólni fogok, ha már nem jöhet több ember.
(Utánrendelés mezköltsége hasonló lesz, de ha lefutott a mezgyártás csak akkor beszélhetünk ilyenrõl, mert egyrészt a szponzort újra meg kell majd kérdezni, másrészt egy újravilágítási díjat is felszámolnak majd, ami kb 16e, és ahhoz min 25 ember fog kelleni majd.)
#1083
Posted 2005. July 18. - 22:44
ja király lesz. versenyekre/maratonokra akarok járni!!!! mez lesz bukó lesz még kunyizok egy jó bicajt és lehet bükk marcira kijutok. addigra kész lesz?
#1084
Posted 2005. July 18. - 15:43
Már alig gyõzöm kivárni, hogy magamraölthessem a szúnyogos mezt! Ez lesz az egyedüli szúnyog, amit majd nem akarok kivégezni!
Elképzelem, ahogy egy bmft-mezbe öltözött csapat együtt megy pl. egy CM-n! Fantasztikus látványt nyújt majd!
Elképzelem, ahogy egy bmft-mezbe öltözött csapat együtt megy pl. egy CM-n! Fantasztikus látványt nyújt majd!
"Amint elindul a verseny, már nincs gond. Azt csináljuk, amihez értünk, tekerünk. Nem esik ugyan jól az izmoknak, de fejben azért könnyebb, mint a rajt elõtt." (Julien Absalon, a hegyikerékpáros)
#1085
vendég_Charon_*
Posted 2005. July 18. - 11:30
Holnap kapsz. És aki próbál mezt azokróül minden létezõ értelmes méretet felveszek, hogy lehessen saccolni annak az esetlegesen pár embernek, aki nem tud majd mégsenem próbálni.
De most mán lépek.
De most mán lépek.
#1086
Posted 2005. July 18. - 10:59
lehet kérni egy olyan infót h aki L-s mezt kért azok kb milyen magasak? + aki xl-es kért?
#1087
vendég_Charon_*
Posted 2005. July 18. - 09:49
Na még mindig nem tudtam elindulni.... de nemsokára...
A realizálhatóság az max attól függ, hogy
1. milyen árat mondanak
2. ténylegesen fizet-e a csapat
(egyiktõl sem félek szerencsére)
A realizálhatóság az max attól függ, hogy
1. milyen árat mondanak
2. ténylegesen fizet-e a csapat
(egyiktõl sem félek szerencsére)
#1088
Posted 2005. July 18. - 09:34
Charon Gratulálok!
Ez a mez már nagyon úgy néz ki, hogy valóság lesz!
A szavazás azért tisztább lett volna, mert még jöttek a képbe újabb javaslatok is, de végülis tetszik a kék-fehér.
Ez a mez már nagyon úgy néz ki, hogy valóság lesz!
A szavazás azért tisztább lett volna, mert még jöttek a képbe újabb javaslatok is, de végülis tetszik a kék-fehér.
#1089
vendég_Charon_*
Posted 2005. July 18. - 08:37
És mi lesz a nagy email-es szavazással? Vagy csak én nem kaptam? :cry:
Ööööö, Maraton után is intézhetnénk a próbát, mi szerintem csak aznap reggel utazunk le...
Nyugi, ha jól emléxem Gödöllõ fel létezel leginkább. Nos mi is arrafele lakunk.
Szavazást a színekrõl nem kellett tartani mint írtam, a szabáslehetõségekrõl meg addig nincs értelme amíg ma le nem fotózom a lehetõségeket. Akkor pedig felmarkolom a létezõ méretek próbálható verzióit. (Ha megkapom végre.)
Comprende?
Dzsászt véjt. Káming sún.
Edit1:
statisztikk nem végleges
S vagy kisebb: 2
S/M 4
M 9
M/L 7
L 14
L/XL 5
XL 12
XXL 3
XXXL 3
Szumma 59
Edit2: Második körrõl még semmi infó nincs, de amint gyártás alá kerül az elsõ mondom az utánrendelési dógokat.
#1090
Posted 2005. July 18. - 08:28
#1091
Posted 2005. July 17. - 23:22
nem volt emailes szavazás
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1092
Posted 2005. July 17. - 21:20
És mi lesz a nagy email-es szavazással? Vagy csak én nem kaptam? :cry:
Ööööö, Maraton után is intézhetnénk a próbát, mi szerintem csak aznap reggel utazunk le...
Ööööö, Maraton után is intézhetnénk a próbát, mi szerintem csak aznap reggel utazunk le...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1093
Posted 2005. July 17. - 13:16
zsír. talira megyek prósza
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1094
Posted 2005. July 16. - 18:38
Zemplénbe én is ott lezsek és a próbát ott is elintézhetjûk!
Ha lehet légyszi telcsin értesítsetek mert ritkán jutok forumhoz.
Ha lehet légyszi telcsin értesítsetek mert ritkán jutok forumhoz.
#1095
Posted 2005. July 15. - 15:36
igen szeretnék. úgy olvastam anno hogy Charon megy a talira és a Zemplén maratonra.
remélem hoz magával próbálni mezt is.
aztán valahol ütközünk remélem.
remélem hoz magával próbálni mezt is.
aztán valahol ütközünk remélem.
#1096
Posted 2005. July 15. - 15:31
gyerekek ez nagyon jó lesz.
egy kérdés:
van aki most vesz és aki késõbb akar még azzal mi lesz?
tom te neked is lesz? te hol próbálsz vagy te hogy oldod meg? mégy SAUH-ra?
egy kérdés:
van aki most vesz és aki késõbb akar még azzal mi lesz?
tom te neked is lesz? te hol próbálsz vagy te hogy oldod meg? mégy SAUH-ra?
#1097
Posted 2005. July 15. - 15:22
#1098
Posted 2005. July 15. - 14:44
az ujján a Don féle szponzor? azt hittem rosszabb lesz a logo. elég pofás.
#1099
vendég_Charon_*
Posted 2005. July 15. - 14:41
#1100
Posted 2005. July 15. - 14:22
Bp.-en mikor proba, lassan deruljon ki ez. ;-)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak