szép ez a kép...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#16521
Írta 2002. szeptember 09. - 13:42
#16522
Írta 2002. szeptember 09. - 12:53
#16523
vendég__*
Írta 2002. szeptember 09. - 06:41
#16524
Írta 2002. szeptember 07. - 21:18
de azt eséshez írta amikor kórházba került a mammuth a kukába. jó nagyot eshetett!
#16525
Írta 2002. szeptember 07. - 20:49
#16526
Írta 2002. szeptember 07. - 20:43
#16527
Írta 2002. szeptember 07. - 19:49
A DH 1-es valóban 150 mm-t mozog, 3,5 kg, 71 cm magas, átütõtengelyes (Iljics: az adapter dolgot nem értem, hacsak nem azokra az alu kütyükre gondolsz). A tengely egyoldalon hasított papucsba csatlakozik, száranként 2 imbusz, és egy könnyû anya tartja a helyén. Kétféle csillapítással lehet beszerezni. Az egyik a kisolajpatronos. (A bal szár felét foglalja el a patron) Ekkor a bal szárban felül egy kisebb, vékonyabb rugó van, alatta pedig az olajpatron. A jobban pedig egy darab nagy rugó van. A szárak tetején állítható a rugók elõfeszítése, (hátrány, hogy a kupakok mûanyagok, így, pár kiszedés után elnyalódhat a menet rajtuk) a bal szár alján pedig a csillapítás. A másik megoldás a nyíltolajpatronos csillapítású ( teljes bal szár csillapítás), de ezt nem ismerem, mert nekem kis patronos volt. Nekem az volt vele a gondom, hogy kidurrogtak benne a patronok. A nyílt patron elõnye, hogy nem durran ki, bár kevésbé tág határok közt állítható a csillapítás. A villa a 28-as becsúszók miatt csavarodik egy picit, de az átütõtengely jól ellensúlyozza. Szimmeringjei nem túl jók, de van rajta gumiharmónika.
Összességében faja kis villa. Toltam vele pár csõröst, de nem lett különösebb baja. Túlélt egy olyan esést, ami után én kórházba, az elsõ Mammoth pedig a kukába került.
Jelenleg Sorn használja, bár õ kicserélte nyíltra a csillapítást.
Összességében faja kis villa. Toltam vele pár csõröst, de nem lett különösebb baja. Túlélt egy olyan esést, ami után én kórházba, az elsõ Mammoth pedig a kukába került.
Jelenleg Sorn használja, bár õ kicserélte nyíltra a csillapítást.
#16528
Írta 2002. szeptember 07. - 18:46
#16529
Írta 2002. szeptember 07. - 14:36
Használtan 50-60e körül vannak, 150mm rugóúttal. Átütõtengelyesek, de általában adapterrel együtt szokták eladni õket. Csillapításuk asszem olajpatronos, de ezt csak félve mondom, mert ha nem, akkor mi lesz itt.... 8)
#16530
Írta 2002. szeptember 07. - 13:19
#16531
Írta 2002. augusztus 06. - 19:50
Hali!
Kösz a segítséget a villával kapcs,habár az a veszély nem fenyeget,hogy 10cm feletti rugóutasat veszek... :'(
Így is lenne még pár láma kérdésem;a mi van,ha egy rövidebb úttal rendelkezõ villa hosszabb,mint a többet tudó társa?Asszem a Zokes Slam és a tunigolt Shock Works CXR jó példa.
A hátsó telónál mi a jobb;ha a lengõvillán van a középrész,vagy pedig ha a forgópont felette van a csövön?Ha a második eset,acco a pontnak milyen távol kell lennie a teng-tõl?Gondolom,minél közelebb,mert acco kb. kört ír le a hmû körül,és nem ba***a a láncot.Vagy tévedek?
Ennyi vót a mese mára.
U.I.:Ugye mindenki látta a Nightwisht?!?
Naggyon király volt,mégis adták a Wishmastert! ;D
Kösz a segítséget a villával kapcs,habár az a veszély nem fenyeget,hogy 10cm feletti rugóutasat veszek... :'(
Így is lenne még pár láma kérdésem;a mi van,ha egy rövidebb úttal rendelkezõ villa hosszabb,mint a többet tudó társa?Asszem a Zokes Slam és a tunigolt Shock Works CXR jó példa.
A hátsó telónál mi a jobb;ha a lengõvillán van a középrész,vagy pedig ha a forgópont felette van a csövön?Ha a második eset,acco a pontnak milyen távol kell lennie a teng-tõl?Gondolom,minél közelebb,mert acco kb. kört ír le a hmû körül,és nem ba***a a láncot.Vagy tévedek?
Ennyi vót a mese mára.
U.I.:Ugye mindenki látta a Nightwisht?!?
Naggyon király volt,mégis adták a Wishmastert! ;D
#16532
Írta 2002. augusztus 02. - 18:12
Hey ! Csak nem hiányoztam ?!
Apám, mikor a Marzo árlistát összeraktam kissé megdöbbentõ volt látni, hogy hozzánk mennyire kurvára nem hozzák be õket. Mellesleg elkezdtem összedobni valami katalógusszerût a tár.hu-ra. Ha kész lesz felnyomom a címet.
Elõször egy kis javítás: sajna a Manitou Black Elite Air árát elírtam, valójában 136.000-ért hozom. :'(
Tehát Marzo: (elsõ az én áram, zárójeles a forgalmazóé)
Dirt Jumper 1 - 110.000 (nincs)
Z1 DropOff - 100.000 (nincs)
Z1 Drop Off QR20 - 105.000 (nincs)
Z1 FR - 135.000 (169.000)
Z1 FR QR20 - 135.000 (?)
Shiver SC - 154.000 (nincs)
Z1 Wedge - 67.000 (78.000)
Atom Race - 110.000 (nincs)
X-fly - 110.000 (nincs)
Maraton S - 145.000 (nincs)
Érdekes, nemde?
2001-es:
Rock Shox:
Judy Race - 88.000 (tavaly 124.000)
SID Race - 140.000 (tavaly 200.000)
Psylo Race - 140.000 (tavaly 182.000)
Manitou :
Magnum-R - 42.000 (tavaly 69.000)
SX (blokkolható!!!) - 58.000 (tavaly 80.000+ rugóút blokkoló 25.000) CC-re,maratonra szerintem az ilyen keretbõl élõknek CSÚCS
Mars (blokkolható) - 84.000 (tavaly 119.000+ rugóút blokkoló 25.000) Igazi csúcs villa SZUPER áron. ;D ;D ;D
Huhh, kicsit elfáradtam. Rond-Magura, és FOX csemegék, hátsó rugóstagok csak erõszak hatására.
Thy !!! Ami a Probike-os SID-et illeti az egy XC, és jóval kevesebbet tud az SL-nél (persze épp ezért olcsóbb is).
Ami a SID kolbász lábait illeti, igaz, hogy nem egy freeride teló, de nem is az a funkciója, és biztosak lehettek benne, hogy senki alatt nem fog összerogyni. És ugyan mit kell többet szervizelni rajta mint a többin?
mára ennyi,
pá :-*
Apám, mikor a Marzo árlistát összeraktam kissé megdöbbentõ volt látni, hogy hozzánk mennyire kurvára nem hozzák be õket. Mellesleg elkezdtem összedobni valami katalógusszerût a tár.hu-ra. Ha kész lesz felnyomom a címet.
Elõször egy kis javítás: sajna a Manitou Black Elite Air árát elírtam, valójában 136.000-ért hozom. :'(
Tehát Marzo: (elsõ az én áram, zárójeles a forgalmazóé)
Dirt Jumper 1 - 110.000 (nincs)
Z1 DropOff - 100.000 (nincs)
Z1 Drop Off QR20 - 105.000 (nincs)
Z1 FR - 135.000 (169.000)
Z1 FR QR20 - 135.000 (?)
Shiver SC - 154.000 (nincs)
Z1 Wedge - 67.000 (78.000)
Atom Race - 110.000 (nincs)
X-fly - 110.000 (nincs)
Maraton S - 145.000 (nincs)
Érdekes, nemde?
2001-es:
Rock Shox:
Judy Race - 88.000 (tavaly 124.000)
SID Race - 140.000 (tavaly 200.000)
Psylo Race - 140.000 (tavaly 182.000)
Manitou :
Magnum-R - 42.000 (tavaly 69.000)
SX (blokkolható!!!) - 58.000 (tavaly 80.000+ rugóút blokkoló 25.000) CC-re,maratonra szerintem az ilyen keretbõl élõknek CSÚCS
Mars (blokkolható) - 84.000 (tavaly 119.000+ rugóút blokkoló 25.000) Igazi csúcs villa SZUPER áron. ;D ;D ;D
Huhh, kicsit elfáradtam. Rond-Magura, és FOX csemegék, hátsó rugóstagok csak erõszak hatására.
Thy !!! Ami a Probike-os SID-et illeti az egy XC, és jóval kevesebbet tud az SL-nél (persze épp ezért olcsóbb is).
Ami a SID kolbász lábait illeti, igaz, hogy nem egy freeride teló, de nem is az a funkciója, és biztosak lehettek benne, hogy senki alatt nem fog összerogyni. És ugyan mit kell többet szervizelni rajta mint a többin?
mára ennyi,
pá :-*
#16533
Írta 2002. augusztus 02. - 17:39
Thommey
A Psylo 80-125-ig U Turn-el állítható fokozatmentesen a rugóút, inkább freeride/slalom villa, mert nehezebb is, mint a Duke. Az "csak" 80-100 mm között állítható, úgy, mint a régi Judy-k, egy kis adapter áthelyezésével.
Ha ennyi pénzed van amúgy, a Duke mellett, egy levegõs Black is jó lehet! Rapid Travel Adjust 80-100 mm (némelyik 120ig), olyan, mint az U Turn, csak más a neve. Oda-visszaút csillapítás állítás.
A Psylo 80-125-ig U Turn-el állítható fokozatmentesen a rugóút, inkább freeride/slalom villa, mert nehezebb is, mint a Duke. Az "csak" 80-100 mm között állítható, úgy, mint a régi Judy-k, egy kis adapter áthelyezésével.
Ha ennyi pénzed van amúgy, a Duke mellett, egy levegõs Black is jó lehet! Rapid Travel Adjust 80-100 mm (némelyik 120ig), olyan, mint az U Turn, csak más a neve. Oda-visszaút csillapítás állítás.
#16534
Írta 2002. augusztus 02. - 06:54
#16535
Írta 2002. augusztus 02. - 02:06
#16536
Írta 2002. augusztus 01. - 19:20
kalaius, semmiképp se tegyél 110mm-nél hosszabb utas villát a h:a-ba, ez az adat a saját villájánál a max. egy marzo alacsonyabb építésû abból belefér egy 120-130as is, ha a geometriát nem akarod nagyon elcseszni akkor H:a villából 90mm elég.
#16537
Írta 2002. augusztus 01. - 18:40
Marzocchi:
Marzocchi Marathon S 100 mm 2002 1535 g uncut steerer, also weighed 1519 g
Marzocchi Marathon S 80 mm 2002 1450 g 1430 g -1,38% 20 cm steerer
Marzocchi MXC ECC 2002 1713 g 1683 cut to 205 mm
Marzocchi MXC ECC 2002 1580 g 1660 g +5,06% uncut
Marzocchi MXR Coil 2002 1731 g 20 cm steerer
Marzocchi Z1 1998 2104 g 7.5
Marzocchi Z1 Drop-Off 2001 1950 g 1942 g -0,41%
Marzocchi Z1 Freeride 2002 2040 g uncut steerer
Marzocchi Z1 MCR 2000 1980 g
Marzocchi Z1 QR 20 2000 2170 g
Marzocchi Z2 X-Fly 2000 1595 g
Marzocchi Z2 Atom 2000 1807 g
Marzocchi Z2 Atom Race 2001 1750 g 1799 g +2,80% 78 mm
Marzocchi Z2 AtomBomb 1999 1760 g
Marzocchi Z2 BAM 1998 1790 g 7.5
Marzocchi Z2 Light 1997 1720 g 180 mm steerer
Marzocchi Z2 X-Fly 100 2001 1650 g 1698 g +2,91% uncut, 100 mm travel, also weighed 1667 g
Marzocchi Z2 X-Fly 80 2001 1625 g 80 mm travel
Marzocchi Z2 X-Fly 80 mm 2001 1650 g 1668 g +1,09% Uncut Steerer
Marzocchi Z3 100 Coil 2001 2000 g 1998 g -0,10% 100 mm travel
Marzocchi Z3 BAM 80 2000 1820 g
Marzocchi Z3 Flylight Air 2000 1955 g 185 mm steerer
Marzocchi Z3 Flyweight 100 2000 1990 g
Marzocchi Z3 QR20 1999 2150 g 100 mm
Marzocchi Z5 Air 80 2001 1850 g 2057 g +11,19% 78 mm, 218 mm steerer
German:A. Center X 1320 g
Cannondale Fatty Ultra DL 1250 g
Cannondale Headshock Moto FR 2680 g
Cannondale Lefty DLR 1672 g
Pace RC 36 Evo 3 2000 1537 g
Pace RC-30 2001 785 g uncut, with canti mounts
Pace RC-36 Air Force 2 2001 1336 g 62 mm
Pace RC-36 Pro Class 2001 1574 g 95 mm
Pace RC36 Proclass 2 80/100 mm Carbon/Mag 2001 1540 g
Rond-Magura 2-Stroke 2001 1847 g 112 mm
Rond-Magura CP 105 2001 1759 g 105 mm
Rond-Magura CP 110 2001 1812 g uncut 260 mm steerer
Rond-Magura CP 75 1999 1736 g Uncut
Rond-Magura CP 75 2000 1706 g 180 mm steerer
Rond-Magura O24U 2001 1551 g convertible 80-100 mm travel
Rond-Magura Quake Air 2001 1483 g 81 mm
Rond-Magura Quake Air FIRMtech 2001 1750 g HS33 brake/lever included
RST Aerosa BAS 2001 1601 g 85 mm travel
RST Delta XL 2626 g
RST XMO 2002 1477 g 210 mm steerer
RST XMO Ti 1385 g
Grammániás telók: http://www.frmbike.com/
Marzocchi Marathon S 100 mm 2002 1535 g uncut steerer, also weighed 1519 g
Marzocchi Marathon S 80 mm 2002 1450 g 1430 g -1,38% 20 cm steerer
Marzocchi MXC ECC 2002 1713 g 1683 cut to 205 mm
Marzocchi MXC ECC 2002 1580 g 1660 g +5,06% uncut
Marzocchi MXR Coil 2002 1731 g 20 cm steerer
Marzocchi Z1 1998 2104 g 7.5
Marzocchi Z1 Drop-Off 2001 1950 g 1942 g -0,41%
Marzocchi Z1 Freeride 2002 2040 g uncut steerer
Marzocchi Z1 MCR 2000 1980 g
Marzocchi Z1 QR 20 2000 2170 g
Marzocchi Z2 X-Fly 2000 1595 g
Marzocchi Z2 Atom 2000 1807 g
Marzocchi Z2 Atom Race 2001 1750 g 1799 g +2,80% 78 mm
Marzocchi Z2 AtomBomb 1999 1760 g
Marzocchi Z2 BAM 1998 1790 g 7.5
Marzocchi Z2 Light 1997 1720 g 180 mm steerer
Marzocchi Z2 X-Fly 100 2001 1650 g 1698 g +2,91% uncut, 100 mm travel, also weighed 1667 g
Marzocchi Z2 X-Fly 80 2001 1625 g 80 mm travel
Marzocchi Z2 X-Fly 80 mm 2001 1650 g 1668 g +1,09% Uncut Steerer
Marzocchi Z3 100 Coil 2001 2000 g 1998 g -0,10% 100 mm travel
Marzocchi Z3 BAM 80 2000 1820 g
Marzocchi Z3 Flylight Air 2000 1955 g 185 mm steerer
Marzocchi Z3 Flyweight 100 2000 1990 g
Marzocchi Z3 QR20 1999 2150 g 100 mm
Marzocchi Z5 Air 80 2001 1850 g 2057 g +11,19% 78 mm, 218 mm steerer
German:A. Center X 1320 g
Cannondale Fatty Ultra DL 1250 g
Cannondale Headshock Moto FR 2680 g
Cannondale Lefty DLR 1672 g
Pace RC 36 Evo 3 2000 1537 g
Pace RC-30 2001 785 g uncut, with canti mounts
Pace RC-36 Air Force 2 2001 1336 g 62 mm
Pace RC-36 Pro Class 2001 1574 g 95 mm
Pace RC36 Proclass 2 80/100 mm Carbon/Mag 2001 1540 g
Rond-Magura 2-Stroke 2001 1847 g 112 mm
Rond-Magura CP 105 2001 1759 g 105 mm
Rond-Magura CP 110 2001 1812 g uncut 260 mm steerer
Rond-Magura CP 75 1999 1736 g Uncut
Rond-Magura CP 75 2000 1706 g 180 mm steerer
Rond-Magura O24U 2001 1551 g convertible 80-100 mm travel
Rond-Magura Quake Air 2001 1483 g 81 mm
Rond-Magura Quake Air FIRMtech 2001 1750 g HS33 brake/lever included
RST Aerosa BAS 2001 1601 g 85 mm travel
RST Delta XL 2626 g
RST XMO 2002 1477 g 210 mm steerer
RST XMO Ti 1385 g
Grammániás telók: http://www.frmbike.com/
#16538
Írta 2002. augusztus 01. - 18:40
Lockout nemtom, hogy van-e benne, mert én sajnos tavaly már az ideivel versenyeztem, idén meg a jövõ évivel... ;D ;D Szerintem nincs.
Na itt van pár rs súlyadat:
RockShox Duke Race 2002 1548 g 20 cm steerer
RockShox Duke SL 2001 1621 g Alloy Steerer
RockShox Duke SL 2002 1700 g 1740 g +2,35% 20.5 cm steerer, with star fangled nut
RockShox Indy C 1997 1678 g
RockShox Indy SL 1997 1354 g 1"
RockShox Jett Race 2000 1725 g 210 mm steerer
RockShox Judy C 1999 2000 g
RockShox Judy Race 2000 1681 g
RockShox Judy Race 2001 1602 g 84 mm
RockShox Judy SL 1999 1485 g 1540 g +3,70%
RockShox Judy SL 2001 1678 g 99 mm
RockShox Judy XC 1998 1586 g (?) Steel steerer
RockShox Judy XC 1999 1640 g Alloy steerer
RockShox Judy XC 2000 1952 g
RockShox Judy XC 2000 1692 g w Total Air upgrade (80mm)
RockShox Judy XC 2001 2086 g uncut steel steerer with star nut
RockShox Psylo Race 2001 1680 g
RockShox Psylo Race 2001 1673 g 100 mm
RockShox Psylo SL 2001 1849 g 98 mm
RockShox Psylo SL 2002 1896 g 20 cm steerer
RockShox Psylo SL U-Turn 2002 1957 g uncut steerer, averaged(2)
RockShox Psylo XC 2001 1949 g 98 mm
RockShox SID 1998 1185 g 19 cm steerer
RockShox SID 1998 1174 g 6.5" steerer
RockShox SID 100 2000 1497 g
RockShox SID Race 2000 1225 g w/star
RockShox SID Race 2001 1250 g w/star
RockShox SID Race 2002 1380 g uncut steerer
RockShox SID Race 2003 1180 g 1290 g +9,32% Uncut steerer
RockShox SID Race Carbon 2002 1305 g uncut steerer
RockShox SID SL 2000 1250 g
RockShox SID SL 2000 1281 g cut steerer, includes star nut & race
RockShox SID SL 2000 1302 g 9" steerer, inc. SFN
RockShox SID SL 2001 1342 g
RockShox SID SL 2002 1374 g Uncut steerer, without crown race.
RockShox SID SL 2002 1336 g uncut steerer
RockShox SID XC 1999 1375 g
RockShox SID XC 2000 1359 g
RockShox SID XC 2000 1414 g OEM, 215mm steerer, inc. SFN
RockShox SID XC 2001 1436 g 82 mm
manitou:
Manitou Black Elite 100/120 2002 1798 g 20 cm steerer
Manitou Black Elite Air 2002 1587 g with lock-out
Manitou Mars 2001 1411 g 85 mm
Manitou Mars 1 2000 1438 g
Manitou Mars C 2000 1316 g Cut to 7.5
Manitou Mars C 2000 1342 g
Manitou Mars CL 2000 1260 g
Manitou Mars Comp coil 2002 1480 g
Manitou Mars Diva 2001 1430 g
Manitou Mars Elite 2001 1445 g 85 mm
Manitou Mars Elite 2002 1408 g 20 cm steerer
Manitou Mars Super 2001 1465 g
Manitou Mars Super 2002 1375 g 20 cm steerer
Manitou Mars Super 2002 1436 g Uncut steerer
Manitou Millennium 2000 1963 g
Manitou SIX Deluxe 2002 1496 g 80 mm Coil/MCU
Manitou SXR 1999 1445 g 230 mm aluminium steerer, w/ Englund air kit
Manitou SXR 2000 1615 g
Manitou SXR 2000 1662 g uncut
Manitou SX-R 2001 1584 g 81 mm
Manitou X Vert Supernova 2001 2215 g
Manitou X-Vert 2000 1976 g
Manitou X-Vert 2001 1986 g 109 mm
Manitou X-Vert Air 2001 1709 g 112 mm
Manitou X-Vert DC 2000 2237 g
Manitou X-Vert Super 2000 1668 g
Manitou X-Vert Super 2001 1854 g 112 mm
Na itt van pár rs súlyadat:
RockShox Duke Race 2002 1548 g 20 cm steerer
RockShox Duke SL 2001 1621 g Alloy Steerer
RockShox Duke SL 2002 1700 g 1740 g +2,35% 20.5 cm steerer, with star fangled nut
RockShox Indy C 1997 1678 g
RockShox Indy SL 1997 1354 g 1"
RockShox Jett Race 2000 1725 g 210 mm steerer
RockShox Judy C 1999 2000 g
RockShox Judy Race 2000 1681 g
RockShox Judy Race 2001 1602 g 84 mm
RockShox Judy SL 1999 1485 g 1540 g +3,70%
RockShox Judy SL 2001 1678 g 99 mm
RockShox Judy XC 1998 1586 g (?) Steel steerer
RockShox Judy XC 1999 1640 g Alloy steerer
RockShox Judy XC 2000 1952 g
RockShox Judy XC 2000 1692 g w Total Air upgrade (80mm)
RockShox Judy XC 2001 2086 g uncut steel steerer with star nut
RockShox Psylo Race 2001 1680 g
RockShox Psylo Race 2001 1673 g 100 mm
RockShox Psylo SL 2001 1849 g 98 mm
RockShox Psylo SL 2002 1896 g 20 cm steerer
RockShox Psylo SL U-Turn 2002 1957 g uncut steerer, averaged(2)
RockShox Psylo XC 2001 1949 g 98 mm
RockShox SID 1998 1185 g 19 cm steerer
RockShox SID 1998 1174 g 6.5" steerer
RockShox SID 100 2000 1497 g
RockShox SID Race 2000 1225 g w/star
RockShox SID Race 2001 1250 g w/star
RockShox SID Race 2002 1380 g uncut steerer
RockShox SID Race 2003 1180 g 1290 g +9,32% Uncut steerer
RockShox SID Race Carbon 2002 1305 g uncut steerer
RockShox SID SL 2000 1250 g
RockShox SID SL 2000 1281 g cut steerer, includes star nut & race
RockShox SID SL 2000 1302 g 9" steerer, inc. SFN
RockShox SID SL 2001 1342 g
RockShox SID SL 2002 1374 g Uncut steerer, without crown race.
RockShox SID SL 2002 1336 g uncut steerer
RockShox SID XC 1999 1375 g
RockShox SID XC 2000 1359 g
RockShox SID XC 2000 1414 g OEM, 215mm steerer, inc. SFN
RockShox SID XC 2001 1436 g 82 mm
manitou:
Manitou Black Elite 100/120 2002 1798 g 20 cm steerer
Manitou Black Elite Air 2002 1587 g with lock-out
Manitou Mars 2001 1411 g 85 mm
Manitou Mars 1 2000 1438 g
Manitou Mars C 2000 1316 g Cut to 7.5
Manitou Mars C 2000 1342 g
Manitou Mars CL 2000 1260 g
Manitou Mars Comp coil 2002 1480 g
Manitou Mars Diva 2001 1430 g
Manitou Mars Elite 2001 1445 g 85 mm
Manitou Mars Elite 2002 1408 g 20 cm steerer
Manitou Mars Super 2001 1465 g
Manitou Mars Super 2002 1375 g 20 cm steerer
Manitou Mars Super 2002 1436 g Uncut steerer
Manitou Millennium 2000 1963 g
Manitou SIX Deluxe 2002 1496 g 80 mm Coil/MCU
Manitou SXR 1999 1445 g 230 mm aluminium steerer, w/ Englund air kit
Manitou SXR 2000 1615 g
Manitou SXR 2000 1662 g uncut
Manitou SX-R 2001 1584 g 81 mm
Manitou X Vert Supernova 2001 2215 g
Manitou X-Vert 2000 1976 g
Manitou X-Vert 2001 1986 g 109 mm
Manitou X-Vert Air 2001 1709 g 112 mm
Manitou X-Vert DC 2000 2237 g
Manitou X-Vert Super 2000 1668 g
Manitou X-Vert Super 2001 1854 g 112 mm
#16539
Írta 2002. augusztus 01. - 18:03
#16540
Írta 2002. augusztus 01. - 17:28
Thommey
Én személy szerint nem ajánlom a SID-et 75 kiló fölé. Az egy verseny villa, és olyan merev kb. mint egy jól szituált lángoltkolbász. Meg nem mellesleg a szervizigénye magas, beállítani magadhoz nehéz, és csak szívnál vele. A Duke szerintem "User friendly".
Én személy szerint nem ajánlom a SID-et 75 kiló fölé. Az egy verseny villa, és olyan merev kb. mint egy jól szituált lángoltkolbász. Meg nem mellesleg a szervizigénye magas, beállítani magadhoz nehéz, és csak szívnál vele. A Duke szerintem "User friendly".