HElloka szovala a new bikemagba van ez a telo jonak tunik 130 mm mozog stb....de van ilyenke valakinek kéne hozzászolás mert kicsit jovolna tudnio többet a száraz tényeknél.... itt egy link is...
http://www.srsuntour...ard.xml?vpID=48
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 02:46
#14541
Posted 2003. May 01. - 11:51
#14542
Posted 2003. May 01. - 11:33
#14543
Posted 2003. May 01. - 11:26
Az normális, ha a zsír új psylo kotyog
bazz.. ha megjön az enyim és kotyog, tökön szúrom magam és kiugrok az ablakon (kilencedikrõl)
#14544
Posted 2003. May 01. - 11:22
Sziasztok!Nemrég láttam egy boltban ezt a gyönyörûséget és nagyon elgondolkoztam rajta.Tudnátok véleményeket/tapasztalatot írni???
#14545
Posted 2003. May 01. - 11:22
Nem valami jó 5let...Bár az a-gang durvulós váz,de a saját merevvilájához lett tervezve,ami még egy átlag telónál is rövidebb.A rövid fejcsõ meg még inkább megkínozná a telót,és hiába így a dupla váll... :
SW-öt inkább vmi ilyenhez tervezett vázba tegyél,pl. PolarX,de még ott is nagyon felnyomja az elejét.(van,aki ezért adná L most a villát )
SW-öt inkább vmi ilyenhez tervezett vázba tegyél,pl. PolarX,de még ott is nagyon felnyomja az elejét.(van,aki ezért adná L most a villát )
#14546
Posted 2003. May 01. - 11:10
#14547
Posted 2003. April 30. - 23:08
nem normális!!! mondjuk persze nem mindegy,hogy mennyit...
amugy Boxxer: 2003-as Race: állithato a csillapitása, gyárialag keményebb szmeringek vannak benne (jobban birják). marha jol néz ki,nem tul nehéz,mindent kapsz hozzá.
én Marzo ellenes vagyok egy picit,mert általában szarakszik a szimering és folyik belöle az olaj.. amugy meg a Boxxer vastagabb becsuszoval rendelkezik(huu.. na ilyet se mondok mindig)
ja és nem hiszem, hogy a régebbi boxxereket olcsobban megveszed,mint a mostaniakat.. (valszeg a SRAM-os dolog miatt)
amugy Boxxer: 2003-as Race: állithato a csillapitása, gyárialag keményebb szmeringek vannak benne (jobban birják). marha jol néz ki,nem tul nehéz,mindent kapsz hozzá.
én Marzo ellenes vagyok egy picit,mert általában szarakszik a szimering és folyik belöle az olaj.. amugy meg a Boxxer vastagabb becsuszoval rendelkezik(huu.. na ilyet se mondok mindig)
ja és nem hiszem, hogy a régebbi boxxereket olcsobban megveszed,mint a mostaniakat.. (valszeg a SRAM-os dolog miatt)
#14548
Posted 2003. April 30. - 20:55
Az normális, ha a zsír új psylo kotyog ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???..........................a pro bikeban azt mondták hogy igen, de én nem igazán hiszek nekik.
#14549
Posted 2003. April 30. - 18:08
Tanácsot kérek!!!!
Döntenem kéne a Mozo 500 és a Suntour NS között.A Mozot ismerem,szinte minden haver azzal megy,viszont a másikról nem tudok semmit,csak amit a hirdetésben is olvasható.Minden érdekel,fõként menettapasztalat,de pl. jó lenne tudni a beépítési magasságát és a villanyak gyári hosszát is!
Döntenem kéne a Mozo 500 és a Suntour NS között.A Mozot ismerem,szinte minden haver azzal megy,viszont a másikról nem tudok semmit,csak amit a hirdetésben is olvasható.Minden érdekel,fõként menettapasztalat,de pl. jó lenne tudni a beépítési magasságát és a villanyak gyári hosszát is!
#14550
Posted 2003. April 30. - 15:42
Nem szeretnék kirobbantani egy újabb marzo-RS háborút de pont e két márka között vacilálok.
Junior T vagy BoXxer?
Gyakorlati tapasztalatok érdekelnének inkább.
Esetleg hibái(Ha vannak egyáltalán) melyik miért jobb a másiknál.Esetleg 2000 vagy 2001-es modellek miben különböznek az ideitöl.Mert ugye a régieket olcsobbért lehet beszerezni.
Elõre is köfi.
Üdv.
Junior T vagy BoXxer?
Gyakorlati tapasztalatok érdekelnének inkább.
Esetleg hibái(Ha vannak egyáltalán) melyik miért jobb a másiknál.Esetleg 2000 vagy 2001-es modellek miben különböznek az ideitöl.Mert ugye a régieket olcsobbért lehet beszerezni.
Elõre is köfi.
Üdv.
#14551
Posted 2003. April 30. - 12:20
...Ja es rock Shox & stb teren nem erdemes korul neznem ?
endre:
Én egy 2001-es Rock Shox Judy XC-t nyúzok. Masszív, megbízható telo. Eddig a nem éppen pihe súlyom alatt is rendesen viselkedett. Már a megvásárlásakor erõsebb rugók kerültek bele, hogy ilyen téren ne is legyen gond. (Persze nem is állatkodásra használom a gépem.)
Annyit azért megjegyeznék, hogy ha erõsebb rugókat tetetsz bele a gyárilag hozzá adottak helyet, akkor érdemes az olajt is sûrûbbre cserélni, hogy a csillapítás is megfelelõ legyen. Az olaj cserére én a bejáratás után kerítettem sort. 5-ös helyet kb. 12.5-ös került bele, így a csillapítás is végre korrekten dolgozott.
A rugóút 60-80-100 mm között állítható a telo szétszedése után. A nyílt olajfürdõs rendszer pedig a legigénytelenebb a karbantartás szempontjából.
Szóval csak ajánlani tudom.
#14552
Posted 2003. April 30. - 11:58
Szerintem is jobb lenne egy 80/100-as, de a 100/120-asnak sem vészesen nagy a beépitési hossza.
Majd veszel egy másik vázat az új villádhoz.
Majd veszel egy másik vázat az új villádhoz.
#14553
Posted 2003. April 30. - 11:56
ja, így már eccer?bb a helyzet! köszi!
tényleg jobb lenne a kisebb, de most egy ilyet tudnék nagyon kedvezô áron megvásárolni, csak félek a váz miatt...
tényleg jobb lenne a kisebb, de most egy ilyet tudnék nagyon kedvezô áron megvásárolni, csak félek a váz miatt...
#14554
Posted 2003. April 30. - 11:50
És mi lenne, ha inkább egy 80/100-asat szereznél be? A 120mm sztem sok lenne a polarisnek.
#14555
Posted 2003. April 30. - 11:48
Nem kell belepiszkálni. RTA- Rapid Travel Adjust. Kivülrõl állitható a villa útja 100 és 120 mm között, a régebbieken alul a szár alján, az újakon RTA II megjelöléssel felül a vállnál. Csak úgy mozog kevesebbet, hogy összenyomja a rugót, nem úgy, mint a RS U-Turn-je, hogy a nyomórud feje megy fentebb a rugóban a tekerés hatására. (nem nyomja össze a rugót)
Amúgy cc/enduro/maraton felhasználásra valók.
Amúgy cc/enduro/maraton felhasználásra valók.
#14556
Posted 2003. April 30. - 11:44
nem szivesen piszkáltatnék bele, fôleg ha felkeményedik, bár lehet, hogy a 76 kilómhoz nem lenne gond.
Ezeket a villákat milyen felhasználásra tervezték?
Ezeket a villákat milyen felhasználásra tervezték?
#14557
Posted 2003. April 30. - 11:35
AZ egy 100/120-as Black, nem? Lehet, hogy jobban örülne a Magellan váz, ha 100 mm-rel használnád, mondjuk akkor eléggé felkeményedik. (mert az RTA összenyomja a rugót)
#14558
Posted 2003. April 30. - 11:32
Sziasztok!
Egy 2003-as polarisba szeretnék tenni egy 2002-es Manitou Black Super Air-t (120mm)
Kérdésem, hogy nem cseszi e szét nagyon a geometriát és, hogy túrázásra, cc-re jó választás e.
Egy 2003-as polarisba szeretnék tenni egy 2002-es Manitou Black Super Air-t (120mm)
Kérdésem, hogy nem cseszi e szét nagyon a geometriát és, hogy túrázásra, cc-re jó választás e.
#14559
Posted 2003. April 30. - 10:47
Annyira nem ugyanaz az a két villa ám, csak a csillapítórendszer stimmel. A Judynak alu becsúszói vannak, meg egy merevebb külsõ szára. Biztos masszívabb, de nehezebb is.
Endre: szerintem kitárgyaltuk az összes szóba jöhetõ alternatívát, de nem a leírtak alapján kellene döntened. Meg kellene minden felsoroltat vizualizálnod, esetleg ki is kellene õket próbálni, ha lehet, és utánna választani. Írány a bolt!
Endre: szerintem kitárgyaltuk az összes szóba jöhetõ alternatívát, de nem a leírtak alapján kellene döntened. Meg kellene minden felsoroltat vizualizálnod, esetleg ki is kellene õket próbálni, ha lehet, és utánna választani. Írány a bolt!
#14560
Posted 2003. April 30. - 09:28
Endre: Szvsz ha véletlenül Pilot mellett döntenél (ami biztos nem rossz teló), akkor már érdemes lenne vetned 1-2 pillantást a tavalyi Judy XC-re is, ami ugyanaz, mint a Pilot XC(nagyrészt ) .Viszont olcsóbb (Zöld Pontban 40eFt), vagy a "sima" nem air assistos Judy XC (kb 2001) is játszhatna.Ez utóbbi 60 körül mozog. Korábban én sem voltam nagy RS drukker, de mióta Judytka ringat és szuszog a fülembe.... ;D