Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Komárom-Esztergom megye bringásai ide!

- - - - -

  • Please log in to reply
21661 replies to this topic

#2621
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,603 posts
nem capa t5?
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#2622
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 posts

Én sem vetem meg az erdei ösvényeket,de ha sár van akkor stop.Elég jó technikai szintre tudtam fejleszteni a gép-parkomat és ezt szeretném megtartani.Tehát ennek az az ára,hogy megfontoltan vigyázok rá.Ha dzsuvázni van kedvem akkor meg ott a melós,mondjuk az sem egy alapfelszereltségû,így inkább azt kínzom.


ÉN is sokat agyaltam azon hogy milyen cuccokat kéne vennem. Pl telóból sokáig gondolkoztam reconon vagy rebán. Aztán rájöttem hogy nekem az tök fölösleges... egyelõre... Most haveromtól kölcsönkapott RST gila t5öt használok. Kicsit kotyog, folyik az olaj, puha mint a libafos, viszont én valami perverz módon szeretem. Valamikor a 2 ünnep között szét fogom szedni és megpróbálok valami erõsebb rugót tenni bele. akkor már lehet hiányozni fog a csillapítás belõle... :)
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#2623
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Én sem vetem meg az erdei ösvényeket,de ha sár van akkor stop.Elég jó technikai szintre tudtam fejleszteni a gép-parkomat és ezt szeretném megtartani.Tehát ennek az az ára,hogy megfontoltan vigyázok rá.Ha dzsuvázni van kedvem akkor meg ott a melós,mondjuk az sem egy alapfelszereltségû,így inkább azt kínzom.

Kimondottan a sarat én se szeretem, esõ után elkerülöm a földutakat (azért jó hogy van egy outim is) :) De azért néha jól esik kicsit lazább talajra tévedni.


GT-Atee

#2624
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts
Hello Jani,

a rövidnadrágos én vagyok, ehhez a részéhez hozzá tudok szólni. Azt hiszem lényeges, amit korábban is írtam, hogy városon belül tekerek rövidgatyában és, akkor, ha nem edzésjelleggel. Akkor viszont mindig úgy. Gyakorlatilag minden nap mikor, mennyit. A sebesség tényleg nem magas igyekszem nem kimelegedni, ha pl. edzést tartani megyek. Ha fáznék biztosan nem így tekernék, mert göncöm van elég, amit terepen használok is. De városban még cipöböl is a nyáriakat használom sokszor zokni nélkül.

"Szóval, csak úgy kíváncsiságból, rövidnadrágban a max pulzus hány %-án lehet kibírni a hideget?"

Sacra olyan 55-60%-ot mondanék. De nem releváns. Rossz nyomon jársz, mert nem a terhelés miatt lesz melegem. Az elején sem fázom. A törzsem viszont optimálisan védett és, ha kell kesztyüt is hordok.

#2625
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Múltkor volt itt szó, hogy egyesek rövidnadrágban bringáznak ilyenkor, meg háromnegyedes nadrágban futnak télen. Én azt nagyon nehezen tudom felfogni, hogy nem fáznak. Milyen intenzitáson vagy energiapocsékolással edzhetnek, hogy ennyi fölös hõt termelnek? Jellemzõen északi génekkel rendelkezem, de nem bírnám ezt utánuk csinálni. A lassú alapozós 28-30-as tempónál 10fok alatt már hosszú softshell nadrágot hordok, 0fok körül meg egy aláöltözet nadrág, egy thermonadrág és egy téli softshell nadrág van rajtam és 2óra után már fázik a combom. Futásnál szintén így (aláöltözet, softshell és egy nyári rövid) fel vagyok öltözve és fázik a combom 1,5óra után. Persze magas intenzitáson bringán 40km/h körül nem fáznék, de télen nincsenek ilyen edzéseim. Mondjuk nekem elég energiatakarékos a szervezetem, a leadott teljesítményhez elég kis energiabefektetés társul. A legtöbb versenyezgetõ bringás ismerõsöm egyébként úgy mûködik hidegben, mint én.
Szóval, csak úgy kíváncsiságból, rövidnadrágban a max pulzus hány %-án lehet kibírni a hideget? :)


A sebesség mindent megold.

 


#2626
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 posts

Nekem sem bírna ennyit ha nem úgy vigyáznák rá ahogy...

Többek közt ezért is nem igazán szeretek sarazni,durvábban terepezni,mert az aztán megesz mindent.Nagyon szeretem a technikát,de csak akkor lehetnek olyan bringáim amilyenek vannak ha arra vigyázok és megbecsülöm,ezért is aszfaltozok inkább.Nem lenne szivem a kemény munkával évek alatt XTR-esített gépet hazavágni.Inkább nevezzenek vitrin bringásnak,de olyannal gurulok amit igazán szerettem volna.A pénztárcám nem engedi az állandó kopott cuccok cseréjét rendszeresen.

Az XTR-rõl meg annyit,hogy ha már egyszer kipróbáltad,többé nem kell semmi más,érdemes rá akár hosszú ideig kuporgatni.Ha meg dagonyázni szeret az ember akkor meg Deore azt lehet egész szettet cserélni évente.Én inkább vigyázok évekig az XTR-re mint kopott vackokkal bajlódni évente.


Kimondottan a sarat én se szeretem, esõ után elkerülöm a földutakat (azért jó hogy van egy outim is) :) De azért néha jól esik kicsit lazább talajra tévedni.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#2627
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Kinek a pap,kinek a papné.;)
GT-Atee

#2628
Hobbytka

Hobbytka

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts

Ha meg dagonyázni szeret az ember akkor meg Deore azt lehet egész szettet cserélni évente.Én inkább vigyázok évekig az XTR-re mint kopott vackokkal bajlódni évente.[/CENTER][/LEFT]


Én pont ezért választottam a Deore-t, sokkal többet tud mint amire nekem kell....
Természetesen én sem évente szeretném cserélni, de ellenben a ló másik oldalára sem szeretnék esni,
mikoris én vagyok a bicigliért.
Azért vettem, hogy használjam, ha a sár jól esik akkor sárban....:cool2:
Szerintem...

#2629
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Nekem sem bírna ennyit ha nem úgy vigyáznák rá ahogy...

Többek közt ezért is nem igazán szeretek sarazni,durvábban terepezni,mert az aztán megesz mindent.Nagyon szeretem a technikát,de csak akkor lehetnek olyan bringáim amilyenek vannak ha arra vigyázok és megbecsülöm,ezért is aszfaltozok inkább.Nem lenne szivem a kemény munkával évek alatt XTR-esített gépet hazavágni.Inkább nevezzenek vitrin bringásnak,de olyannal gurulok amit igazán szerettem volna.A pénztárcám nem engedi az állandó kopott cuccok cseréjét rendszeresen.

Az XTR-rõl meg annyit,hogy ha már egyszer kipróbáltad,többé nem kell semmi más,érdemes rá akár hosszú ideig kuporgatni.Ha meg dagonyázni szeret az ember akkor meg Deore azt lehet egész szettet cserélni évente.Én inkább vigyázok évekig az XTR-re mint kopott vackokkal bajlódni évente.


GT-Atee

#2630
wiloz

wiloz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,820 posts
Mondjuk ez a kiábrándító a mai holmikban. :(
Nem az örökké valóságnak készülnek. Lásd még autó,tv,cd lejátszó,hûtõ.mosógép, stb stb

#2631
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Nálam ez 7év után jött elõ és ahogy wiloz kérdi,érezhetõen kotyog.A tegely kopott felén kb:0,5mm átmérõ csökkenést okozott az eltávozott chróm réteg.Az újabb szériás LX-nél már kiküszöbölték ezt a hibát,ott nincs felületkezelve a tengely,hanem saját anyaga adja ki a szükséges átmérõt és még vékonyabb is a csõtengely falvastagsága,ezálltal könnyebb is.

jézusom, az enyémmel ilyen nem fog történni jövõ tavasszal... :$


GT-Atee

#2632
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts
Igazad van.

#2633
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 posts

"Mûködésben lehet nem tudnád megmondani hogy az alivio vagy deore xt"

Azért ebben ne legyél biztos! Föleg terepen terhelés alatti váltásnál. 3 bike-om van, LX, XT és XTR szettel. Érzésem szerint van különbség.


Mint mondtam. "lehet". Nem tényként kezeltem.
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#2634
sysspo

sysspo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 890 posts
"Mûködésben lehet nem tudnád megmondani hogy az alivio vagy deore xt"

Azért ebben ne legyél biztos! Föleg terepen terhelés alatti váltásnál. 3 bike-om van, LX, XT és XTR szettel. Érzésem szerint van különbség.

#2635
Vidra581

Vidra581

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 977 posts

A haldoklást arra értem,hogy ahol a integrált tengely érintkezik csapágyal,ott felpattogott a tengey felületkezelése(chrómozása) és így kotyog a tengely a csapágyban.


Acél vagy alutengelyes?
Tekerj egyet és feltárul elõtted a világ! :D
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9

#2636
wiloz

wiloz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,820 posts
Érezhetõen kotyog?

#2637
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,603 posts

A haldoklást arra értem,hogy ahol a integrált tengely érintkezik csapágyal,ott felpattogott a tengey felületkezelése(chrómozása) és így kotyog a tengely a csapágyban.


jézusom, az enyémmel ilyen nem fog történni jövõ tavasszal... :$
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#2638
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
A haldoklást arra értem,hogy ahol a integrált tengely érintkezik csapágyal,ott felpattogott a tengey felületkezelése(chrómozása) és így kotyog a tengely a csapágyban.
GT-Atee

#2639
wiloz

wiloz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,820 posts

Hehe... látnád az enyémet. :) az még változatosabb. Ott még a váltás se azonos. Mondjuk elsõ váltóból nem érzem szükségét jobbnak mint alivio, váltókarból se. Deore csak kisebb, de nem hiszem hogy jobb lenne.


Ki kell próbálni komplett szetteket és akkor árnyaltabb lesz a kép. :)

#2640
Hobbytka

Hobbytka

    vendég

  • fórumtag
  • 27 posts

Mondjuk elsõ váltóból nem érzem szükségét jobbnak mint alivio, váltókarból se. Deore csak kisebb, de nem hiszem hogy jobb lenne.

Alivio váltóm nem volt még, nem tudom milyen lehet...
Nekem speciel jobban bejön, ha egy "kategóriából/szintbõl" van a váltás.
Kinek a pap, kinek a......