Tisztelt Kocsi Imre Úr!
Köszönöm bejelentését a vértesszõlõsi kerékpárúttal kapcsolatban tapasztalt problémáiról.
Ezúton szeretném tájékoztatni Önt, hogy a KRESZ szerint tilos a megállás és a várakozás a kerékpárúton, így külön tábla kihelyezése nem indokolt.
Kérem, hogy amennyiben a kerékpárúton parkoló autót észlel, azonnal hívja a rendõrséget a 107-es számon, vagy pedig körzeti megbízottunkat, Stavarsz Kornélt
a 06-30/496-9324-es telefonszámon.
Az 1. sz. fõúton a kerékpárral behajtani tilos táblát a Magyar Közút Nonprofit Zrt. helyezte ki. A közúti jelzések elhelyezése szakmailag ezen szervezet feladata. Úgy gondolom, hogy logikus, hogyha behajtani tilos tábla van kihelyezve, akkor a kerékpáros nem visszafordul, hanem útját a fõúton kívül folytatja.
Sajnos nem értem, hogy melyik szakaszra gondolt a vascsõ szûkítésekor, azonban a kerékpárút a hatályos jogszabályok szerint került tervezésre és kivitelezésre, illetve jogerõs használatbavételi engedéllyel rendelkezik, ezért az Ön által említett probléma jogilag nem értelmezhetõ.
Amennyiben a Tanács utcai gyalogos védõ korlátra gondolt, a vascsõ a vandálok által elbontott korlát tartószerkezete, a kerékpárúton közlekedni annak megkerülésével kell.
A tartóoszlopokra a vízszintes csöveket vissza fogjuk helyezni. Az útkeresztezõdéseknél szakmai elõírások miatt van 2-3 cm szintkülönbség a csapadékvíz elvezetés miatt.
Ezúton tájékoztatom Önt, hogy a kivitelezés mûszaki ellenõr alkalmazása mellett és a Magyar Közút felügyeletével is történt, tehát szakmailag elfogadhatatlan megoldások nem maradhattak, ezért kijavítani sem szükséges, illetve nem terhelhetõ a kivitelezõre.
A "hullámvasutat" Önön kívül már többen említették. Sajnos a problémát az okozza, hogy a kerítések és a fõút között rendkívül szûk sáv áll rendelkezésre.
A kerítések mellett 1,5 m széles járda van, mely kifelé lejt, illetve a vízelvezetés miatt mellette folyóka van. A kerékpárút oldalesése biztosítja a fõút felé a vízelvezetést, illetve elõírások miatt nem lehet egy szintben a fõúttal.
A fentiek mellett biztosítani kellett azt, hogy a kapubejárókba alacsony gépkocsikkal is akadálytalanul beközlekedhessenek, ezért volt szükséges a hullámok kialakítása. Ha további 3-4 méter szélesség rendelkezésre állt volna a Valusek utcában a kerékpárút nyomvonalhoz, akkor mindkét oldalon zöld sáv létesülhetett volna. Ez nemcsak esztétikusabb lenne, hanem a hullámokra sem lett volna szükség. Azonban minden kritériumot figyelembe véve az adott utcaszélesség miatt sajnos csak így valósulhatott meg a kerékpárút.
Remélem, hogy kérdéseire elfogadható válaszokat tudtam adni.
Tisztelettel:
Dr. Nagy Sándor polgármester
nesze semmi, fogd meg jól.A második mondatát nem bírom mire vélni. Nem is kértem oda táblát.Nagyon ismerheti a kerékpáros utat. Elég lett volna e legeslegelejére a presszóhoz kibicóznia (már ha tud bicózni) és rögtön rájött volna , hogy milyen vascsõrõl van szó. Így most kénytelen leszek fényképet csinálni a vascsõrõl.Majd összeszedem magam és írok még egy választ
Jelentkezz be Regisztrálj
Komárom-Esztergom megye bringásai ide!
#861
Posted 2013. March 05. - 22:25
#862
Posted 2013. March 05. - 20:35
Akkor megdupláztad az értékét mi,sebaj csak jó legyen.
pontosan
mintha egy trabantot teletankoltam volna
#863
Posted 2013. March 05. - 12:43
Köszönöm bejelentését a vértesszõlõsi kerékpárúttal kapcsolatban tapasztalt problémáiról.
Ezúton szeretném tájékoztatni Önt, hogy a KRESZ szerint tilos a megállás és a várakozás a kerékpárúton, így külön tábla kihelyezése nem indokolt.
Kérem, hogy amennyiben a kerékpárúton parkoló autót észlel, azonnal hívja a rendõrséget a 107-es számon, vagy pedig körzeti megbízottunkat, Stavarsz Kornélt
a 06-30/496-9324-es telefonszámon.
Az 1. sz. fõúton a kerékpárral behajtani tilos táblát a Magyar Közút Nonprofit Zrt. helyezte ki. A közúti jelzések elhelyezése szakmailag ezen szervezet feladata. Úgy gondolom, hogy logikus, hogyha behajtani tilos tábla van kihelyezve, akkor a kerékpáros nem visszafordul, hanem útját a fõúton kívül folytatja.
Sajnos nem értem, hogy melyik szakaszra gondolt a vascsõ szûkítésekor, azonban a kerékpárút a hatályos jogszabályok szerint került tervezésre és kivitelezésre, illetve jogerõs használatbavételi engedéllyel rendelkezik, ezért az Ön által említett probléma jogilag nem értelmezhetõ.
Amennyiben a Tanács utcai gyalogos védõ korlátra gondolt, a vascsõ a vandálok által elbontott korlát tartószerkezete, a kerékpárúton közlekedni annak megkerülésével kell.
A tartóoszlopokra a vízszintes csöveket vissza fogjuk helyezni. Az útkeresztezõdéseknél szakmai elõírások miatt van 2-3 cm szintkülönbség a csapadékvíz elvezetés miatt.
Ezúton tájékoztatom Önt, hogy a kivitelezés mûszaki ellenõr alkalmazása mellett és a Magyar Közút felügyeletével is történt, tehát szakmailag elfogadhatatlan megoldások nem maradhattak, ezért kijavítani sem szükséges, illetve nem terhelhetõ a kivitelezõre.
A "hullámvasutat" Önön kívül már többen említették. Sajnos a problémát az okozza, hogy a kerítések és a fõút között rendkívül szûk sáv áll rendelkezésre.
A kerítések mellett 1,5 m széles járda van, mely kifelé lejt, illetve a vízelvezetés miatt mellette folyóka van. A kerékpárút oldalesése biztosítja a fõút felé a vízelvezetést, illetve elõírások miatt nem lehet egy szintben a fõúttal.
A fentiek mellett biztosítani kellett azt, hogy a kapubejárókba alacsony gépkocsikkal is akadálytalanul beközlekedhessenek, ezért volt szükséges a hullámok kialakítása. Ha további 3-4 méter szélesség rendelkezésre állt volna a Valusek utcában a kerékpárút nyomvonalhoz, akkor mindkét oldalon zöld sáv létesülhetett volna. Ez nemcsak esztétikusabb lenne, hanem a hullámokra sem lett volna szükség. Azonban minden kritériumot figyelembe véve az adott utcaszélesség miatt sajnos csak így valósulhatott meg a kerékpárút.
Remélem, hogy kérdéseire elfogadható válaszokat tudtam adni.
Tisztelettel:
Dr. Nagy Sándor polgármester
nesze semmi, fogd meg jól.A második mondatát nem bírom mire vélni. Nem is kértem oda táblát.Nagyon ismerheti a kerékpáros utat. Elég lett volna e legeslegelejére a presszóhoz kibicóznia (már ha tud bicózni) és rögtön rájött volna , hogy milyen vascsõrõl van szó. Így most kénytelen leszek fényképet csinálni a vascsõrõl.Majd összeszedem magam és írok még egy választ
#864
Posted 2013. March 05. - 12:36
de még változhat a program. Lehet, hogy oda felé hátszél és vissza felé pofaszél.De még az is elképzelhetõ ha tuti bringás idõ lesz akkor oda-vissza pofaszél. Ebben az esetben a legmagasabb bringás fog elöl menni.Oda fele ellenszél,haza felé meg ereszdelahajam.Egyébként meg koszrúzási túra,ha lesz.
#865
Posted 2013. March 04. - 20:20
Mi lesz 15.én komárom felé???
#866
Posted 2013. March 04. - 17:53
úgyvan, fürdött a digó, olyan szépen bugyborékolt a szimmering mellett.
betettük Mx-nél az új szimmeringet (enduro, 8ezer volt, nagyon izgultam, hogy jó legyen!), és nem bugyborékolt mármint az új szimmeringgel is benyomtuk víz alá, nyomkodtuk és talán(!) jó lesz
valamikor jövõ héten kipróbálom, hogy menet közben milyen, aztán március 15-én meg komárom felé
Mi lesz 15.én komárom felé???
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#867
Posted 2013. March 03. - 23:26
Ma megvolt elsõ gorba-kör idén,egy országútis srác társaságában,kicsit meghaltam mögötte a melós-al.
#868
Posted 2013. March 03. - 20:14
Jól megfürdetted a digó villát?
úgyvan, fürdött a digó, olyan szépen bugyborékolt a szimmering mellett.
betettük Mx-nél az új szimmeringet (enduro, 8ezer volt, nagyon izgultam, hogy jó legyen!), és nem bugyborékolt mármint az új szimmeringgel is benyomtuk víz alá, nyomkodtuk és talán(!) jó lesz
valamikor jövõ héten kipróbálom, hogy menet közben milyen, aztán március 15-én meg komárom felé
#869
Posted 2013. March 03. - 00:32
9:28-tól "Spanyol" vagyis Dorogházi Gábor nyilatkozik.Valamikor Õ is itt bicózott a Lénárd Team Tata-ban
#870
Posted 2013. March 02. - 23:06
#871
Posted 2013. March 02. - 20:54
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#872
Posted 2013. March 02. - 02:28
megnyugtattál Szilárd, a MÁV-ra lehet számítani.na de Vértesszõlõs egy lófing a MÁV-hoz képest.Nincsenek körök.Közvetlen mail címe van a polginak. Gondolod leadja a melót a Samunak?
Fehérváron konkrétan leadja az egyik titkárnõjének.
A sebesség mindent megold.
#873
Posted 2013. March 02. - 00:25
megnyugtattál Szilárd, a MÁV-ra lehet számítani.na de Vértesszõlõs egy lófing a MÁV-hoz képest.Nincsenek körök.Közvetlen mail címe van a polginak. Gondolod leadja a melót a Samunak?MÁV-nál ez úgy van, hogy megjön egy központi e-mail címre a panasz, vagy egy központi postaládába... ugye ha nem indul el a vonatod idõben a déli pályaudvarról, akkor nem a déli pályaudvarnak címzed, hanem a MÁV-nak.
megkeresik, hogy melyik leányvállalatot érinti a panasz, kiküldik az állomásra, megkapja a fõnököm, Õ tovább passzolja annak az embernek, aki az adott problémáért felel, neki 1 nap alatt meg kell válaszolnia a levelet és ugyanezen a körön keresztül visszamegy a válaszlevél a feladóhoz.
a posta hány nap alatt kézbesít?
Nyugodj meg Imi, fogsz választ kapni, mert válaszolni kell, csak idõbe telik.
Nem mondom, hogy jó a rendszer, de eddig akiket láttam panasz levélre választ írni, azok nagyon lelkiismeretesen megkeresték a probléma gyökerét, és választ adtak.
új bicikli út nem lesz nyugi
#874
Posted 2013. March 01. - 20:05
megkeresik, hogy melyik leányvállalatot érinti a panasz, kiküldik az állomásra, megkapja a fõnököm, Õ tovább passzolja annak az embernek, aki az adott problémáért felel, neki 1 nap alatt meg kell válaszolnia a levelet és ugyanezen a körön keresztül visszamegy a válaszlevél a feladóhoz.
a posta hány nap alatt kézbesít?
Nyugodj meg Imi, fogsz választ kapni, mert válaszolni kell, csak idõbe telik.
Nem mondom, hogy jó a rendszer, de eddig akiket láttam panasz levélre választ írni, azok nagyon lelkiismeretesen megkeresték a probléma gyökerét, és választ adtak.
új bicikli út nem lesz nyugi
#875
Posted 2013. February 28. - 23:21
Akkor figyu.Váltottam pár mail-t a Vidékfejlesztési Minisztérium /Természetmegõrzési Fõosztály-ával. 24 órán belül válaszoltak. Egyik alkalommal szabin volt az úr akkor jött egy mail, hogy mai nap nem elérhetõ.De másnap jött megint a válasza.Na valahogy így kellene.Egyébként egy köztisztviselõnek úgy kellene beállítani a levelezését, hogy ha ír neki valaki-mondjuk egy buggyant állampolgár mint én-akkor jön egy válasz mail, hogy köszönöm a levelét, kérdésére rövid idõn belül (48 óra) válaszolok.Tisztelettel XY.
Na most vagy nem tudja , hogy ezt hol lehet beállítani, vagy olyan mint a TAvaszi HÓ, vagy mind a kettõ.Van még mit tanulniuk.Õk az állampolgárok által megválasztott tisztviselõk.Az is a dolguk, hogy az állampolgárnak válaszoljanak. Nem egy hét nem két hét nem 1 hónap múlva. Eddig 71 órája nem jött válasz. Lehet tippelni mikor fog és mit.Rajzolni nem ér.
MÁV-nál is így kéne lennie.Nem 2 hét.Nem egy hét.Max. 48 óra.
Túl sok az idióta ehhez.
A sebesség mindent megold.
#876
Posted 2013. February 28. - 23:06
Akkor figyu.Váltottam pár mail-t a Vidékfejlesztési Minisztérium /Természetmegõrzési Fõosztály-ával. 24 órán belül válaszoltak. Egyik alkalommal szabin volt az úr akkor jött egy mail, hogy mai nap nem elérhetõ.De másnap jött megint a válasza.Na valahogy így kellene.Egyébként egy köztisztviselõnek úgy kellene beállítani a levelezését, hogy ha ír neki valaki-mondjuk egy buggyant állampolgár mint én-akkor jön egy válasz mail, hogy köszönöm a levelét, kérdésére rövid idõn belül (48 óra) válaszolok.Tisztelettel XY.Imi!
Ennek azért van átfutási ideje, meg van tán 2 hét választási ideje, legalábbis mávon így van
Na most vagy nem tudja , hogy ezt hol lehet beállítani, vagy olyan mint a TAvaszi HÓ, vagy mind a kettõ.Van még mit tanulniuk.Õk az állampolgárok által megválasztott tisztviselõk.Az is a dolguk, hogy az állampolgárnak válaszoljanak. Nem egy hét nem két hét nem 1 hónap múlva. Eddig 71 órája nem jött válasz. Lehet tippelni mikor fog és mit.Rajzolni nem ér.
MÁV-nál is így kéne lennie.Nem 2 hét.Nem egy hét.Max. 48 óra.
#877
Posted 2013. February 28. - 20:50
Ennek azért van átfutási ideje, meg van tán 2 hét választási ideje, legalábbis mávon így van
#878
Posted 2013. February 28. - 11:43
#879
Posted 2013. February 26. - 22:47
Atee!
A kiállításra utazóknak a MÁV-Start Zrt. 50%-os alkalmi menettérti kedvezményt nyújt a teljesárú jegy árából.
Hogy tudja igénybe venni a kedvezményt?
- A kiindulási állomáson váltson 50%-os alkalmi menettérti jegyet Budapest-Keleti, Nyugati, Déli vagy Kõbánya felsõ állomásokra.
- Üljön fel a vonatra – legkorábban február 28-án 0.00 órakor -, és utazzon el Budapestre.
- A helyszínen keresse munkatársainkat az A pavilon 201/A standján, pecsételtesse le a jegyét, így érvényes lesz a visszaútra is. A bélyegzés elmulasztása esetén a menetjegy ellenõrzést végzõ munkavállaló elszámolja a menetjegyet, és felszámítja az elõírt pótdíjat is.
- A lepecsételt menetjegyet a visszaútra 2013. március 4-én éjfélig lehet igénybe venni.
ezek a vonatok állnak meg Kõbánya - felsõn a normálisan megálló vonatokon kívül:
https://exxite.elvir...banya_felso.pdf (normális esetben megáll a keletibõl hatvan, sülysáp, nagykáta, szolnok felé tartó személyvonatok)
remélem tudtam segíteni
#880
Posted 2013. February 26. - 22:09
Régen arra hivatkoztak hogy az õ szaktudásukkal a verseny szférában még többet keresnének, erre mondom még ma is azt hogy hajrá. OV elsõ munkahelye a parlament, és õ beszél munka alapú társadalomról. Egy kicsit délebre mondjuk Szerbiába élnénk ezek már a lámpavasakról lógnának :)
Ma láttam a Búr Zsolti kollégát. Remélem észre vette hogy milyen figyelmesen elõzte meg a kertvárosi körforgalom után a fekete Honda és a szürke Ford.